SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi manquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
http://www.nieuwamsterdam.nl/hanskraayjr
Ga ik zeker kopen![]()
![]()
Hij was een voetballer van het gemeenste soort, verzoop zijn trainer, ontvoerde zijn voorzitter en veroverde een Engelse serveerster, met wie hij een week later trouwde.
Ben je klaar met je machogebral Hans?![]()
Ik vind het ook een beetje karig...maarja dat krijg je als het niet wordt uitgegeven door "De Buitenspelers".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
160 pagina's is wel een beetje weinig voor de grand vedette van de Nederlandse voetbal wereld.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje karig...maarja dat krijg je als het niet wordt uitgegeven door "De Buitenspelers".![]()
Ik hoop dat jij de Nederlandse televisie niet met de grond gelijk wilt maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo praat je niet niet over één van de grootste TV-personalities ooit...
Ik vind overigens wel dat hij de conference in plaats van Beau mag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hij heeft eigenhandig Domino D-Day op de kaart gezet, niet alleen in Nederland, maar zelfs in Europa. Ook heeft hij Funny Video's naar een geheel nieuw niveau gebracht.
En als voetballer: een keer op de training schopte hij mij bijna dwars door midden. Wereldgozer.![]()
Freek niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de Nederlandse televisie niet met de grond gelijk wilt maken.
Ik vind overigens wel dat hij de conference in plaats van Beau mag doen.
Maar goed, dat kon ook niet slechter![]()
Die hebben stiekem de feestdagen samen gevierd joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Zullen Genee'tje en Derksen elkaar missen atm?![]()
'Kijk, toen we 22 waren, deden we rare dingen. Hans is nu 50, en doet dat nog steeds. Dan moet je professionele hulp zoeken'.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef psvhooli het volgende:
Dus binnenkort zal johan wel even zegen wat hij van het boek van hansie hansie vind , ben benieuwd.![]()
Zal wel zoiets zijn jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Kijk, toen we 22 waren, deden we rare dingen. Hans is nu 50, en doet dat nog steeds. Dan moet je professionele hulp zoeken'.![]()
![]()
Op taco dagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het nou vrijdag weer of maandag de 16e?![]()
Schijtlollige video's!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:59 schreef Ties02 het volgende:
Hansie nu @ sbs 6 met die verschrikkelijk grappige funny videos![]()
Hansie maakt dat programma voor Danny Vera en zijn vrouw!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Je moet wel een heel slecht huwelijk hebben als je daar voor je plezier naar gaat zitten kijken![]()
Lekker knus in die woonwagen van Danny Vera, gordijntjes dicht, vrouwtje op de bank, leuke filmpjes kijken, pingelen op het gitaartje.![]()
En een hond met zeven lullen op het hoogpolige tapijtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Lekker knus in die woonwagen van Danny Vera, gordijntjes dicht, vrouwtje op de bank, leuke filmpjes kijken, pingelen op het gitaartje.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)820d7a5f4c3e233b.mp4quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Shit, te laat![]()
Hopelijk wordt de MP4 hier straks snel geplaatst...![]()
Thx! Straks met het broekje uit op de bank Hansie Hansie kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)820d7a5f4c3e233b.mp4![]()
![]()
Graag gedaan, ik vond hem erg goed in deze aflevering, hij slaat een paar keer de spijker op de kop.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx! Straks met het broekje uit op de bank Hansie Hansie kijken![]()
Nieuwe trainer pisvee hansieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dat "hoi hoi hoi" in de laatste secondequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijdag:
http://sigaarsnor.blogspo(...)roverzicht-2011.html![]()
![]()
Johan Derksen Zit Zondag (9:30) bij 'Eva Jinek op zondag'
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Thx..wekkertje zetten dusquote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef ZaZoe het volgende:
Johan Derksen Zit Zondag (9:30) bij 'Eva Jinek op zondag'![]()
![]()
Nice! Dat wordt smullen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef ZaZoe het volgende:
Johan Derksen Zit Zondag (9:30) bij 'Eva Jinek op zondag'Die ging ook al bijna op de vuist met Ivo Niehe, die Eva heeft het niet zo met ijdele babyboomers.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Kan leuke tv opleveren, hij is bijna net zo ijdel als Mart Smeets![]()
Wtfquote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Kan leuke tv opleveren, hij is bijna net zo ijdel als Mart Smeets![]()
. En hoe zit het dan met mensen die soms van een blaadje lezen enz zoals bij RTL Z? Dat is geen autocue
. Ook bij de NOS soms, middag journaal.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Smeets was overigens wel de enige die opmerkte dat de NEM-reclame van Johan puur als provocatie is bedoeld.
http://sigaarsnor.blogspo(...)t-johan-derksen.html
Mart![]()
![]()
Hoop dat dit ook gebeurt tussen Jinek en Johan, volgens Jinek wint ze makkelijk een confrontatie met Derksen, ben benieuwd
★★★![]()
Nu maandag weer of nog een week wachten?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Bij DWDD op oudejaarsavond was ze daar van overtuigd...ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat dit ook gebeurt tussen Jinek en Johan, volgens Jinek wint ze makkelijk een confrontatie met Derksen, ben benieuwd![]()
![]()
Mooi dat Mart er meer in ziet, maar het was natuurlijk om de rekening van de aannemer te betalen!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Smeets was overigens wel de enige die opmerkte dat de NEM-reclame van Johan puur als provocatie is bedoeld.
Mart![]()
Martquote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
MartEen eckte pursenalitie.
![]()
Johan wilde met dat reclamespotje gewoon aangeven dat dat hele reclamewereldje een incestueuze bende is. Insinueren dat hij het alleen om het geld heeft gedaan, is in dit topic not dun.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooi dat Mart er meer in ziet, maar het was natuurlijk om de rekening van de aannemer te betalen!![]()
![]()
Dat was toch Claudia die dat zei ?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij DWDD op oudejaarsavond was ze daar van overtuigd...ik ben ook benieuwd.
Maar goed die lult met alle winden mee.![]()
Johan Boskamp is not dun.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan wilde met dat reclamespotje gewoon aangeven dat dat hele reclamewereldje een incestueuze bende is. Insinueren dat hij het alleen om het geld heeft gedaan, is in dit topic not dun.![]()
Inleveren die UIquote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef Jmsls het volgende:
Johan Derksen is geen discussiemeester ofzo hoorvan Basten maakte hem af.
![]()
Klopt, maar Jinek was er wel mee eens zo te zienquote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was toch Claudia die dat zei ?
Maar goed die lult met alle winden mee.
★★★![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:42 schreef Jmsls het volgende:
Muhaha, maar even serieus, Basten sloopte hem wel toch.![]()
![]()
Zekers.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:42 schreef Jmsls het volgende:
Muhaha, maar even serieus, Basten sloopte hem wel toch.
Van Rossum moet naar eva Jinek. Die maakt haar kapot jonguh.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Van Rossum maakt iedereen kapot, wat een held is dat ...quote:Op zondag 8 januari 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zekers.
Van Rossum moet naar eva Jinek. Die maakt haar kapot jonguh.
Rossum >> Derksen
★★★![]()
Eén van de krachten van Johan is, dat hij nooit hoeft na te denken en meteen al een antwoord klaar heeft liggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat dit ook gebeurt tussen Jinek en Johan, volgens Jinek wint ze makkelijk een confrontatie met Derksen, ben benieuwd
Hij schud ze er zo uit.![]()
Ik vond eigenlijk dat Van Basten toen maar wat verzon, want de mening van Derksen over die campingvriend-trainer van PSV toen ging niet van heel negatief naar heel positief ofzo, maar je moet nooit ruzie krijgen met Cruijff of Van Basten want het volk kiest dan blind voor het grote icoon.![]()
Ik weet niet of jullie dit interessant vinden, maar dit heb ik op youtube gezet voor de Vrienden van het Spaanse Voetbal.
![]()
Neuh Van Rossum zijn meningen zijn te erg beinvloed door zijn politieke voorkeur. Derksen > Rossumquote:Op zondag 8 januari 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Van Rossum maakt iedereen kapot, wat een held is dat ...
Rossum >> Derksen![]()
![]()
Dit was ook zulke geweldige tv. Die Jinek die zich in een paar jaar omhooggeneukt heeft in TV-land wordt even door Mart op haar plek gezet.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Kan leuke tv opleveren, hij is bijna net zo ijdel als Mart Smeets
Ik was nooit zo'n fan van Mart Smeets, maar kan hem de laatste tijd steeds meer waarderen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 02:23:59 ]![]()
Als je zo van TVOH houdt, dan kun je net zo goed voorgoed vertrekken uit deze topicreeks...quote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Is de Finale van VOH niet als VI weer begint?
![]()
![]()
Volgende week maandag. Blijf rustig zitten...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef Adelante het volgende:
Nu maandag weer of nog een week wachten?![]()
Wie wat waar?quote:Op zondag 8 januari 2012 09:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Na 5 minuten heeft Johan het Koningshuis en de PVV al met de grond gelijk gemaaktAs the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
'Frans is niet mijn favoriete artiest, maar die humor van hem, daar hou ik van'.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zal wel een keer langskomen in VI Oranje, gok ik![]()
Dat was Gerardquote:Op zondag 8 januari 2012 12:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Frans is niet mijn favoriete artiest, maar die humor van hem, daar hou ik van'.
Johan zegt altijd: "Frans is een lieve jongen, alleen zijn muziek is weerzinwekkend..."![]()
Haha, ik weet dat die van Joling was, maar ik veranderde hem in Frans want VI Oranje.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was Gerard
Johan zegt altijd: "Frans is een lieve jongen, alleen zijn muziek is weerzinwekkend..."![]()
![]()
http://sigaarsnor.blogspo(...)-sportjaar-2012.html
Daar terug te kijken. Stukje met Derksen was weer leuk.
gr gr![]()
Vrijdag jaaroverzicht 2011.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was weer lachen, gieren en brullen
Over 8 dagen weer op de buis toch?Bedankt Hans.![]()
quote:Johan moet juist vaker op TV...een dagelijkse talkshow met Genee, Derksen, Van Rossem en Bos zou wat mij betreft een prima idee zijn
![]()
![]()
'Soms denk ik wel eens over mezelf: wat ben ik toch een ongelofelijke ijdele kwal dat ik 2x per dag op televisie moet.. maar dan kijk ik weer in de spiegel en denk ik: nee.. jij bent helemaal the man.. jij moet 3x per dag op tv!'![]()
Bosquote:Op zondag 8 januari 2012 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Johan moet juist vaker op TV...een dagelijkse talkshow met Genee, Derksen, Van Rossem en Bos zou wat mij betreft een prima idee zijn
, doe dan Midas Dekkers.
I want to bla bla bla![]()
Gijp. En de kromme denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:26 schreef Rickazio het volgende:
Al bekend wie er de eerstkomende show te gast zijn?![]()
Als je de chemie tussen de formatie wilt killen is dit de beste oplossing ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Johan moet juist vaker op TV...een dagelijkse talkshow met Genee, Derksen, Van Rossem en Bos zou wat mij betreft een prima idee zijn
¯ _(ツ)_/¯![]()
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 08-01-2012 om 16:57:12Zo. Benen geharst. Nagels gelakt. 2 x kipfilet. Nu alleen nog pumps maat 45 regelen en ik kan tóch naar #Ajax - #AZ #ajaaz reageer retweet
![]()
Hij begint echt een doorgeslagen flikker te worden, of niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:00 schreef Evertjan het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 08-01-2012 om 16:57:12Zo. Benen geharst. Nagels gelakt. 2 x kipfilet. Nu alleen nog pumps maat 45 regelen en ik kan tóch naar #Ajax - #AZ #ajaaz reageer retweet
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Yep, die twee.quote:
En hopelijk laat Genee het uit zijn hoofd Willem en Johan tegen elkaar uit te spelen ten koste van alles.![]()
"Nou heren, jullie waren heel lief voor mij."quote:Op zondag 8 januari 2012 14:14 schreef Quyxz_ het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-sportjaar-2012.html
Daar terug te kijken. Stukje met Derksen was weer leuk.
![]()
![]()
Waarom waarom waaarrroomquote:Op zondag 8 januari 2012 17:06 schreef DrDentz het volgende:
Ja want Gay.nl: ‘Laat ook homo’s toe bij Ajax-AZ'![]()
![]()
Wel een topshow met Johan en Frans en die man in het blauw en Eva. Of het komt doordat ik al zo lang droog sta..![]()
Totaal mee oneens, vind hem echt niks toevoegen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef psvhooli het volgende:
Vind van Hanegem altijd wel een leuke gast en gelukkig komt ie ook weer bij VI.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Waarom vind je dat dan ?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Totaal mee oneens, vind hem echt niks toevoegen.![]()
Nou mensen, we kunnen gewoon blijven genieten van het reclamepareltje van Johan!
Reclame Code Commissie: Energie-reclame Johan Derksen niet beledigend![]()
![]()
Ik vind dat ook. Altijd chagrijnig en arrogant en zoveel zinnigs zegt hij ook niet over voetbal of zaken daaromheen. Die nukkige man mag van mij lekker wegblijven!quote:![]()
Gelukkig komt ie terug en vaak,dus kan ik weer genieten.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. Altijd chagrijnig en arrogant en zoveel zinnigs zegt hij ook niet over voetbal of zaken daaromheen. Die nukkige man mag van mij lekker wegblijven!![]()
Dat dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. Altijd chagrijnig en arrogant en zoveel zinnigs zegt hij ook niet over voetbal of zaken daaromheen. Die nukkige man mag van mij lekker wegblijven!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Die klachtenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:27 schreef Veerboot het volgende:
Nou mensen, we kunnen gewoon blijven genieten van het reclamepareltje van Johan!
Reclame Code Commissie: Energie-reclame Johan Derksen niet beledigend![]()
![]()
Hoe verzin je het?quote:As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Ik begrijp de klachten wel...je kunt de kijkers niets slapers of sukkels noemen...Derksen is over de fatsoensnorm gegaan...![]()
Je neemt reclame toch niet serieus ?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik begrijp de klachten wel...je kunt de kijkers niets slapers of sukkels noemen...Derksen is over de fatsoensnorm gegaan...![]()
Ik ben inmiddels wel overgestapt naar de NEM...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Je neemt reclame toch niet serieus ?![]()
hahahahahaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel overgestapt naar de NEM...![]()
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
quote:Jakhals Erik: Johan Derksen bande mij
Niet zijn werkgever VARA, maar Johan Derksen heeft Erik Dijkstra verbannen bij de RTL 7-talkshow Voetbal International (VI). Dit zegt de 'Jakhals' van De Wereld Draait Door zelf over de reden waarom hij al een tijd niet meer te zien is in de talkshow.
Vorig seizoen was Dijkstra nog regelmatig te gast in VI, en ook de wielrenner-variant Tour du Jour.
"Zoals ik het begreep, wil Derksen alleen nog mensen aan tafel die direct iets te maken hebben met de voetbalwereld. Dus geen Wouter Bossen, Raoul Heertjes en Erik Dijkstra's meer. Johan was bang dat het te veel entertainment zou worden. Ontzettend jammer, want ik deed het graag", openbaart de Jakhals..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Oh, en ik had het topic nog wel doorzochtquote:.
President Camacho
Was inderdaad al gepost, maar ik blijf het jammer vinden. Ik vind gasten als Dijkstra en Heertje meer toevoegen dan bijv. een of andere directeur van Utrecht of de gasten van Eredivisie Live.quote:![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was inderdaad al gepost, maar ik blijf het jammer vinden. Ik vind gasten als Dijkstra en Heertje meer toevoegen dan bijv. een of andere directeur van Utrecht of de gasten van Eredivisie Live.Johanquote:Johan was bang dat het te veel entertainment zou worden.![]()
.
President Camacho
in mijn ogen voegen die gasten helemaal niks toe. Liever neem je mensen die uit de voetballerij komen en op een leuke manier verhalen kunnen vertellen zoals boskampquote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was inderdaad al gepost, maar ik blijf het jammer vinden. Ik vind gasten als Dijkstra en Heertje meer toevoegen dan bijv. een of andere directeur van Utrecht of de gasten van Eredivisie Live.
gestopte voetballers doen het altijd goed, die hoeven niet meer zo nodig formeel te blijven.
Nu alleen nog barbara barend weg
hardcoholic![]()
Zal wel kut zijn als TVOH vanavond wint.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik vind gasten als Dijkstra en Bos ook veel leukere afleveringen tot gevolg hebben. Helaas is Johan het daar niet mee eens
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ronalde en Mourinho.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Lekker voor jequote:Op maandag 9 januari 2012 16:23 schreef pberends het volgende:
"Zoals ik het begreep, wil Derksen alleen nog mensen aan tafel die direct iets te maken hebben met de voetbalwereld. Dus geen Wouter Bossen, Raoul Heertjes en Erik Dijkstra's meer. Johan was bang dat het te veel entertainment zou worden. Ontzettend jammer, want ik deed het graag", openbaart de Jakhals.![]()
Die zien we nooit meer... terug!
AFC AJAX![]()
Want die kutlul is me toch een partij entertainment.quote:Johan was bang dat het te veel entertainment zou worden.![]()
We weten allemaal dat Johan absoluut helemaal niets heeft met het hele tv-wereldje. Hij doet het louter als verplichting omdat de hoofdredacteur een uithangbord moet zijn om bladen te verkopen. Maarr.. waarom gaat hij nog 5 jaar door met televisieoptredens nadat hij volgend jaar stopt als hoofdredacteur? Geef die nieuwe hoofdredacteur dan de ruimte om zich te profileren, hij zit jong talent in de weg.![]()
inderdaad een beetje not dun, maar misschien dat hij de nieuwe hoofdredacteur uit de wind wil houden de komende tijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef DrDentz het volgende:
We weten allemaal dat Johan absoluut helemaal niets heeft met het hele tv-wereldje. Hij doet het louter als verplichting omdat de hoofdredacteur een uithangbord moet zijn om bladen te verkopen. Maarr.. waarom gaat hij nog 5 jaar door met televisieoptredens nadat hij volgend jaar stopt als hoofdredacteur? Geef die nieuwe hoofdredacteur dan de ruimte om zich te profileren, hij zit jong talent in de weg.I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”![]()
Einz. Drei zwei ei.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Op welk net is dat, ik heb alleen RTL7 geprogrammeerd![]()
Ach, Antoinette is ook lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat dat niet met Astrid Joosten is.
Wie dit leest is gek![]()
Ik weet waar mijn stem naar uit gaat voor de Irritantste kutprogramma die zijn kijkers bewust verveelt met saaie items, terwijl iedereen die Loden Leeuw wil zien-award.![]()
Fucksence schijnen ook assburgers te veroorzaken.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet waar mijn stem naar uit gaat voor de Irritantste kutprogramma die zijn kijkers bewust verveelt met saaie items, terwijl iedereen die Loden Leeuw wil zien-award.![]()
Ze gaan hem thuis langsbrengen jongen! veel vetter!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen uitreiking met smokings en speeches dus ...★★★![]()
Live..quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Is het live of is dat allemaal al opgenomen?
Loden leeuw is opgenomen.★★★![]()
en vrouwen met jurken met open ruggenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen uitreiking met smokings en speeches dus ...![]()
![]()
Ok, dan kunnen we gelijk zien of de aannemer goed werk heeft geleverd...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze gaan hem thuis langsbrengen jongen! veel vetter!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Ze mogen even opschieten, ik moet wel 24 uur met die fucking Marokkaan kijken.★★★![]()
Bezuinigingen ..quote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Lekker handig typen op die kleine kutnetbooks die ze daar hebben.★★★![]()
Geen eens apeles? Die van Zalando was gappig man.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Lekker handig typen op die kleine kutnetbooks die ze daar hebben.![]()
Ah die moet Derksen makkelijk winnen, wat een irritante reclame!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Loden Leeuw uitreiking op Nederland 1Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
die Antoinette ziet er ook uit om met je traktor overheen te rijden en voor de zekerheid nog eens in zn achteruit eroverheen. irritant mensHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Derksen dusHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Derksen
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
49% t.o.v. 20%... afgetekend.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIJ ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND
IN YOUR FACE ARIE BOOMSMA![]()
Mooie reactie
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Niet weer dat verhaal Derksen. Je bent een lul dat je akkoord met 50k bent gegaan terwijl Froger 300k kreeg![]()
![]()
Het bordje ROKEN VERBODEN op de achtergrond van zijn sigaar
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Baasquote:Op maandag 9 januari 2012 21:01 schreef RubenSosa het volgende:
Het bordje ROKEN VERBODEN op de achtergrond van zijn sigaar![]()
![]()
Eigenlijk was het nog leuker als Arie Boomsma had gewonnen, die is zo boos enzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sigarenroker van het jaar, slechtst geklede man van Nederland, De televizierring en nu dus de Loden Leeuw...de prijzenkast begint aardig vol te raken.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[Upd] Derksen wint Loden Leeuw
President Camacho
Kloptquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Slechts geklede man van Nederland was het toch?![]()
![]()
Zo eentje met sjaaltjes en kettingen omquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, inderdaad, volgens mij wordt Johan hier verward met één of andere lul uit een soap.![]()
Wel toevallig dat Johan een sigaar aan het roken was net toen ze binnen kwam, hij wist het gewoon.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die man rookt 24/7 sigaren.. Als hij daartoe de mogelijkheid heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef Paul het volgende:
Wel toevallig dat Johan een sigaar aan het roken was net toen ze binnen kwam, hij wist het gewoon.![]()
Beste hoofd redacteur niet te vergeten.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Sigarenroker van het jaar, slechtst geklede man van Nederland, De televizierring en nu dus de Loden Leeuw...de prijzenkast begint aardig vol te raken.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
een tevreden roker is geen onruststoker![]()
![]()
Ariequote:[Upd] Derksen wint Loden Leeuw
Update 21.03 uur - Derksen wint Loden Leeuw
Johan Derksen heeft de Loden Leeuw 2011 voor meest irritante BN'er in een reclame gewonnen. De besnorde energie-expert behaalde 49 procent van de in totaal 190.000 stemmen. De Loden Leeuw bleek daarmee populairder dan ooit: er werd maar liefst 90.000 keer meer gestemd dan vorig jaar.
Derksen ontving zijn prijs op zijn kantoor gelaten. "Ik zie de bui al hangen. Nou, ik kan één ding zeggen: ik heb hem echt verdiend. Ik ben de kijkers heel dankbaar", aldus de voetbalanalist.
Arie Boomsma werd met 20 procent van de stemmen tweede in de meest irritante BN'er-verkiezing. De KRO-presentator wilde niet reageren op de tweede ereplaats van zijn Douwe Egberts-reclame. "En dat is een beetje knorrig van Arie. Misschien had ie eerst nog effe een bakje koffie nodig", zei TROS Radar-presentatrice Antoinette Hertsenberg. Porno-actrice Kim Holland moest het doen met 15 procent.
Bij de meest irritante reclame van het jaar ging Zalando er met de Loden Leeuw 2011 vandoor. Het Duitse schoenenmerk kreeg 42 procent van de stemmen, gevolgt door Plus (25 procent) en Hellema (15 procent)..
[ Bericht 1% gewijzigd door pberends op 09-01-2012 21:59:50 ]President Camacho
Je kan hem hier terug kijken, vanaf ongeveer 23:44 begint het.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, totaal gemist.
Waar kan ik dit terugkijken?![]()
http://www.trosradar.nl/![]()
Shakira is de **** van...quote:
Ik vind Pique nu wel een beetje een baas, hij mag Blatter klaarblijkelijk ook niet
AFC AJAX![]()
Niet de beste kwaliteit, maar gewoon als je het even snel wil terug zien.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, totaal gemist.
Waar kan ik dit terugkijken?
Blatter, hopelijk komen ze volgende week bij VI er op terug ... ...
![]()
http://www.trosradar.nl/quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Geneziz het volgende:
[..]
Je kan hem hier terug kijken, vanaf ongeveer 23:44 begint het.![]()
[quote]Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet de beste kwaliteit, maar gewoon als je het even snel wil terug zien.
Blatter, hopelijk komen ze volgende week bij VI er op terug ... ...
[/quote]
Bedankt!![]()
![]()
Thenks, was het ook totaal vergeten!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet de beste kwaliteit, maar gewoon als je het even snel wil terug zien.![]()
![]()
Geluid zou handig zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet de beste kwaliteit, maar gewoon als je het even snel wil terug zien.
Edit: oh laat maar ligt aan PC![]()
![]()
President Camacho
![]()
NOS Journaal/Nieuwsuur over de prijs.
President Camacho
Stomme vraag misschien, maar waarom film jij die filmpjes en upload je ze niet rechtstreeks zeg maar? Stuk mooierquote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet de beste kwaliteit, maar gewoon als je het even snel wil terug zien.![]()
![]()
Misschien moeten ze bij VI in de studio een Prijzenkastje gaan neerzetten met gewonnen prijzen.
- Televizierring 2011
- Loden Leeuw
- Slechts geklede man van Nederland
Wie weet er nog meer ... ...![]()
Johan's carrière loopt wel parallel aan die van Bauer. Frans won de Gouden Televizier-Ring in 2004, Johan in 2011. Frans won de Loden Leeuw in 2009, Johan in 2012. Frans scoorde al met Nederlandstalige muziek en Johan gaat dat tijdens het EK ook doen. Het enige dat Johan nog moet krijgen wat Frans wel heeft is een lintje, Frans is al geridderd.![]()
En ze hebben privé allebei nogal wat tegenslagen gehadquote:Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Johan's carrière loopt wel parallel aan dat van Bauer. Frans won de Gouden Televizier-Ring in 2004, Johan in 2011. Frans won de Loden Leeuw in 2009, Johan in 2012. Frans scoorde al met Nederlandstalige muziek en Johan gaat dat tijdens het EK ook doen. Het enige dat Johan nog moet krijgen wat Frans wel heeft is een lintje, Frans is al geridderd..
![]()
Johan Derksen had het in het loden leeuw filmpje over Frans Bauer...
Johan in de zeik genomen door Bananasplit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: