Geen idee, ik zou zeggen als de interesse er is; gebruik van maken... een kind van 3,5 nog even zindelijk moeten maken voor het kind naar school gaat lijkt me ook niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:23 schreef pessie het volgende:
Faja nog gefeliciteerd!en veel plezier in het volgende topic!
Asy, fijn dat hij wel wat beter geslapen heeft. Hier heeft meneer ook beter geslapen (alleen om 2 uur even wakker en daarna pas om 6). Is hij misschien bang in het donker? Nathan vind het ook niet meer zo tof dat het donker is.
Leandra ook ik heb begrepen dat meisjes sneller zijn dan jongens. Ik vind het dus ook een beetje dubbel. Vriendinnen die kids hebben die een half jaar ouder zijn beginnen ook nog niet (volgens mij, Freecell???). Is het dan niet een beetje prematuur. Aan de andeere kant is hij super geïnteresseerd in de wc, zit hij het liefst op schoot als ik op de wc zit () en vind ie het helemaal interessant. Ik wil ook niet wachten totdat zn interesse bekoeld is en hij als hij 3.5 is en toch echt es een keer zindelijk moet worden zegt "maar mama, ik wil een luier want dat is z makkelijk" (dat deed mn nichtje
). Of zijn er meerdere momenten dat kinderen zich hiervoor interesseren?
da's idd helemaal niksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zeggen als de interesse er is; gebruik van maken... een kind van 3,5 nog even zindelijk moeten maken voor het kind naar school gaat lijkt me ook niks.
ochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef draculettetje het volgende:
faja nog gefeliciteerd!
harry beter geslapen!
ik heb van cb ook niks gehoord over potje...
ff kopie:
dubbele oorontsteking en buikgriep op zn retour, keelontsteking en hoop slijm cadea, laat de meds maat snel werken
we zijn met 38.2 gestart vandaag net zat ze alweer op de 39.1
Zoals gezegd, mijn nichtje was 3.5 en nog 2 jaar poepbroeken verschonen omdat we geen zin hebben gaan we niet doen. Kijk, als hij er echt niet klaar voor is geeft hij dat ook wel aan, maar er zit wat mij betreft wel gebied tussen potjesbootcamp en het op zn beloop laten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Pvoesss het volgende:
Overigens besef je wel dat interesse in een potje/wc dus wel iets anders is dan de controle over die spieren hebben. Ik geloof overigens niet in potjestraining op zich. Als ze het kunnen dan doen ze het wel gewoon op de wc. Hier niets mee gedaan en binnen een week was ze dag en nacht zindelijk.
Mijn kind is jarig in de zomerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
L was rondom zijn derde verjaardag zindelijk geloof ik![]()
Maar ik vind F echt nog te jongEerst maar eens praten en een peuterbedje
En zindelijkheidsdingen doe ik echt alleen in de zomer
Heeft dat een reden of gaat hij naar school met 2 jaar en 8 maanden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef leonieke het volgende:
Wat een verschil eigenlijkHier "moet" Thomas op 2jaar8maand eigenlijk al zindelijk zijn. Ik hoop echt dat het zal lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |