abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105894628
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef TJV het volgende:

[..]

ME=hooligans. Die lokken het meestal uit. Imponeren=!willen vechten, maar dat snapt de ME niet.
Als de ME moet ingrijpen is het vaak natuurlijk al de grenzen van de redelijkheid en conversatie gepasseerd. Dus er zit ook wel een reden achter natuurlijk.
pi_105894632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

JOOOOOOOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG,
JOOOOOOOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG,
JO-DEN RENNEN AL-TIJD WEG!
Superleuk weer, ik geef het de Feyenoorders te doen dat ze jou daar none stop moeten zien posten :D
pi_105894641
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah kijk, de 020 supporters gedragen zich nu hetzelfde als de debielen bij FC Utrecht een paar weken terug.

Kunnen we daar nu ook over ophouden, zitten we op 1 lijn. De doorgesnoven 020 'supporters' zijn gelijk aan de Utreg 'supporters'.
KANKER OP MET JE 020 TERINGHOND.

zo. moest weer even gezegd worden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105894651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Donder toch op man.

Niet meegekregen wat er vanmiddag gebeurde met die scholierendemonstratie?? Zijn dat ook allemaal mongolen?

Dan hebben we er namelijk wel erg veel in dit land he?
Klopt, die hebben we in overvloed.
in ieder geval hebben de Ajaxsupporters er weer een volksheld bij.
pi_105894658
quote:
Ah kijk, de 020 supporters gedragen zich nu hetzelfde als de debielen bij FC Utrecht een paar weken terug.

Kunnen we daar nu ook over ophouden, zitten we op 1 lijn. De doorgesnoven 020 'supporters' zijn gelijk aan de Utreg 'supporters'.
Pauper :') met je 020. Tyf ff lekker op naar je eigen kneuzenkermis.
pi_105894668
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het zijn de hooligans, niet de supporters.
Slop zei dat die 19 jarige een supporter van Ajax was.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:24:57 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105894715
AZ probeerde er het meeste uit te slepen door de verontwaardiging van de rode kaart om te draaien in een lulverhaal over spelersveiligheid, begrijpelijk deels, maar volkomen gelul natuurlijk. Die zagen de reglementaire 0-3 al aankomen wegens weigeren te spelen en deden aan damage control.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_105894716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als de ME moet ingrijpen is het vaak natuurlijk al de grenzen van de redelijkheid en conversatie gepasseerd. Dus er zit ook wel een reden achter natuurlijk.
Het is nou eenmaal een groep met een andere definitie van redelijkheid. Laat ze schelden en blijf op een afstandje kijken. Dat ze elkaar afmaken is niet erg.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105894720
quote:

Schande hoe je problemen van je eigen club vergeet omdat je het bij een andere club ook ziet.
Bij Ajax gebeurt het ook! dus laten we erover ophouden :')
★★★
pi_105894726
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als slop zegt dat je moeder een hoer is, ligt ze dan ook gelijk met 20 man in bed?

Oprotten met je kortzichtige getroll
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105894761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Superleuk weer, ik geef het de Feyenoorders te doen dat ze jou daar none stop moeten zien posten :D
Die zijn dol op me.

Ik laat jullie nu met rust. Ik wil geen ban riskeren en de discussie vandaag zal nergens meer over gaan. Ik heb bij enkele jongens toch aardige intelligentie terug gezien, de jongens bij wie ik dat gebruikelijk ook zie (Ajacied422 bijv.).

Doeg O+
pi_105894768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
AZ probeerde er het meeste uit te slepen door de verontwaardiging van de rode kaart om te draaien in een lulverhaal over spelersveiligheid, begrijpelijk deels, maar volkomen gelul natuurlijk. Die zagen de reglementaire 0-3 al aankomen wegens weigeren te spelen en deden aan damage control.
En het leuke is; KNVB doet er aan mee.

Verbeek staakte de wedstrijd.

Nijhuis meldt dat hij de wedstrijd heeft gestaakt.
★★★
pi_105894775
quote:

[..]

'Supporter'. Ben jij nou zo dom?
pi_105894779
quote:

[..]

Dus? :')
pi_105894817
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Schande hoe je problemen van je eigen club vergeet omdat je het bij een andere club ook ziet.
Bij Ajax gebeurt het ook! dus laten we erover ophouden :')
Laatste vraag: je voorstel is oprecht of omdat je toch geen filmpjes kan vinden van gezinnen met kinderen die aangevallen werden 3 weken terug?
  woensdag 21 december 2011 @ 23:26:40 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105894843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

En het leuke is; KNVB doet er aan mee.

Verbeek staakte de wedstrijd.

Nijhuis meldt dat hij de wedstrijd heeft gestaakt.
het is ook wel logisch om het zo te spelen, maar als je alle emoties weglaat is het verbeek die wegliep, hij moest zijn spelers bijna naar binnen slaan, die wilden helemaal niet stoppen.
Get woke, go broke!
pi_105894866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het zijn de hooligans, niet de supporters.
Hooligans grijpen voetbal aan om frustraties en agressie te uiten.
Supporters houden van het spel en weten wanneer een verlies terecht is of wanneer er terecht vervelende dingen gebeuren en kunnen zich daarbij neerleggen.
Ik denk dat er eens gestopt moet worden met dat gehuil over 'hooligans'.

Het groepje echte 'hooligans' is volgens mij heel klein tegenwoordig bij veel clubs. In een grote groep mensen in een sfeer van spanning (wedstrijden) en eventueel zelfs onder invloed van alcohol en/of drugs reageren mensen substantieel anders en gedragen ze zich zoals ze in het dagelijks leven misschien nooit zouden doen. Misschien moet daar wat meer op gefocussed worden en een bepaald beleid dat wat meer op 'crowd-managing' is gericht opgesteld worden in plaats van dat eeuwige gehuil over 'hooligans' die het voor de rest verpesten. Daar schiet je namelijk helemaal niks mee op. Dit fenomeen blijft namelijk in mijn ogen gewoon bestaan, hoe streng je de regels ook maakt. :{w

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 23:27:29 ]
pi_105894885
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dus? :')
Dus wilt hij zeggen dat alle Ajax supporters zo zijn. Hij heeft geen leven en wilt mensen die voor "020" zijn irriteren.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_105894895
quote:
Dit dus.
pi_105894914
quote:
Je hebt teveel je 020 pet op.

Mijn inziens de enige optie nu:
Wedstrijd uitspelen, gewoon met al het publiek erbij en rode kaart geseponeerd. Podium weghalen en verder al het gelul vergeten en gewoon doen wat er moet gebeuren: voetballen.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:28:28 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105894978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je hebt teveel je 020 pet op.

Mijn inziens de enige optie nu:
Wedstrijd uitspelen, gewoon met al het publiek erbij en rode kaart geseponeerd. Podium weghalen en verder al het gelul vergeten en gewoon doen wat er moet gebeuren: voetballen.
mensen die 020 posten zijn zo enorm achterlijk met hun blinde Ajaxhaat waardoor hun debiele meningen automatisch niet tellen.
Get woke, go broke!
pi_105894996
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik denk dat er eens gestopt moet worden met dat gehuil over 'hooligans'.

Het groepje echte 'hooligans' is volgens mij heel klein tegenwoordig bij veel clubs. In een grote groep mensen in een sfeer van spanning (wedstrijden) en eventueel zelfs onder invloed van alcohol en/of drugs reageren mensen substantieel anders en gedragen ze zich zoals ze in het dagelijks leven misschien nooit zouden doen. Misschien moet daar wat meer op gefocussed worden en een bepaald beleid dat wat meer op 'crowd-managing' is gericht opgesteld worden in plaats van dat eeuwige gehuil over 'hooligans' die het voor de rest verpesten. Daar schiet je namelijk helemaal niks mee op. Dit fenomeen blijft namelijk in mijn ogen gewoon bestaan, hoe streng je de regels ook maakt. :{w
Ik weet dat als ik flink gezopen heb, dat ik geen SECONDE nadenk om een speler/keeper/supporter of iets anders van Feyenoord/welke andere club dan ook aan te vallen als diegene mij niets gedaan heeft.
Het betreft hier geen doorsnee figuur hoor. Dit mag best onder de noemer 'hooligan' vallen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_105894998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Laatste vraag: je voorstel is oprecht of omdat je toch geen filmpjes kan vinden van gezinnen met kinderen die aangevallen werden 3 weken terug?
Ik heb met het filmpje hierboven genoeg laten zien over wat ik kwijt kon. debiele supporters daar bij Utrecht. Als de Stewards er niet waren, was het anders afgelopen. Je kunt nu wel zeggen dat deze hooligans niet naar de gezinnen gingen. Maar op de beelden kun je gewoon zien dat de deze vak willen binnenkomen

Dat wil niet zeggen dat er bij andere clubs geen debiele rondlopen.

Maar ik vind het leuk voor je dat weer blij bent. Ajax doet het ook! dus wij mogen het ook!
★★★
pi_105895015
Ajax zal er wel weer mee weg komen, zoals altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')