SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Die noemt zichzelf vast ook een goed en eerlijk bestuurder.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slop noemt de dader een supporter
Ik vond Slop sowieso een slappe reactie geven. Die van de Boer was een stuk beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slop noemt de dader een supporter
Donder toch op man.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
het is elke keer weer duidelijk. voetbalsupporters zijn mongolen. En overal vinden 'incidenten' plaats. Je kan het ook structureel wangedrag noemen.
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Slop sowieso een slappe reactie geven. Die van de Boer was een stuk beter.
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpestquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Donder toch op man.
Niet meegekregen wat er vanmiddag gebeurde met die scholierendemonstratie?? Zijn dat ook allemaal mongolen?
Dan hebben we er namelijk wel erg veel in dit land he?
Mensen die opeens geweld toejuichenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
Esteban had die mafkees in coma moeten schoppen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpest
Mwoah.. ene kant begrijp ik ze wel. Ze passen op iedere woord wat ze zeggen. Ze willen ook niet de echte supporters tegen het harnas jagen. Eerst rust, dan een statement maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.
Alleen incidenteelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mensen die opeens geweld toejuichen
Dat is een compleet andere discussie wat mij betreft.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpest
Onzin. Als dat gebeurd was met de noodweer in de eerste instantie was het prima, maar je hoeft niet door te schoppen tot iemand in coma is. Daar was in deze situatie geen aanleiding toe.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
Esteban had die mafkees in coma moeten schoppen
De echte supporters jagen ze volgens mij niet tegen zich in het harnas hoor. Ik heb wel het idee dat de meeste supporters de reactie van AZ en Esteban kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Mwoah.. ene kant begrijp ik ze wel. Ze passen op iedere woord wat ze zeggen. Ze willen ook niet de echte supporters tegen het harnas jagen. Eerst rust, dan een statement maken.
Met het verpesten bedoel ik meer dat er gewoon 1 miljoen mensen een spannende wedstrijd zitten te kijken tussen 2 gelijkwaardige ploegen en vervolgens dit voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is een compleet andere discussie wat mij betreft.
Zo kan je ook wel zeggen dat 1 granatengooier in Luik het verpest voor 1 miljoen mensen. Of 1 Noor met een machinegeweer het verpest voor 77 ouders.
Dat er incidenten plaatsvinden op of rond een voetbalveld heeft niet direct iets te maken met voetbal of supporters in het algemeen. Zo'n gek kan zoals gezegd ook in Luik granaten gaan werpen of naar een eiland varen en beginnen te schieten.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
De echte supporters jagen ze volgens mij niet tegen zich in het harnas hoor. Ik heb wel het idee dat de meeste supporters de reactie van AZ en Esteban kunnen begrijpen.
JUIST!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.
Ah op die manier, sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met het verpesten bedoel ik meer dat er gewoon 1 miljoen mensen een spannende wedstrijd zitten te kijken tussen 2 gelijkwaardige ploegen en vervolgens dit voorgeschoteld krijgen.
Ja...dat gevoel heb ik ook een beetje...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
laat iig pls niet Ajax regelmentair doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
Gaat nooit gebeuren. Ik zeg: Wedstrijd laten overspelen zonder publiekquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
laat iig pls niet Ajax regelmentair doorgaan.
Dat kan mijn rechtvaardigheidsgevoel niet aan.
Hoop dat Ajax dit weigert. Laat AZ lekker doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Ik zeg: Wedstrijd laten overspelen zonder publiek
Vind ik ook die beker hebben we al genoegquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat Ajax dit weigert. Laat AZ lekker doorgaan.
Naja, ik heb ook kaartje van 35 euro voor jan lul voor mijn broertje (Kadootje, broederliefde, jwz) betaald. Maar Ajax an sich treft hier ook geen blaam. Het zou jammer zijn als Ajax hier ook hard voor gestraft.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou Ajax wel enorm sieren als ze zich terugtrekken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het zou moet kunnen, maar kom op. 020 - AZ en dan een podium over de gracht leggen. Dan kan je vragen om problemen. Die grachten zijn er niet voor niks. Rolstoelers hebben toch ook andere plekken in het stadion naar ik aanneem? Bij ons zitten ze op Zuid halverwege bijvoorbeeld.quote:Slop: „Ook onze noordelijke zijde van het stadion heeft een gracht. We hebben daar echter een podium overheen gelegd. Zo kunnen invalide mensen ook het duel bekijken. We hebben AZ verzekerd dat het veilig zou blijven. Er waren voldoende stewards die voor de noordelijke tribune konden gaan staan.”
Lijkt me dat dat wel gaat gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wat zijn als Esteban de eerst volgende wedstrijd niet mee mag doen door de rode kaart.
De KNVB kennende zal hij wel een schorsing krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wat zijn als Esteban de eerst volgende wedstrijd niet mee mag doen door de rode kaart.
Echt een reactie van iemand die volgens het boekje denkt. Kom zelf maar eens in zo'n situatie te staan. Hij was in zo'n een waas dat hij de steward ook aanzag voor een supporter.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef The_Groove het volgende:
Mensen die de reactie van Esteban goed praten. Echt ongelooflijk!
Die man zit fout en vervolgens gaat Esteban hem mishandelen. Dat is ook de reden dat Esteban rood kreeg, volkomen terecht.
Straks het nieuws.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Sala-adin het volgende:
Komen er nog samenvattingen op een zender, kan niks vinden namelijk
Oh jeetje wat erg.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef The_Groove het volgende:
Mensen die de reactie van Esteban goed praten. Echt ongelooflijk!
Die man zit fout en vervolgens gaat Esteban hem mishandelen
Onzin wat je nu zegt. Dit valt niet te voorspellen cq. te voorkomen. 99,9% van de supporters kan je zonder problemen zonder hekken, 2 meter van het veld laten staan. Tegen dit soort idioten valt gewoon niet tegen op te wassen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Dit is ook wel schandalig:
[..]
Ik ben van mening dat het zou moet kunnen, maar kom op. 020 - AZ en dan een podium over de gracht leggen. Dan kan je vragen om problemen. Die grachten zijn er niet voor niks. Rolstoelers hebben toch ook andere plekken in het stadion naar ik aanneem? Bij ons zitten ze op Zuid halverwege bijvoorbeeld.
Dat platform zit er elke wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het zou moet kunnen, maar kom op. 020 - AZ en dan een podium over de gracht leggen. Dan kan je vragen om problemen. Die grachten zijn er niet voor niks. Rolstoelers hebben toch ook andere plekken in het stadion naar ik aanneem? Bij ons zitten ze op Zuid halverwege bijvoorbeeld.
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt een reactie van iemand die volgens het boekje denkt. Kom zelf maar eens in zo'n situatie te staan.
Oja internetheld.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verdedig ik mezelf en ren ik weg.
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
0-0, wedstrijd helemaal overspelen. Maar dat is enkel mijn mening,quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Stel als de wedstrijd overgespeeld moet gaan worden. Hoe zit het dan met de 1-0?
Als sinds het begin van de Arena zitten daar minder validen, echter zijn er sinds een jaar of 2, 3 extra stoeltjes gebouwd, hier door moesten re rolstoelers ook 5 meter naar achteren en is het nu dus makkelijk om er te komen. Maar het kan gewoon altijd gebeuren, het is nu eenmaal de maatschappij.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ag dat zeg je nu je achter je computer zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Geweld is altijd fout, alleen bij zelf verdediging is het enigszins goed te praten. Vervolgens los gaan op iemand vind ik niet kunnen.
Zegt hij, terwijl hij achter zijn beeldscherm zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden toe, denk dat ze gewoon gaan uitspelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
0-0, wedstrijd helemaal overspelen. Maar dat is enkel mijn mening,
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ja als ik schrik ben ik bang en ren ik weg. Volgens mij lag die zgn. supporter op de grond.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja internetheld.
Man, je schrikt je rot. Hij gaf een trap teveel, maar kom op zeg...hij schrikt zich een ongeluk.
Ik begrijp zijn reactie wel maar het was geen verdedigen meer maar aanvallen wat hij deedquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde als Esteban gedaan. Gewoon doortrappen totdat je zeker weet dat je ZELF veilig bent.
Hij werd immers in zijn rug nota bene aangevallen.
Dat was nog wel wat ergerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Againzender het volgende:
godver, 89 flashback een beetje dit
Wut? Dat is Emilio Estevez Estevez! duh.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat is Charlie Sheen op je UI toch? Wat deed hij ook weer bij zijn vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |