Als de ME moet ingrijpen is het vaak natuurlijk al de grenzen van de redelijkheid en conversatie gepasseerd. Dus er zit ook wel een reden achter natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef TJV het volgende:
[..]
ME=hooligans. Die lokken het meestal uit. Imponeren=!willen vechten, maar dat snapt de ME niet.
Superleuk weer, ik geef het de Feyenoorders te doen dat ze jou daar none stop moeten zien postenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG,
JOOOOOOOOOOOODEN RENNEN AL-TIJD WEG,
JO-DEN RENNEN AL-TIJD WEG!
KANKER OP MET JE 020 TERINGHOND.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah kijk, de 020 supporters gedragen zich nu hetzelfde als de debielen bij FC Utrecht een paar weken terug.
Kunnen we daar nu ook over ophouden, zitten we op 1 lijn. De doorgesnoven 020 'supporters' zijn gelijk aan de Utreg 'supporters'.
Klopt, die hebben we in overvloed.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Donder toch op man.
Niet meegekregen wat er vanmiddag gebeurde met die scholierendemonstratie?? Zijn dat ook allemaal mongolen?
Dan hebben we er namelijk wel erg veel in dit land he?
Pauperquote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah kijk, de 020 supporters gedragen zich nu hetzelfde als de debielen bij FC Utrecht een paar weken terug.
Kunnen we daar nu ook over ophouden, zitten we op 1 lijn. De doorgesnoven 020 'supporters' zijn gelijk aan de Utreg 'supporters'.
Slop zei dat die 19 jarige een supporter van Ajax was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het zijn de hooligans, niet de supporters.
Het is nou eenmaal een groep met een andere definitie van redelijkheid. Laat ze schelden en blijf op een afstandje kijken. Dat ze elkaar afmaken is niet erg.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de ME moet ingrijpen is het vaak natuurlijk al de grenzen van de redelijkheid en conversatie gepasseerd. Dus er zit ook wel een reden achter natuurlijk.
Schande hoe je problemen van je eigen club vergeet omdat je het bij een andere club ook ziet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Als slop zegt dat je moeder een hoer is, ligt ze dan ook gelijk met 20 man in bed?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Slop zei dat die 19 jarige een supporter van Ajax was.
Die zijn dol op me.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Superleuk weer, ik geef het de Feyenoorders te doen dat ze jou daar none stop moeten zien posten
En het leuke is; KNVB doet er aan mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
AZ probeerde er het meeste uit te slepen door de verontwaardiging van de rode kaart om te draaien in een lulverhaal over spelersveiligheid, begrijpelijk deels, maar volkomen gelul natuurlijk. Die zagen de reglementaire 0-3 al aankomen wegens weigeren te spelen en deden aan damage control.
'Supporter'. Ben jij nou zo dom?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laatste vraag: je voorstel is oprecht of omdat je toch geen filmpjes kan vinden van gezinnen met kinderen die aangevallen werden 3 weken terug?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schande hoe je problemen van je eigen club vergeet omdat je het bij een andere club ook ziet.
Bij Ajax gebeurt het ook! dus laten we erover ophouden
het is ook wel logisch om het zo te spelen, maar als je alle emoties weglaat is het verbeek die wegliep, hij moest zijn spelers bijna naar binnen slaan, die wilden helemaal niet stoppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En het leuke is; KNVB doet er aan mee.
Verbeek staakte de wedstrijd.
Nijhuis meldt dat hij de wedstrijd heeft gestaakt.
Ik denk dat er eens gestopt moet worden met dat gehuil over 'hooligans'.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het zijn de hooligans, niet de supporters.
Hooligans grijpen voetbal aan om frustraties en agressie te uiten.
Supporters houden van het spel en weten wanneer een verlies terecht is of wanneer er terecht vervelende dingen gebeuren en kunnen zich daarbij neerleggen.
Dus wilt hij zeggen dat alle Ajax supporters zo zijn. Hij heeft geen leven en wilt mensen die voor "020" zijn irriteren.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
AZ probeerde er het meeste uit te slepen door de verontwaardiging van de rode kaart om te draaien in een lulverhaal over spelersveiligheid, begrijpelijk deels, maar volkomen gelul natuurlijk. Die zagen de reglementaire 0-3 al aankomen wegens weigeren te spelen en deden aan damage control.
Je hebt teveel je 020 pet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
mensen die 020 posten zijn zo enorm achterlijk met hun blinde Ajaxhaat waardoor hun debiele meningen automatisch niet tellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je hebt teveel je 020 pet op.
Mijn inziens de enige optie nu:
Wedstrijd uitspelen, gewoon met al het publiek erbij en rode kaart geseponeerd. Podium weghalen en verder al het gelul vergeten en gewoon doen wat er moet gebeuren: voetballen.
Ik weet dat als ik flink gezopen heb, dat ik geen SECONDE nadenk om een speler/keeper/supporter of iets anders van Feyenoord/welke andere club dan ook aan te vallen als diegene mij niets gedaan heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat er eens gestopt moet worden met dat gehuil over 'hooligans'.
Het groepje echte 'hooligans' is volgens mij heel klein tegenwoordig bij veel clubs. In een grote groep mensen in een sfeer van spanning (wedstrijden) en eventueel zelfs onder invloed van alcohol en/of drugs reageren mensen substantieel anders en gedragen ze zich zoals ze in het dagelijks leven misschien nooit zouden doen. Misschien moet daar wat meer op gefocussed worden en een bepaald beleid dat wat meer op 'crowd-managing' is gericht opgesteld worden in plaats van dat eeuwige gehuil over 'hooligans' die het voor de rest verpesten. Daar schiet je namelijk helemaal niks mee op. Dit fenomeen blijft namelijk in mijn ogen gewoon bestaan, hoe streng je de regels ook maakt.![]()
Ik heb met het filmpje hierboven genoeg laten zien over wat ik kwijt kon. debiele supporters daar bij Utrecht. Als de Stewards er niet waren, was het anders afgelopen. Je kunt nu wel zeggen dat deze hooligans niet naar de gezinnen gingen. Maar op de beelden kun je gewoon zien dat de deze vak willen binnenkomenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Laatste vraag: je voorstel is oprecht of omdat je toch geen filmpjes kan vinden van gezinnen met kinderen die aangevallen werden 3 weken terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |