Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
Lijkt me geen reden toe, denk dat ze gewoon gaan uitspelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
0-0, wedstrijd helemaal overspelen. Maar dat is enkel mijn mening,
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ja als ik schrik ben ik bang en ren ik weg. Volgens mij lag die zgn. supporter op de grond.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ik begrijp zijn reactie wel maar het was geen verdedigen meer maar aanvallen wat hij deedquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.
Hij werd immers in zijn rug nota bene aangevallen.
Dat was nog wel wat ergerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Againzender het volgende:
godver, 89 flashback een beetje dit
Wut? Dat is Emilio Estevez Estevez! duh.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
Idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel weer een zwak optreden van De Boer. Ook met Sulejmani vond ik hem al dom reageren.
2 trappen op de benen nota bene ga weg joh, en hij dacht dat er nog meer supporters op hem afkwamen stormen ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn reactie wel maar het was geen verdedigen meer maar aanvallen wat hij deed
Nee lijkt me niet, anders krijg je van die malloten die een AZ shirt aandoen, Ajax keeper aanvallen, en hup Ajax is door (of andersom natuurlijk, willekeurig elk team)quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
Als het Vermeer of Cilessen was overkomen in een uitwedstrijd en Ajax weigert verder te spelen, dan zouden de meesten hier het er ook over eens zijn denk ik dat de tegenpartij gewoon automatisch de wedstrijd verliest, aangezien het 'hun' supporter was in 'hun' stadion, die zich misdroeg...
... toch!?
ook daar werd de keeper aangevallen. in beide gevallen had het een stuk erger kunnen zijn en liep het voor de keeper met een sisser af.quote:
Ajax treft geen blaam??? Net zo min als bij een niet nader te noemen staafincident zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar Ajax an sich treft hier ook geen blaam. Het zou jammer zijn als Ajax hier ook hard voor gestraft.
Ik denk dat de politie op dit moment grondig de achtergrond van die idoot aan het natrekken isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet, anders krijg je van die malloten die een AZ shirt aandoen, Ajax keeper aanvallen, en hup Ajax is door (of andersom natuurlijk, willekeurig elk team)
We weten het nu toch onderhand wel hoe het uit de klauw loopt? Zag je bij ons een paar weken terug nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onzin wat je nu zegt. Dit valt niet te voorspellen cq. te voorkomen. 99,9% van de supporters kan je zonder problemen zonder hekken, 2 meter van het veld laten staan. Tegen dit soort idioten valt gewoon niet tegen op te wassen.
Joh, alsof Ajax, het bestuur, de technische staf, de spelers én de supporters hier op zitten te wachten...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef tante_betje het volgende:
[..]
Ajax treft geen blaam??? Net zo min als bij een niet nader te noemen staafincident zeker?
Wat mij betreft uitsluiten van de beker voor een jaar en de rest van het seizoen zonder thuissupporters spelen.
Is het raar als ik het lichtjes naïef vind om dat nog te doen in deze tijd?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat platform zit er elke wedstrijd.
vak 410 welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, alsof Ajax, het bestuur, de technische staf, de spelers én de supporters hier op zitten te wachten...
In deze tijd? Idioten zijn van elke tijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is het raar als ik het lichtjes naïef vind om dat nog te doen in deze tijd?
Engelse voetbalwetquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Tha_Duck het volgende:
De andere (betere) oplossing is eindelijk die verdomde voetbalwet, en pak er maar eens een paar aan.
Zijn daar beelden van? Kan niets vinden...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Againzender het volgende:
godver, 89 flashback een beetje dit
En de F-side ook niet. Die zullen (als ze verstandig zijn) dit ook veroordelen.quote:
Of desnoods huren ze gewoon een niet voetbal supporter in, nee je kunt het niet maken om de club uit de beker te halen omdat iemand met hun kleuren aanvalt, mits er geen nalatigheid was van de club, dat is natuurlijk wat anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie op dit moment grondig de achtergrond van die idoot aan het natrekken is
Ik hoor van verschillende bronnen dat er 'ongeregeldheden' rond het stadion zijn?quote:
Wat nee?quote:
Bijna bij elk stadion kan je gewoon het veld oplopen als je dat wil. Ik ben pas geleden naar RKC geweest, daar kom je binnen op het veldquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tsjah, zo had Siem de Jong niet gereageerd, zelfs Vertonghen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf me echt storen aan De Boer zijn 'Tja zijn Zuid Amerikaanse temprament' opmerking
Bij nader inzien ben ik dat eigenlijk wel met je eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 trappen op de benen nota bene ga weg joh, en hij dacht dat er nog meer supporters op hem afkwamen stormen ook.
Van de AT5 site:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik hoor van verschillende bronnen dat er 'ongeregeldheden' rond het stadion zijn?
Oh spuit 11...quote:Een ooggetuige vertelt dat de ME de ArenA Boulevard heeft leeggeveegd. Daarbij is ook de waterspuit ingezet. Verschillende café's hebben de deuren gesloten.
Op dit moment staan er twee linies ME opgesteld bij Station Bijlmer ArenA. De meeste supporters lijken nu op weg naar huis te zijn.
Ik had 5 minuten geleden mijn broertje nog aan de lijn. Die zie dat er buiten de Arena niks aan de hand is, en hij daar rustig een biertje aan het drinken is...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat nee?
Een ooggetuige vertelt dat de ME de ArenA Boulevard heeft leeggeveegd. Daarbij is ook de waterspuit ingezet. Verschillende café's hebben de deuren gesloten.
AT5.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Kan niets vinden...
In Engeland wel eens naar een stadion gekeken, daar zit vrijwel niets meer tussen het vak en het veld. Dit is gewoon een debiel die er doorheen komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Daarbij had hij zelfs nog een wapen bij zich kunnen hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben ik dat eigenlijk wel met je eens.
Hij reageerde. En als iemand knockout voor je ligt en je dan doortrapt dan is het een ander verhaal dan iemand die nog de neiging maakt op te staan en je nogmaals aan te vallen.
De plekken waar ik kom is het veelal lastigerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Omega het volgende:
[..]
Bijna bij elk stadion kan je gewoon het veld oplopen als je dat wil. Ik ben pas geleden naar RKC geweest, daar kom je binnen op het veld
Dat vergat ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef DeZoektocht het volgende:
Iedereen vergeet ook nog effe dat die gast echt niet van plan is te blijven liggen.
Esteban zorgt ervoor dat ie niet op kan staan tot die stewards komen.
Dat zijn echt van die dodelijk 'What if's'quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij had hij zelfs nog een wapen bij zich kunnen hebben.
Dat gelul...wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef The_Groove het volgende:
Trouwens belachelijk dat ze het op EL1 steeds hebben over deze 'supporter'. Deze dude heeft helemaal niets te maken met supporter zijn. Gewoon een IQ van -20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |