abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2012 @ 14:11:47 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106600296
De dreumesjes:

22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

en een nieuwe :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Lois op 15-01-2012 21:09:46 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 januari 2012 @ 14:42:50 #2
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106601208
Jaaaaa we kunnen weer :D

Driftige dreumessen?? Ohh hier kan er ook eentje wat van..
Gelukkig 'gooit' ze zichzelf nog niet al te vaak op de grond... Maar huilen zonder geluid kan ze als de beste ;)

Zijn hier ook dreumessen die onder de douche gezet worden??
Oona ging tot voorkort altijd alleen in bad.. nooit douchen..
Ivm haar eczeem deden we de ene dag bad, andere dag wassen op de commode..
Dit laatste is een regelrechte ramp volgens Oona ;) Dus dachten we... Dan maar 2 min douchen!
Maar ook al is het 2 min.... verwarming goed aan... deur goed dicht..
Ik heb altijd een blauwbekkend meisje... Blauwe lippen, bibberend van de kou...
Andere dreumessen waarbij dat ook zo is?? of heb ik echt zo'n kouwkleumpje??

Ze zit terwijl ik dit zit te typen zich trouwens heerlijk rustig te vermaken met haar net gekleurde tekening waarop ze nu stickertjes aan het plakken is O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 9 januari 2012 @ 15:02:45 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106601855
Sola. wij slapen zelf altijd met het raam open. Alleen als het dagenlang heel erg vriest, dan doen we het raam dicht. Op Harry's kamer stond eerst ook de raam open, maar toen het eventjes wat kouder was, hebben we die dichtgemaakt omdat hij dus niet onder zijn dekbed blijft liggen.

Harry is trouwens nooit boos hoor! En hij gooit ook nooit met spullen als je zegt dat iets niet mag O-)
laatst liet hij zich van de trap vallen/glijden omdat ik de traktor die hij in zijn handen had, had overgenomen zodat hij veilig van de trap kon. Toen ik hem eenmaal beneden zijn traktor weer gaf, werd het ding door de kamer gesmeten :X

Reilain, Harry wordt hier ongeveer 2-3x per week gedoucht. De andere dagen haal ik een washand over zijn toet, handen, voeten en billen. Toen ik mobieler was, deed ik dat bijna dagelijks maar dat is voor mij nu niet te doen.
pi_106602004
Het badje staat hier alweer op zolder. Mart gaat altijd onder de douche.
Hij vind het heerlijk. Heb er dan ook altijd moeite mee om hem eronder uit te krijgen.

Na het douche meteen afdrogen en weer ondergoed en kleren aan. Hier heeft hij het nooit koud met douche.
pi_106602317
Lars gaat ook mee onder de douche. Wij hebben slechts een hele kleine badkamer, en dus ook geen bad. Dat babybadje in de badkamer opzetten vind ik vaak teveel gedoe, dus mag ie mee onder de douche.
Nu hij zelf goed blijft staan is dat wel een stuk makkelijker geworden trouwens. Eerst had ik 'm altijd op de arm onder de douche, maar hij begint toch best zwaar te worden, en ingezeept en al is het toch best lastig om zo'n zwaar glibberig ventje goed vast te blijven houden ;)
pi_106603852
Fietje gaat nog in de emmer, vindt ze heerlijk. Ik wikkel haar daarna in een handdoek en loop met haar naar haar kamer. Dan is ze ook even aan het klappertanden. Snel aankleden dus altijd.

We waren net even in de stad en mevrouw steelt weer de show. Lachen, kletsen en flirten. O+
Ze krijgt ook weer haar krullen terug. Echt niet dat we weer naar de kapper gaan. Ik pak wel een speldje als de haren te lang worden aan de voorkant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
  maandag 9 januari 2012 @ 16:01:08 #7
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106603876
Hmmm maar nooit bibberende kids dus na 2 minuten???
Dan lijkt ze dus verdories veel op mij helaas... Ben ook een mega kouwkleum..
Terwijl ze onder de douche staat (naja zonder haar haren dan) staat ze gewoon al te blauwbekken!

We doen het dus nu maar samen.. Marcek en ik... Hij spoelt haar af.. ik zeep snel in.. en hij spoelt haar weer af ;) En hop meteen een handdoek eromheen..

Denk vooralsnog dat Oona het liever koud heeft dan dat geruzie op de commode met een washandje ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106604162
Floris gaat onder de douche, stukken handiger dan bad.
Ik heb overigens geen koukleum, hij wordt al rondkeuvelend droog. Afdrogen is.geen beginnen aan. Hier geen bibberend kind ook :)
  maandag 9 januari 2012 @ 16:17:07 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106604479
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef kaatjejannie het volgende:
Fietje gaat nog in de emmer, vindt ze heerlijk. Ik wikkel haar daarna in een handdoek en loop met haar naar haar kamer. Dan is ze ook even aan het klappertanden. Snel aankleden dus altijd.

We waren net even in de stad en mevrouw steelt weer de show. Lachen, kletsen en flirten. O+
Ze krijgt ook weer haar krullen terug. Echt niet dat we weer naar de kapper gaan. Ik pak wel een speldje als de haren te lang worden aan de voorkant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o ze heeft ook een kuiltje in haar kin... dat was me nog nooit opgevallen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106604649
Reilain: mijn oudste wel :Y Onder de douche, met zwemmen heel snel bibberbibberblauw :Y

In bad niet, maar dat is ook veel warmer natuurlijk.
pi_106604650
Muppet gaat altijd in bad.. onder de douche is nog geen doen, zittend op de koude badkamer vloer :X we hebben een soort zitbad, wat maar 3/4e van een 'gewoon' bad is, dus in nog geen 5 minuten is die half vol, kind erin en badderen maar! O+ eruit gaan is geen probleem mits we het aankondigen... als ik haar er zó uithaal is het heftig nee schudden en brullen, maar als ik 5 min van te voren al zeg: mama haalt je zo uit bad oké? Je mag nog even spelen en dan gaan we eruit! Dan knikt ze al ja :) en gaat het goed! :D maf kind...

Ze gaat meestal om de dag, soms wel elke dag, maar dan met alleen water :) dagen dat ze niet in bad gaat hebben we van die vochtige washandjes voor! Ideaal.. die zijn ook voor 's morgens erg handig, vind ik!
  maandag 9 januari 2012 @ 16:23:11 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106604712
Nou, die gaat het wel redden in de Nederlandse overlegcultuur Gerberaatje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106604845
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o ze heeft ook een kuiltje in haar kin... dat was me nog nooit opgevallen :@
:Y Familietrekje . Ik heb 'm ook, mijn vader ook. Ik hoopte al toen ik zwanger was dat ze er een zou hebben. Het was dan ook brullen toen ze bij me lag dat ze er ook een had.. :')
*poef* nu is het weg
  maandag 9 januari 2012 @ 16:32:51 #14
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106605097
Ohhh Gerbera heeeel herkenbaar :D
Hier ook een klein bad :D Lekker snel vol!
(Alleen dus een meisje dag niet elke dag in bad mag.. hoe graag ze ook zou willen)

Oona ruimt graag op.. Dus als wij vinden dat het tijd is om eruit te komen vragen we haar alle speeltjes aan te geven.... Alles hangt/staat te drogen... stop eruit.... Oona zwaait het water even na en we mogen haar er zo uithalen!

Ze heeft het in bad eigenlijk nooit echt koud...

Die washandjes hebben wij ook.. Maar dat blieft mevrouw niet.. Denk dat ze ze te koud vind ofzo ;) Als de verwarming tegelijk staat te draaien leg ik hem daar altijd eerst even op.

Waterratje:
SPOILER
We'll have love aplenty
You and me
pi_106605249
O+
Kiek nou!
  maandag 9 januari 2012 @ 16:36:56 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106605275
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:26 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

:Y Familietrekje . Ik heb 'm ook, mijn vader ook. Ik hoopte al toen ik zwanger was dat ze er een zou hebben. Het was dan ook brullen toen ze bij me lag dat ze er ook een had.. :')
Soneal heeft hem ook, niet van mij, maar van N.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 januari 2012 @ 16:43:52 #17
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106605534
Wat een prachtig meisje die Fietje!!

Nathan gaat om de dag in bad en ik boen zn handjes/gezichtje vaak genoeg overdag dus dat doe ik niet meer voor het slapen gaan. Hij houd niet van de douche.
pi_106610659
Prachtig die meiden hier.. O+ Lars krijgt het nog moeilijk om later een vriendinnetje te kiezen ;)

Wat leuk dat Oona zelfs het water nazwaait. Mijn ventje is tegenwoordig ook helemaal van de "dag dag!" Ik word al uitgezwaaid als ik alleen maar even naar het toilet ga... Ook "(K)laah!" horen we hier tig keer per dag... als de boterham op is, als de melk op is, als het boekje uit is, als de duploblokjes opgeruimd zijn, noem maar op :)
Er zit een heel schattig subtiel verschil tussen 'Laah' en 'Lah'... het eerste betekent 'klaar' en het tweede 'Lars' O+

Overigens... zo'n monster dat Lars vanochtend was, zo'n engeltje was ie vanmiddag. Een middagdut van ruim 3 uur heeft wonderen gedaan voor zijn humeur. Die ga ik onthouden...
  maandag 9 januari 2012 @ 19:19:02 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106611245
Ow wat leuk dat sommige kindertjes zichzelf al bij naam noemen. Ik krijg Harry dus echt niet zover :N
Hij weet het wel. Ook op foto's. Hij is gewoon te eigenwijs om het te zeggen. O+

Hier worden ook dingen van tevoren aangekondigd hoor! Anders is het geheid brullen/dwars liggen. Maar goed, ik zou ook niet blij zijn als iemand zonder aankondiging de kraan dicht zou draaien en zou zeggen: zo, nou is het wel mooi geweest.

In het zwembad heeft Harry trouwens wel altijd meteen een blauw bekkie :D
pi_106611728
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Shandaly het volgende:
Prachtig die meiden hier.. O+ Lars krijgt het nog moeilijk om later een vriendinnetje te kiezen ;)

Overigens... zo'n monster dat Lars vanochtend was, zo'n engeltje was ie vanmiddag. Een middagdut van ruim 3 uur heeft wonderen gedaan voor zijn humeur. Die ga ik onthouden...
Hier was het precies andersom. Fietje was vanmorgen een lief engeltje, en nu kan ze alleen maar huilen en piepen. Ik heb het idee dat haar wat dwars zit. Buikpijn of een van de laatste tanden die nog door moeten komen. Ik gooi dr zo in de emmer, en dan lekker naar bed. Hopelijk morgen de hele dag gezellig.
*poef* nu is het weg
pi_106613150
Driftige dreumes: Check. Hier is het roepen van "los" helemaal in als hij iets in zijn handen heeft wat hij niet mag hebben.

Hier gaat Yaro eigenlijk altijd onder de douche. We hebben een bibabath, maar die zetten we bijna niet meer op. Hier ook absoluut niet kouwkleum. negen van de tien keer is hij zo druk met spelen onder de douche dat het water hem amper raakt. En hij wil er absoluut niet uit, want spelen met je speeltjes in de douche is natuurlijk veel leuker. Ook uit de douche, maar ook net uit bed, maalt meneer niet naar warme kleding, sloffen e.d.
Wel heeft hij nu een paar keer "koud" geroepen met de harde wind buiten.

Net een weekendje CP geboekt (mijn moeder betaald O+), inclusief een weekendpas voor Plopsa land. We gaan in mei, nu al zin in. En dan moeten we nog op vakantie in maart. Hoezo vervelend.

Even offtopic
SPOILER
Het weekend zijn Coen en ik voor het eerst een nachtje samen weggeweest. We hadden voor de Sinterklaas een buggy tour gekregen, en hebben daar een hotel aan vast geplakt. Heerlijk even lekker genieten van elkaar, relax uit eten, filmpje pakken en uitslapen. We hebben zo veel gedaan, dat het veel langer leek dan ruim een dag. Heerlijk was het dan ook weer om thuis te komen gister middag. Even lekker kroelen met ons mannetje, die naar bed brengen en nog geen uur later lagen we zelf ook. Zo'n buggy tour is heerlijk onder deze omstandigheden, maar we waren ook uitgeput.
Oja, het eerste dat we zaterdag deze......een vestje gekocht voor Yaro in de Lief winkel. We kunnen prima op pad zonder hem :P
pi_106613212
Is Lars nu ook lekker gaan slapen? En hoe is het nu bij jou KJ?

Oh en Oona, wat ben een toch een heerlijk meisje O+
  maandag 9 januari 2012 @ 20:18:12 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106614716
Klinkt als een heerlijk nachtje weg As!
En wat een straf! 2x op vakantie :P
pi_106615179
Ja he, vind ik ook al zo vervelend. Maar moet natuurlijk mijn Wompat gebruiken, en die gebruiken we voornamelijk in de vakantie :P
  maandag 9 januari 2012 @ 20:30:41 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106615461
Oja, dan móet je wel op veel op vakantie! Anders is het zonde van je Wompat :D
En wat lief dat Yaro 'koud' roept bij harde wind O+
pi_106615464
minidraak zwaait ook werkelijk alles en iedereen na (vreemde vaak wel als wij of zij al weg zijn)
in bad of onder de douche hier ook om de dag wel een kou kleumpje maar goed te ondervangen door hete lucht badkamer kacheltje

wat een prachtige fotos van de meisjes van kj en reilain

minidraak heeft ik geloof een pan op dr teen gekregen, resultaat is stukje zwarte teennagel teen zelf voelt warm ik mag er niet aan.zitten maar ze beweegt hem wel
pi_106615652
Au pijnlijk Draak, goed in de gaten houden. Maar het feit dat ze hem beweegt is een goed teken. En als je het niet vertrouwd, morgen even bellen met de huisarts. En eventueel koelen. Dat kan in ieder geval een zwelling tegen gaan.
pi_106616609
dank as, ik dacht zelf ook aan zoiets (behalve dat koelen goed idee!)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:33:00 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106632420
Pfff, in 5 min tijd 10 jaar ouder.
In die tijd is Harry 1x van de vensterbank gevallen (vlak langs de salontafel af en zijn stoeltje) en 2x van de bank waarvan 1x snoeihard met zijn kop tegen de punt van de salontafel :{
En het is pas half 10 :X
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:36:57 #30
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_106632503
Pfff Asy, ik zou me ook doodschrikken! Succes voor de rest van de dag
pi_106632721
Hopelijk verloopt de rest van de dag met minder of geen valpartijen asy.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:24:31 #32
259886 pessie
pi_106633500
Oef Asy :* . Dat soort dingen zijn inderdaad schrikken!
pi_106636281
Asy :X
Soms hebben ze gewoon een lompe dag. Succes ermee ;)
pi_106640052
Asy, hoeplijk heeft hij die hoeveelheid valpartijen niet de hele ochtend doorgezet! :*

Hier nog even een woordraadseltje, ben benieuwd of jullie het weten!
Ruben kreeg vanmorgen een luier om met een 'poe' en een 'paa'.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:00:15 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106640285
Nou hij is nog een paar keer op zijn gezicht gegaan. Vervolgens klom hij weer op de vensterbank en is weer een paar keer op de bank gaan staan. Maar ik was inmiddels voorbereid en heb de hele morgen 'ga zitten' geroepen. En nu ligt het monster in bed.

Piekie: poes en paard? misschien te voor de hand liggend :@
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:17:35 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106641039
Sjeetje Asy, kan me voorstellen dat je je dan helemaal rotschrikt....

Hier trouwens ook een met een blauwe streep op z'n wang; eergisteravond stond hij niet zo stabiel bij de salontafel als hij dacht, en viel er langsheen... met z'n wang op de rand, er zit gewoon een blauwe streep van zo'n 3 cm op z'n wang :X

Net zo gelachen, volgens mij heeft hij zelf een gebaar verzonnen:
We zaten een broodje te eten en ik had voor hem een pakje drinkyoghurt met een rietje, en omdat het natuurlijk een grote puinhoop wordt als hij daar helemaal zelfstandig mee omgaat hou ik het pakje voor hem en kan hij dan uit het rietje drinken.
Stond het pakje tussendoor op tafel, wijst hij ineens naar het pakje en doet vervolgens z'n wijsvinger in z'n mond en zuigt er precies zo aan zoals hij aan een rietje zuigt :D

Toen ik het even later nadeed lacht hij heel erg ha ha ha naar me.... ik ben er nog niet uit of hij me uitlachte of dat hij lachte van "Mama, jij begrijpt me O+"
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:25:50 #37
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106641361
Ohhh wat een ochtend Asy... Hopelijk is hij na t slapen wat kalmer!

En wat een leuk gebaar Leandra! Pff die valpartijen.. Ik wen er nooit aan!!

Oona's voorhoofd had gisteren een ontmoeting met de deurpost.. Je zag echt een deuk staan.. Schrok flink.. dacht dit wordt echt een enorm ei..... Meteen aniflor kids erop gedaan en vandaag zie je er amper wat van!! Echt.. Dat spul... Geweldig!!

Ze sliep vanmorgen weer heerlijk uit.. Hoorde haar al wat simmen om half 8.. Al heel netjes..
Maar ze viel toch weer in slaap :D Tot 10 over 9!!!
Nu ligt ze ruim een half uur weer... Toch maar eerst boodschappen gedaan, doen we normaal 'smiddags na het eten.. maar dacht al dat we daar dan geen tijd meer voor zouden hebben..

Net tijdens het eten viel ze dan ook om van de slaap haha... De laatste happen lukte niet meer.. ze keek me met half dichte oogjes aan en maakte het gebaar voor slapen.. Met een heel zielig snikje... ;) zo schattig
We'll have love aplenty
You and me
pi_106643347
Asy, poes is goed, maar 'paa' is schaap, logisch toch? Paard is 'pah', kip is 'pi'. Dus alles begint met een p. als dat niet echt zo is, dan draaien we gewoon het woord om :s)

Wij hebben van die vallen en stoten zalf, ideaal. Als die een keer op is, koop ik denk ik van de gewone arnicazalf. Want dat is het dus gewoon. Scheelt vast weer in de kosten en zo te horen zijn we nog lang niet van het vallen af!

Heb eergister trouwens mijn telefoon laten stuiteren (is zo'n smartphone). Op zich gebeurt dat wel vaker, maar nu is het touchscreen gebarsten |:( Ik kan er wel mee bellen, maar internetten, typen en dat soort dingen is echt een drama...
Manlief heeft een nieuw scherm besteld, wat hij er wel in wil proberen te bouwen... Als dat niet lukt moet ik toch echt ergens een andere vandaan gaan halen en die dingen zijn duur!!!! :N En dan heb ik niet eens een hele hippe nieuwe, maar een HTC desire. En mijn abo loopt nog bijna 9 maanden door.
[/baal van mezelf momentje]
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:23:23 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106643374
Je went ook nooit aan die valpartijen, mijn oudste had de eerste vier jaar vrijwel permanent een bult op z'n voorhoofd (ook altijd op dezelfde plek :')), en ik schrok al niet eens snel meer, maar ik ben onderweg van het zwembad naar huis wel eens bij de EHBO van het ziekenhuis gestopt omdat hij in de kleedkamer van het zwembad zo'n enorme smak gemaakt had op het bankje....
Het was zondag, en destijds had je nog geen huisartsenposten en het ziekenhuis was en route :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106647350
Jeetje Asy, wat een begin van de dag...

Echt schrikken doe k niet meer als ie valt, alleen als ie echt gekke dingen doet :') Trap vind ik nog steeds eng na zn val in augustus.
Gisteren stuiterde hij van de bank af, toen schrok ik ook wel (hij ging zowat over de kop :') krijg je als je op de bank gaan rennen en springen...dan stuiter je nog wel s door).

Kind is vandaag bij cb geweest en weer goedgekeurd. Ik moest werken, dus mn moeder is met m gegaan. Hij is 80 cm en 11,4 kilo (mn moeder wist t niet precies meer ;)) Hij is dus best wel gegroeid. Logisch dus ook dat zn broeken nu ook gewoon goed zitten en 74 hoogwater op Scheveningen is. Vorige keer was ie 76 cm en 10,3 kilo. 4 cm gegroeid best veel dus. Blijkbaar is ie nu aan t groeien, nadat ie een tijd wat minder hard ging. Vraag me af of dat komt doordat ie zo actief was altijd, zou me niet echt verbazen eigenlijk.
Verder was ie goed op weg met praten en kon al een hoop aanwijzen en benoemen in een boekje. *trots op mijn mannetje* O+ Al weet ik wel dat ie t prima doet en echt niet achterloopt, is toch best fijn dit bevestigd te krijgen ;)
Hij gaat prima dus :) Voorlopig hoeven we niet meer ;) Pas weer in oktober :o al ben ik er voor die tijd ook wel weer met baby 2 :o Das een gek idee zeg :X

Oh en op t champignon front, hij zegt t nog steeds _O- Deze moet k bij m herhalen, want hij is gewoon te geniaal _O-

Piekie, balen van je telefoon zeg! Hier is ie gelukkig nog nooit kapot gegaan (even afkloppen). Mn dreumes mikt m soms nog wel s op de grond :X
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:51:45 #41
259886 pessie
pi_106651058
Piekie wat jammer van je telefoon.

Oh en vallen :@ . Ik pas op dinsdagmiddag op kindjes van kennissen en ik had het er met haar over. Dus ik vertelde dat Nathan vaak gewoon valt en we er gewoon geen drama van maken, meestal speelt ie gewoon verder en als er echt iets is hij wel huilt dus dat ik hem dan wel troost. Ze vond dat volgens mij echt bruut :@ . Zo van "jij laat je kind bewust vallen", nou nee, maar, anders kan ik echt 24 uur per dag achter hem gaan staan omdat hij overal opklautert, afdondert, overal heen rent en af en toe over zn voeten struikelt (waarbij hij meestal zelf zn evenwicht weer vind :o ) en gewoon weer een smak maakt. Ben ik nou echt zo bruut???
Oh en we zijn aan het oefenen voor trap af en de onderste 3 treden gaan al heel goed *O* (kwam ik achter toen hij voor straf op de trap zat en vrolijk naar me toe kwam lopen, en ja, hij zat op de derde tree }:| ).
pi_106651421
Ik vind je helemaal niet bruut hoor pessie :D ik denk dat je het prima doet :Y anders blijf je aan de gang! Zo leert Nathan tenminste ook zijn grenzen.. dat leert ie zelf het snelst :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:14:09 #43
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106652001
Nee joh pessie, ik schrik normaal ook niet snel. En hij valt echt wel vaker op een dag (over speelgoed ofzo), maar eerst die smak van de vensterbank vlak langs de tafel af en daarna van de bank zo met zijn kop knoerhard tegen de tafelpunt: nou toen moest ik echt wel even slikken hoor!
Maar goed, hij heeft er weinig van geleerd want hij stond daarstraks alweer te stuiteren op de bank :X

Terecht trots hoor Son! :Y

Leandra, wat slim van Soneal zeg! :o
pi_106654534
Nee hoor.Pessie, ik ben ook zo hoor!
K heb geen zin om de hele tijd achter m aan te lopen om m op te vangen. Heeft toch geen zin om iedere keer als id valt te doen of t vreselijk is :@ huilt ie dan troost k m. (ik typte er .niet achter :o :')) huilt ie niet, dan troost k m niet.
Hier werkt t prima.
Trap af kan ie ook, maar wil m niet alleen op de trap
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:09:41 #45
259886 pessie
pi_106654976
Son, Nathan mag hier echt nog niet alleen trap af, maar trap op ontkom ik niet aan. Maar dat gaat echt altijd goed en zodra hij boven is doet hij het traphekje dicht O+ .
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:18:10 #46
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106655551
Pessie klinkt prima hoor :D Zou willen dat ik wat meer zoals jou zou kunnen doen!

Oona is geen klimkabouter gelukkig... Maar ze geniet er wel van om de trap op te mogen lopen.. Ze doet het ook prima! Wel een prettig idee dat ze ws zonder ongelukken boven komt mocht het traphekje eens open blijven staan..

Sonnetje :D Heb je de champignon al op de film??

Zo zucht... Morgen moet ik weer aan het werk na 2 weken vakantie (en mijn normale 2 dagen vrij nu) Zie er weer flink tegenop..... Toen ik weer aan t werk moest na mijn zwangerschapsverlof dacht ik dat het wel weer zou gaan wennen.... helaas niet dus ;) Dus ik ga me nu toch orienteren op het werken als gastouder..
We'll have love aplenty
You and me
pi_106655604
Nou na 1x die smak naar beneden zorg k dat ie niet meer alleen de trap opgaat.
Maar hij gast wel zelf.omhoog tegenwoordig, maar dan lopen we dus achter m
Traphek dicht doet Floris ook. Hij pakt m ook vast bij de laatste treden.

Floris en ik hebben net gebeld. Hij een telefoon.en ik en hij brabbelen :D
Hij is ook gewoon nog wakker, heeft meegegeten en is echt onwijs vrolijk :o echt weet niet wat ie heeft :')
pi_106655949
En nog.geen champignonnen op film :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:50:09 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106657632
Ik troost ook niet iedere keer dat hij valt, wel als hij troost nodig heeft natuurlijk, maar als hij zelf vrolijk verder speelt dan hoef ik geen drama te maken omdat hij gevallen is.

Darn, zitten we daarstraks in de auto, is "Don't leave me this way" van de Communards op de radio, dat aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh in het nummer beviel hem wel, want hij deed vrolijk mee :D _O-
Toen we thuis youtube aanzetten om te kijken of hij het weer deed, deed hij het natuurlijk niet }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:20:31 #50
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_106659479
He he, eindelijk werkt picasa mee en kan ik de spam erop zette.

Zo leerden we Eline een jaar geleden kennen

De tussenliggende maanden een in een spoiler vanwege de hoeveelheid
SPOILER
Jarig!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')