quote:Op zondag 15 januari 2012 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Dank, mensen!
[..]
Van kleinezebra.com! Dit is de lijn "baby Stella".
Aanlengen met wat limonade/sap?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:01 schreef freecell het volgende:
Whaha Asy
Briljant
Die 18 maandertjes maken het wel lastig he?Was hier inderdaad ook zo
Nou,alle doses voor vandaag zitten erin met elke keer een uur pauze. Hij speelt, spuugt niet en lijkt blij.
We wachten afMorgen hogere dosering (nog even bedenken hoe ik er ooit 20ml inkrijg,hij vindt het VIES
)
Jupquote:Op maandag 16 januari 2012 10:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aanlengen met wat limonade/sap?
En wat een forse stijging zeg? Van net iets meer dat 1 ml naar meteen 20
+1 (ook voor het bloed-onder-de-nagels-andaan-trek-gedrag)quote:Op maandag 16 januari 2012 12:48 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook een blue monday. Ik was blij dat ik haar even in bed kon knikkeren.
Ze heeft het nieuwe kinderkapstokje van de muur af gesloopt, het traphekje ontwricht, ze viel een tand door haar lip door dat ze zat te stunten, drinken lag overal, inhoud van een theezakje ook, brood spuugt ook lekker op de grond, appelstroop smeer lekker overal, Jat de drinkfles van het konijn constant. Grrrrrrrrr.
Maar ze keek wel heel trots toen ze het kapstokje los had en toen ik verbijsterd alleen keek en niets zei hield ze hem nog eens extra in de lucht zodat ik het zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze werd al brullend wakker. Ze heeft al brullend wel goed gegeten.
Daarna nog een uur tegen me aangehangen, helemaal intens verdrietig. Normaal huilt ze amper, en hangen tegen mij aan doet ze ook nooit meer.
Ze greep wel veel naar haar oortje.
Ik heb toch de huisartsenpost even gebeld voor advies. Ik wist het ook niet meer. (dat ik alleen thuis ben helpt ook niet echt mee)
Voor Sofie had ik even bumba aangezet, en dat hielp wel even.
De huisartsenpost gaf als advies een paracetamol en morgen een afspraak maken bij de huisarts. Dat gaan we dus maar doen.
Nu speelt ze wel lekker in de woonkamer, gelukkig maar.
Ik voelde me zo machteloos, er was iets met mijn meisje, maar geen idee wat er was.*poef* nu is het weg
De mijne niet meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef Reilain het volgende:
Zijn er ook nog kindjes niet ziek???
Pfff... tijd voor de lente geloof ik!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |