abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106739558
zo lekker hoor Soneal!! :9
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:47:06 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106740196
Leandra een happy meal is ook lekker (hier ook 1 die heerlijk met zn frietjes dipt en lekker knabbelt, maar een hele happy meal heeft ie nog nooit opgekregen!).
Ik moet ook maar naar de mac denk ik :P te lang geleden alweer.

Free wat fijn dat je zo'n gezellig mannetje had vandaag! Hier brabbelt Nathan meestal ook volledig onverstaanbaar hoor. Maar af en toe komt er toch iets uit.
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:00:36 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106740814
Hij heeft gewoon zonder saus gekregen hoor.... dat dippen heb ik nog geen zin in, dat geeft zo'n rommeltje :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106740996
Mex dipt zonder saus, geweldig dat kopieergedrag of dat ie z'n koekje uitschud als hij hem in een leeg koffiekopje gedoopt heeft.
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:05:18 #80
259886 pessie
pi_106741044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft gewoon zonder saus gekregen hoor.... dat dippen heb ik nog geen zin in, dat geeft zo'n rommeltje :')
Tsja, 1 keer dierenpark Amersfoort en no way dat hij frietjes wil zonder dip. Als we friet eten wijst hij naar de saus en gilt "DIEDIEDIE" :') Fok! created a monster >:) :D
pi_106742597
en nou heb ik zin in mac!
pi_106742876
Hier zouden we van t weekend voor het eerst frietjes gaan eten met Oona..
Kwam alleen ff iets tussendoor... ws volgend weekend..

Oona is een enormmmmm poppenmoedertje... uitkleden, luier om, aankleden (of meer ons sommeren dat te doen dus)... flesje geven, met een lepeltje in een bakje en dan voeren... dan legt ze de baby neer... zingt, kusje.. slapen baby...

Arg! :D en ik vind het me toch leuk! (Zelf nooit met poppen gespeeld.. haal alles in)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:06:33 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106744344
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef draculettetje het volgende:
en nou heb ik zin in mac!
Gewoon zorgen dat manlief andere verplichtingen heeft, dan mag het *O*

Ah gos wat schattig Reilain O+
Ik ben ook nooit een poppenkind geweest dus ik kan me je verbazing goed voorstellen :Y
Ik ben wel blij dat ik zonen heb trouwens :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:08:06 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106744432
Soneal :D
Harry eet geen heel happy meal :N Die wil alleen de nuggets (hamburger was geen succes). Frietjes eet hij wel een paar maar hij wil wel iets om te soppen want dat hebben wij ook. ;)
Fijn dat Soneal weer wat opgeknapt is!

Ooh wat leuk dat Oona (en jij) zo genieten van het poppengebeuren, Reilain O+

Nou, de wandeling moet wel erge indruk hebben gemaakt op Harry want hij heeft het bij opa en oma ook nog eens verteld! (niet dat zij het begrepen, dat heeft mijn man uitgelegd bij ophalen ;) ).
pi_106744892
:D Even zijn verhaal teruggelezen Asy.. Wat gaaf dat hij het zo aan het herhalen is!
Dat moet zeker indruk gemaakt hebben..

Hahahaha Leandra
Had ook nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden hoor! Wij hadden meer type tomboy verwacht... ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106751275
Mac doen wij allergietechnisch maar niet meer, maar frietjes met ketchup zijn hier wel een hit :Y

Gisteren kwam hier de brief binnen van de plaatsing op de PSZ :o volgende maand :o
En waar ik bij de oudste dacht: 'hehe, dat mocht ook wel eens, kan je lekker met anderen spelen', denk ik nu 'hij is nog zo klein, zal ik hem nog een half jaartje thuishouden?'

Maar egoïstische motieven zorgen dat ik hem wel heen ga brengen, ze mogen beiden dezelfde dagdelen, dus 2 dagdelen in de week helemaal kindloos :o
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:24:22 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106752204
Ik kan me dat zo goed voorstellen Freecell, mijn kleintje is ook echt m'n kleintje terwijl m'n grote zo snel groot was, en ik misschien ook wat meer haast had hem groot te hebben, terwijl m'n kleintje van mij niet zo snel hoeft... Zometeen is hij ook al 18 :'(

Nah, ik laat hem lekker in z'n eigen tempo ontwikkelen maar geniet er wel extra hard van.
En misschien is het gewoon de naam, en zijn ze laatbloeiers ;)

Maar... Ik denk dat een PSZ voor Soneal wel geweldig zou zijn, want hij speelt nu nooit met andere kinderen, terwijl hij ze wel heel interessant vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:09:06 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106753137
Ooh freecell, dan zal het hier ook wel binnenkort op de mat vallen.
En hoewel het me onzettend leuk lijkt voor Harry, zie ik er toch een beetje tegenop :@
Mijn kleine jongetje al zo groot...

Ow en hij is gisteravond uit bed gevallen :X

[ Bericht 20% gewijzigd door Asyniur op 13-01-2012 10:21:32 ]
pi_106754338
Oi :X erg pijn gedaan?

Ja,precies Leandra, ze zijn ook echt heel verschillend overigens. De oudste kon 'ik gaat naar de peutepeelsaal' zeggen toen hij erheen ging en alle kleuren benoemen enzo.

En dit exemplaartje is erg goed in inlegpuzzels :P En hij leeft niet gewoon, hij voelt zichzelf door het leven heen,met zijn hele lijfje O+ Kijken en luisteren lijkt onbelangrijk, voelen is het helemaal.
Koppie in de wind, omhoog kijken naar de regen, jezelf helemaal nestelen op mama's rug.
En dat maakt hem zo ontzettend leuk! O+ maar ik krijg er ook beschermingsdrang van. Vooral omdat ik nu niet meer de enige ben die ziet dat hij soms wat anders reageert op alles.
En hoewel het soms een fijne bevestiging is dat ik geen spoken zie, is het ook wel confronterend om anderen die dichtbij me staan te horen zeggen dat hij echt vrolijker is sinds de melk-ei-soja vrij dinges,maar dat er nog steeds iets niet klopt.

Ja, zover kwam ik ook al -O- En nu?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:10:14 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106754648
Geen idee. Hij maakte een smak en toen was het stil. Toen ik hem ging oprapen was hij nog gewoon slaperig en ging hij meteen tegen me aanliggen. Daarna begon hij een feestje te bouwen totdat ik wegging en toen heeft hij even heel boos gegild.
Maar ik merk/zie verder niks aan hem.

Wat klopt er dan niet freecell?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:13:15 #91
259886 pessie
pi_106754750
Freecell, aankaarten bij het cb? Of het nog even aankijken. Hij is echt anders dan je oudste, maar anders hoeft niet "verkeerd" te zijn.

Asy wat naar! Dat is wel even schrikken! Er zit toch zo'n plankje voor? Is hij daaroverheen gevlogen?

Leandra, kom je es langs :P

Nathan krijgt bij de mac gewoon de nuggets, ik denk niet dat hij weet hoe je zo'n hamburger te lijf moet gaan + ik vind de hamburger van de mac echt vies, hoeft hij dus niet te eten :P . Meestal eet ie wat nuggets en wat frietjes, drinkt hij een beetje water en de rest eten wij op en wat mee naar huis te nemen is (zoals knijpzuivel) nemen we mee naar huis voor een ander moment.
pi_106754818
Hij mag best anders zijn dan de oudste, leuk juist dat verschil *O*

Het is alleen dat hij nu nog steeds niet echt lekker in zijn velletje zit en ik niet weet wat ik voor hem kan doen :) Anders is helemaal niet erg. En het kan me echt geen donder schelen ook, maar ik zie mijn kinderen wel graag gelukkig ;)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:16:54 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106754867
pessie, hij is er 'gewoon' halfslapend overheen geklommen. Hij hing met zijn benen over de rand en ik was nog aan het dubben of ik hem goed zou gaan leggen en opeens draait hij zich en zet zich af. Maar hij sliep al de hele avond onrustig.
als hij bij ons in bed slaapt en hij is onrustig dan trekt hij zich rustig aan je op en laat zich dan bovenop je vallen of over je heen vallen en dat terwijl hij nog halfslaapt

freecell, wat bedoel je dan met niet lekker in zijn velletje?
pi_106754960
KLinkt niet alsof het erg hard is aangekomen Asy ;)

Hij is bizar vaak ziek(nu een record, gisteren niet ziek en vandaag ook niet) Huilt en piept nog veel (minder dan met melk ei en soja en hij huil-gilt niet meer O+ ), slaapt onrustig en is witjes.

En hij reageert gewoon anders dan ik bij andere kinderen zie op veel situaties :) en ik weet niet of het 1 iets met het ander te maken heeft.
pi_106755170
Oh Asy, das schrikken! Klinkt bekend dat aan je optrekken en laten vallen :X

J. Heeft nog nooit friet of Mac gegeten. Als we op vakantie gingen macen kreeg zij gewoon een potje (ze hebben in Italië trouwens geen magnetron ;) )

Mijn muppet kan nog steeds niet zichzelf optrekken (alleen in bed/box) kan ook niet kruipen of los lopen. Meer kindjes die zo "laat" zijn? Ze doet ook pas iets als ze 100% zeker van der zaak is..
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:28:12 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106755179
What the huh?? Ik weet toch zeker dat ik de rits van z'n vest/trui tot bovenaan dichtgedaan had en nu hangt ie los? Gewoon helemaal open :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:32:40 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106755293
Harry slaapt ook onrustig (misschien leeftijd?) en ziet daardoor wat witjes. Alleen is hij eigenlijk nooit ziek terwijl ik dat wel zou verwachten met een lagere weerstand door (te) weinig slaap. Wel wordt hij pieperiger naarmate hij meer slaap tekort komt.
Misschien is dat waar F ook last van heeft?
De jongste van mijn zus is eigenlijk precies als F (alleen zonder allergieën). Bleek, onrustige slaper, vaak ziek. Hij is ook diverse keren binnenstebuiten gehaald maar niks te vinden (cb dacht een hartruis te horen maar kinderarts heeft het onderzocht en het was gewoon een luidruchtig hart, niks afwijkends in elk geval). Kinderarts gaf aan dat het 'gewoon' een kind is met een beroerde weerstand. Gevalletje van pech hebben.
pi_106755400
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:28 schreef Leandra het volgende:
What the huh?? Ik weet toch zeker dat ik de rits van z'n vest/trui tot bovenaan dichtgedaan had en nu hangt ie los? Gewoon helemaal open :o
Whehe :D

Op zich krijgt F wel genoeg slaap in totaal :)
Het zijn ook meer andere dingen,maar ik kan het niet in drie zinnen uitleggen ;)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:38:00 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106755462
Ik ga even een broodje eten met zoonlief, en als hij daarna slaapt zal ik even wat uitgebreider reageren, want mobiel is niet handig ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:04:23 #100
259886 pessie
pi_106756244
Haha Soneal weet hoe een rits losgaat :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')