Uiteraard, maar vind dat ze ook gewoon een punt hebben. Ik vind doorgaan tegen 10 man of de overwinning aan Ajax schenken ook geen oplossing. Als het aan mij ligt geheel overspelen zodat er dus geen rood gegeven is, vind een manier om die rode kaart te seponeren... en anders AZ de overwinning maar geven. Het blijft Ajax hun verantwoordelijkheid hoe je het ook wendt of keert. Ook hoe die fucking dikke stewards er achteraan hobbeldequote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook wel logisch om het zo te spelen, maar als je alle emoties weglaat is het verbeek die wegliep, hij moest zijn spelers bijna naar binnen slaan, die wilden helemaal niet stoppen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef stekelzwijn het volgende:
Ajax zal er wel weer mee weg komen, zoals altijd.
Lijkt me wel een helder lichtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opsporing Verzocht, kent u deze man?
[ afbeelding ]
Wat een kut mongolenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
twitter:BartBroere twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:52:35RT #Energizer1982 Chaos bij arena, ME, paarden, & rennen als een malle #rennen #zoalsaltijd reageer retweet
Klopt. Arie van Eijden heeft dat incident met Acuna en van Persie toen ook altijd in de doofpot gestopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef stekelzwijn het volgende:
Ajax zal er wel weer mee weg komen, zoals altijd.
"Ik ben op tv geweestquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Kijk de grijns op zijn bek:
[ afbeelding ]
Compleet gestoord en doorgesnoven. En met een beetje geluk voor hem heeft hij zijn doelen bereikt: wereldfaam en zijn club door in de beker reglementair....
Heeft hij een Ajax shirtje aan? Een Ajax sjaal? Een Ajax pet? Kaartjes waren niet zo duur hoor. Het kan net zo goed een random kankermongool zijn die Vermeer had aangevallen als die toevallig de 1e helft aan de noordzijde keepte.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Kijk de grijns op zijn bek:
[ afbeelding ]
zijn club
Oorlog is uitgebarsten! rellen in Amsterdam. En heel Alkmaar wordt afgesloten.quote:: 0201072 : Bemanning Tankautospuit Alkmaar-Centrum
: 0200172 : Dynamische Afsluiting Frieseweg Alkmaar
: 0201088 : Lichtkrant Kazerne Alkmaar-Centrum
: 0202999 : Monitorcode Brandweer Noord-Holland Noord
: 0202997 : GMS Koppeling met AC Noord-Holland Noord
: 0200171 : Dynamische Afsluiting Binnenstad Alkmaa
Hij zou verklaart hebben "een hekel te hebben aan die keeper van AZ"...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heeft hij een Ajax shirtje aan? Een Ajax sjaal? Een Ajax pet? Kaartjes waren niet zo duur hoor. Het kan net zo goed een random kankermongool zijn die Vermeer had aangevallen als die toevallig de 1e helft aan de noordzijde keepte.
Ja, klopt. Ieder weldekend mens wil vechten zodra ze ME'ers zien!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef TJV het volgende:
[..]
ME=hooligans. Die lokken het meestal uit. Imponeren=!willen vechten, maar dat snapt de ME niet.
Dat wilt nog niet zeggen dat hij een Ajacied is..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij zou verklaart hebben "een hekel te hebben aan die keeper van AZ"...
Ook al had hij wel een ajaxshirt aan, dan is het nog geen supporter en nog steeds een pillenslikkende randdebiel waar Ajax niks mee te maken wil hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heeft hij een Ajax shirtje aan? Een Ajax sjaal? Een Ajax pet? Kaartjes waren niet zo duur hoor. Het kan net zo goed een random kankermongool zijn die Vermeer had aangevallen als die toevallig de 1e helft aan de noordzijde keepte.
Wel Ajaxsupporter volgens slop.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat wilt nog niet zeggen dat hij een Ajacied is..
Buiten het feit dat het algemeen bekend is dat dit soort mafketels (in het algemeen hooligans) geen clubkleuren dragen zou je best gelijk kunnen hebben. Ik vind het jammer dat je daarvoor het woord kanker gebruikt, maar dat terzijde. Ik acht echter op dit moment de kans erg groot dat het wel een supporter is van de eigen club, maar het is zeker niet uitgesloten dat dit niet het geval is.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Drank, drugs en een heleboel adrenaline vriend.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ieder weldekend mens wil vechten zodra ze ME'ers zien!
Ik doelde meer op het "voor het zelfde geld vermeer" gedeelte.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat wilt nog niet zeggen dat hij een Ajacied is..
Och natuurlijk, het ligt allemaal aan AZ.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef HeatWave het volgende:
AZ probeerde er het meeste uit te slepen door de verontwaardiging van de rode kaart om te draaien in een lulverhaal over spelersveiligheid, begrijpelijk deels, maar volkomen gelul natuurlijk. Die zagen de reglementaire 0-3 al aankomen wegens weigeren te spelen en deden aan damage control.
Inderdaad. Ik denk dat iedereen die voor Ajax wil dat deze gast hard gestraft gaat worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al had hij wel een ajaxshirt aan, dan is het nog geen supporter en nog steeds een pillenslikkende randdebiel waar Ajax niks mee te maken wil hebben.
Teringjantje jij nou maar op. Alvast bedankt, Achmed el Salami.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel Ajaxsupporter volgens slop.
En dan zijn de meest zielige reacties al verwijderd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik dacht dat ik me moest schamen voor wat ik op tv zag...
Maar sommige sukkels hier in dit topic komen qua denkniveau toch niet veel verder dan hem
Ik djoek hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat iedereen die voor Ajax wil dat deze gast hard gestraft gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |