abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106814949
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Fannetje het volgende:
Ja ik ben héél benieuwd hoe het gaat bevallen!
Wij vliegen over pakweg drie maanden met Anne naar Miami en dan heeft ze geen eigen stoel, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat.
Ik zal een update geven :D
Ben benieuwd of we hierna zeggen nooooit meer ;)
Daar hebben we t wel rustig gehouden, gaan naar 3 plekken, maar das max 4uur rijden (van t laatste hotel naar Bangkok terug). De heenweg.is dus steeds.ongeveer 2uur.
Mijn ouders zijn er ook, dus ook wel leuk. Al gaan die wel een week wat anders.doen, maar was voor ons teveel gerondreis.met Floris.
pi_106814958
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
PM Meimel :)

Ik heb een moederfiets met een lange bagagedrager! Volgens mij gaat dat wel lukken in combi met de fietstassen :Y
Dat denk ik dan wel, ik heb een te sportieve bagagedrager :P
Ik moet dan wel even de schuur in duiken, volgens mij lag hij daar. Ook even checken of alles er nog compleet bij zit, maar dat zou haast wel moeten.
pi_106815019
quote:

Ik heb een moederfiets met een lange bagagedrager! Volgens mij gaat dat wel lukken in combi met de fietstassen :Y
Bij mn oude fiets pastte t wel. Althans, beetje dr ene tas wat terugfrotten geloof.ik.
Maar mn fiets is meer voor kleine boodschappen (al heb k al maanden niet.meer.gefietst :'))
K ben een mooiweerfietser. Verder loop k naar t dorp of ga k met de auto ergens heen ;)
pi_106815106
quote:

Moet lukken, zo hebben wij hem ook aangeschaft.
pi_106815107
Ik wil straks in mijn verlof lekker met de dame naar het strandje hier in het dorp :) lopend is het met dikke toeter net te ver, en eigenlijk is het te belachelijk om dat stuk met de auto te doen :P dan is het met de fiets wel ideaal..

Ik heb ook nog een fietskar in de schuur staat te verstoffen :') maar das voor als ik straks (zegge over een 1,5 jaar :P) een keer met 2 kindjes naar het grote strand (half uurtje fietsen) wil, kinderen in de zitjes en fietskar vol met zooi!
pi_106815168
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wil straks in mijn verlof lekker met de dame naar het strandje hier in het dorp :) lopend is het met dikke toeter net te ver, en eigenlijk is het te belachelijk om dat stuk met de auto te doen :P dan is het met de fiets wel ideaal..

Ik heb ook nog een fietskar in de schuur staat te verstoffen :') maar das voor als ik straks (zegge over een 1,5 jaar :P) een keer met 2 kindjes naar het grote strand (half uurtje fietsen) wil, kinderen in de zitjes en fietskar vol met zooi!
Ja psies, dat zijn idd.ook stukjes die.k fiets. In oktober nog nasr t delfse hout gefietst. Is kwartiertje fietsen en met de auto ook zoiets, omdat.je helemaal om moet rijden.

Boodschappen doen met fiets vind k ook onhandig trouwens. Nu zou t wel makkelijker gaan, maar eerst zat k zo te klooien met boodschappen, fiets.en Floris.
pi_106815247
Is op zich lekker hoor fietsen. Ik zou het ook echt meer moeten doen, maar hoe de fietsen nu in de schuur staan is het zo'n gedoe om ze er uit te halen. Dus dan pak ik of de auto of ga lopen. Ik vind lopen ook totaal niet erg. Maar in jou situatie kan ik me dat prima voorstellen.

Oh en nog even een foto van vandaag, lekker naar Ouwehands geweest
pi_106815251
Vandaag nog met zijn 3-en boodschaps gedaan op de fiets :D alles in mijn fietstassen gepropt :P kind in ski-pak :D voorop (zijn nog een langer stuk gaan fietsen en het was fris) ging best....

Meneer wilde met de auto :X supermarkt zit hier op nog geen km afstand :X

Yaro O+
pi_106815298
Dat is ons voordeel, onze supermarkt zit op 500 meter ofzo, dus doen we altijd lopend.
pi_106815393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef As1981 het volgende:
Is op zich lekker hoor fietsen. Ik zou het ook echt meer moeten doen, maar hoe de fietsen nu in de schuur staan is het zo'n gedoe om ze er uit te halen. Dus dan pak ik of de auto of ga lopen. Ik vind lopen ook totaal niet erg. Maar in jou situatie kan ik me dat prima voorstellen.

Oh en nog even een foto van vandaag, lekker naar Ouwehands geweest[ afbeelding ]
Ja dat denk k dus ook altijd. En hier t zelfde schuurprobleem :')

Lopen vind k ook altijd wel fijn, iig naar t dorp verder ga k niet :') (kwartiertje lopen). Straks in de zomer ook lekker wandelen O+ ben benieuwd of.k t weer zo makkelijk ga volhouden :D

Yaro O+
pi_106815417
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Vandaag nog met zijn 3-en boodschaps gedaan op de fiets :D alles in mijn fietstassen gepropt :P kind in ski-pak :D voorop (zijn nog een langer stuk gaan fietsen en het was fris) ging best....

Meneer wilde met de auto :X supermarkt zit hier op nog geen km afstand :X

Yaro O+
Ligt.eraan hoeveel je.moet hebben ;)
Mrt.zm 3en gaan we vaak wel mrt de auto, maar dan halen we ook meer spullen
pi_106815421
Zeg pipo, je moet je ticker nog aanpassen :P
pi_106815428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Zeg pipo, je moet je ticker nog aanpassen :P
Ja.weet ik :P
Kijken of.k dat mobiel kan. Of zal ik er gewoon -3.dagen achter zetten :P
pi_106815461
Ik hoop het voor je Sonnetje. Ik mag nooit meer klagen dat iets te ver lopen is nadat in in 2009 100 km achter elkaar gelopen hebt. Ik heb in mijn verlof (zowel voor als na de geboorte) ook veel gewandeld. Inderdaad naar het winkelcentrum in Rotterdam Zuid, veel mensen klaarden me voorgek. maar als je een beetje doorloopt is het in 40 min te doen.
pi_106815771
Het is de steco buggy mee.
Heb hm al gevonden, gelukkig zat alles in een tas :P

Misschien kunnen anderen hier zeggen of hij zo compleet is (maar volgens mij wel) en of het gaat passen:

Zal je verder PMen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 14-01-2012 22:23:02 ]
pi_106815831
Ik denk dat die ss-en eigenlijk g'tjes zijn en het dus gewoon de 'buggy mee' heet ;)
pi_106815949
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk dat die ss-en eigenlijk g'tjes zijn en het dus gewoon de 'buggy mee' heet ;)
Ik vond het al een vreemde benaming :D
Buggy mee dus :P
pi_106816333
:D

Maar geregeld! *O* fijn!!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:02:03 #169
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106817634
Oh pffff Mrien wat is dat enorm schrikken! Ik hoop ook dat hij zich snel weer beter voelt..

Pessie wat klinkt dat gezellig :D

Sonnetje met een ziek mannetje..> Beterschap!!

Enne ik ben ook benieuwd naar een filmpje Asy ;) Vooral dat wangen knijpen haha..

Wij zijn vandaag met Oona op pad geweest voor nieuwe schoenen... lang leven de groeispurten!
Maatje 21 laarsjes zijn het geworden... (maatje 20 op de meetlat, eerst 19)...
Ze wilde vandaag meteen een flink stuk ermee lopen! Ze liep grotendeels naar huis vanaf het winkelcentrum! (iets meer dan een km... denk dat ze zo'n 600m zelf gelopen heeft!)

Er zitten wel 2 hoektanden flink te klooien nu... Ze heeft vuurrode wangen en is al 2x flink in tranen wakker geweest... + ws wel wat hoofdpijn van haar poging de deurpost weg te koppen.. (Flinke bult) Lang leven de dentinox en arniflor.....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:02:23 #170
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106817648
;) Ga je hem ophalen Gerbra??
We'll have love aplenty
You and me
pi_106817804
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:02 schreef Reilain het volgende:
;) Ga je hem ophalen Gerbra??
Was het maar zo simpel als tussen ons he :D ;) (en dat terwijl wij elkaar nog nooit gezien hebben!)
Maar ik reageerde ook omdat ik wist dat ze niet al te ver weg woonde hihi.

Arme Oona met die vervelende kiesjes....
Gelukkig wel nieuwe schoenen gevonden en nog hele mooie ook!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:07:28 #172
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106817852
Ghehehe ja ik ruik toch wel een speeldate hoor ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106817894
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:07 schreef Reilain het volgende:
Ghehehe ja ik ruik toch wel een speeldate hoor ;)
Volgens mij begrijpt Dyon er dan niet zoveel meer van, maar zou wel leuk zijn :D
Hij kreeg vandaag een rijstewafeltje van papa en zij meteen "Oona kregen".
Ow en papa dacht dat het een traktatie geweest was, dus die zei al 'huh die hele zak gekregen :D'
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:11:21 #174
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106817982
hahahaha wat stoer :D
Zou wel een aparte traktatie zijn geweest!

Het sneeuwmannetje staat hier trouwens nog hoor!
We'll have love aplenty
You and me
pi_106825613
Oh mrien gisteren helemaal vergeten op jou te reageren (ik bedacht me dat 's nachts).

Maar wat zal dat ontzettend schrikken geweest zijn. En dan ook nog spugen. Gelukkig gaat het beter nu.
pi_106825884
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel als tussen ons he :D ;) (en dat terwijl wij elkaar nog nooit gezien hebben!)
Maar ik reageerde ook omdat ik wist dat ze niet al te ver weg woonde hihi.

Arme Oona met die vervelende kiesjes....
Gelukkig wel nieuwe schoenen gevonden en nog hele mooie ook!
Ik kan hem natuurlijk ook gewoon volgend weekend komen ophalen.. dat we dan een driehoeks date met Dyon en Oona doen?? :D ik zie mogelijkheden! ;)
pi_106825971
Oh en wij mogen Lena van Claudia vanaf vandaag hier verwelkomen! *O* Claudia van harte gefeliciteerd met je dreumes!!
pi_106826028
*O* Claudia gefeliciteerd met je dreumes!

Hier ging Floris trouwens om half 11 slapen en werd om half 9 wakker. Best fijn!
pi_106826440
wat hebben jullie veel geschreven!
mrien wat een schrik met jelle! :*

as wat een leuke foto!

lena 1 jaar! gefeliciteerd claudia, hele fijne mooie dag gewenst :*

floris lekker uitgeslapen

oona hopelijk zijn je kiesjes snel door

minidraak wordt weer wat fitter had vanmorgen nog wel lichte verhoging ik hoop op de ommekeer vandaag! heeft lang genoeg geduurd nu hoor
pi_106826517
Fijn dat t wat beter gaat met minidraak. Mocht ook wel een keer toch??
*poef* nu is het weg
pi_106826537
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik kan hem natuurlijk ook gewoon volgend weekend komen ophalen.. dat we dan een driehoeks date met Dyon en Oona doen?? :D ik zie mogelijkheden! ;)
Laat ik nou volgend weekend moeten werken.... Maar een ander weekend kan natuurlijk wel :D

Lieve Lena, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! *O*
pi_106826653
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Fijn dat t wat beter gaat met minidraak. Mocht ook wel een keer toch??
ja anders had ik morgen ff gebeld met huisarts....
  zondag 15 januari 2012 @ 11:34:53 #183
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106827311
Lena gefeliciteerd met je verjaardag!! Alweer 1 jaar!
Wat een leuke foto's zag ik al op facebook!

Minidraak weer wat beter... fijn!

3hoeksdate ;) Klinkt goed!!

Zoo... Vanmorgen was het 08.15! Lekker hoor..
Niet verwacht omdat ze ontzettend verkouden is (altijd bij tandjes die doorkomen...)
Haar hele gezichtje zat onder de snottenbellen vanmorgen.

Ze ligt er nu weer in.. niet helemaal eigen keuze ;) Maar ze liep als een zombie rond..
We'll have love aplenty
You and me
pi_106827476
Ik kan het eigenlijk niet geloven dat Lena al een jaar is :o :N Mijn mond viel gisteren echt open toen ik een post van Claudia op FB zag. Time flies...
Maar van harte welkom :W *O*

Hier valt er weinig nieuws te melden. Ik kon die 3 weken thuis wel gewoon worden en ben nog niet helemaal op dreef sinds ik weer aan het werk ben waardoor ik niet zoveel tijd heb om hier te posten :@
pi_106828415
Lena alweer 1 jaar :o Wat is dat snel gegaan! Van harte gefeliciteerd Claudia! *O*

Wat een schrik Mrien! Gelukkig gaat het nu weer beter.

Fijn dat Draakje weer wat beter is Dracu!
  zondag 15 januari 2012 @ 12:27:21 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106828461
Claudia en Lena gefeliciteerd :* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106828762
Daar zijn we dan. :W Hier staat het schandalig grote foto-overzicht: Het babytopic (0-1 jaar) Deel 63

Hier kom ik me alleen melden met:

Een dreumes! Ik wil Jore nog even bedanken voor haar cadeausuggestie. Er zit een afgrijselijke speen bij de pop met een magneet erin en Lena is er volkomen door gebiologeerd. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 15 januari 2012 @ 12:49:19 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106829134
Wat een geweldige fotospam O+
En wat lijken Ivan en Lena op elkaar, terwijl ze toch weer heel anders zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 januari 2012 @ 13:13:32 #189
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106829881
Mrien dat is inderdaad eng zeg!

Floris ziek, sneutje :*

Lena welkom *O*

Wij hebben dezelfde buggydrager als meimeltje, hier past het wel met fietstassen. Ik doe bijna alles op de fiets. Ik heb een Batavus Mambo Deluxe moederfiets.

Nathan heeft weer een keer doorgeslapen!!! Al de hele week is het feest 's nachts maar kennelijk is hij gisteren zo druk geweest dat ie prompt doorsliep *O*
pi_106832625
Claudia wat een mooi overzicht O+
Mijn bijna-peuter zit nu de hele tijd te roepen om "baby te kijken" als ik iets probeer te typen ;)
pi_106832753
We hebben daarnet trouwens samen een rijsttaart gebakken. Heerlijk, met z'n drietjes in de keuken. En Thomas wou maar blijven "joejen" in de kom en de bakvorm invetten met de borstel. Mijn kleine chef in spe O+
pi_106833573
Wauw, wat een mooie foto van Lena! Van harte gefeliciteerd vandaag met haar Claudia!

wat een leuk kado zo'n pop. Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook nog leuke kado-ideeën voor mijn mini-flower.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_106836640
gefeliciteerd Claudia met je grote meid!!!!
  zondag 15 januari 2012 @ 18:04:28 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106838765
Lena, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Thomas, joejen is het ook leukste gedeelte O+

Beterschap voor de zieke kindertjes! :*
pi_106848280
Dank, mensen!

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef flowerbox het volgende:
wat een leuk kado zo'n pop. Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook nog leuke kado-ideeën voor mijn mini-flower.
Van kleinezebra.com! Dit is de lijn "baby Stella".
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106848572
Hi Lena :W
Gefeliciteerd met je verjaardag O+
  zondag 15 januari 2012 @ 22:36:58 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106852932
Mijn mannen gingen vandaag nog even schaapjes kijken O+
  zondag 15 januari 2012 @ 22:37:14 #198
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106852940
Ook hier nog even feliciteren!
Hieperdepiep hoera! Van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag Lena en welkom hier!! *O*
En Claudia ook gefeliciteerd en welkom met je dreumesmeisje!!

Poe, dan besef ik ineens weer al te goed dat ik over een week hier 'weg' ben! Mijn meisje wordt groot!! O+ :) :'( :o :@

Vanavond had ze weer wat leuks!
Brabo vroeg: Tirza ga je even in bad, lekker poele poele?!
Tirza: Nee, ik wil nog even stinken!
O+ O+ O+
En zo heeft ze regelmatig van dit soort uitspraken! Love it!

Mrien, hoe is het met je mannetje na z'n snoekduik?! Nergens meer last van?

Leonieke wat leuk dat Thomas zo ijverig mee bakt! Gezellig!! O+
Ik heb tot nu toe 1 keer koekjes gebakken met Tirza. Ze vond het drie keer leuk om het vormpje in het deeg te duwen en nog eens en nog eens en nog eens....... :') Dus dat was nog niet echt een succes! Binnenkort nog maar eens een poging wagen. Misschien wel voor haar verjaardag.

Ik heb nog een week om wat dingen voor te bereiden voor haar 2de verjaardag, gaat goedkomen! Denk ik. Hoop ik! :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 15 januari 2012 @ 22:37:35 #199
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106852956
quote:
17s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Asyniur het volgende:
Mijn mannen gingen vandaag nog even schaapjes kijken O+
[ afbeelding ]
Gezellig! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 15 januari 2012 @ 23:16:42 #200
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_106854846
Hoi Lena, gefeliciteerd met je verjaardag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')