Nou het grappige is; als ik hem zit te voeden en ik heb zelf een ding met capuchon aan dan zit hij aan het koord van de capuchon te trekken, en ik trek het koord dan aan de andere kant weer terug en zo spelen wij een spelletje... inmiddels had hij al door dat hij geen koord aan zijn capuchon heeft, maar is er nu kennelijk ook achter dat hij ook uitstekend aan het touwtje van de rits kan trekkenquote:
Neuh, mijn huis staat op de Veluwe, het huis van N. in de Randstad.... maar de bedoeling is dat we de Randstad verkopen en met z'n allen naar de Veluwe gaan, maar dan weer niet naar mijn huis....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef pessie het volgende:
Leandra ik ben 10km dichter bij jou verhuist. Ik dacht dat jouw (oude) huis in de buurt van mijn uithoek stond...
Ja, héél anders! Ik weet niet precies waar het aan ligt. Ik denk dat de belangrijkste factoren zijn dat Ivan er al is (die mijn referentiekader vormt) en dat ze interactie met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Is het eerste jaar meisjesmoeder dan toch anders dan het eerste jaar jongensmoeder?
Ze zegt nu 4 woordjes, bah, papa, bumba en die. Meer komt er niet uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef Fannetje het volgende:
Zegt Sofie nog helemaal niets kaatje?
Anne gaat steeds meer stapjes zetten. Zo zag ik haar net 'stiekem' lopen van de stoel naar haar speelgoed, een pasje of vijf.
Ik vind het zo bizar dat ik zo emo ben onder al die ontwikkelingen die ze nu doormaakt. Ik krijg echt regelmatig tranen in mijn ogen als ik haar zie stappen of lekker zie spelen/eten/kletsen/zingen. Allemaal dingen die ze hoort te gaan doen en dus eigenlijk niet zo bijzonder zijn, maar op de een of andere manier maken ze me emotioneel
Volgende weekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef Fannetje het volgende:
Sonnetje, Thailand? Gaaf! Wanneer gaan jullie?
Beterschap voor Floris!
Ik zal een update gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Fannetje het volgende:
Ja ik ben héél benieuwd hoe het gaat bevallen!
Wij vliegen over pakweg drie maanden met Anne naar Miami en dan heeft ze geen eigen stoel, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat.
Dat denk ik dan wel, ik heb een te sportieve bagagedragerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
PM Meimel
Ik heb een moederfiets met een lange bagagedrager! Volgens mij gaat dat wel lukken in combi met de fietstassen
Bij mn oude fiets pastte t wel. Althans, beetje dr ene tas wat terugfrotten geloof.ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
PM Meimel
Ik heb een moederfiets met een lange bagagedrager! Volgens mij gaat dat wel lukken in combi met de fietstassen
Moet lukken, zo hebben wij hem ook aangeschaft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
PM Meimel
Ja psies, dat zijn idd.ook stukjes die.k fiets. In oktober nog nasr t delfse hout gefietst. Is kwartiertje fietsen en met de auto ook zoiets, omdat.je helemaal om moet rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wil straks in mijn verlof lekker met de dame naar het strandje hier in het dorplopend is het met dikke toeter net te ver, en eigenlijk is het te belachelijk om dat stuk met de auto te doen
dan is het met de fiets wel ideaal..
Ik heb ook nog een fietskar in de schuur staat te verstoffenmaar das voor als ik straks (zegge over een 1,5 jaar
) een keer met 2 kindjes naar het grote strand (half uurtje fietsen) wil, kinderen in de zitjes en fietskar vol met zooi!
Ja dat denk k dus ook altijd. En hier t zelfde schuurprobleemquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef As1981 het volgende:
Is op zich lekker hoor fietsen. Ik zou het ook echt meer moeten doen, maar hoe de fietsen nu in de schuur staan is het zo'n gedoe om ze er uit te halen. Dus dan pak ik of de auto of ga lopen. Ik vind lopen ook totaal niet erg. Maar in jou situatie kan ik me dat prima voorstellen.
Oh en nog even een foto van vandaag, lekker naar Ouwehands geweest[ afbeelding ]
Ligt.eraan hoeveel je.moet hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Vandaag nog met zijn 3-en boodschaps gedaan op de fietsalles in mijn fietstassen gepropt
kind in ski-pak
voorop (zijn nog een langer stuk gaan fietsen en het was fris) ging best....
Meneer wilde met de autosupermarkt zit hier op nog geen km afstand
![]()
Yaro
Ja.weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Zeg pipo, je moet je ticker nog aanpassen
Ik vond het al een vreemde benamingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk dat die ss-en eigenlijk g'tjes zijn en het dus gewoon de 'buggy mee' heet
Was het maar zo simpel als tussen ons hequote:
Volgens mij begrijpt Dyon er dan niet zoveel meer van, maar zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:07 schreef Reilain het volgende:
Ghehehe ja ik ruik toch wel een speeldate hoor
Ik kan hem natuurlijk ook gewoon volgend weekend komen ophalen.. dat we dan een driehoeks date met Dyon en Oona doen??quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel als tussen ons he![]()
(en dat terwijl wij elkaar nog nooit gezien hebben!)
Maar ik reageerde ook omdat ik wist dat ze niet al te ver weg woonde hihi.
Arme Oona met die vervelende kiesjes....
Gelukkig wel nieuwe schoenen gevonden en nog hele mooie ook!
Laat ik nou volgend weekend moeten werken.... Maar een ander weekend kan natuurlijk welquote:Op zondag 15 januari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik kan hem natuurlijk ook gewoon volgend weekend komen ophalen.. dat we dan een driehoeks date met Dyon en Oona doen??ik zie mogelijkheden!
ja anders had ik morgen ff gebeld met huisarts....quote:Op zondag 15 januari 2012 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Fijn dat t wat beter gaat met minidraak. Mocht ook wel een keer toch??
Van kleinezebra.com! Dit is de lijn "baby Stella".quote:Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef flowerbox het volgende:
wat een leuk kado zo'n pop. Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook nog leuke kado-ideeën voor mijn mini-flower.
Gezellig!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Asyniur het volgende:
Mijn mannen gingen vandaag nog even schaapjes kijken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |