abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:14:17 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106908212
Of je zet hem gewoon op de wc, pessie. Harry wil gewoon op de wc (en liefst zonder birlverkleiner 8)7 ).
Fijn dat alles verder in orde was :Y

Hij heeft vannacht redelijk goed geslapen. Wel wat onrustig. Ben een paar keer wakker geworden van wat 'huilen'. Hij was wel vroeg wakker. Vanochtend gaat het best goed. Hij ligt inmiddels wat eerder in bed ivm moe en omdat we vanmiddag even bij mijn collega's op visite gaan.

Troeta, ik had niet het idee dat hij me uit wilde testen. Hij kan wel (snel) boos worden en gaan gillen maar echt in huilen uitbarsten met dikke tranen dat zijn we van hem niet gewend.

freecell, fijn dat het tot nu toe nog goed lijkt te gaan! *O*
Hoe heb je het erin gekregen?

Sola, fijn dat de rest van de dag meegevallen is. En wat sneu dat ze zo stilletjes blijft op een ander als ze zich bezeerd!

Hoe is het vandaag met mini-draak?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:14:48 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106908229
Faja, nog van harte gefeliciteerd met je jongste! *O*
Leuke verjaardag gehad?
pi_106908497
Ja hij is vreselijk verwent met duplo en auto's en werd verlegen toen we voor hem gingen zingen vlak voor hij de kaarsjes op de taart uit mocht blazen (waar hij geen zin in had). Papa heeft de kaarsjes uitgeblazen en daarna nam hij met zijn hand een klodder slagroom, "even proeven" zei hij er ook zo mooi bij. Het was wel allemaal een beetje veel want 's avonds werd hij huilend wakker en wou alleen maar hangen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:23:00 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106908513
Faja nog gefeliciteerd! :W en veel plezier in het volgende topic!

Asy, fijn dat hij wel wat beter geslapen heeft. Hier heeft meneer ook beter geslapen (alleen om 2 uur even wakker en daarna pas om 6). Is hij misschien bang in het donker? Nathan vind het ook niet meer zo tof dat het donker is.

Leandra ook ik heb begrepen dat meisjes sneller zijn dan jongens. Ik vind het dus ook een beetje dubbel. Vriendinnen die kids hebben die een half jaar ouder zijn beginnen ook nog niet (volgens mij, Freecell???). Is het dan niet een beetje prematuur. Aan de andeere kant is hij super geïnteresseerd in de wc, zit hij het liefst op schoot als ik op de wc zit ( :') ) en vind ie het helemaal interessant. Ik wil ook niet wachten totdat zn interesse bekoeld is en hij als hij 3.5 is en toch echt es een keer zindelijk moet worden zegt "maar mama, ik wil een luier want dat is z makkelijk" (dat deed mn nichtje :') ). Of zijn er meerdere momenten dat kinderen zich hiervoor interesseren?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:30:40 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106908760
Faja Lobi, gefeliciteerd met je peuter *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:32:59 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106908840
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:23 schreef pessie het volgende:
Faja nog gefeliciteerd! :W en veel plezier in het volgende topic!

Asy, fijn dat hij wel wat beter geslapen heeft. Hier heeft meneer ook beter geslapen (alleen om 2 uur even wakker en daarna pas om 6). Is hij misschien bang in het donker? Nathan vind het ook niet meer zo tof dat het donker is.

Leandra ook ik heb begrepen dat meisjes sneller zijn dan jongens. Ik vind het dus ook een beetje dubbel. Vriendinnen die kids hebben die een half jaar ouder zijn beginnen ook nog niet (volgens mij, Freecell???). Is het dan niet een beetje prematuur. Aan de andeere kant is hij super geïnteresseerd in de wc, zit hij het liefst op schoot als ik op de wc zit ( :') ) en vind ie het helemaal interessant. Ik wil ook niet wachten totdat zn interesse bekoeld is en hij als hij 3.5 is en toch echt es een keer zindelijk moet worden zegt "maar mama, ik wil een luier want dat is z makkelijk" (dat deed mn nichtje :') ). Of zijn er meerdere momenten dat kinderen zich hiervoor interesseren?
Geen idee, ik zou zeggen als de interesse er is; gebruik van maken... een kind van 3,5 nog even zindelijk moeten maken voor het kind naar school gaat lijkt me ook niks.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:33:32 #257
259886 pessie
pi_106908872
Leandra, hoe oud was B dan?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:39:29 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106909075
Geen idee.... en zijn groene boekje ligt bij N. thuis en wij zijn nu in S'veen, als het daar überhaupt al in staat.
Het heeft nog wel een hele tijd geduurd voor hij 's nachts gegarandeerd droog bleef, maar dat is natuurlijk een ander verhaal.

Stom eigenlijk dat je precies weet wat z'n geboortegewicht, lengte en tijdstip waren, wanneer hij ging lopen, dat je weet dat hij met 8 maanden nog geen tanden had, maar dat je dat zindelijk zijn niet weet... kennelijk ben je dan al zo gewend aan het feit dat je kind steeds meer kan dat je dat soort dingen niet meer onthoudt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106909940
Overigens besef je wel dat interesse in een potje/wc dus wel iets anders is dan de controle over die spieren hebben. Ik geloof overigens niet in potjestraining op zich. Als ze het kunnen dan doen ze het wel gewoon op de wc. Hier niets mee gedaan en binnen een week was ze dag en nacht zindelijk.
pi_106910214
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou zeggen als de interesse er is; gebruik van maken... een kind van 3,5 nog even zindelijk moeten maken voor het kind naar school gaat lijkt me ook niks.
da's idd helemaal niks :{
en vooral niet als de dame zelf er ab-so-luut op tegen is en niet wil. tsja. ze zijn er klaar voor wanneer ze er klaar voor zijn he :P

gefeliciteerd faja lobi *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106910572
faja nog gefeliciteerd!

harry beter geslapen!

ik heb van cb ook niks gehoord over potje...

ff kopie:
dubbele oorontsteking en buikgriep op zn retour, keelontsteking en hoop slijm cadea, laat de meds maat snel werken
we zijn met 38.2 gestart vandaag net zat ze alweer op de 39.1
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:19:58 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106910696
Jeetje draakje.... logisch dat een mens zich dan niet lekker voelt :{
Beterschap voor je mini :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106910705
Hallo :W Meld me ook weer eens. Lees op de vorige pagina dat slecht slapen met 18 maanden blijkbaar normaal is? Jona is inmiddels 19 maanden en ik heb al een maand niet geslapen. Ik ben helemaal dood :')
Verder alles helemaal goed hier met hem, rent nu ook en klimt ook goed de bank op en af enzo. Heeft nu 7 tandjes. En hier ook interesse in de wc. Als ik ga plassen dan rent ie gauw achter me aan, wijst ie naar de wc, zegt ie heel hard: Baaaah! hahaha. En potje gaat ie ook op zitten, maar verder nog niks :P Vind ie toch een beetje eng geloof ik, haha. Hij geeft wel al een tijd aan wanneer ie gepoept heeft, das wel handig :Y
En hij zegt al zooooveel woordjes en 2woord zinnetjes O+ Mijn knappe kerel.
Verder niks te melden eigenlijk.
Hoop dat met jullie kindjes ook alles goed is! :) En beterschap voor de zieken :o
Ik ga weer gauw verder studeren nu :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Plums op 17-01-2012 14:42:07 ]
I'm not a sinner.
pi_106911310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef draculettetje het volgende:
faja nog gefeliciteerd!

harry beter geslapen!

ik heb van cb ook niks gehoord over potje...

ff kopie:
dubbele oorontsteking en buikgriep op zn retour, keelontsteking en hoop slijm cadea, laat de meds maat snel werken
och :{
beterschap! :*
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:06:34 #265
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106914873
Faja gefeliciteerd met je peuter!!!

Draculletje wat zielig! Hopelijk voelt ze zich snel beter...

Hier stond de thermometer net ook weer in het rood... met 39 in bed gelegd..
Benieuwd hoe ze eruit komt... Moet morgen weer werken helaas... dus ws toch maar m'n schoonmoeder gaan bellen of ze kan.... En evt donderdag toch maar eens door de ha laten luisteren/kijken.. (Ze heeft een heel naar hoestje)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106915011
dank jullie wel

oona blijft ook hoog in de koorts zitten...
dat jij ook snel weer beter bent
inmiddels 39.9 hoop echt dat meds zo gaan werken
pi_106915070
het moet snel lente worden :{
ik vrees alleen dat we eerst nog een rondje winter krijgen. maar misschien dat het van echte winter ook opknapt?
pi_106916393
Och, dat is wel hoog inderdaad, arm ding -O-

In de winter vriest er wel het1 en ander dood inderdaad ;)

Ha,mijn hummel lust wel sojamelk als je er heel veel dixap in doet :P Zit nu aan zijn laatste portie van vandaag. Gaat perfect. Morgen 200 CC in totaal (maar we zitten nu ook al op 120 oid) en dan gewoon invoeren *O*

En dan kunnen we heel veel weer eten :D
pi_106917174
free wat fijn! dat zou veel schelen voor jullie!

lente?! ik stem voor!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:08:36 #270
259886 pessie
pi_106921791
Nou flinke winter (incl schaatsen excl sneeuw) mag ook nog wel een weekje of 2. Scheelt muggen in de zomer!

Arme minidraak. Wat rot zeg! :*

Free, lekker straks de sojasaus weer op tafel :9

Ook Gij Plums :') :* .

quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Pvoesss het volgende:
Overigens besef je wel dat interesse in een potje/wc dus wel iets anders is dan de controle over die spieren hebben. Ik geloof overigens niet in potjestraining op zich. Als ze het kunnen dan doen ze het wel gewoon op de wc. Hier niets mee gedaan en binnen een week was ze dag en nacht zindelijk.
Zoals gezegd, mijn nichtje was 3.5 en nog 2 jaar poepbroeken verschonen omdat we geen zin hebben gaan we niet doen. Kijk, als hij er echt niet klaar voor is geeft hij dat ook wel aan, maar er zit wat mij betreft wel gebied tussen potjesbootcamp en het op zn beloop laten.
pi_106921966
L was rondom zijn derde verjaardag zindelijk geloof ik :?
Maar ik vind F echt nog te jong :) Eerst maar eens praten en een peuterbedje ;)
En zindelijkheidsdingen doe ik echt alleen in de zomer 8-)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:15:24 #272
259886 pessie
pi_106922039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
L was rondom zijn derde verjaardag zindelijk geloof ik :?
Maar ik vind F echt nog te jong :) Eerst maar eens praten en een peuterbedje ;)
En zindelijkheidsdingen doe ik echt alleen in de zomer 8-)
Mijn kind is jarig in de zomer :P . Het was meer naar aanleiding van het cb dat ik er maar es wat serieuzer over na ging denken. Nou ja, we zien wel.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:17:52 #273
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106922149
Ik wil binnenkort een potje halen... Ze vind de wc vreselijk interessant ;)
Dus bedacht om tot de zomer er een spelletje van te kunnen maken evt dat zij op het potje gaat zitten met kleren aan als ik naar de wc ga / poppen erop zetten..... Denk dat ze dat wel machtig mooi vind.. En van de zomer idd eens kijken wat ze er mee doet..

Onze expressomachine kwam weer met ruim 39 uit bed...
Morgen en donderdag helaas geen oppas.. dus even aankijken hoe het morgenvroeg gaat..
Koorts komt eigenlijk pas in de middag opzetten en ze is vrolijk... Dus tja.. wellicht toch maar naar de opvang.. Ze heeft alleen een enorm gierende en snelle ademhaling.. dat zint me niet zo... als dat morgen nog zo is ga ik er donderdag eens naar laten luisteren..
We'll have love aplenty
You and me
pi_106923320
Wat een verschil eigenlijk :o Hier "moet" Thomas op 2jaar8maand eigenlijk al zindelijk zijn. Ik hoop echt dat het zal lukken (en dan hebben we nog 2 maand uitstel omdat Thomas op 5 maart is geboren en niet op 1 maart ;) ).
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:44:30 #275
259886 pessie
pi_106923348
Reilain, misschien een idee om toch morgen te laten luisteren? De koorts met de gierende ademhaling klinkt in mijn oren toch een beetje als brochitis...

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef leonieke het volgende:
Wat een verschil eigenlijk :o Hier "moet" Thomas op 2jaar8maand eigenlijk al zindelijk zijn. Ik hoop echt dat het zal lukken.
Heeft dat een reden of gaat hij naar school met 2 jaar en 8 maanden?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:47:42 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106923503
Och jeetje, geen wonder dat draakje zich niet lekker voelt...

En Oona ook nog steeds koortsig. Maar goed in de gaten houden Reilain.

Plums, wat leuk om nog eens wat van je te lezen! En wat fijn dat alles zo goed gaat met Jona :Y

Harry heeft wel degelijk controle over zijn sluitspieren, maar of hij er ook aandacht voor heeft, is een tweede. Hij weet ook wat hij moet doen op de wc, maar goed als je net in je luier geplast hebt, dan hoef je natuurlijk niet nog eens te plassen.
pi_106923673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef pessie het volgende:
Reilain, misschien een idee om toch morgen te laten luisteren? De koorts met de gierende ademhaling klinkt in mijn oren toch een beetje als brochitis...

[..]

Heeft dat een reden of gaat hij naar school met 2 jaar en 8 maanden?
In België is het eigenlijk vrij standaard dat kinderen op 2.5 jaar naar school gaan. Ze zitten dan in het onthaalklasje.
Hier heb je crèche/onthaalmoeder en school. Er zit niets tussen. Het zomerklasje/onthaalklasje is wennen aan de school.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:55:00 #278
259886 pessie
pi_106923836
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef leonieke het volgende:

[..]

In België is het eigenlijk vrij standaard dat kinderen op 2.5 jaar naar school gaan. Ze zitten dan in het onthaalklasje.
Hier heb je crèche/onthaalmoeder en school. Er zit niets tussen. Het zomerklasje/onthaalklasje is wennen aan de school.
Een soort van full time peuterspeelzaal dus? In Frankrijk gaan kinderen met 2 jaar naar school en zitten ze samen met de kinderen van 3 4 5 in de klas (op het platteland that is, in Parijs is alles anders).
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:55:12 #279
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106923850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef pessie het volgende:
Ik twijfel inderdaad nog wel voor morgen.. ff kijken hoe ze morgenvroeg is..
Gierend is denk ik niet het goede woord... Snelle ademhaling en pruttelen.. maar voor mijn gevoel wel op keel/neushoogte en heb niet het idee dat het reuteld bij haar borst..
(Ben zelf astma-klant... dus hou haar altijd wel wat extra in de gaten)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106923963
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Een soort van full time peuterspeelzaal dus? In Frankrijk gaan kinderen met 2 jaar naar school en zitten ze samen met de kinderen van 3 4 5 in de klas (op het platteland that is, in Parijs is alles anders).
Ik weet niet precies wat de bedoeling is van een peuterspeelzaal. Instappen kan pas als kinderen 2,5 jaar zijn en dat telkens na een vakantieperiode (Thomas wordt op 5 september 2.5 jaar en mag dus na de herfstvakantie (november) naar school). Dat heeft als voordeel dat hij van november tot eind juni kan wennen aan naar school gaan (mijn zus haar kind mocht pas in juni naar school en had dus maar één maand tijd om te wennen om dan naar het 1e kleuter te gaan).
pi_106924169
quote:
Reilain:
Onze expressomachine kwam weer met ruim 39 uit bed...
Morgen en donderdag helaas geen oppas.. dus even aankijken hoe het morgenvroeg gaat..
Koorts komt eigenlijk pas in de middag opzetten en ze is vrolijk... Dus tja.. wellicht toch maar naar de opvang.. Ze heeft alleen een enorm gierende en snelle ademhaling.. dat zint me niet zo... als dat morgen nog zo is ga ik er donderdag eens naar laten luisteren..
Herkenbaar. Femke heeft al 2 nachten een hele korte ademhaling en wordt dus wakker en krijgt dan een aanval waardoor ze bijna gaat hyperventileren. Hier dus vanochtend naar de huisarts geweest. Ze heeft pseudokroep en daarvoor een pufje gekregen. Vreselijk om toe te dienen met een mondkapje maar ze ligt gelukkig nu rustig te slapen :) Ze heeft het met een half jaar ook gehad, echt heel zielig :'( Er wordt ook wel geadviseerd om in de badkamer te zitten om te stomen, hete douche tegen de muur en gewoon zitten met een boekje en natuurlijk haar op haar gemak stellen. Hoop dat het donderdag over is want het is wel wat improviseren nu met het werk. Normaal kan het zo'n 3 dagen duren. Kindjes hebben er vooral last van in de winter.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:30:54 #282
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106925718
Begon idd ook al een pseudo te denken..
Ze heeft het als kleintje 1x gehad ook..

Naja... ze ligt nu iig lekker te slapen.. maar ademt nog wel snel (lang leven de webcam)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106926196
Pfoe, wat een ziekenboeg hier. Beterschap voor alle kindjes!
Hier gelukkig nog niets aan de hand, maar ik verwacht de waterpokken omdat haar nicht en neef die nu hebben en ze die vrij veel ziet. Ben benieuwd....

Verder gaat ze nu steeds beter lopen, ze loopt inmiddels meer dan ze kruipt. En dat ziet er zo koddig uit! O+
pi_106926645
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef draculettetje het volgende:

ff kopie:
Zo, meer niet?? Beterschap met d'r~!!

omg, gaan ze met 18 maanden slecht slapen??
pi_106927006
Hier begon t met 17,5 mand :P
Vandaag was t 8 uur :D
pi_106928192
als ze overdag gewoon vrolijk is en vooral snachts benauwd kan het ook happy wheazer zijn... (nadeel ventolin werkt niet)
maar eigenlijk kan het nog van alles zijn dus wat jezelf zegt bij ha laten luisteren....

na bad en pcm kwamen we op 38.7 t
hoog naar mijn zin maar vergeleken met daarvoor wel beter
pi_106939849
Hier slaapt mijn dreumes na een aantal weken eindelijk weer goed, maar nu begint peuter ergens tussen 5 en 6 te roepen en zijn ze allebei wakker :+

Children, got to love them :P

Vandaag soja-pannenkoeken. Kind heeft nergens last van, hij kan gewoon tegen soja *O*
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:11:40 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106940673
free, wat fijn zeg! *O*
Alleen jammer van je spokende peuter ;)

Hier was het gisteravond weer bal en vanmorgen weer vroeg. Eerste driftbui is al geweest. Dadelijk maar even naar buiten gooien in zijn skipak. Kan hij daar een beetje aanrommelen.
En hij maakt een gebaar! Vliegtuig!
pi_106940701
Dat is ook een cool gebaar, daar kan je mee spelen O+
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:21:02 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106940850
Nou hier komen heel vaak militaire vliegtuigen over en hij vindt dat geweldig. Maar eigenlijk hebben we daar geen geluid voor dus dat gebaar ik altijd. En gisteren kwam er weer eentje over en hij maar wijzen naar het raam en oe roepen en ik (half afwezig) wat is er dan? Wat wil je? En toen stak hij zijn pink in delucht en maakte het vliegtuiggebaar. Gisteravond probeerde hij het nog eens en toen probeerde hij ook zijn duim erbij te doen maar toen raakte hij een beetje van de wijs :D
pi_106940901
Hier is het ook 2 nachten echt drama geweest. Schreeuwen, nee roepen en schoppen met zn beentjes. Ik denk buikpijn aangezien hij ook aan de diarree is al 4 dagen. Verder is hij gelukkig niet zien en vannacht is het van 20u30 tot 06u30 goed gegaan en hij is goed gemuts vandaag weer.

Beterschap voor alle zieke kindjes!

Fijn dat Florian tegen Soja kan! *O*
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:36:27 #292
259886 pessie
pi_106941174
Oeh Asy, dan kun je hem "ik ben niet gek ik ben een vliegtuig" leren O+

Free *O*

Hoe ging het vannacht met de zieke kindjes?

Nathan zei gisteren zn eerste 2-woordszin (soort van): "Die mij" *O* *O* *O* . Hij ging naar bed en ik had hem op schoot om te voeden en hij wees en zei "die mij" O+ . En manlief stond erbij dus die heeft het ook gehoord O+
Ik denk dat Nathan vannacht heeft doorgeslapen, het punt is dat manlief het geluid van de babyfoon gisteravond had uitgezet ( }:| ) en de babyfoon bij hem lag }:| . Nou ja, hij is zeer vrolijk en als hij echt hard huilt horen we hem ook wel door de muur heen.
pi_106941351
Hier ging de nacht gelukkig goed. Om 1.00 uur heel even wakker en toen verder geslapen tot half 8. We hebben vanochtend maar geen pufje gedaan omdat het zo goed is gegaan. Dit was overigens geen Ventolin maar Beclometason.

Pessie wat goed 2 woordjes achter elkaar *O*

Beterschap voor alle zieke kindjes!

Free fijn dat de soja geen probleem oplevert :)

Sonnetje ben jaloers, lekker naar Thailand!! wel spannend hoor zo lang in het vliegtuig.
pi_106941675
Hier gin g de nacht ook weer prima. Fietje leek om 23 uur wakker te worden, ze huilde of piepte wat, maar ging zelf weer verder slapen. We gaan vrijdag naar de huisarts. Ze is nu al wel heel lang verkouden.
*poef* nu is het weg
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:10:35 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106941865
*O* voor de goede nachten!

En wat goed dat nathan al met 2 woorden spreekt ;)
pi_106941970
wat fijn een hoop goede nachten!

ben benieuwd hoe het met oona is...

free wat goed! soja pannekoek ! soja gaat dus wel nu echt fijn!

harry die vliegtuig gebaard! cool! hopelijk kan hij buiten zo zijn energie kwijt...

fietje ff checken bij de ha, goed idee

wij beginnen de dag met 37.9 dus dat scheelt al een stuk met gister... kijken wat de dag ons brengt
pi_106941988
ow en nathan knap hoor met twee woorden spreken !
pi_106941998
quote:
3s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:04 schreef freecell het volgende:
Hier slaapt mijn dreumes na een aantal weken eindelijk weer goed, maar nu begint peuter ergens tussen 5 en 6 te roepen en zijn ze allebei wakker :+

Children, got to love them :P

Vandaag soja-pannenkoeken. Kind heeft nergens last van, hij kan gewoon tegen soja *O*
*O* *O* *O* *O*
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:21:32 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106942112
Smeltmomentje van vandaag: Harry die je trui naar boven doet, broekband naar beneden trekt en dan een kusje op je buik geeft O+
Veeg mij maar op dames!
pi_106944533
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Smeltmomentje van vandaag: Harry die je trui naar boven doet, broekband naar beneden trekt en dan een kusje op je buik geeft O+
Veeg mij maar op dames!
Oooww O+
Dan zou je mij ook op kunnen dweilen hoor :Y

Nathan, hoppa! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')