SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef kaatjejannie het volgende:
Fietje gaat nog in de emmer, vindt ze heerlijk. Ik wikkel haar daarna in een handdoek en loop met haar naar haar kamer. Dan is ze ook even aan het klappertanden. Snel aankleden dus altijd.
We waren net even in de stad en mevrouw steelt weer de show. Lachen, kletsen en flirten.![]()
Ze krijgt ook weer haar krullen terug. Echt niet dat we weer naar de kapper gaan. Ik pak wel een speldje als de haren te lang worden aan de voorkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze heeft ook een kuiltje in haar kin... dat was me nog nooit opgevallen
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]ze heeft ook een kuiltje in haar kin... dat was me nog nooit opgevallen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Soneal heeft hem ook, niet van mij, maar van N.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:26 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]Familietrekje . Ik heb 'm ook, mijn vader ook. Ik hoopte al toen ik zwanger was dat ze er een zou hebben. Het was dan ook brullen toen ze bij me lag dat ze er ook een had..
Hier was het precies andersom. Fietje was vanmorgen een lief engeltje, en nu kan ze alleen maar huilen en piepen. Ik heb het idee dat haar wat dwars zit. Buikpijn of een van de laatste tanden die nog door moeten komen. Ik gooi dr zo in de emmer, en dan lekker naar bed. Hopelijk morgen de hele dag gezellig.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Shandaly het volgende:
Prachtig die meiden hier..Lars krijgt het nog moeilijk om later een vriendinnetje te kiezen
Overigens... zo'n monster dat Lars vanochtend was, zo'n engeltje was ie vanmiddag. Een middagdut van ruim 3 uur heeft wonderen gedaan voor zijn humeur. Die ga ik onthouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het weekend zijn Coen en ik voor het eerst een nachtje samen weggeweest. We hadden voor de Sinterklaas een buggy tour gekregen, en hebben daar een hotel aan vast geplakt. Heerlijk even lekker genieten van elkaar, relax uit eten, filmpje pakken en uitslapen. We hebben zo veel gedaan, dat het veel langer leek dan ruim een dag. Heerlijk was het dan ook weer om thuis te komen gister middag. Even lekker kroelen met ons mannetje, die naar bed brengen en nog geen uur later lagen we zelf ook. Zo'n buggy tour is heerlijk onder deze omstandigheden, maar we waren ook uitgeput.
Oja, het eerste dat we zaterdag deze......een vestje gekocht voor Yaro in de Lief winkel. We kunnen prima op pad zonder hem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jarig!![]()
Checkquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Sugarsnap het volgende:
Pulker present! Ze plukt zelfs aan mijn op de huid liggende moedervlek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Misschien moet je haar nog maar even niet meenemen naar Schiphol
Tsja, 1 keer dierenpark Amersfoort en no way dat hij frietjes wil zonder dip. Als we friet eten wijst hij naar de saus en gilt "DIEDIEDIE"quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft gewoon zonder saus gekregen hoor.... dat dippen heb ik nog geen zin in, dat geeft zo'n rommeltje
Gewoon zorgen dat manlief andere verplichtingen heeft, dan mag hetquote:
Whehequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:28 schreef Leandra het volgende:
What the huh?? Ik weet toch zeker dat ik de rits van z'n vest/trui tot bovenaan dichtgedaan had en nu hangt ie los? Gewoon helemaal open
Nou het grappige is; als ik hem zit te voeden en ik heb zelf een ding met capuchon aan dan zit hij aan het koord van de capuchon te trekken, en ik trek het koord dan aan de andere kant weer terug en zo spelen wij een spelletje... inmiddels had hij al door dat hij geen koord aan zijn capuchon heeft, maar is er nu kennelijk ook achter dat hij ook uitstekend aan het touwtje van de rits kan trekkenquote:
Neuh, mijn huis staat op de Veluwe, het huis van N. in de Randstad.... maar de bedoeling is dat we de Randstad verkopen en met z'n allen naar de Veluwe gaan, maar dan weer niet naar mijn huis....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef pessie het volgende:
Leandra ik ben 10km dichter bij jou verhuist. Ik dacht dat jouw (oude) huis in de buurt van mijn uithoek stond...
Ja, héél anders! Ik weet niet precies waar het aan ligt. Ik denk dat de belangrijkste factoren zijn dat Ivan er al is (die mijn referentiekader vormt) en dat ze interactie met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Is het eerste jaar meisjesmoeder dan toch anders dan het eerste jaar jongensmoeder?
Ze zegt nu 4 woordjes, bah, papa, bumba en die. Meer komt er niet uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef Fannetje het volgende:
Zegt Sofie nog helemaal niets kaatje?
Anne gaat steeds meer stapjes zetten. Zo zag ik haar net 'stiekem' lopen van de stoel naar haar speelgoed, een pasje of vijf.
Ik vind het zo bizar dat ik zo emo ben onder al die ontwikkelingen die ze nu doormaakt. Ik krijg echt regelmatig tranen in mijn ogen als ik haar zie stappen of lekker zie spelen/eten/kletsen/zingen. Allemaal dingen die ze hoort te gaan doen en dus eigenlijk niet zo bijzonder zijn, maar op de een of andere manier maken ze me emotioneel
Volgende weekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef Fannetje het volgende:
Sonnetje, Thailand? Gaaf! Wanneer gaan jullie?
Beterschap voor Floris!
Ik zal een update gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Fannetje het volgende:
Ja ik ben héél benieuwd hoe het gaat bevallen!
Wij vliegen over pakweg drie maanden met Anne naar Miami en dan heeft ze geen eigen stoel, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat.
Dat denk ik dan wel, ik heb een te sportieve bagagedragerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
PM Meimel
Ik heb een moederfiets met een lange bagagedrager! Volgens mij gaat dat wel lukken in combi met de fietstassen
Bij mn oude fiets pastte t wel. Althans, beetje dr ene tas wat terugfrotten geloof.ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
PM Meimel
Ik heb een moederfiets met een lange bagagedrager! Volgens mij gaat dat wel lukken in combi met de fietstassen
Moet lukken, zo hebben wij hem ook aangeschaft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
PM Meimel
Ja psies, dat zijn idd.ook stukjes die.k fiets. In oktober nog nasr t delfse hout gefietst. Is kwartiertje fietsen en met de auto ook zoiets, omdat.je helemaal om moet rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wil straks in mijn verlof lekker met de dame naar het strandje hier in het dorplopend is het met dikke toeter net te ver, en eigenlijk is het te belachelijk om dat stuk met de auto te doen
dan is het met de fiets wel ideaal..
Ik heb ook nog een fietskar in de schuur staat te verstoffenmaar das voor als ik straks (zegge over een 1,5 jaar
) een keer met 2 kindjes naar het grote strand (half uurtje fietsen) wil, kinderen in de zitjes en fietskar vol met zooi!
Ja dat denk k dus ook altijd. En hier t zelfde schuurprobleemquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef As1981 het volgende:
Is op zich lekker hoor fietsen. Ik zou het ook echt meer moeten doen, maar hoe de fietsen nu in de schuur staan is het zo'n gedoe om ze er uit te halen. Dus dan pak ik of de auto of ga lopen. Ik vind lopen ook totaal niet erg. Maar in jou situatie kan ik me dat prima voorstellen.
Oh en nog even een foto van vandaag, lekker naar Ouwehands geweest[ afbeelding ]
Ligt.eraan hoeveel je.moet hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Vandaag nog met zijn 3-en boodschaps gedaan op de fietsalles in mijn fietstassen gepropt
kind in ski-pak
voorop (zijn nog een langer stuk gaan fietsen en het was fris) ging best....
Meneer wilde met de autosupermarkt zit hier op nog geen km afstand
![]()
Yaro
Ja.weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Zeg pipo, je moet je ticker nog aanpassen
Ik vond het al een vreemde benamingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk dat die ss-en eigenlijk g'tjes zijn en het dus gewoon de 'buggy mee' heet
Was het maar zo simpel als tussen ons hequote:
Volgens mij begrijpt Dyon er dan niet zoveel meer van, maar zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:07 schreef Reilain het volgende:
Ghehehe ja ik ruik toch wel een speeldate hoor
Ik kan hem natuurlijk ook gewoon volgend weekend komen ophalen.. dat we dan een driehoeks date met Dyon en Oona doen??quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel als tussen ons he![]()
(en dat terwijl wij elkaar nog nooit gezien hebben!)
Maar ik reageerde ook omdat ik wist dat ze niet al te ver weg woonde hihi.
Arme Oona met die vervelende kiesjes....
Gelukkig wel nieuwe schoenen gevonden en nog hele mooie ook!
Laat ik nou volgend weekend moeten werken.... Maar een ander weekend kan natuurlijk welquote:Op zondag 15 januari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik kan hem natuurlijk ook gewoon volgend weekend komen ophalen.. dat we dan een driehoeks date met Dyon en Oona doen??ik zie mogelijkheden!
ja anders had ik morgen ff gebeld met huisarts....quote:Op zondag 15 januari 2012 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Fijn dat t wat beter gaat met minidraak. Mocht ook wel een keer toch??
Van kleinezebra.com! Dit is de lijn "baby Stella".quote:Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef flowerbox het volgende:
wat een leuk kado zo'n pop. Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook nog leuke kado-ideeën voor mijn mini-flower.
Gezellig!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Asyniur het volgende:
Mijn mannen gingen vandaag nog even schaapjes kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Dank, mensen!
[..]
Van kleinezebra.com! Dit is de lijn "baby Stella".
Aanlengen met wat limonade/sap?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:01 schreef freecell het volgende:
Whaha Asy
Briljant
Die 18 maandertjes maken het wel lastig he?Was hier inderdaad ook zo
Nou,alle doses voor vandaag zitten erin met elke keer een uur pauze. Hij speelt, spuugt niet en lijkt blij.
We wachten afMorgen hogere dosering (nog even bedenken hoe ik er ooit 20ml inkrijg,hij vindt het VIES
)
Jupquote:Op maandag 16 januari 2012 10:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aanlengen met wat limonade/sap?
En wat een forse stijging zeg? Van net iets meer dat 1 ml naar meteen 20
+1 (ook voor het bloed-onder-de-nagels-andaan-trek-gedrag)quote:Op maandag 16 januari 2012 12:48 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook een blue monday. Ik was blij dat ik haar even in bed kon knikkeren.
Ze heeft het nieuwe kinderkapstokje van de muur af gesloopt, het traphekje ontwricht, ze viel een tand door haar lip door dat ze zat te stunten, drinken lag overal, inhoud van een theezakje ook, brood spuugt ook lekker op de grond, appelstroop smeer lekker overal, Jat de drinkfles van het konijn constant. Grrrrrrrrr.
Maar ze keek wel heel trots toen ze het kapstokje los had en toen ik verbijsterd alleen keek en niets zei hield ze hem nog eens extra in de lucht zodat ik het zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze werd al brullend wakker. Ze heeft al brullend wel goed gegeten.
Daarna nog een uur tegen me aangehangen, helemaal intens verdrietig. Normaal huilt ze amper, en hangen tegen mij aan doet ze ook nooit meer.
Ze greep wel veel naar haar oortje.
Ik heb toch de huisartsenpost even gebeld voor advies. Ik wist het ook niet meer. (dat ik alleen thuis ben helpt ook niet echt mee)
Voor Sofie had ik even bumba aangezet, en dat hielp wel even.
De huisartsenpost gaf als advies een paracetamol en morgen een afspraak maken bij de huisarts. Dat gaan we dus maar doen.
Nu speelt ze wel lekker in de woonkamer, gelukkig maar.
Ik voelde me zo machteloos, er was iets met mijn meisje, maar geen idee wat er was.*poef* nu is het weg
De mijne niet meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef Reilain het volgende:
Zijn er ook nog kindjes niet ziek???
Pfff... tijd voor de lente geloof ik!!!
Geen idee, ik zou zeggen als de interesse er is; gebruik van maken... een kind van 3,5 nog even zindelijk moeten maken voor het kind naar school gaat lijkt me ook niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:23 schreef pessie het volgende:
Faja nog gefeliciteerd!en veel plezier in het volgende topic!
Asy, fijn dat hij wel wat beter geslapen heeft. Hier heeft meneer ook beter geslapen (alleen om 2 uur even wakker en daarna pas om 6). Is hij misschien bang in het donker? Nathan vind het ook niet meer zo tof dat het donker is.
Leandra ook ik heb begrepen dat meisjes sneller zijn dan jongens. Ik vind het dus ook een beetje dubbel. Vriendinnen die kids hebben die een half jaar ouder zijn beginnen ook nog niet (volgens mij, Freecell???). Is het dan niet een beetje prematuur. Aan de andeere kant is hij super geïnteresseerd in de wc, zit hij het liefst op schoot als ik op de wc zit () en vind ie het helemaal interessant. Ik wil ook niet wachten totdat zn interesse bekoeld is en hij als hij 3.5 is en toch echt es een keer zindelijk moet worden zegt "maar mama, ik wil een luier want dat is z makkelijk" (dat deed mn nichtje
). Of zijn er meerdere momenten dat kinderen zich hiervoor interesseren?
da's idd helemaal niksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zeggen als de interesse er is; gebruik van maken... een kind van 3,5 nog even zindelijk moeten maken voor het kind naar school gaat lijkt me ook niks.
ochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef draculettetje het volgende:
faja nog gefeliciteerd!
harry beter geslapen!
ik heb van cb ook niks gehoord over potje...
ff kopie:
dubbele oorontsteking en buikgriep op zn retour, keelontsteking en hoop slijm cadea, laat de meds maat snel werken
we zijn met 38.2 gestart vandaag net zat ze alweer op de 39.1
Zoals gezegd, mijn nichtje was 3.5 en nog 2 jaar poepbroeken verschonen omdat we geen zin hebben gaan we niet doen. Kijk, als hij er echt niet klaar voor is geeft hij dat ook wel aan, maar er zit wat mij betreft wel gebied tussen potjesbootcamp en het op zn beloop laten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Pvoesss het volgende:
Overigens besef je wel dat interesse in een potje/wc dus wel iets anders is dan de controle over die spieren hebben. Ik geloof overigens niet in potjestraining op zich. Als ze het kunnen dan doen ze het wel gewoon op de wc. Hier niets mee gedaan en binnen een week was ze dag en nacht zindelijk.
Mijn kind is jarig in de zomerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
L was rondom zijn derde verjaardag zindelijk geloof ik![]()
Maar ik vind F echt nog te jongEerst maar eens praten en een peuterbedje
En zindelijkheidsdingen doe ik echt alleen in de zomer
Heeft dat een reden of gaat hij naar school met 2 jaar en 8 maanden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef leonieke het volgende:
Wat een verschil eigenlijkHier "moet" Thomas op 2jaar8maand eigenlijk al zindelijk zijn. Ik hoop echt dat het zal lukken.
In België is het eigenlijk vrij standaard dat kinderen op 2.5 jaar naar school gaan. Ze zitten dan in het onthaalklasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef pessie het volgende:
Reilain, misschien een idee om toch morgen te laten luisteren? De koorts met de gierende ademhaling klinkt in mijn oren toch een beetje als brochitis...
[..]
Heeft dat een reden of gaat hij naar school met 2 jaar en 8 maanden?
Een soort van full time peuterspeelzaal dus? In Frankrijk gaan kinderen met 2 jaar naar school en zitten ze samen met de kinderen van 3 4 5 in de klas (op het platteland that is, in Parijs is alles anders).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
In België is het eigenlijk vrij standaard dat kinderen op 2.5 jaar naar school gaan. Ze zitten dan in het onthaalklasje.
Hier heb je crèche/onthaalmoeder en school. Er zit niets tussen. Het zomerklasje/onthaalklasje is wennen aan de school.
Ik twijfel inderdaad nog wel voor morgen.. ff kijken hoe ze morgenvroeg is..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef pessie het volgende:
Reilain, misschien een idee om toch morgen te laten luisteren? De koorts met de gierende ademhaling klinkt in mijn oren toch een beetje als brochitis...
Ik weet niet precies wat de bedoeling is van een peuterspeelzaal. Instappen kan pas als kinderen 2,5 jaar zijn en dat telkens na een vakantieperiode (Thomas wordt op 5 september 2.5 jaar en mag dus na de herfstvakantie (november) naar school). Dat heeft als voordeel dat hij van november tot eind juni kan wennen aan naar school gaan (mijn zus haar kind mocht pas in juni naar school en had dus maar één maand tijd om te wennen om dan naar het 1e kleuter te gaan).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Een soort van full time peuterspeelzaal dus? In Frankrijk gaan kinderen met 2 jaar naar school en zitten ze samen met de kinderen van 3 4 5 in de klas (op het platteland that is, in Parijs is alles anders).
Herkenbaar. Femke heeft al 2 nachten een hele korte ademhaling en wordt dus wakker en krijgt dan een aanval waardoor ze bijna gaat hyperventileren. Hier dus vanochtend naar de huisarts geweest. Ze heeft pseudokroep en daarvoor een pufje gekregen. Vreselijk om toe te dienen met een mondkapje maar ze ligt gelukkig nu rustig te slapenquote:Reilain:
Onze expressomachine kwam weer met ruim 39 uit bed...
Morgen en donderdag helaas geen oppas.. dus even aankijken hoe het morgenvroeg gaat..
Koorts komt eigenlijk pas in de middag opzetten en ze is vrolijk... Dus tja.. wellicht toch maar naar de opvang.. Ze heeft alleen een enorm gierende en snelle ademhaling.. dat zint me niet zo... als dat morgen nog zo is ga ik er donderdag eens naar laten luisteren..
Zo, meer niet?? Beterschap met d'r~!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef draculettetje het volgende:
ff kopie:
dubbele oorontsteking en buikgriep op zn retour, keelontsteking en hoop slijm cadea, laat de meds maat snel werken
we zijn met 38.2 gestart vandaag net zat ze alweer op de 39.1
quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:04 schreef freecell het volgende:
Hier slaapt mijn dreumes na een aantal weken eindelijk weer goed, maar nu begint peuter ergens tussen 5 en 6 te roepen en zijn ze allebei wakker
Children, got to love them
Vandaag soja-pannenkoeken. Kind heeft nergens last van, hij kan gewoon tegen soja
Ooowwquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Smeltmomentje van vandaag: Harry die je trui naar boven doet, broekband naar beneden trekt en dan een kusje op je buik geeft
Veeg mij maar op dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |