SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Die noemt zichzelf vast ook een goed en eerlijk bestuurder.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slop noemt de dader een supporter
Ik vond Slop sowieso een slappe reactie geven. Die van de Boer was een stuk beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slop noemt de dader een supporter
Donder toch op man.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
het is elke keer weer duidelijk. voetbalsupporters zijn mongolen. En overal vinden 'incidenten' plaats. Je kan het ook structureel wangedrag noemen.
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Slop sowieso een slappe reactie geven. Die van de Boer was een stuk beter.
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpestquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Donder toch op man.
Niet meegekregen wat er vanmiddag gebeurde met die scholierendemonstratie?? Zijn dat ook allemaal mongolen?
Dan hebben we er namelijk wel erg veel in dit land he?
Mensen die opeens geweld toejuichenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
Esteban had die mafkees in coma moeten schoppen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpest
Mwoah.. ene kant begrijp ik ze wel. Ze passen op iedere woord wat ze zeggen. Ze willen ook niet de echte supporters tegen het harnas jagen. Eerst rust, dan een statement maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.
Alleen incidenteelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mensen die opeens geweld toejuichen
Dat is een compleet andere discussie wat mij betreft.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpest
Onzin. Als dat gebeurd was met de noodweer in de eerste instantie was het prima, maar je hoeft niet door te schoppen tot iemand in coma is. Daar was in deze situatie geen aanleiding toe.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
Esteban had die mafkees in coma moeten schoppen
De echte supporters jagen ze volgens mij niet tegen zich in het harnas hoor. Ik heb wel het idee dat de meeste supporters de reactie van AZ en Esteban kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Mwoah.. ene kant begrijp ik ze wel. Ze passen op iedere woord wat ze zeggen. Ze willen ook niet de echte supporters tegen het harnas jagen. Eerst rust, dan een statement maken.
Met het verpesten bedoel ik meer dat er gewoon 1 miljoen mensen een spannende wedstrijd zitten te kijken tussen 2 gelijkwaardige ploegen en vervolgens dit voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is een compleet andere discussie wat mij betreft.
Zo kan je ook wel zeggen dat 1 granatengooier in Luik het verpest voor 1 miljoen mensen. Of 1 Noor met een machinegeweer het verpest voor 77 ouders.
Dat er incidenten plaatsvinden op of rond een voetbalveld heeft niet direct iets te maken met voetbal of supporters in het algemeen. Zo'n gek kan zoals gezegd ook in Luik granaten gaan werpen of naar een eiland varen en beginnen te schieten.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
De echte supporters jagen ze volgens mij niet tegen zich in het harnas hoor. Ik heb wel het idee dat de meeste supporters de reactie van AZ en Esteban kunnen begrijpen.
JUIST!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.
Ah op die manier, sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met het verpesten bedoel ik meer dat er gewoon 1 miljoen mensen een spannende wedstrijd zitten te kijken tussen 2 gelijkwaardige ploegen en vervolgens dit voorgeschoteld krijgen.
Ja...dat gevoel heb ik ook een beetje...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
laat iig pls niet Ajax regelmentair doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
Gaat nooit gebeuren. Ik zeg: Wedstrijd laten overspelen zonder publiekquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
laat iig pls niet Ajax regelmentair doorgaan.
Dat kan mijn rechtvaardigheidsgevoel niet aan.
Hoop dat Ajax dit weigert. Laat AZ lekker doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Ik zeg: Wedstrijd laten overspelen zonder publiek
Vind ik ook die beker hebben we al genoegquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat Ajax dit weigert. Laat AZ lekker doorgaan.
Naja, ik heb ook kaartje van 35 euro voor jan lul voor mijn broertje (Kadootje, broederliefde, jwz) betaald. Maar Ajax an sich treft hier ook geen blaam. Het zou jammer zijn als Ajax hier ook hard voor gestraft.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou Ajax wel enorm sieren als ze zich terugtrekken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het zou moet kunnen, maar kom op. 020 - AZ en dan een podium over de gracht leggen. Dan kan je vragen om problemen. Die grachten zijn er niet voor niks. Rolstoelers hebben toch ook andere plekken in het stadion naar ik aanneem? Bij ons zitten ze op Zuid halverwege bijvoorbeeld.quote:Slop: „Ook onze noordelijke zijde van het stadion heeft een gracht. We hebben daar echter een podium overheen gelegd. Zo kunnen invalide mensen ook het duel bekijken. We hebben AZ verzekerd dat het veilig zou blijven. Er waren voldoende stewards die voor de noordelijke tribune konden gaan staan.”
Lijkt me dat dat wel gaat gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wat zijn als Esteban de eerst volgende wedstrijd niet mee mag doen door de rode kaart.
De KNVB kennende zal hij wel een schorsing krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wat zijn als Esteban de eerst volgende wedstrijd niet mee mag doen door de rode kaart.
Echt een reactie van iemand die volgens het boekje denkt. Kom zelf maar eens in zo'n situatie te staan. Hij was in zo'n een waas dat hij de steward ook aanzag voor een supporter.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef The_Groove het volgende:
Mensen die de reactie van Esteban goed praten. Echt ongelooflijk!
Die man zit fout en vervolgens gaat Esteban hem mishandelen. Dat is ook de reden dat Esteban rood kreeg, volkomen terecht.
Straks het nieuws.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Sala-adin het volgende:
Komen er nog samenvattingen op een zender, kan niks vinden namelijk
Oh jeetje wat erg.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef The_Groove het volgende:
Mensen die de reactie van Esteban goed praten. Echt ongelooflijk!
Die man zit fout en vervolgens gaat Esteban hem mishandelen
Onzin wat je nu zegt. Dit valt niet te voorspellen cq. te voorkomen. 99,9% van de supporters kan je zonder problemen zonder hekken, 2 meter van het veld laten staan. Tegen dit soort idioten valt gewoon niet tegen op te wassen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Dit is ook wel schandalig:
[..]
Ik ben van mening dat het zou moet kunnen, maar kom op. 020 - AZ en dan een podium over de gracht leggen. Dan kan je vragen om problemen. Die grachten zijn er niet voor niks. Rolstoelers hebben toch ook andere plekken in het stadion naar ik aanneem? Bij ons zitten ze op Zuid halverwege bijvoorbeeld.
Dat platform zit er elke wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het zou moet kunnen, maar kom op. 020 - AZ en dan een podium over de gracht leggen. Dan kan je vragen om problemen. Die grachten zijn er niet voor niks. Rolstoelers hebben toch ook andere plekken in het stadion naar ik aanneem? Bij ons zitten ze op Zuid halverwege bijvoorbeeld.
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt een reactie van iemand die volgens het boekje denkt. Kom zelf maar eens in zo'n situatie te staan.
Oja internetheld.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
0-0, wedstrijd helemaal overspelen. Maar dat is enkel mijn mening,quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Stel als de wedstrijd overgespeeld moet gaan worden. Hoe zit het dan met de 1-0?
Als sinds het begin van de Arena zitten daar minder validen, echter zijn er sinds een jaar of 2, 3 extra stoeltjes gebouwd, hier door moesten re rolstoelers ook 5 meter naar achteren en is het nu dus makkelijk om er te komen. Maar het kan gewoon altijd gebeuren, het is nu eenmaal de maatschappij.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ag dat zeg je nu je achter je computer zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
Zegt hij, terwijl hij achter zijn beeldscherm zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden toe, denk dat ze gewoon gaan uitspelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
0-0, wedstrijd helemaal overspelen. Maar dat is enkel mijn mening,
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ja als ik schrik ben ik bang en ren ik weg. Volgens mij lag die zgn. supporter op de grond.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ik begrijp zijn reactie wel maar het was geen verdedigen meer maar aanvallen wat hij deedquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.
Hij werd immers in zijn rug nota bene aangevallen.
Dat was nog wel wat ergerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Againzender het volgende:
godver, 89 flashback een beetje dit
Wut? Dat is Emilio Estevez Estevez! duh.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel weer een zwak optreden van De Boer. Ook met Sulejmani vond ik hem al dom reageren.
2 trappen op de benen nota bene ga weg joh, en hij dacht dat er nog meer supporters op hem afkwamen stormen ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn reactie wel maar het was geen verdedigen meer maar aanvallen wat hij deed
Nee lijkt me niet, anders krijg je van die malloten die een AZ shirt aandoen, Ajax keeper aanvallen, en hup Ajax is door (of andersom natuurlijk, willekeurig elk team)quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
Als het Vermeer of Cilessen was overkomen in een uitwedstrijd en Ajax weigert verder te spelen, dan zouden de meesten hier het er ook over eens zijn denk ik dat de tegenpartij gewoon automatisch de wedstrijd verliest, aangezien het 'hun' supporter was in 'hun' stadion, die zich misdroeg...
... toch!?
ook daar werd de keeper aangevallen. in beide gevallen had het een stuk erger kunnen zijn en liep het voor de keeper met een sisser af.quote:
Ajax treft geen blaam??? Net zo min als bij een niet nader te noemen staafincident zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar Ajax an sich treft hier ook geen blaam. Het zou jammer zijn als Ajax hier ook hard voor gestraft.
Ik denk dat de politie op dit moment grondig de achtergrond van die idoot aan het natrekken isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet, anders krijg je van die malloten die een AZ shirt aandoen, Ajax keeper aanvallen, en hup Ajax is door (of andersom natuurlijk, willekeurig elk team)
We weten het nu toch onderhand wel hoe het uit de klauw loopt? Zag je bij ons een paar weken terug nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onzin wat je nu zegt. Dit valt niet te voorspellen cq. te voorkomen. 99,9% van de supporters kan je zonder problemen zonder hekken, 2 meter van het veld laten staan. Tegen dit soort idioten valt gewoon niet tegen op te wassen.
Joh, alsof Ajax, het bestuur, de technische staf, de spelers én de supporters hier op zitten te wachten...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef tante_betje het volgende:
[..]
Ajax treft geen blaam??? Net zo min als bij een niet nader te noemen staafincident zeker?
Wat mij betreft uitsluiten van de beker voor een jaar en de rest van het seizoen zonder thuissupporters spelen.
Is het raar als ik het lichtjes naïef vind om dat nog te doen in deze tijd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat platform zit er elke wedstrijd.
vak 410 welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, alsof Ajax, het bestuur, de technische staf, de spelers én de supporters hier op zitten te wachten...
In deze tijd? Idioten zijn van elke tijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is het raar als ik het lichtjes naïef vind om dat nog te doen in deze tijd?
Engelse voetbalwetquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Tha_Duck het volgende:
De andere (betere) oplossing is eindelijk die verdomde voetbalwet, en pak er maar eens een paar aan.
Zijn daar beelden van? Kan niets vinden...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Againzender het volgende:
godver, 89 flashback een beetje dit
En de F-side ook niet. Die zullen (als ze verstandig zijn) dit ook veroordelen.quote:
Of desnoods huren ze gewoon een niet voetbal supporter in, nee je kunt het niet maken om de club uit de beker te halen omdat iemand met hun kleuren aanvalt, mits er geen nalatigheid was van de club, dat is natuurlijk wat anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie op dit moment grondig de achtergrond van die idoot aan het natrekken is
Ik hoor van verschillende bronnen dat er 'ongeregeldheden' rond het stadion zijn?quote:
Wat nee?quote:
Bijna bij elk stadion kan je gewoon het veld oplopen als je dat wil. Ik ben pas geleden naar RKC geweest, daar kom je binnen op het veldquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tsjah, zo had Siem de Jong niet gereageerd, zelfs Vertonghen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf me echt storen aan De Boer zijn 'Tja zijn Zuid Amerikaanse temprament' opmerking
Bij nader inzien ben ik dat eigenlijk wel met je eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 trappen op de benen nota bene ga weg joh, en hij dacht dat er nog meer supporters op hem afkwamen stormen ook.
Van de AT5 site:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik hoor van verschillende bronnen dat er 'ongeregeldheden' rond het stadion zijn?
Oh spuit 11...quote:Een ooggetuige vertelt dat de ME de ArenA Boulevard heeft leeggeveegd. Daarbij is ook de waterspuit ingezet. Verschillende café's hebben de deuren gesloten.
Op dit moment staan er twee linies ME opgesteld bij Station Bijlmer ArenA. De meeste supporters lijken nu op weg naar huis te zijn.
Ik had 5 minuten geleden mijn broertje nog aan de lijn. Die zie dat er buiten de Arena niks aan de hand is, en hij daar rustig een biertje aan het drinken is...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat nee?
Een ooggetuige vertelt dat de ME de ArenA Boulevard heeft leeggeveegd. Daarbij is ook de waterspuit ingezet. Verschillende café's hebben de deuren gesloten.
AT5.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Kan niets vinden...
In Engeland wel eens naar een stadion gekeken, daar zit vrijwel niets meer tussen het vak en het veld. Dit is gewoon een debiel die er doorheen komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Daarbij had hij zelfs nog een wapen bij zich kunnen hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben ik dat eigenlijk wel met je eens.
Hij reageerde. En als iemand knockout voor je ligt en je dan doortrapt dan is het een ander verhaal dan iemand die nog de neiging maakt op te staan en je nogmaals aan te vallen.
De plekken waar ik kom is het veelal lastigerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Omega het volgende:
[..]
Bijna bij elk stadion kan je gewoon het veld oplopen als je dat wil. Ik ben pas geleden naar RKC geweest, daar kom je binnen op het veld
Dat vergat ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef DeZoektocht het volgende:
Iedereen vergeet ook nog effe dat die gast echt niet van plan is te blijven liggen.
Esteban zorgt ervoor dat ie niet op kan staan tot die stewards komen.
Dat zijn echt van die dodelijk 'What if's'quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij had hij zelfs nog een wapen bij zich kunnen hebben.
Dat gelul...wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef The_Groove het volgende:
Trouwens belachelijk dat ze het op EL1 steeds hebben over deze 'supporter'. Deze dude heeft helemaal niets te maken met supporter zijn. Gewoon een IQ van -20.
