abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106817556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat jongens waarvan ik weet dat ze moeite met versieren hebben juist te snel verliefd worden. Meisjes weet ik eigenlijk niet.
Ware liefde noemen we dat :Y .
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106817572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ware liefde noemen we dat :Y .
meen je dit?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106817586
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Naar meets gaan is een goed begin :)
Wat is jouw comfortzone op dit moment? Alleen vraag je nu de omgekeerde wereld he. Je omgeving moet zich nu aan jou aanpassen, terwijl dit doorgaans andersom is ;)
Mensen ontmoeten is niet erg ofzo, maar individueel een activiteit ondernemen die ik nog nooit alleen ondernomen heb.. Vind ik eng oid... Nouja voornamelijk dan als ik het tevens niet leuk vind, als ik iets wel leuk vind zal ik er waarschijnlijk wel ontspanning uit kunnen halen... Maar ik heb daar dus erg weinig items voor.
Rustig aan.
pi_106817627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je vooral op jouw leeftijd en ouder naar iets blijvends zoekt en niet op de eerste de beste je munten meer inzet
Dat niet alleen, iemand kan ook gewoon aardig tegen je zijn zonder dubbele agenda en dus is een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid niet meer een reden om op meer te hopen. Al doende leert men blijkbaar :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106817674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat niet alleen, iemand kan ook gewoon aardig tegen je zijn zonder dubbele agenda en dus is een beetje positieve aandacht van een beetje leuke meid niet meer een reden om op meer te hopen. Al doende leert men blijkbaar :P
Ja maar is dat een vaststaand feit of is dat zelfbescherming? ;)
pi_106817680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
meen je dit?
Yep, tot op zekere hoogte wel.
pi_106817735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Yep, tot op zekere hoogte wel.
je heel snel ergens instorten omdat iemand je positieve aandacht geeft is ware liefde?
dan hebben we daar toch een andere kijk op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106817829
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
je heel snel ergens instorten omdat iemand je positieve aandacht geeft is ware liefde?
dan hebben we daar toch een andere kijk op
Niet alleen omdat iemand je positieve aandacht geeft natuurlijk, je ergens vol instorten vindt ik op zich niet verkeerd. Helaas wordt dat standpunt niet gedeeld door een ieder.
pi_106817836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar is dat een vaststaand feit of is dat zelfbescherming? ;)
Beide eigenlijk. Dat iemand gewoon aardig tegen je doet betekent niet altijd dat diegene meer van je wil dan gewoon alleen maar dat. Uit zelfbescherming ga ik daar dan ook niet (meer, dus) vanuit. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel kán, en de ervaring leert inmiddels dat áls het zo is, die aandacht ook wel blijft als je in eerste instantie niet meteen als een bok op de haverkist vliegt :P
pi_106817904
Ik kon vroeger ook wel snel 'verliefd' worden. En dat heb ik geweten.. 'vroeger' was zoenen zonder bijbedoelingen er niet bij. Langer dan 3 weken hield ik niet vol, dan was ik het weer zat. En daarna een relatie van 5 jaar gehad, en nu al weer bijna 2,5 jaar.
Die speciale klik is er minder snel nu
pi_106818040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Niet alleen omdat iemand je positieve aandacht geeft natuurlijk, je ergens vol instorten vindt ik op zich niet verkeerd. Helaas wordt dat standpunt niet gedeeld door een ieder.
dat ligt er aan wat de motieven zijn

stel je ziet een gevaarlijk ongeluk en mensen redden kan betekenen dat je zelf dood gaat dan is het heel nobel dat je dat doet natuurlijk maar het verschilt wel een beetje of je dat deed omdat je suïcidaal bent of gewoon heel goed in mensen redden (als het het eerste was heb je nog steeds therapie nodig)

ergo: verliefd zijn is natuurlijk altijd een positief iets maar niet als het voort komt uit een soort wanhoop of gewoon heel graag willen
en is het dan wel echte liefde? of is het dan zoiets als verliefd via internet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

stel je ziet een gevaarlijk ongeluk en mensen redden kan betekenen dat je zelf dood gaat dan is het heel nobel dat je dat doet natuurlijk maar het verschilt wel een beetje of je dat deed omdat je suïcidaal bent of gewoon heel goed in mensen redden (als het het eerste was heb je nog steeds therapie nodig)

ergo: verliefd zijn is natuurlijk altijd een positief iets maar niet als het voort komt uit een soort wanhoop of gewoon heel graag willen
Verliefd op de aandacht, verliefd op het verliefd zijn, verliefd op het idee dat je niet alleen bent :Y
pi_106818093
Als iemand die ik wel leuk/interessant vind mij positieve aandacht geeft moet ik wel zeggen dat dat mijn eigen gevoel aardig kan versterken. Anders ebt het een stuk sneller weg.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106818190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
Als iemand die ik wel leuk/interessant vind mij positieve aandacht geeft moet ik wel zeggen dat dat mijn eigen gevoel aardig kan versterken. Anders ebt het een stuk sneller weg.
Het is ook een bevestiging :Y
Als iedereen tegen je zegt dat je stom bent, ga je het vanzelf geloven.
Als niemand zegt dat je leuk bent, als niemand de moeite neemt om positieve aandacht te schenken, ga je ook geloven dat je stom bent. Dan hoeven die woorden niet eens uitgesproken te worden
pi_106818329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon iemand leuk vinden en die persoon graag willen ontmoeten en wel zien wat er gebeurt? Het lijkt wel bij de meeste vrouwen of dat niet bestaat. Heeft een ontmoeting dan zoveel betekenis, voor mijn niet... kan gewoon totaal onverschillig weglopen en denken jammer.
pi_106818374
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon iemand leuk vinden en die persoon graag willen ontmoeten en wel zien wat er gebeurt? Het lijkt wel bij de meeste vrouwen of dat niet bestaat. Heeft een ontmoeting dan zoveel betekenis, voor mijn niet... kan gewoon totaal onverschillig weglopen en denken jammer.
wat snap je niet?
lees even terug

want wat je nu stelt dat heb ik nergens gezegd
ik word hier ondertussen echt wel heel erg moe van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

'Zien wat er gebeurt' is anders dan het 'volop ergens op in storten' waar op wordt gereageerd ;)
pi_106818449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

'Zien wat er gebeurt' is anders dan het 'volop ergens op in storten' waar op wordt gereageerd ;)
serieus, het valt me hier elke keer op: je hebt een engelen geduld! :Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het is ook een bevestiging :Y
Als iedereen tegen je zegt dat je stom bent, ga je het vanzelf geloven.
Als niemand zegt dat je leuk bent, als niemand de moeite neemt om positieve aandacht te schenken, ga je ook geloven dat je stom bent. Dan hoeven die woorden niet eens uitgesproken te worden
Klopt, en daarom is die bevestiging ook zo belangrijk. Dat je zelf door hebt dat het kan, dat het ook voor jezelf is weggelegd. Voor mijn part krijg ik pas over 10 jaar een echte relatie als ik maar zeker wist dan het er inzit. Die onzekerheid is killing en ondermijnt het zelfvertrouwen zo erg.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106818497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

serieus, het valt me hier elke keer op: je hebt een engelen geduld! :Y
Via fok is makkelijk :P Ik heb deze discussies met mijn vriend ook, dan zit ik naast hem, das een stuk moeilijker :P
pi_106818521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Voor vrouwen is dat hetzelfde heb ik het idee, moet je bijv. maar eens online een date voorstellen... de meeste vrouwen stellen dan gelijk 'je stort je er volop in cq je bent wanhopig'.
pi_106818548
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dat hetzelfde heb ik het idee, moet je bijv. maar eens online een date voorstellen... de meeste vrouwen stellen dan gelijk 'je stort je er volop in cq je bent wanhopig'.
fok is sowieso geen afspiegeling van de samenleving
gelukkig niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_106818580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Via fok is makkelijk :P Ik heb deze discussies met mijn vriend ook, dan zit ik naast hem, das een stuk moeilijker :P
Toch heeft ze gelijk O-)
pi_106818611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Nou generaliseer je.
Tussen mijn ex en mijn vriend heb ik een paar dates gehad, en ik werd steeds door de man gebeld en gemaild, het was hij die na 1 date al zei, ik vind je leuk, meer dan leuk, en ik wil wat serieus. Na 1 date. Dat zie je mij niet doen als vrouw zijnde ;)
pi_106818630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:27 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Toch heeft ze gelijk O-)
In de discussie of in mijn engelengeduld? Want in de discussie spreek ik haar niet tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')