Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Ik vond haar de eerste 2 keer goed zingen, maar wat ik de laatste shows hoor is echt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
hehe, jaaaaaa een kleiner liedje graag! Ben benieuwd wat er dan nog overblijft.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende: Bij Beyonce vraag ik me ook wel eens af hoe echt het "altijd vriendelijke lachje en gedoetje" is, maar komt nog wel leuker over dan dit grietje
Nou vast wel echt dat lachje gezien haar bankrekening
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik snap dat mensen haar uitstraling niet sympathiek vinden... maar als je gewoon naar haar zang- en performancekwaliteiten kijkt is ze echt een van de besten van het hele stel... zo niet de beste samen met Charly
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Sharon is de beste van de avond, was vorige week al zo.. deze week weer! Of je het haar nou gunt of niet, het zou compleet onterecht zijn als ze er nu uit zou liggen
Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende: Ik snap dat mensen haar uitstraling niet sympathiek vinden... maar als je gewoon naar haar zang- en performancekwaliteiten kijkt is ze echt een van de besten van het hele stel... zo niet de beste samen met Charly
En toch bij talentenjachten als dit krijg je bij die onsympathieke 'ik heb al gewonnen' uitstraling dus dat er geen kip op je stemt. Dus de gunfactor is een enorm groot gedeelte van je totaalpakketje. Zonder dat kom je er gewoon niet.
Op vrijdag 23 december 2011 22:08 schreef Kidney_bean01 het volgende: Sharon is de beste van de avond, was vorige week al zo.. deze week weer! Of je het haar nou gunt of niet, het zou compleet onterecht zijn als ze er nu uit zou liggen
Op vrijdag 23 december 2011 22:08 schreef Kidney_bean01 het volgende: Sharon is de beste van de avond, was vorige week al zo.. deze week weer! Of je het haar nou gunt of niet, het zou compleet onterecht zijn als ze er nu uit zou liggen
Dat dus!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende: Ik snap dat mensen haar uitstraling niet sympathiek vinden... maar als je gewoon naar haar zang- en performancekwaliteiten kijkt is ze echt een van de besten van het hele stel... zo niet de beste samen met Charly
Oke, mee eens Al vind ik de zang steeds minder worden... maar kan ook aan de moeilijke nummers liggen.
En toch bij talentenjachten als dit krijg je bij die onsympathieke 'ik heb al gewonnen' uitstraling dus dat er geen kip op je stemt. Dus de gunfactor is een enorm groot gedeelte van je totaalpakketje. Zonder dat kom je er gewoon niet.
oh oeps twee weken geleden Nouja laten we het over het 'talent' van vorige week maar geen eens hebben!!! Die show kun je gewoon skippen, zo verschrikkelijk saai!
Ik hoop dat ze er dan zonder deze show ook gewoon komt... maar het is wel typisch Nederland om op de sympathiekste te stemmen ipv de besten ja
ze was geweldig! alleen gordon zeikte haar af omdat ze te arro was. en toen moest ze weg.
Ze was niet geweldig, anders was ze wel gebleven. Paul is bv wel geweldig, want die heeft er zin in, straalt plezier uit en kan mensen entertainen. Sumera mag zijn borsthaar niet eens waxxen.
Ze was niet geweldig, anders was ze wel gebleven. Paul is bv wel geweldig, want die heeft er zin in, straalt plezier uit en kan mensen entertainen. Sumera mag zijn borsthaar niet eens waxxen.
Ik hoop dat ze er dan zonder deze show ook gewoon komt... maar het is wel typisch Nederland om op de sympathiekste te stemmen ipv de besten ja
ik weet wel dat Sharon die liveshow opende, en ik dacht: 'WOW het komt dus toch nog goed met dit programma'.. Of ze nou arro is of niet, ze is gewoon een 'star' op het podium.. iemand waar je naar kijkt. ik heb dat liever dan een ietwat mollig meisje dat 'wel mooi kan zingen' of iets dergelijks..
Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef Pheno het volgende: Zuid Limburg, je zult er maar wonen. Je verstaat niemand, uren reistijd om bij je werk te komen in een andere provincie land.
oh en ik weet niet wat er over Paul gezegd is, MAAR IK BEN VOOR PAUL!!! Heerrlijkkkkkkkkk als zo iemand het complete programma in de zeik zet met zijn valse gezang, ik hou ervan!!! Dat hij nog veel avonden in het programma mag zitten!
Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef Pheno het volgende: Zuid Limburg, je zult er maar wonen. Je verstaat niemand, uren reistijd om bij je werk te komen in een andere provincie.
Waarom heb jij die gozer die er vorige week uit is gegaan in je UI?
denk het ook! Ik was eerst helemaal into Guy, maar dat wordt steeds minder en ik raak steeds meer into Wouter.
Wouter mag mij wel een lesje Aardrijkskunde geven hoor