We hadden het dan ook over is het logisch dat hij 2x tegen de benen trapt. Overigens wil ik best aan 'What if' beginnen want dit ga ik niet goedpraten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die dodelijk 'What if's'
Dit is nu gebeurd en het kan overal nog een keer gebeuren. Dit moet je zien als een incident en dus ook behandelen als een incident en er lering uit trekken. Verder niets.
Maar dit was geen uitsupporter, die kunnen altijd makkelijker het veld op, overal.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De plekken waar ik kom is het veelal lastiger(uitvak). Maar inderdaad bij de graafschap vorig jaar in de beker was het ook zo.
Maar ik vind een wedstrijd rkc - excelsior wel van een ander caliber en dan snap ik dat je makkelijk het veld op kan dan een wedstrijd 020 - az waar veel meer belangen aan hangen.
Ga toch weg man. Wat je hieruit moet concluderen is dat het Ajax publiek (zélf al is het er maar eentje) niet 100% betrouwbaar is.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die dodelijk 'What if's'
Dit is nu gebeurd en het kan overal nog een keer gebeuren. Dit moet je zien als een incident en dus ook behandelen als een incident en er lering uit trekken. Verder niets.
QFT.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Dr.Horrible het volgende:
Om te beginnen is die 'supporter' natuurlijk een gigantische idioot die hopelijk nog een fikse straf aan z'n broek krijgt. Het lijkt me dat je Ajax niet al te veel kunt verwijten. De veiligheidsmaatregelen voldoen aan de hoogste eisen binnen Europa en het spijtige feit is nu eenmaal dat je een vastberaden gek nu eenmaal niet tegen kunt houden. Het zou dan ook ontzettend oneerlijk zijn om de club, spelers en alle fatsoenlijke supporters te benadelen door Ajax een (sportieve) straf op te leggen. Er moet gewoon keihard op worden getreden tegen het individu dat zich misdraagt. Om te beginnen al eens treffen in de beurs lijkt mij. Een torenhoge boete van in de 5 cijfers.
Esteban zat ook fout. Het was pure vergelding en voor zijn verdediging niet meer noodzakelijk om die trappen te verkopen aan die gast. Hoezeer we zo'n eikel dat ook gunnen. We zijn geen eigen rechter in dit land. De rode kaart was daarom volledig terecht en in principe kan hij ook strafrechtelijk vervolgd worden. De reactie van Verbeek is niet goed. Dat van die veiligheid koop ik niet. Het was hem duidelijk dat de wedstrijd een verloren zaak was met 10 man en daarom gaf hij er de brui aan. Dat is zonde. Ik sluit namelijk niet eens uit dat indien hij even in gesprek was getreden met F. de Boer, laatste zelfs had besloten om een speler van het veld te halen en met 10 verder te spelen. Gezien de belangen voor beide ploegen.
Ik heb 'm niet zien proberen op te staan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef DeZoektocht het volgende:
Iedereen vergeet ook nog effe dat die gast echt niet van plan is te blijven liggen.
Esteban zorgt ervoor dat ie niet op kan staan tot die stewards komen.
Flikker op met je '020', hersenloze randdebiel. Het is Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De plekken waar ik kom is het veelal lastiger(uitvak). Maar inderdaad bij de graafschap vorig jaar in de beker was het ook zo.
Maar ik vind een wedstrijd rkc - excelsior wel van een ander caliber en dan snap ik dat je makkelijk het veld op kan dan een wedstrijd 020 - az waar veel meer belangen aan hangen.
Zullen we ook maar een muur bij de grens tussen Belgie en Duitsland zetten? Stel je voor dat een terrorist zo binnen komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Wat je hieruit moet concluderen is dat het Ajax publiek (zélf al is het er maar eentje) niet 100% betrouwbaar is.
Conclusie: gracht om het veld, net als in De Kuip, voor 100% veiligheid van de spelers.
Mensen die niet met hun poten van spelers af kunnen blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol beter kijken danquote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet zien proberen op te staan?
Daar is de voetbalwet van kracht. Die werkt over het algemeen aardig. Alhoewel ik ook wel minpunten zie aan die wet:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Engeland wel eens naar een stadion gekeken, daar zit vrijwel niets meer tussen het vak en het veld. Dit is gewoon een debiel die er doorheen komt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Verbeek/AZ het zo draait om 020 de schuld te geven. Ik denk dat je daarin overtrokken reageert. Past niet bij 020 dat calimero gedrag.quote:Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap de reacties allemaal wel, maar Verbeek ging uit verontwaardiging (terecht) door de rode kaart van het veld, niets veiligheid van de spelers, die moesten van het veld gesleurd worden. Er is pas later bedacht om het zo te spelen om Ajax de schuld te geven. Ook dat is terecht, maar puur qua voetbal is het AZ die weigert om te spelen, als je alle emoties weg laat is het AZ dat opgeeft.
Ajax zal hier ongetwijfeld als grote verliezer uitkomen, en ja, dat vind ik deels wel logisch, maar sportief gezien is het onterecht dat Ajax er de dupe van wordt.
Tot hier vond ik het een goed verhaalquote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Dr.Horrible het volgende:
Om te beginnen is die 'supporter' natuurlijk een gigantische idioot die hopelijk nog een fikse straf aan z'n broek krijgt. Het lijkt me dat je Ajax niet al te veel kunt verwijten. De veiligheidsmaatregelen voldoen aan de hoogste eisen binnen Europa en het spijtige feit is nu eenmaal dat je een vastberaden gek nu eenmaal niet tegen kunt houden. Het zou dan ook ontzettend oneerlijk zijn om de club, spelers en alle fatsoenlijke supporters te benadelen door Ajax een (sportieve) straf op te leggen. Er moet gewoon keihard op worden getreden tegen het individu dat zich misdraagt. Om te beginnen al eens treffen in de beurs lijkt mij. Een torenhoge boete van in de 5 cijfers.
Esteban zat ook fout. Het was pure vergelding en voor zijn verdediging niet meer noodzakelijk om die trappen te verkopen aan die gast. Hoezeer we zo'n eikel dat ook gunnen. We zijn geen eigen rechter in dit land.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Dr.Horrible het volgende:
Dit.
Esteban zat ook fout. Het was pure vergelding en voor zijn verdediging niet meer noodzakelijk om die trappen te verkopen aan die gast. Hoezeer we zo'n eikel dat ook gunnen. We zijn geen eigen rechter in dit land. De rode kaart was daarom volledig terecht en in principe kan hij ook strafrechtelijk vervolgd worden. De reactie van Verbeek is niet goed. Dat van die veiligheid koop ik niet. Het was hem duidelijk dat de wedstrijd een verloren zaak was met 10 man en daarom gaf hij er de brui aan. Dat is zonde. Ik sluit namelijk niet eens uit dat indien hij even in gesprek was getreden met F. de Boer, laatste zelfs had besloten om een speler van het veld te halen en met 10 verder te spelen. Gezien de belangen voor beide ploegen.
Geen enkel publiek, geen enkele menigte, geen enkel mens is 100% betrouwbaar. Je kunt risico's maar tot een bepaald niveau verkleinen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Wat je hieruit moet concluderen is dat het Ajax publiek (zélf al is het er maar eentje) niet 100% betrouwbaar is.
Conclusie: gracht om het veld, net als in De Kuip, voor 100% veiligheid van de spelers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het feyenoordpubliek gelukkig wel, daar moeten pistolen tegen getrokken worden, Ik had het al weer zien aankomen hoor, de anti-Ajax schuimbekjes kunnen weer los na vanavond.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een terrorist vanuit die landen Nederland in komt omdat er hier open grenzen zijn dan kun je stellen dat het hebben van grenzen dit voorkomen zou hebben mits 100% controle a la VS - Mexican Border.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen we ook maar een muur bij de grens tussen Belgie en Duitsland zetten? Stel je voor dat een terrorist zo binnen komt.
Dacht ik ook niet, maar hij haalde zijn spelers pas van het veld, NA de rode kaart, niet direct na de "aanval". En schrijf gewoon Ajax, zeg, je bent toch geen kleuter.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Verbeek/AZ het zo draait om 020 de schuld te geven. Ik denk dat je daarin overtrokken reageert.
Hoek van Holland, Maasgebouw, die paupers verzinnen altijd wel een manier om extreem geweld toe te passen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het feyenoordpubliek gelukkig wel, daar moeten pistolen tegen getrokken worden, Ik had het al weer zien aankomen hoor, de anti-Ajax schuimbekjes kunnen weer los na vanavond.
Jij moet echt eens oprotten uit dit topic, echt niets wat jij post is objectief en allemaal maar 110% anti-Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als er een terrorist vanuit die landen Nederland in komt omdat er hier open grenzen zijn dan kun je stellen dat het hebben van grenzen dit voorkomen zou hebben mits 100% controle a la VS - Mexican Border.
Dit is echter erg onwerkbaar, Waar een gracht graven in een week gedaan is.
Kortom: Ajax had dit MAKKELIJK kunnen voorkomen.
Joh, dit is een (zware) incident, maar de mens an sich is niet 100% betrouwbaar. Er bestaat niet zoiets als 100% veiligheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, tuurlijk, nooit zal een feyenoordfan als ie de kans krijgt een Ajaxspeler aanvallen, zo zijn die engeltjes nietquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Maasgebouw, die paupers verzinnen altijd wel een manier om extreem geweld toe te passen.
NOOIT zal men echter aan een speler zitten. In de eerste plaats al omdat er een GRACHT LIGT VOOR DE VEILIGHEID.
Een podium over je gracht leggen is voldoen aan de hoogste eisen wat betreft veiligheidsmaatregelen? Dan kan je net zo goed de hekken openzetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Dr.Horrible het volgende:
Om te beginnen is die 'supporter' natuurlijk een gigantische idioot die hopelijk nog een fikse straf aan z'n broek krijgt. Het lijkt me dat je Ajax niet al te veel kunt verwijten. De veiligheidsmaatregelen voldoen aan de hoogste eisen binnen Europa en het spijtige feit is nu eenmaal dat je een vastberaden gek nu eenmaal niet tegen kunt houden.
Een paar weken geleden toen het bij ons misging waren er anders genoeg supporters van andere clubs, waaronder die van 020, die maar wat graag een torenhoge straf + boete zagen. Wat maakte dat geval anders dan dit geval? Bij ons is er geen speler aangeraakt bijvoorbeeld.quote:Het zou dan ook ontzettend oneerlijk zijn om de club, spelers en alle fatsoenlijke supporters te benadelen door Ajax een (sportieve) straf op te leggen.
Ja, deze jongeman zag er wel uit alsof hij een bedrag van 5 cijfers voor de komma op zijn bankrekening zal hebbenquote:Er moet gewoon keihard op worden getreden tegen het individu dat zich misdraagt. Om te beginnen al eens treffen in de beurs lijkt mij. Een torenhoge boete van in de 5 cijfers.
Dus jij vindt dat in alle stadions, alles waar ook maar de mogelijkheid is dat er een debiel tussen zit alles aangepast moet worden aan die debiel?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als er een terrorist vanuit die landen Nederland in komt omdat er hier open grenzen zijn dan kun je stellen dat het hebben van grenzen dit voorkomen zou hebben mits 100% controle a la VS - Mexican Border.
Dit is echter erg onwerkbaar, Waar een gracht graven in een week gedaan is.
Kortom: Ajax had dit MAKKELIJK kunnen voorkomen.
Geef het gewoon op, ik heb het ook al geprobeerd , helpt niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, nooit zal een feyenoordfan als ie de kans krijgt een Ajaxspeler aanvallen, zo zijn die engeltjes niet.
Nee dat gebeurt niet. En als ze het al winnen, KAN het niet vanwege de gracht.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, nooit zal een feyenoordfan als ie de kans krijgt een Ajaxspeler aanvallen, zo zijn die engeltjes niet.
Wel gezinnen met jonge kinderen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een podium over je gracht leggen is voldoen aan de hoogste eisen wat betreft veiligheidsmaatregelen? Dan kan je net zo goed de hekken openzetten.
[..]
Een paar weken geleden toen het bij ons misging waren er anders genoeg supporters van andere clubs, waaronder die van 020, die maar wat graag een torenhoge straf + boete zagen. Wat maakte dat geval anders dan dit geval? Bij ons is er geen speler aangeraakt bijvoorbeeld.
[..]
Ja, deze jongeman zag er wel uit alsof hij een bedrag van 5 cijfers voor de komma op zijn bankrekening zal hebben
Veel stadions hebben gewoon een gracht waar je amper tot niet uit kan komen richting het veld. Ik zal niet zeggen dat het ondoenlijk overigens.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar dit was geen uitsupporter, die kunnen altijd makkelijker het veld op, overal.
Onzin. Als je plotseling aangevallen wordt reageer je niet rationeel en er zijn veel mensen die hun reactie dan moeilijk kunnen doseren. Noodweer en noodweer exces zijn de regelingen die daarvoor gelden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Dr.Horrible het volgende:
Esteban zat ook fout. Het was pure vergelding en voor zijn verdediging niet meer noodzakelijk om die trappen te verkopen aan die gast. Hoezeer we zo'n eikel dat ook gunnen. We zijn geen eigen rechter in dit land. De rode kaart was daarom volledig terecht en in principe kan hij ook strafrechtelijk vervolgd worden.
Ik kan me neerleggen als Az wordt uitgeroepen tot winnaar, maar ik word echt schijtziek van jou Feyenoorders doen nooit wat fout en Ajacieden zuigen stuk voor stuk posts in dit topicquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoek van Holland, Maasgebouw, die paupers verzinnen altijd wel een manier om extreem geweld toe te passen.
NOOIT zal men echter aan een speler zitten. In de eerste plaats al omdat er een GRACHT LIGT VOOR DE VEILIGHEID.
Net zo erg, misschien wel erger.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel gezinnen met jonge kinderen.
Waarom Feyenoord erbij betrekken? Mongoolquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het feyenoordpubliek gelukkig wel, daar moeten pistolen tegen getrokken worden, Ik had het al weer zien aankomen hoor, de anti-Ajax schuimbekjes kunnen weer los na vanavond.
Dat de Engelse voetbalwet werkt, en de Nederlandse niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
In het land waar het hooliganisme is uitgevonden KAN je in elk stadion zo het veld op. geen gracht niets. En wat is nu je argument?
Erger natuurlijk. Zo'n keeper redt zich wel. Maar wat moeten die kids.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net zo erg, misschien wel erger.
Mijn argument is dat de wetgeving daar compleet anders is. De TONNEN boetes, de levenslange stadionsverboden en gevangenisstraffen die je kunt krijgen (en alles wat er omheen zit) weerhouden je wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
In het land waar het hooliganisme is uitgevonden KAN je in elk stadion zo het veld op. geen gracht niets. En wat is nu je argument?
Hier zit zoveel waarheid in. De Nederlandse voetbalwet is dramatische.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat de Engelse voetbalwet werkt, en de Nederlandse niet.
Je quote de verkeerde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom Feyenoord erbij betrekken? Mongool
Ik zag het in Londen, het werkte goed ja dit jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou menig mensen zullen er anders over denken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Sala-adin het volgende:
Wel tof dat ik dit historisch moment heb mogen meemaken in het stadion
Nee, ik had het over de reactie 'Ajax 10 jaar uit de competitie verbannenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Helpmefok is gewoon een troll
Hij bevestigde het net in een DM aan mij
Als iedereen nou eens nadenkt, weet je dat het bij elke club gebeurt. Maar als je Helpmefok ziet reageren lijkt het alsof het alleen bij Ajax gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom Feyenoord erbij betrekken? Mongool
ER IS HIER GEEN FATSOENLIJKE VOETBALWET DEBIELE MBO'ER.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je beschrijft geen noodweer maar noodweerexces. Tsja, ik heb m'n twijfels of dit eronder valt. Jij kennelijk niet. Ik ben meer van 't privaatrecht, dus ik ga m'n mening er niet doordrukken.quote:Als je plotseling aangevallen wordt reageer je niet rationeel en er zijn veel mensen die hun reactie dan moeilijk kunnen doseren. Noodweer en noodweer exces zijn de regelingen die daarvoor gelden.
Wil jij anders beweren dan? Opstand begon buiten de stadions, niet in het stadionquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zag het in Londen, het werkte goed ja dit jaar.
Sorry hoor, maar in De Kuip is in de historie dat ik er kom (en zover mij bekend uit de geschiedenis) nog nooit een speler met fysiek geweld aangevallen. Als jij kan aantonen dat er wel een karatetrap mongool door de Kuip heeft staan banjeren hoor ik het graag.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens nadenkt, weet je dat het bij elke club gebeurt. Maar als je Helpmefok ziet reageren lijkt het alsof het alleen bij Ajax gebeurt.
*kuch* HBO *kuch*quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef TJV het volgende:
[..]
ER IS HIER GEEN FATSOENLIJKE VOETBALWET DEBIELE MBO'ER.
hihi.
Het is een historisch moment, dan is alles tofquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou menig mensen zullen er anders over denken.
Bron?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel gezinnen met jonge kinderen.
Die gigantische boete is het beste middel om deze shit te voorkomen lijkt mij. Grachten weg, hekken weg en 'n bordje ervoor in de plaats: xxx EURO boete bij betreden van het veld. En xxx mogen dan wel minstens enkele tienduizende euro's zijn.quote:Mijn argument is dat de wetgeving daar compleet anders is. De TONNEN boetes, de levenslange stadionsverboden en gevangenisstraffen die je kunt krijgen (en alles wat er omheen zit) weerhouden je wel.
Kloptquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil jij anders beweren dan? Opstand begon buiten de stadions, niet in het stadion
debiele hbo'erquote:
Trollquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*kuch* HBO *kuch*
debiele hbo'er
En dan kom je als werkeloze het veld op. En dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Dr.Horrible het volgende:
[..]
Die gigantische boete is het beste middel om deze shit te voorkomen lijkt mij. Grachten weg, hekken weg en 'n bordje ervoor in de plaats: xxx EURO boete bij betreden van het veld. En xxx mogen dan wel minstens enkele tienduizende euro's zijn.
Nope. Ik zie er naar uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt de filmpjes nog niet gezien op Youtube?
Hangen er al. Alsof iemand die zo debiel is nadenkt over de consequenties.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Dr.Horrible het volgende:
[..]
Die gigantische boete is het beste middel om deze shit te voorkomen lijkt mij. Grachten weg, hekken weg en 'n bordje ervoor in de plaats: xxx EURO boete bij betreden van het veld. En xxx mogen dan wel minstens enkele tienduizende euro's zijn.
Zijn "humor" ook niet, en zit met teveel frustratie om er met mijn standaard hihi gna gna ik ben 14quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Helmefok is een randdebiel met een IQ van 50. Het is laat, hij zal zo naar bed moeten. Dat hoop ik tenminste, want ik kan zijn domheid niet meer verteren, de idioot.
In Prince of Persia hadden ze de oplossing al.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Je bereikt niets met dikke boetes tegen een lamme of doorgesnoven debiel, niet van te voren, alleen achteraf.
Esteban had hem ook alquote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Prince of Persia hadden ze de oplossing al.
Waar precies in dat filmpje wordt er een gezin met kinderen aangevallen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)igans_vs._gezin.html
Dat geluidje was fantastisch als die spiesen uit de grond kwamen!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Prince of Persia hadden ze de oplossing al.
Tsja, uiteindelijk kun je 't niet voorkomen. Net zoals je een schietpartij een winkelcentrum niet altijd kunt voorkomen, of een aanslag met een Suzuki Swift. Als iemand maar vastberaden is dan zal 'ie een weg vinden.quote:Hanen er al. Alsof iemand die zo debiel is nadenkt over de consequenties.
Blijkbaar is dat filmpje hem niet bevallen... Ik vind het erg genoeg in ieder geval.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Firefox heeft er al eentje gepost.
Zoals al diverse keren gezegd:quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Je bereikt niets met dikke boetes tegen een lamme of doorgesnoven debiel, niet van te voren, alleen achteraf.
En ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Helmefok is een randdebiel met een IQ van 50. Het is laat, hij zal zo naar bed moeten. Dat hoop ik tenminste, want ik kan zijn domheid niet meer verteren, de idioot.
Wat deed jij in de keuken dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Scorpie het volgende:
Mijn zus begon ook al te zeiken over dat alle Ajacieden randdebielen zijn bladiebla, die heb ik ook maar ff flink de waarheid gezegd.
Wat is er erg aan 40 man die tegen een hek/steward (die staan te lachen!!) aanrennen. Dat is wat anders dan een keeper een schop verkopen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat filmpje hem niet bevallen... Ik vind het erg genoeg in ieder geval.
Dat is het hem juist heh, ik troll. Jij meent die bagger die er bij jou uitkomt nog echt ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet.
Verder <3 Jij trollt alles en iedereen, ik TROLL niet eens maar geef actief een doodnormale mening, en jij gaat lopen janken. Grote jongen hoor
Sorry dat ik Feyenoord er weer bij haal. Maar was er niet een verhaal over een terminaal zieke Feyenoord supporter die een bom in het Ajax vak af wilde laten gaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals al diverse keren gezegd:
OF voetbalwet met meldplicht op een aardige afstand
OF betere grachten/hekken
En dan zal je zien dat er altijd een keer een gek een pistool meeneemt en gaat schieten.
Een gek komt er altijd wel doorheen. Zorg dan dat je Usain Bolt aan de zijlijn hebt staan die hem inhaalt voordat hij wat kan doen. Achterafmaatregelen voorkomen niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat er altijd een keer een gek een pistool meeneemt en gaat schieten.
Denk even door. Wat zijn deze mannen van plan? Waarom willen ze het vak in waar gezinnen en kinderen zitten?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat is er erg aan 40 man die tegen een hek/steward (die staan te lachen!!) aanrennen. Dat is wat anders dan een keeper een schop verkopen hoor.
Niet gehoord? Vertel?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry dat ik Feyenoord er weer bij haal. Maar was er niet een verhaal over een terminaal zieke Feyenoord supporter die een bom in het Ajax vak af wilde laten gaan?
100% veilig kan niet, en laten we even heel eerlijk zijn (nee ik praat niets goed, ik relativeer) het was ook weer geen derde wereldoorlog, het was 1 debiel die een trap uitdeelde, geen Breivik.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In de ArenA is het ook nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Jochemz het volgende:
Bij het az stadion kan je heel makkelijk op het veld komen, geen grachten geen hekken, niets. En toch is het nog nooit gebeurt.
Als er al iets gebeurt, maar je punt is wel duidelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk even door. Wat zijn deze mannen van plan? Waarom willen ze het vak in waar gezinnen en kinderen zitten?
Om lekker feest te vieren?
nee, en in de ArenA ook nog nooit, wat is je punt?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Jochemz het volgende:
Bij het az stadion kan je heel makkelijk op het veld komen, geen grachten geen hekken, niets. En toch is het nog nooit gebeurt.
Ze gingen het vak niet in, en als ze door het hek waren gegaan waren ze dat ook niet gegaan. Als ze door het hek waren gegaan waren ze rechtdoor door de gracht gerend richting uitvak en getracht daar door nog 2 of 3 hekken te komen om vervolgens een aantal mensen in het uitvak iets minder vriendelijk te verzoeken om geen vuurwerk meer te gooien in het gezinsvak van FC Utrecht. Die mensen die je op het filmpje ziet kwamen juist op voor de gezinnen binnen de club.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk even door. Wat zijn deze mannen van plan? Waarom willen ze het vak in waar gezinnen en kinderen zitten?
Om lekker feest te vieren?
Ik wacht op iemand die dit kan bevestigen...quote:
Wel je lul schoonmaken na het rukken zo he?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Supporters van Ajax staan oog in oog met de ME
De ME wilt iedereen weg hebben daar, er zijn geen rellen, volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:ME in actie bij Arena na gestaakte bekerwedstrijd
Na het stilleggen van de bekerwedstrijd Ajax-AZ is de ME in actie gekomen bij de Arena. Er zouden twee linies om het stadion opgesteld staan. Al lijken de meeste supporters op weg naar huis te zijn.
Dit meldt AT5 op zijn website. Een AT5-verslaggever vertelt dat de ME de ArenA Boulevard heeft leeggeveegd. Daarbij is ook de waterspuit ingezet. Verschillende café's hebben de deuren gesloten. (Redactie)
Ik ga NU ook naar het Maasgebouwquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spannend hoor fapfapfapquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Was ook wel te verwachten. Dit is de nachtmerrie voor elke veiligheids-coördinator.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ouwe relnicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga NU ook naar het Maasgebouw
O, wacht..
Bij Ajax is dit toch ook de eerste keer. Je doet alsof het elke week raak is. Idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Jochemz het volgende:
De spelersbus van de tegenstander staat ook gewoon op het parkeerterrein, geen probleem.
Daar is de ME voor he. Gasten zijn ook bloedzuigers hoor..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Burrito het volgende:
ME zorgt weer dat de situatie escaleert hoor![]()
Ajax supportersquote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Update 23.03: De vlam is nu ook buiten de ArenA in de pan geslagen. Daar vechten op dit moment hooligans met de ME. Het is niet bekend of er personen zijn gearresteerd.
twitter:BartBroere twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:52:35RT #Energizer1982 Chaos bij arena, ME, paarden, & rennen als een malle #rennen #zoalsaltijd reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Burrito het volgende:
Serieus, welke mongool twittert/facebookt/internet2.0't dit soort foto's?quote:
Zonder de ME was het niet uit de hand gelopen vermoed ik zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Burrito het volgende:
Nu nog Ten Have kwaad doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax supporters![]()
![]()
Toch altijd gemoedelijke mensen die geen vlieg kwaad doen.
100% troll óf 100% mongool.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, welke mongool twittert/facebookt/internet2.0't dit soort foto's?
Maak dat je wegkomt, ik heb iets te vaak zo'n knuppel op mijn strakke buik gevoeld
AT5quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, welke mongool twittert/facebookt/internet2.0't dit soort foto's?
Maak dat je wegkomt, ik heb iets te vaak zo'n knuppel op mijn strakke buik gevoeld
ME=hooligans. Die lokken het meestal uit. Imponeren=!willen vechten, maar dat snapt de ME niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Daar is de ME voor he. Gasten zijn ook bloedzuigers hoor..
Zeg eens Ajax, pauper.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah kijk, de 020 supporters gedragen zich nu hetzelfde als de debielen bij FC Utrecht een paar weken terug.
Kunnen we daar nu ook over ophouden, zitten we op 1 lijn. De doorgesnoven 020 'supporters' zijn gelijk aan de Utreg 'supporters'.
Het zijn de hooligans, niet de supporters.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax supporters![]()
![]()
Toch altijd gemoedelijke mensen die geen vlieg kwaad doen.
oh ja, AZ durfde zich wel uit te spreken, over slap en laf gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
JUIST!!!!
Allemaal slappe hap, niemand durft zich echt uit te spreken.....zeer slap en laf!!
En vrees dat Ajax hier zware gevolgen van gaat dragen...dus iets meer inleving en opstelling qua reactie, zou gepast zijn
3 weken geleden werd er anders nog moord en brand over geschreeuwd....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef TJV het volgende:
Groepje van een man of 500 verzamelt zich, ME erop af, wordt wat over en weer geschreeuwd, dronkaard wordt boos en gaat slaan, Me boos, rest van de groep boos. Nou boehoe zeg. Same shit as usual.
Als de ME moet ingrijpen is het vaak natuurlijk al de grenzen van de redelijkheid en conversatie gepasseerd. Dus er zit ook wel een reden achter natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef TJV het volgende:
[..]
ME=hooligans. Die lokken het meestal uit. Imponeren=!willen vechten, maar dat snapt de ME niet.
Superleuk weer, ik geef het de Feyenoorders te doen dat ze jou daar none stop moeten zien postenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG,
JOOOOOOOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG,
JO-DEN RENNEN AL-TIJD WEG!
KANKER OP MET JE 020 TERINGHOND.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah kijk, de 020 supporters gedragen zich nu hetzelfde als de debielen bij FC Utrecht een paar weken terug.
Kunnen we daar nu ook over ophouden, zitten we op 1 lijn. De doorgesnoven 020 'supporters' zijn gelijk aan de Utreg 'supporters'.
Klopt, die hebben we in overvloed.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Donder toch op man.
Niet meegekregen wat er vanmiddag gebeurde met die scholierendemonstratie?? Zijn dat ook allemaal mongolen?
Dan hebben we er namelijk wel erg veel in dit land he?
Pauperquote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Slop zei dat die 19 jarige een supporter van Ajax was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het zijn de hooligans, niet de supporters.
Het is nou eenmaal een groep met een andere definitie van redelijkheid. Laat ze schelden en blijf op een afstandje kijken. Dat ze elkaar afmaken is niet erg.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de ME moet ingrijpen is het vaak natuurlijk al de grenzen van de redelijkheid en conversatie gepasseerd. Dus er zit ook wel een reden achter natuurlijk.
Schande hoe je problemen van je eigen club vergeet omdat je het bij een andere club ook ziet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Als slop zegt dat je moeder een hoer is, ligt ze dan ook gelijk met 20 man in bed?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Slop zei dat die 19 jarige een supporter van Ajax was.
Die zijn dol op me.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Superleuk weer, ik geef het de Feyenoorders te doen dat ze jou daar none stop moeten zien posten
En het leuke is; KNVB doet er aan mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
AZ probeerde er het meeste uit te slepen door de verontwaardiging van de rode kaart om te draaien in een lulverhaal over spelersveiligheid, begrijpelijk deels, maar volkomen gelul natuurlijk. Die zagen de reglementaire 0-3 al aankomen wegens weigeren te spelen en deden aan damage control.
'Supporter'. Ben jij nou zo dom?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laatste vraag: je voorstel is oprecht of omdat je toch geen filmpjes kan vinden van gezinnen met kinderen die aangevallen werden 3 weken terug?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schande hoe je problemen van je eigen club vergeet omdat je het bij een andere club ook ziet.
Bij Ajax gebeurt het ook! dus laten we erover ophouden
het is ook wel logisch om het zo te spelen, maar als je alle emoties weglaat is het verbeek die wegliep, hij moest zijn spelers bijna naar binnen slaan, die wilden helemaal niet stoppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En het leuke is; KNVB doet er aan mee.
Verbeek staakte de wedstrijd.
Nijhuis meldt dat hij de wedstrijd heeft gestaakt.
Ik denk dat er eens gestopt moet worden met dat gehuil over 'hooligans'.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het zijn de hooligans, niet de supporters.
Hooligans grijpen voetbal aan om frustraties en agressie te uiten.
Supporters houden van het spel en weten wanneer een verlies terecht is of wanneer er terecht vervelende dingen gebeuren en kunnen zich daarbij neerleggen.
Dus wilt hij zeggen dat alle Ajax supporters zo zijn. Hij heeft geen leven en wilt mensen die voor "020" zijn irriteren.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
AZ probeerde er het meeste uit te slepen door de verontwaardiging van de rode kaart om te draaien in een lulverhaal over spelersveiligheid, begrijpelijk deels, maar volkomen gelul natuurlijk. Die zagen de reglementaire 0-3 al aankomen wegens weigeren te spelen en deden aan damage control.
Je hebt teveel je 020 pet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
mensen die 020 posten zijn zo enorm achterlijk met hun blinde Ajaxhaat waardoor hun debiele meningen automatisch niet tellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je hebt teveel je 020 pet op.
Mijn inziens de enige optie nu:
Wedstrijd uitspelen, gewoon met al het publiek erbij en rode kaart geseponeerd. Podium weghalen en verder al het gelul vergeten en gewoon doen wat er moet gebeuren: voetballen.
Ik weet dat als ik flink gezopen heb, dat ik geen SECONDE nadenk om een speler/keeper/supporter of iets anders van Feyenoord/welke andere club dan ook aan te vallen als diegene mij niets gedaan heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat er eens gestopt moet worden met dat gehuil over 'hooligans'.
Het groepje echte 'hooligans' is volgens mij heel klein tegenwoordig bij veel clubs. In een grote groep mensen in een sfeer van spanning (wedstrijden) en eventueel zelfs onder invloed van alcohol en/of drugs reageren mensen substantieel anders en gedragen ze zich zoals ze in het dagelijks leven misschien nooit zouden doen. Misschien moet daar wat meer op gefocussed worden en een bepaald beleid dat wat meer op 'crowd-managing' is gericht opgesteld worden in plaats van dat eeuwige gehuil over 'hooligans' die het voor de rest verpesten. Daar schiet je namelijk helemaal niks mee op. Dit fenomeen blijft namelijk in mijn ogen gewoon bestaan, hoe streng je de regels ook maakt.![]()
Ik heb met het filmpje hierboven genoeg laten zien over wat ik kwijt kon. debiele supporters daar bij Utrecht. Als de Stewards er niet waren, was het anders afgelopen. Je kunt nu wel zeggen dat deze hooligans niet naar de gezinnen gingen. Maar op de beelden kun je gewoon zien dat de deze vak willen binnenkomenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Laatste vraag: je voorstel is oprecht of omdat je toch geen filmpjes kan vinden van gezinnen met kinderen die aangevallen werden 3 weken terug?
Uiteraard, maar vind dat ze ook gewoon een punt hebben. Ik vind doorgaan tegen 10 man of de overwinning aan Ajax schenken ook geen oplossing. Als het aan mij ligt geheel overspelen zodat er dus geen rood gegeven is, vind een manier om die rode kaart te seponeren... en anders AZ de overwinning maar geven. Het blijft Ajax hun verantwoordelijkheid hoe je het ook wendt of keert. Ook hoe die fucking dikke stewards er achteraan hobbeldequote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook wel logisch om het zo te spelen, maar als je alle emoties weglaat is het verbeek die wegliep, hij moest zijn spelers bijna naar binnen slaan, die wilden helemaal niet stoppen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef stekelzwijn het volgende:
Ajax zal er wel weer mee weg komen, zoals altijd.
Lijkt me wel een helder lichtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opsporing Verzocht, kent u deze man?
[ afbeelding ]
Wat een kut mongolenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
twitter:BartBroere twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:52:35RT #Energizer1982 Chaos bij arena, ME, paarden, & rennen als een malle #rennen #zoalsaltijd reageer retweet
Klopt. Arie van Eijden heeft dat incident met Acuna en van Persie toen ook altijd in de doofpot gestopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef stekelzwijn het volgende:
Ajax zal er wel weer mee weg komen, zoals altijd.
"Ik ben op tv geweestquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Kijk de grijns op zijn bek:
[ afbeelding ]
Compleet gestoord en doorgesnoven. En met een beetje geluk voor hem heeft hij zijn doelen bereikt: wereldfaam en zijn club door in de beker reglementair....
Heeft hij een Ajax shirtje aan? Een Ajax sjaal? Een Ajax pet? Kaartjes waren niet zo duur hoor. Het kan net zo goed een random kankermongool zijn die Vermeer had aangevallen als die toevallig de 1e helft aan de noordzijde keepte.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
zijn club
Oorlog is uitgebarsten! rellen in Amsterdam. En heel Alkmaar wordt afgesloten.quote:: 0201072 : Bemanning Tankautospuit Alkmaar-Centrum
: 0200172 : Dynamische Afsluiting Frieseweg Alkmaar
: 0201088 : Lichtkrant Kazerne Alkmaar-Centrum
: 0202999 : Monitorcode Brandweer Noord-Holland Noord
: 0202997 : GMS Koppeling met AC Noord-Holland Noord
: 0200171 : Dynamische Afsluiting Binnenstad Alkmaa
Hij zou verklaart hebben "een hekel te hebben aan die keeper van AZ"...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heeft hij een Ajax shirtje aan? Een Ajax sjaal? Een Ajax pet? Kaartjes waren niet zo duur hoor. Het kan net zo goed een random kankermongool zijn die Vermeer had aangevallen als die toevallig de 1e helft aan de noordzijde keepte.
Ja, klopt. Ieder weldekend mens wil vechten zodra ze ME'ers zien!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef TJV het volgende:
[..]
ME=hooligans. Die lokken het meestal uit. Imponeren=!willen vechten, maar dat snapt de ME niet.
Dat wilt nog niet zeggen dat hij een Ajacied is..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij zou verklaart hebben "een hekel te hebben aan die keeper van AZ"...
Ook al had hij wel een ajaxshirt aan, dan is het nog geen supporter en nog steeds een pillenslikkende randdebiel waar Ajax niks mee te maken wil hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heeft hij een Ajax shirtje aan? Een Ajax sjaal? Een Ajax pet? Kaartjes waren niet zo duur hoor. Het kan net zo goed een random kankermongool zijn die Vermeer had aangevallen als die toevallig de 1e helft aan de noordzijde keepte.
Wel Ajaxsupporter volgens slop.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat wilt nog niet zeggen dat hij een Ajacied is..
Buiten het feit dat het algemeen bekend is dat dit soort mafketels (in het algemeen hooligans) geen clubkleuren dragen zou je best gelijk kunnen hebben. Ik vind het jammer dat je daarvoor het woord kanker gebruikt, maar dat terzijde. Ik acht echter op dit moment de kans erg groot dat het wel een supporter is van de eigen club, maar het is zeker niet uitgesloten dat dit niet het geval is.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Drank, drugs en een heleboel adrenaline vriend.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ieder weldekend mens wil vechten zodra ze ME'ers zien!
Ik doelde meer op het "voor het zelfde geld vermeer" gedeelte.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Och natuurlijk, het ligt allemaal aan AZ.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad. Ik denk dat iedereen die voor Ajax wil dat deze gast hard gestraft gaat worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al had hij wel een ajaxshirt aan, dan is het nog geen supporter en nog steeds een pillenslikkende randdebiel waar Ajax niks mee te maken wil hebben.
Teringjantje jij nou maar op. Alvast bedankt, Achmed el Salami.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel Ajaxsupporter volgens slop.
En dan zijn de meest zielige reacties al verwijderd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik dacht dat ik me moest schamen voor wat ik op tv zag...
Maar sommige sukkels hier in dit topic komen qua denkniveau toch niet veel verder dan hem
Ik djoek hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat iedereen die voor Ajax wil dat deze gast hard gestraft gaat worden.
Ja, dat maakt het beterquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Drank, drugs en een heleboel adrenaline vriend.
Best wel sneu.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]Ze denken dat die niggah ook een hooligan is.
goed excuusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, want hij hield allerlei ballen tegen die wij op doel schoten 25 november j.l.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Morgan Freemanquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]Ze denken dat die niggah ook een hooligan is.
Ik denk dat iedereen (met gezond verstand) dat met je eens is.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, want hij hield allerlei ballen tegen die wij op doel schoten 25 november j.l.
Maar dat is nog geen reden om het veld op te gaan of iemand aan te vallen toch?
Groot deel van 410 en F-side doet niets meer man.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het beter.
Die hele "harde kern" van elke club is het slechtste wat je kan hebben als club.
"die" keeperquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef muzas het volgende:
[..]
En volgens mij mogen jullie trots op mij zijn, van mij is er geen reactie verwijderd. Ik ben volwassen aan het worden vind je niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan zijn de meest zielige reacties al verwijderd.
Ik weet het... kansloze bedoeling somsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan zijn de meest zielige reacties al verwijderd.
Iemand die zoiets flikt is geen Ajacied, klaar. Iedereen in het stadion schrok er ook van. Dat 1 iemand het kan verpesten voor iedereen. Idioot.quote:
Kansenmensen noem ik zequote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Mee eens. Maar de 'harde kern' is niet zo hard. Vooral pubertjes die stoer willen doen. En nee, dat is niet gelijk aan 410. Daar kijken we de wedstrijd gewoon met wat meer bezieling dan de rest.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het beter.
Die hele "harde kern" van elke club is het slechtste wat je kan hebben als club.
Dat is achteraf gelulquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Lol las dit op twitter:
AjaxFSideNL AjaxF-side.NL
Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX
Idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik weet het... kansloze bedoeling soms
Maargoed, jammer dat dit onder de vlag van Ajax gebeurt (althans, zo ziet een groot deel het)
Zo zal het inderdaad gaan vriend. Maar het is eigenlijk van de zotte. De ME komt niet voor niets en het wordt al als vanzelfsprekend gevonden dat ze agressie en vechterij uitlokken...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
quote:
Jij mag aan me leuter zuigen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel Ajaxsupporter volgens slop.
Ahh, oke dan snap ik hetquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het "voor het zelfde geld vermeer" gedeelte.
Ennnnnnn voor jou heb ik een verrassing. Jij mag namelijk ook aan me leuter zuigen!quote:
Ik heb het dan ook meer over een wat algemener beleid t.a.v. supporters rondom een stadion. Dit is gewoon een individueel geval van een of andere malloot. Daar kun je helaas niet veel tegen beginnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik flink gezopen heb, dat ik geen SECONDE nadenk om een speler/keeper/supporter of iets anders van Feyenoord/welke andere club dan ook aan te vallen als diegene mij niets gedaan heeft.
Het betreft hier geen doorsnee figuur hoor. Dit mag best onder de noemer 'hooligan' vallen.
Meer vanwege dat het misschien wel niet eens een ajax supporter isquote:
Je snapt denk ik goed wat ik bedoel of nietquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat, hadden ze dit op Twitter moeten zetten voordat hij het veld opging?
Eens. Maar wat moet je eraan doen? Drank en drugs krijg je toch wel mee het stadion in.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo zal het inderdaad gaan vriend. Maar het is eigenlijk van de zotte. De ME komt niet voor niets en het wordt al als vanzelfsprekend gevonden dat ze agressie en vechterij uitlokken...
Door? AZ gaat dit uitmelken en gooien op veiligheid, wat je ze niet erg kwalijk kan nemen, en Ajax vliegt eruit met nog meer consequenties. Dat is mijn gok.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Compleet gestoord en doorgesnoven. En met een beetje geluk voor hem heeft hij zijn doelen bereikt: wereldfaam en zijn club door in de beker reglementair....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |