SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef kaatjejannie het volgende:
Fietje gaat nog in de emmer, vindt ze heerlijk. Ik wikkel haar daarna in een handdoek en loop met haar naar haar kamer. Dan is ze ook even aan het klappertanden. Snel aankleden dus altijd.
We waren net even in de stad en mevrouw steelt weer de show. Lachen, kletsen en flirten.![]()
Ze krijgt ook weer haar krullen terug. Echt niet dat we weer naar de kapper gaan. Ik pak wel een speldje als de haren te lang worden aan de voorkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze heeft ook een kuiltje in haar kin... dat was me nog nooit opgevallen
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]ze heeft ook een kuiltje in haar kin... dat was me nog nooit opgevallen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Soneal heeft hem ook, niet van mij, maar van N.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:26 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]Familietrekje . Ik heb 'm ook, mijn vader ook. Ik hoopte al toen ik zwanger was dat ze er een zou hebben. Het was dan ook brullen toen ze bij me lag dat ze er ook een had..
Hier was het precies andersom. Fietje was vanmorgen een lief engeltje, en nu kan ze alleen maar huilen en piepen. Ik heb het idee dat haar wat dwars zit. Buikpijn of een van de laatste tanden die nog door moeten komen. Ik gooi dr zo in de emmer, en dan lekker naar bed. Hopelijk morgen de hele dag gezellig.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Shandaly het volgende:
Prachtig die meiden hier..Lars krijgt het nog moeilijk om later een vriendinnetje te kiezen
Overigens... zo'n monster dat Lars vanochtend was, zo'n engeltje was ie vanmiddag. Een middagdut van ruim 3 uur heeft wonderen gedaan voor zijn humeur. Die ga ik onthouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het weekend zijn Coen en ik voor het eerst een nachtje samen weggeweest. We hadden voor de Sinterklaas een buggy tour gekregen, en hebben daar een hotel aan vast geplakt. Heerlijk even lekker genieten van elkaar, relax uit eten, filmpje pakken en uitslapen. We hebben zo veel gedaan, dat het veel langer leek dan ruim een dag. Heerlijk was het dan ook weer om thuis te komen gister middag. Even lekker kroelen met ons mannetje, die naar bed brengen en nog geen uur later lagen we zelf ook. Zo'n buggy tour is heerlijk onder deze omstandigheden, maar we waren ook uitgeput.
Oja, het eerste dat we zaterdag deze......een vestje gekocht voor Yaro in de Lief winkel. We kunnen prima op pad zonder hem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jarig!![]()
Checkquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Sugarsnap het volgende:
Pulker present! Ze plukt zelfs aan mijn op de huid liggende moedervlek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Misschien moet je haar nog maar even niet meenemen naar Schiphol
Tsja, 1 keer dierenpark Amersfoort en no way dat hij frietjes wil zonder dip. Als we friet eten wijst hij naar de saus en gilt "DIEDIEDIE"quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft gewoon zonder saus gekregen hoor.... dat dippen heb ik nog geen zin in, dat geeft zo'n rommeltje
Gewoon zorgen dat manlief andere verplichtingen heeft, dan mag hetquote:
Whehequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:28 schreef Leandra het volgende:
What the huh?? Ik weet toch zeker dat ik de rits van z'n vest/trui tot bovenaan dichtgedaan had en nu hangt ie los? Gewoon helemaal open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |