Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op vrijdag 23 december 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende: Eigenlijk verdient wederom niemand van Team Borsato om weggestemd te worden... de zwaksten zaten echt weer bij Roel
Ik vond die Iris echt niet om aan te horen vanavond En een Miss Etam moeke zo zonder harp.
Op vrijdag 23 december 2011 22:25 schreef TheVulture het volgende: Eigenlijk verdient wederom niemand van Team Borsato om weggestemd te worden... de zwaksten zaten echt weer bij Roel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Wouter moet blijven omdat kwaliteit. Die rooie met dat rare hoofd dan ook wel. Paul voor de absolute fun (omdat ik er zonder hem geen moet meer aan vind).
Aantal zelfmoorden drastisch gestegen na kerst-aflevering TVOH.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Paul moet er gewoon in blijven, anders is er geen zak meer aan. Sharon moet erin blijven, omdat ze het beste is (kan mij die maniertjes schelen, ze valt tenminste wel op..). Verder zal het me weinig uitmaken..
Paul is gewoon een stiekeme dragqueen, en dat komt uit als hij wat bekender is, dan komt hij op in veren en glitter, in ieder geval niet met een air ik ben beter dan ...:{
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Persoonlijk vind ik dat Paul zijn "kijk mij eens de blije homo zijn"-maniertjes moet laten varen... want ook dat is een act om aandacht te trekken...
Hoe wéét je dat nou Charly kent bv Paul al een hele tijd, ook van voor The Voice, en die zei laatst ergens dat als er nou één iemand altijd zichzelf is dat het Paul is. Hij doet/speelt niet zo, hij IS zo. Of je er nou van houdt of niet, het zijn geen maniertjes
Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef Pheno het volgende: Nu Anthony Bourdain. Die man is geniaal Die volg ik al een tijd op travel channel, het cynisme
Hoe wéét je dat nou Charly kent bv Paul al een hele tijd, ook van voor The Voice, en die zei laatst ergens dat als er nou één iemand altijd zichzelf is dat het Paul is. Hij doet/speelt niet zo, hij IS zo. Of je er nou van houdt of niet, het zijn geen maniertjes
Ik zeg ook niet dat ie dat speciaal voor The Voice doet... maar het is wel een vorm van aandachttrekkerij...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik ken de originele serie niet, dus het gaat even langs me heen dit.
Je kent Are you being served niet? Wordt u al geholpen?
Nope.
Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende: Guy gaat er niet uit vanavond want zijn ouders zijn helemaal overgekomen. Dat vinden ze vast sneu
Nee joh, dan kunnen ze hem mooi mee nemen in hun koffer... scheelt weer een vliegticket
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende: Guy gaat er niet uit vanavond want zijn ouders zijn helemaal overgekomen. Dat vinden ze vast sneu
Juist wel, kan ie gelijk uithuilen op de schouders knieën van zn ouders!
Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef Laysa het volgende: Ik vind het eik allemaal flutterig....maar de beste van het flutgebeuren was toch wel zeker Wouter
En alle leraren op Wouter, alle homo's op Paul, alle mensen met een ego van hier tot tokio op Sharon, alle Britten in Nederland op Guy, alle sesamstraatfiguren op Michelle, alle trollfacen op Marieke, alle TV Oranje-artiesten op Bart
Op vrijdag 23 december 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende: Guy kan er niks aan doen, maar ik vind het dansen bij zo'n kleine man er best eh... grappig uitzien Die pootjes
Ik heb bij dat soort kleine mannen altijd de zieke gedachte dat ik wil weten of alles zo klein is
Je hebt ook mannen van 2 meter met een kleine dunne, dus alles kan
Waarom denk je dat ie zo wijdbeens danste!
maar zijn er nou niet mensen zoals ik, die uit baldadigheid op Paul zouden stemmen?? Ik stem niet, maar ik vind de show VRE-SE-LIJK saai dit jaar.. maar goed, ik moet hier meekijken... en ik zou dus juist ANTI-stemmen, gewoon voor de fun... gebeurt er tenminste nog wat in die show