Nou het grappige is; als ik hem zit te voeden en ik heb zelf een ding met capuchon aan dan zit hij aan het koord van de capuchon te trekken, en ik trek het koord dan aan de andere kant weer terug en zo spelen wij een spelletje... inmiddels had hij al door dat hij geen koord aan zijn capuchon heeft, maar is er nu kennelijk ook achter dat hij ook uitstekend aan het touwtje van de rits kan trekkenquote:
Neuh, mijn huis staat op de Veluwe, het huis van N. in de Randstad.... maar de bedoeling is dat we de Randstad verkopen en met z'n allen naar de Veluwe gaan, maar dan weer niet naar mijn huis....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef pessie het volgende:
Leandra ik ben 10km dichter bij jou verhuist. Ik dacht dat jouw (oude) huis in de buurt van mijn uithoek stond...
Ja, héél anders! Ik weet niet precies waar het aan ligt. Ik denk dat de belangrijkste factoren zijn dat Ivan er al is (die mijn referentiekader vormt) en dat ze interactie met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Is het eerste jaar meisjesmoeder dan toch anders dan het eerste jaar jongensmoeder?
Ze zegt nu 4 woordjes, bah, papa, bumba en die. Meer komt er niet uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef Fannetje het volgende:
Zegt Sofie nog helemaal niets kaatje?
Anne gaat steeds meer stapjes zetten. Zo zag ik haar net 'stiekem' lopen van de stoel naar haar speelgoed, een pasje of vijf.
Ik vind het zo bizar dat ik zo emo ben onder al die ontwikkelingen die ze nu doormaakt. Ik krijg echt regelmatig tranen in mijn ogen als ik haar zie stappen of lekker zie spelen/eten/kletsen/zingen. Allemaal dingen die ze hoort te gaan doen en dus eigenlijk niet zo bijzonder zijn, maar op de een of andere manier maken ze me emotioneel
Volgende weekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef Fannetje het volgende:
Sonnetje, Thailand? Gaaf! Wanneer gaan jullie?
Beterschap voor Floris!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |