SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Die noemt zichzelf vast ook een goed en eerlijk bestuurder.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slop noemt de dader een supporter
Ik vond Slop sowieso een slappe reactie geven. Die van de Boer was een stuk beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slop noemt de dader een supporter
Donder toch op man.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
het is elke keer weer duidelijk. voetbalsupporters zijn mongolen. En overal vinden 'incidenten' plaats. Je kan het ook structureel wangedrag noemen.
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Slop sowieso een slappe reactie geven. Die van de Boer was een stuk beter.
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpestquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Donder toch op man.
Niet meegekregen wat er vanmiddag gebeurde met die scholierendemonstratie?? Zijn dat ook allemaal mongolen?
Dan hebben we er namelijk wel erg veel in dit land he?
Mensen die opeens geweld toejuichenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
Esteban had die mafkees in coma moeten schoppen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpest
Mwoah.. ene kant begrijp ik ze wel. Ze passen op iedere woord wat ze zeggen. Ze willen ook niet de echte supporters tegen het harnas jagen. Eerst rust, dan een statement maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.
Alleen incidenteelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mensen die opeens geweld toejuichen
Dat is een compleet andere discussie wat mij betreft.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens flikt dit niet. 1 man heeft het duel voor 1 miljoen voetbalfans verpest
Onzin. Als dat gebeurd was met de noodweer in de eerste instantie was het prima, maar je hoeft niet door te schoppen tot iemand in coma is. Daar was in deze situatie geen aanleiding toe.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
Esteban had die mafkees in coma moeten schoppen
De echte supporters jagen ze volgens mij niet tegen zich in het harnas hoor. Ik heb wel het idee dat de meeste supporters de reactie van AZ en Esteban kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Mwoah.. ene kant begrijp ik ze wel. Ze passen op iedere woord wat ze zeggen. Ze willen ook niet de echte supporters tegen het harnas jagen. Eerst rust, dan een statement maken.
Met het verpesten bedoel ik meer dat er gewoon 1 miljoen mensen een spannende wedstrijd zitten te kijken tussen 2 gelijkwaardige ploegen en vervolgens dit voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is een compleet andere discussie wat mij betreft.
Zo kan je ook wel zeggen dat 1 granatengooier in Luik het verpest voor 1 miljoen mensen. Of 1 Noor met een machinegeweer het verpest voor 77 ouders.
Dat er incidenten plaatsvinden op of rond een voetbalveld heeft niet direct iets te maken met voetbal of supporters in het algemeen. Zo'n gek kan zoals gezegd ook in Luik granaten gaan werpen of naar een eiland varen en beginnen te schieten.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
De echte supporters jagen ze volgens mij niet tegen zich in het harnas hoor. Ik heb wel het idee dat de meeste supporters de reactie van AZ en Esteban kunnen begrijpen.
JUIST!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de reacties van Ajax zijde sowieso wel wat lafjes. Wat mij betreft steunt men in dezen AZ en Esteban gewoon openlijk.
Ah op die manier, sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met het verpesten bedoel ik meer dat er gewoon 1 miljoen mensen een spannende wedstrijd zitten te kijken tussen 2 gelijkwaardige ploegen en vervolgens dit voorgeschoteld krijgen.
Ja...dat gevoel heb ik ook een beetje...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
laat iig pls niet Ajax regelmentair doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze wedstrijd niet eens meer wil uitspelen. Laat AZ lekker doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |