Ja, dat maakt het beterquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Drank, drugs en een heleboel adrenaline vriend.
Best wel sneu.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]Ze denken dat die niggah ook een hooligan is.
goed excuusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat wilt nog niet zeggen dat hij een Ajacied is..
Dat heb ik ook, want hij hield allerlei ballen tegen die wij op doel schoten 25 november j.l.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij zou verklaart hebben "een hekel te hebben aan die keeper van AZ"...
Morgan Freemanquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]Ze denken dat die niggah ook een hooligan is.
Ik denk dat iedereen (met gezond verstand) dat met je eens is.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, want hij hield allerlei ballen tegen die wij op doel schoten 25 november j.l.
Maar dat is nog geen reden om het veld op te gaan of iemand aan te vallen toch?
Groot deel van 410 en F-side doet niets meer man.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het beter.
Die hele "harde kern" van elke club is het slechtste wat je kan hebben als club.
"die" keeperquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij zou verklaart hebben "een hekel te hebben aan die keeper van AZ"...
En volgens mij mogen jullie trots op mij zijn, van mij is er geen reactie verwijderd. Ik ben volwassen aan het worden vind je niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan zijn de meest zielige reacties al verwijderd.
Ik weet het... kansloze bedoeling somsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan zijn de meest zielige reacties al verwijderd.
Iemand die zoiets flikt is geen Ajacied, klaar. Iedereen in het stadion schrok er ook van. Dat 1 iemand het kan verpesten voor iedereen. Idioot.quote:
Kansenmensen noem ik zequote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Mee eens. Maar de 'harde kern' is niet zo hard. Vooral pubertjes die stoer willen doen. En nee, dat is niet gelijk aan 410. Daar kijken we de wedstrijd gewoon met wat meer bezieling dan de rest.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het beter.
Die hele "harde kern" van elke club is het slechtste wat je kan hebben als club.
Dat is achteraf gelulquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Lol las dit op twitter:
AjaxFSideNL AjaxF-side.NL
Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX
Idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik weet het... kansloze bedoeling soms
Maargoed, jammer dat dit onder de vlag van Ajax gebeurt (althans, zo ziet een groot deel het)
Zo zal het inderdaad gaan vriend. Maar het is eigenlijk van de zotte. De ME komt niet voor niets en het wordt al als vanzelfsprekend gevonden dat ze agressie en vechterij uitlokken...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
quote:
Jij mag aan me leuter zuigen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel Ajaxsupporter volgens slop.
Ahh, oke dan snap ik hetquote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het "voor het zelfde geld vermeer" gedeelte.
Ennnnnnn voor jou heb ik een verrassing. Jij mag namelijk ook aan me leuter zuigen!quote:
Ik heb het dan ook meer over een wat algemener beleid t.a.v. supporters rondom een stadion. Dit is gewoon een individueel geval van een of andere malloot. Daar kun je helaas niet veel tegen beginnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik flink gezopen heb, dat ik geen SECONDE nadenk om een speler/keeper/supporter of iets anders van Feyenoord/welke andere club dan ook aan te vallen als diegene mij niets gedaan heeft.
Het betreft hier geen doorsnee figuur hoor. Dit mag best onder de noemer 'hooligan' vallen.
Meer vanwege dat het misschien wel niet eens een ajax supporter isquote:
Je snapt denk ik goed wat ik bedoel of nietquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat, hadden ze dit op Twitter moeten zetten voordat hij het veld opging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |