In België is het eigenlijk vrij standaard dat kinderen op 2.5 jaar naar school gaan. Ze zitten dan in het onthaalklasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef pessie het volgende:
Reilain, misschien een idee om toch morgen te laten luisteren? De koorts met de gierende ademhaling klinkt in mijn oren toch een beetje als brochitis...
[..]
Heeft dat een reden of gaat hij naar school met 2 jaar en 8 maanden?
Een soort van full time peuterspeelzaal dus? In Frankrijk gaan kinderen met 2 jaar naar school en zitten ze samen met de kinderen van 3 4 5 in de klas (op het platteland that is, in Parijs is alles anders).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
In België is het eigenlijk vrij standaard dat kinderen op 2.5 jaar naar school gaan. Ze zitten dan in het onthaalklasje.
Hier heb je crèche/onthaalmoeder en school. Er zit niets tussen. Het zomerklasje/onthaalklasje is wennen aan de school.
Ik twijfel inderdaad nog wel voor morgen.. ff kijken hoe ze morgenvroeg is..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef pessie het volgende:
Reilain, misschien een idee om toch morgen te laten luisteren? De koorts met de gierende ademhaling klinkt in mijn oren toch een beetje als brochitis...
Ik weet niet precies wat de bedoeling is van een peuterspeelzaal. Instappen kan pas als kinderen 2,5 jaar zijn en dat telkens na een vakantieperiode (Thomas wordt op 5 september 2.5 jaar en mag dus na de herfstvakantie (november) naar school). Dat heeft als voordeel dat hij van november tot eind juni kan wennen aan naar school gaan (mijn zus haar kind mocht pas in juni naar school en had dus maar één maand tijd om te wennen om dan naar het 1e kleuter te gaan).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Een soort van full time peuterspeelzaal dus? In Frankrijk gaan kinderen met 2 jaar naar school en zitten ze samen met de kinderen van 3 4 5 in de klas (op het platteland that is, in Parijs is alles anders).
Herkenbaar. Femke heeft al 2 nachten een hele korte ademhaling en wordt dus wakker en krijgt dan een aanval waardoor ze bijna gaat hyperventileren. Hier dus vanochtend naar de huisarts geweest. Ze heeft pseudokroep en daarvoor een pufje gekregen. Vreselijk om toe te dienen met een mondkapje maar ze ligt gelukkig nu rustig te slapenquote:Reilain:
Onze expressomachine kwam weer met ruim 39 uit bed...
Morgen en donderdag helaas geen oppas.. dus even aankijken hoe het morgenvroeg gaat..
Koorts komt eigenlijk pas in de middag opzetten en ze is vrolijk... Dus tja.. wellicht toch maar naar de opvang.. Ze heeft alleen een enorm gierende en snelle ademhaling.. dat zint me niet zo... als dat morgen nog zo is ga ik er donderdag eens naar laten luisteren..
Zo, meer niet?? Beterschap met d'r~!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef draculettetje het volgende:
ff kopie:
dubbele oorontsteking en buikgriep op zn retour, keelontsteking en hoop slijm cadea, laat de meds maat snel werken
we zijn met 38.2 gestart vandaag net zat ze alweer op de 39.1
quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:04 schreef freecell het volgende:
Hier slaapt mijn dreumes na een aantal weken eindelijk weer goed, maar nu begint peuter ergens tussen 5 en 6 te roepen en zijn ze allebei wakker
Children, got to love them
Vandaag soja-pannenkoeken. Kind heeft nergens last van, hij kan gewoon tegen soja
Ooowwquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Asyniur het volgende:
Smeltmomentje van vandaag: Harry die je trui naar boven doet, broekband naar beneden trekt en dan een kusje op je buik geeft
Veeg mij maar op dames!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |