Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
Lijkt me geen reden toe, denk dat ze gewoon gaan uitspelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
0-0, wedstrijd helemaal overspelen. Maar dat is enkel mijn mening,
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ja als ik schrik ben ik bang en ren ik weg. Volgens mij lag die zgn. supporter op de grond.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ik begrijp zijn reactie wel maar het was geen verdedigen meer maar aanvallen wat hij deedquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.
Hij werd immers in zijn rug nota bene aangevallen.
Dat was nog wel wat ergerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Againzender het volgende:
godver, 89 flashback een beetje dit
Wut? Dat is Emilio Estevez Estevez! duh.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
Idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel weer een zwak optreden van De Boer. Ook met Sulejmani vond ik hem al dom reageren.
2 trappen op de benen nota bene ga weg joh, en hij dacht dat er nog meer supporters op hem afkwamen stormen ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn reactie wel maar het was geen verdedigen meer maar aanvallen wat hij deed
Nee lijkt me niet, anders krijg je van die malloten die een AZ shirt aandoen, Ajax keeper aanvallen, en hup Ajax is door (of andersom natuurlijk, willekeurig elk team)quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
Als het Vermeer of Cilessen was overkomen in een uitwedstrijd en Ajax weigert verder te spelen, dan zouden de meesten hier het er ook over eens zijn denk ik dat de tegenpartij gewoon automatisch de wedstrijd verliest, aangezien het 'hun' supporter was in 'hun' stadion, die zich misdroeg...
... toch!?
ook daar werd de keeper aangevallen. in beide gevallen had het een stuk erger kunnen zijn en liep het voor de keeper met een sisser af.quote:
Ajax treft geen blaam??? Net zo min als bij een niet nader te noemen staafincident zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar Ajax an sich treft hier ook geen blaam. Het zou jammer zijn als Ajax hier ook hard voor gestraft.
Ik denk dat de politie op dit moment grondig de achtergrond van die idoot aan het natrekken isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet, anders krijg je van die malloten die een AZ shirt aandoen, Ajax keeper aanvallen, en hup Ajax is door (of andersom natuurlijk, willekeurig elk team)
We weten het nu toch onderhand wel hoe het uit de klauw loopt? Zag je bij ons een paar weken terug nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onzin wat je nu zegt. Dit valt niet te voorspellen cq. te voorkomen. 99,9% van de supporters kan je zonder problemen zonder hekken, 2 meter van het veld laten staan. Tegen dit soort idioten valt gewoon niet tegen op te wassen.
Joh, alsof Ajax, het bestuur, de technische staf, de spelers én de supporters hier op zitten te wachten...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef tante_betje het volgende:
[..]
Ajax treft geen blaam??? Net zo min als bij een niet nader te noemen staafincident zeker?
Wat mij betreft uitsluiten van de beker voor een jaar en de rest van het seizoen zonder thuissupporters spelen.
Is het raar als ik het lichtjes naïef vind om dat nog te doen in deze tijd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat platform zit er elke wedstrijd.
vak 410 welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, alsof Ajax, het bestuur, de technische staf, de spelers én de supporters hier op zitten te wachten...
In deze tijd? Idioten zijn van elke tijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is het raar als ik het lichtjes naïef vind om dat nog te doen in deze tijd?
Engelse voetbalwetquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Tha_Duck het volgende:
De andere (betere) oplossing is eindelijk die verdomde voetbalwet, en pak er maar eens een paar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |