abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106761714
Zo kwamen we net de gastouder tegen met een van haar kinderen. Fietje begon te schateren en het jongetje kwam op haar afgerend om haar een kusje te geven. O+
Mijn kind heeft gewoon een leven zonder me! :')
*poef* nu is het weg
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:16:07 #127
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106765272
Ja, dat zijn openbaringen he KJ. :D

Beterschap weer voor Draakje! :*

Leandra, woon jij nog in dezelfde stad als BE? Anders kan ik met E'tje wel eens langskomen om met Soneal te spelen! op eigen risico he. :+
A grand adventure has begun.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:44:13 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106766290
N woont daar, dus wij zijn daar in principe heel regelmatig :Y
Ik heb een auto, dus ik kan ook makkelijk alle kanten op, en een playdate lijkt me gezellig!

[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 13-01-2012 18:14:28 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:12:43 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106769750
Foutje :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:29:03 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106775479
Leandra ook ik koop apart voor Nathan de boerenland versie, geen E-troep, daar hou ik van voor mn kind.

Wat een openbaringen allemaal. Nou, wij gaan kijken hoe het morgen gaat. Ik vertelde een tijdje terug aan een vriendin dat ik heel graag es een keer een dagje samen met manlief wilde zijn, en nu gaat Nathan morgen overdag naar haar toe (ze heeft een dochter die 3 weken ouder is). Dus ik ben benieuwd hoe het gaat!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:48:52 #131
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106776536
Owwwww sttt nou!
Ons kdv is vrij gesloten vind ik.. (Opzich goed na al die gekke verhalen in t nieuws)
Vind ik wel erg jammer... heb eigenlijk zo weinig beeld van hoe mijn meisje op t kdv is! Dat vind ik wel echt moeilijk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:52:33 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106811251
Harry is helemaal blij met de Wii die mama gekregen heeft :D
Alleen jammer dat hij (samen met mij) aan fors overgewicht lijdt, aldus de Wii ;)
Hij wist na een keertje spelen al op welk knopje je moet drukken om verder te kunnen en welke controller je moet hebben.

Verder heeft hij iets nieuws: je knijpt in mama's wangen en dan zeg je 'mama?' en als mama dan zegt 'ja?' dan lig je helemaal in een deuk. Geen idee wat er nou zo lollig aan is :?
ow x100 natuurlijk.
En dat terwijl je nauwelijks nog mama kan zeggen van het lachen... :D
pi_106811349
Dat vraagt om een filmpje natuurlijk Asy!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:12:20 #134
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106811940
Het ging geweldig vandaag!!! *O* *O* *O*
Om 5 uur heb ik een enorm vermoeide vent opgehaald en zn vriendinnetje was net zo moe. Ze hadden helemaal rode wangetjes van het drukke spelen samen. Volgens mn vriendin hebben ze het enorm naar hun zin gehad. Hij heeft er zelfs anderhalf uur geslapen :o en toen hij uit bed kwam liep hij steeds naar de deur van de kamer waar zn vriendinnetje lag, als in "wanneer komt ze nou?" O+ . En hij werd ook vrolijk wakker! (Wat mn vriendin al helemaal bijzonder vind omdat haar dochter niet altijd even vrolijk wakker wordt). Al met al zeer geslaagd.
Manlief en ik zijn samen de stad in geweest voor kleren voor hem (lees: we waren in een uur klaar), lekker geluncht, en daarna hebben we de tuin overhoop gehaald :P .
pi_106812060
Gisterochtend viel Jelle zomaar van de commode :'(
Heel erg schrikken en hard huilen natuurlijk, hij viel ook met z'n hoofd naar beneden, echt een snoekduik :'(

Hele dag vrolijk geweest en actief. Gisteravond laat begon hij opeens met spugen, meerdere keren, zo zielig. Toch de Huisartsenpost gebeld om te overleggen ivm het vallen, mochten we toch even langskomen om 12 uur. Ventje was nog wakker en heel moe maar ook benauwd, aan het hikken en spugen. In de auto nog een keer gespuugd, was al blij dat ik hem naast me had gezet op de passagiersstoel want hij stikte er half in
Wekadvies meegekregen, vannacht op onze kamer laten slapen.
Vanmorgen nog weer gespuugd maar daarna ging het gelukkig wel weer beter.
Wel enorm schrikken!
Nu is hij nog biet helemaal fit volgens mij, hou hem goed in de gaten

Gisterochtend had hij trouwens een hoek tand boven door, de andere staat op doorkomen. Tandje 9 alweer
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:26:53 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106812470
Ooh bah mrien, dan schrik je ook zeg! Ik hoop dat hij zich morgen wat beter voelt...

pessie, klinkt als een heerlijk dagje met z'n tweetjes O+

As, ik zal kijken of dat gaat lukken :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:29:00 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106814331
Jeetje Mrien :o
De schrik alleen al, en dan later ook nog beginnen te spugen... Beterschap voor Jelle :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106814403
Jeetje Mrien, wat akelig zeg! Ik ben daar altijd zo bang voor... Anne is gelukkig nog nooit verder gevallen dan van ons bed. Gelukkig gaat het nu beter met Jelle!

Pessie, wat fijn dat het zo goed is gegaan!

Asy, ik wil ook wel een filmpje zien. Dreumesjes hebben een bijzonder gevoel voor humor :D
Anne vindt het bijvoorbeeld hilarisch om te gaan kruipen als ik de rits van haar jas dicht wil doen. En láchen dat ze dan doet. :D
pi_106814446
Wat fijn Pessie, dat t zo goed gegaan is vandaag! En ook best lekker, even een dagje samen!

Jeetje Mrien, wat een schrik zeg!

Harry O+

Hier nog een ziekig mannetje. Vanavond had ie 38,8. Hij is wat hangeriger, maar verder merk je niks aan m. Hij zit nu rustig tegen me aan elmo te kijken O+
Vanmiddag heeft ie bijna 4 uur geslapen. Ook niet gek want hij ging gisteren pas om 11 uur slapen. En hij was.nog.gezellig ook :) ben benieuwd wat het vanavond wordt. Gisteren ging ie steeds huilen als.k naar zn kamer.liep. uiteindelijk heeft ie in de werkkamer in zn campingbed geslapen. Hij was zo weg. Om 3 uur was ie even wakker, fles.gegeven en tot 8uur geslapen. Best prima nog.gelukkig.
Maar zn slaapje van vanmiddag kwam wel goed uit, heb mooi lijstjes gemaakt voor de vakantie en wat dingen geregeld (gaan naar Thailand last minute, dus hoop geregel). Kleren heeft ie gelukkig zat :')
pi_106814456
Dames, wie van jullie heeft een buggydrager voor op de fiets? En welke heb je en bevalt ie goed?

Omdat het dametje aardig zwaar begint te worden voor mijn verwekende kraakbeentjes enzo :+ en ik mezelf haar straks hoogzwanger niet meer zo zie dragen als ik even naar het dorp ga, wil ik een houder voor op mijn fiets, zodat de buggy mee kan (buggy ligt nu altijd in de auto maar ik wil proberen zo lang mogelijk ook te blijven fietsen :+).

En aangezien ik ook niet verwacht dat ze op korte termijn staat en loopt, denk ik dat ik de buggy komende tijd een stuk intensiever zal gaan gebruiken...

Maar ik kom er nu een paar tegen op het web, en de meningen verschillen bij recensies...
pi_106814530
Sonnetje, Thailand? Gaaf! Wanneer gaan jullie?
Beterschap voor Floris!
pi_106814567
Ik had op mn vorige fiets zo'n buggy mee. Werkte prima. Was even wennen met fietsen ( met Koninginnedag gebruikt, 1 vd eerste keer Floris voorop en buggy dus :D). Maar na.een stukje fietsen ging t goed. Moet nog een nieuwe kopen voor.mn nieuwe fiets. Deze had geen bevestigingsdingen meer, dus met 1 of ander ding vast gezet, maar vind k zonde.met.mn nieuwe fiets :')
pi_106814576
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef Fannetje het volgende:
Sonnetje, Thailand? Gaaf! Wanneer gaan jullie?
Beterschap voor Floris!
Volgende week :o
pi_106814601
Zo, dat is al snel! :o

En Floris een eigen stoel of op schoot?
pi_106814700
Volgens.mij een eigen stoel. Althans dat begreep k van mn vriend.
Das wel heel fijn, denk ik (nooit.gevlogen met m :P dus weet niet hoe t is zonder eigen stoel ;))
Vind t.wel spannend hoe t gaat :D
Van de week nog.wat extra boekjes voor m kopen
pi_106814793
Let er even op of die wel op je fiets past gerberaatje. Op mijn fiets kon of een buggydrager, of fietstassen. Bij mij is de keuze dus gevallen op de fietstassen en de buggydrager (van quinny zapp) heb ik toen weer verkocht

Gaaf sonnetje!
Eigen stoel is wel fijn hoor! Ook als hij wel op schoot wil, of als ligplaats :)
pi_106814808
Ja ik ben héél benieuwd hoe het gaat bevallen!
Wij vliegen over pakweg drie maanden met Anne naar Miami en dan heeft ze geen eigen stoel, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat.
pi_106814852
Hier ook ooit een buggydrager gekocht (Steco deluxe volgens mij), maar hij ligt hier nog steeds te liggen omdat ik die fietstassen toch echt nodig heb en hij dan dus niet past.

Hij is hier dus ook nog nieuw op te halen, mocht je die willen :P
pi_106814861
Stoer Sonnetje Tailand. Veel plezier alvast!

Geen idee Gerberaatje. Wij hebben er 1 gekocht, maar die zit er nog niet op. We zijn niet zo van die fietsers. Het is op dit moment iets te veel gedoe om de fiets uit de schuur te krijgen. Het is dat je niet om de hoek woon, anders had je hem wel mogen lenen om uit te testen.
pi_106814924
PM Meimel :)

Ik heb een moederfiets met een lange bagagedrager! Volgens mij gaat dat wel lukken in combi met de fietstassen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')