Nog een keer tetters is ook saai.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is toch pleonasme een slome schildpad
Jaquote:
Dat is een oudjequote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Over torrents gesproken, ik heb ze allemaal binnen
Een prachtig oudjequote:
Mel is nu te oud voor mij, maar hij mag/mocht er zeker wezenquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mel is nu te oud voor mij, maar hij mag/mocht er zeker wezen![]()
De films zijn tijdloos
Die moet je wel gezien hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
Mad max moet ik downloaden? Is dat een goede film?
Jawohlquote:
post nucleair wereldquote:
Jep 3quote:
Welke is dat ook al weerquote:
Samen deel 2 kijken?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Over torrents gesproken, ik heb ze allemaal binnen
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haaltquote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samen deel 2 kijken?
(Ik download niet zo snel dus deel 1 kijk ik niet met je samen)
Vind je hem ook hotquote:
Nu ik dat plaatje hierboven heb gezien, vind ik dat ik dat ik die film ook maar eens moet gaan kijkenquote:
Burn kringquote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haalt
Kring wil wel kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu ik dat plaatje hierboven heb gezien, vind ik dat ik dat ik die film ook maar eens moet gaan kijken
Doe ik ook... Maar ik denk niet dat die film binnen is voor vanavondquote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haalt
Appels en perenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Mad Max is zeg maar Waterworld zonder water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Moonwalk het volgende:
Linkje naar deel 1 om online te kijken. Voor de mensen die slecht zijn met torrents enzo3%, duurt veel te lang dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat ga je em kijke?
Rustig aan.
Gast.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ik denk vanavond laat pas hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3%, duurt veel te lang dusHoe laat ga je em kijke?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
O dan hou ik je wel op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk vanavond laat pas hoor![]()
Waarschijnlijk pas rond 23.00 of 0.00 of 0.30 ofzo
Oke gezellig, een filmdatequote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O dan hou ik je wel op de hoogte
Barbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ga je ook zijn hand vasthouden als het spannend is?quote:
Jaquote:
vroegah gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Wie kent er hier de bud spencer en terence hill films?
Ja zo over de top dat het toch wel leuk isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
vroegah gezien.die vechtscenes..
Haha, je bedoelt dat constant slappen in the face?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Het enige leuke aan kerst vind ik trouwens dat de home alone 1 en 2 weer komen.
Die vervelen nooit
Omdat het geen kerstfilmquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
Is groundhog day niet altijd rond kerst op tv?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Nee, dat is waarschijnlijk toeval. Groundhogday is overigens ergens februariquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waarom.
Ik geloof dat hij altijd rond deze tijd op tv komt?
Ik denk het jaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef Strani het volgende:
Waar is iedereen ineens? Allemaal nog GTST aan het kijken?
Lees eens wat topics terug zou ik zeggen:) De vorige 3 ofzoquote:
pff.. als ik wil lezen pak ik wel een boekquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Lees eens wat topics terug zou ik zeggen:) De vorige 3 ofzo
Jouw feestjequote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. als ik wil lezen pak ik wel een boek
Sigues siendo mi mujer deliciosa.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben een man uit zweden en ik ben 72 jaar, ik heb in het leger gediend en toen mocht ik er niet voor uit komen dat ik op mannen val. Nu nog steeds niet want dan gaan mijn excollega's zeuren. Daarom zit ik op Fok en doe ik alsof ik een 26 jarige vrijgezelle dame ben.
Ok het was een grapjequote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sigues siendo mi mujer deliciosa.
euh nee.. das geen feestje; dat is je woordenschat verhogen, fantasien gebruiken en kennis opdoen.quote:
Jij en moonwalk spreken Spaans he? Waar gaat dit nummer over?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sigues siendo mi mujer deliciosa.
Gastquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
euh nee.. das geen feestje; dat is je woordenschat verhogen, fantasien gebruiken en kennis opdoen.
een feestje is met mensen en drank
Iedereen heeft een levenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet normaal dat het zo stil is op dit tijdstip. Of heb jij ze allemaal neergemaaid?
Aan de titel te zien over bloemen in februari.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij en moonwalk spreken Spaans he? Waar gaat dit nummer over?
Ik versta er geen kloot van, maar het zit muzikaal zo lekker in elkaar
ja schat?quote:
Oh ik ook op jouquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Al was je de paus, ik zou nog op je vallen! Niet letterlijk he.
Dit dus benzinquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de titel te zien over bloemen in februari.
De vertaling die Google maakt van de songtekst is bijzonderquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de titel te zien over bloemen in februari.
quote:As lightning
like a plane
you came and I found love.
Hm.. nooit geloven wat Google zegtquote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
De vertaling die Google maakt van de songtekst is bijzonder
[..]
ja maar, ja maar.. google is your friend toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. nooit geloven wat Google zegt
Heb je een link van de lyrics?
Ja, maar vrienden houden je ook wel eens voor de gek.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. google is your friend toch ?
Surequote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
ja plagen doen ze graag.. maar das een teken van affectiequote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar vrienden houden je ook wel eens voor de gek.
Doe maar snel Benzin, Strani doet dat voor gratisquote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben een man uit zweden en ik ben 72 jaar, ik heb in het leger gediend en toen mocht ik er niet voor uit komen dat ik op mannen val. Nu nog steeds niet want dan gaan mijn excollega's zeuren. Daarom zit ik op Fok en doe ik alsof ik een 26 jarige vrijgezelle dame ben.
In wezen maakt de schrijver een hele hoop vergelijkingen om aan te geven hoe bijzonder de gevonden liefde isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Sure
http://www.musica.com/letras.asp?letra=2003104
Hoi jongedamequote:
de basis voor veel muziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
In wezen maakt de schrijver een hele hoop vergelijkingen om aan te geven hoe bijzonder de gevonden liefde is
doch goddelijk? Doe je dat wel goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.
Ebn de mensen die mij op de cam hebben gezien, dat was gewoon een opgenomen filmpje die ik zo heb gemonteerd dat het echt lijkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.
Dat ben ik toch, of niet dan. Ik heb het druk.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doch goddelijk? Doe je dat wel goed?
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
ik ben eigenlijk een seriemoordenaar en notoire hacker zodat ik mijn slachtoffers ongemerkt kan observeren voordat ik ze op gruwelijke en rituele wijze van hun leven ontneem.
dan kom ik liever de nep-dexter tegenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.
Ik win.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.
Ik win.
Ik ben eigenlijk een ongelofelijke Don Juan die met gemak elk meisje versiert, maar hier is om te bestuderen waarom jongens met minder zelfvertrouwen falen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
ik ben eigenlijk een seriemoordenaar en notoire hacker zodat ik mijn slachtoffers ongemerkt kan observeren voordat ik ze op gruwelijke en rituele wijze van hun leven ontneem.
Ik wist het welquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
ik doe niet aan social media. ik ben undercover. gespoofd over een proxy terwijl ik remote ben ingelogd op mijn bouncer.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik win.
Ben je wel een echt persoon?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik doe niet aan social media. ik ben undercover. gespoofd over een proxy terwijl ik remote ben ingelogd op mijn bouncer.
Okay jij wint. Zo absurd kunnen wij het niet maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben gewoon mijzelfEn nu jullie weer
Wat win ik?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jij wint. Zo absurd kunnen wij het niet maken.
quote:
Interessant.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
soms ben ik een bot om mezelf zo een alibi te verschaffen.
Ik zou nu willen dat het echt waar wasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een ongelofelijke Don Juan die met gemak elk meisje versiert, maar hier is om te bestuderen waarom jongens met minder zelfvertrouwen falen.
Gebruik die fantasie in je voordeel man. Vrouwen zijn gek op creativiteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat het echt waar wasBen jaloers op mezelf in mijn fantasie
Kom je ook naar de meet? Ik kan je wel kledingtips geven.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat het echt waar wasBen jaloers op mezelf in mijn fantasie
Meet?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Ik kan je wel kledingtips geven.
Dank jequote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest even denken hoor. .quit was wel scherp.
Ik vind mezelf wel goddelijk als ik in de spiegel of het raam kijk. Dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind nouvelles wel schattig, niet goddelijk
Ik heb geen goede fantasie; ik ben in het echt vrij stijf en saaiquote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gebruik die fantasie in je voordeel man. Vrouwen zijn gek op creativiteit.
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen goede fantasie; ik ben in het echt vrij stijf en saai
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chattenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?
Nou Benzin, die heb je in de pocket!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chatten
hij was 2 weken terug op tv vlak na sinterklaasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
Is groundhog day niet altijd rond kerst op tv?
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleidenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?
Waarom moet je daar nou weer voor liegen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleiden
Gemeen hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chatten
Mja, de essentie van verleiden is veel fantasie hebben en plezierig zijn, niet liegen om indrukwekkender over te komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleiden
Moah, ik heb nog nooit gelogen. Niet online en niet offline. Je moet gewoon weten wat je kwaliteiten zijn en die benadrukken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het miepen natuurlijk. Maar ook daar heb je wel een beetje gelijk in somsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel het oprechtof bedoel je het miepen
+1.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, ik heb nog nooit gelogen. Niet online en niet offline. Je moet gewoon weten wat je kwaliteiten zijn en die benadrukken.
Ik ben net terug van sporten.quote:
Doe je kickboxen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben net terug van sporten.
Heb beetje op een kussen lopen schoppen en slaan. Lachen joh, vooral als zo'n grietje van 18 het vasthoud en die niet zo heel stevig is
En daarna met zo'n gast van 100 kilo lopen stoeien
Klinkt rawr. het gedeelte van die 18 jarige chick dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben net terug van sporten.
Heb beetje op een kussen lopen schoppen en slaan. Lachen joh, vooral als zo'n grietje van 18 het vasthoud en die niet zo heel stevig is
En daarna met zo'n gast van 100 kilo lopen stoeien
nee joh moet je gewoon uitstellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, maar ik ben jarig dan en ik moet de dag erna naar het ziekenhuis voor mijn verstandskiezen. Lijkt me niet echt praktisch.
Naar Leiden? Weet niet; was vorige week ook al in Leiden en ik ben zowat 5 uur onderweg als ik heen- en weer moet.quote:
Zekers, had helemaal geen zin om te gaan. Maar toch weer erg leuk toen ik er eenmaal wasquote:
Serious Request meetquote:
Ik ben er, dus ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar Leiden? Weet niet; was vorige week ook al in Leiden en ik ben zowat 5 uur onderweg als ik heen- en weer moet.
Wordt dat zo leuk dan?
En ik, en Myra, en Kaneel, en MLiG, en Captain_nogwatquote:
Het is dus eigenlijk een soort herhaling van de laatste meet, maar dan mét heloefquote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef palawan het volgende:
[..]
En ik, en Myra, en Kaneel, en MLiG, en Captain_nogwat
Die ken je al allemaal, dus komt helemaal goed
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben onzekerwaarom post je fotos van je torso erbij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom staat er op property van monkyyy?
Ik ook zoiets hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar Leiden? Weet niet; was vorige week ook al in Leiden en ik ben zowat 5 uur onderweg als ik heen- en weer moet.
Wordt dat zo leuk dan?
Why?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ben wel op tijd weer weg naar limbuuurg jonge.
Wie woont er in Limburg....quote:
Haha zoiets + nog een heleboel anderen. Komen best veel fokkers volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een soort herhaling van de laatste meet, maar dan mét heloef?
Heeft iemand toevallig een linkje?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha zoiets + nog een heleboel anderen. Komen best veel fokkers volgens mij.
Alleen niet allemaal op hetzelfde moment, sommigen al om 12:00 uur, en anderen pas later.
Ik kom zelf pas rond 18:30 ofzo
Ik zal erover nadenken, zou het wel leuk vinden om je te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook zoiets hoor!Maar ik ben er ook, al ben ik er niet de hele dag.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef palawan het volgende:
[..]
En ik, en Myra, en Kaneel, en MLiG, en Captain_nogwat
Die ken je al allemaal, dus komt helemaal goed
haar gezicht lijkt op captain.quote:
SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 21 december 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft iemand toevallig een linkje?
Vanaf 12:00quote:Op woensdag 21 december 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
Hoelaat komen de mensen in dit topic dan naar leiden?
Iemand zonder verstand?quote:
Zijn vriendin maar goed.quote:
quote:
Dan denk ik wel dat ik om 2 uur half 3 ofso ff kom. Ik moet je gewoon een brofist geven heloef.quote:
18:30 op Leiden, eerder haal ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
Hoelaat komen de mensen in dit topic dan naar leiden?
Misschien snap je de context nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
waarom wordt er zo moeilijk gedaan over pijn van een verstandskies trekken. het leven zelf is veel pijnlijker en langer.
luxeprobleem ofzo! *kots
[..]
waarom post je fotos van je torso erbij dan?
en waarom staat er op property van monkyyy?
drommeltjequote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien snap je de context niet
Omdat ik eigendom ben van Monkyyy, duh
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
Is er trouwens animo om op 28 januari bij mij in het cafe een meet te doen?
oeh wat erg.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Vrijdag trouwerij dus ben niet van de partij
Staat jouw café in Groningen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
vast wel.. al ben ik een week eerder al soort van in de buurtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
En het begon allemaal bij mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef gewoonfaye het volgende:
SR brengt radio49, avnzmg en 3fm samen,wat lief!
En dan rellen op de meet he, relnicht die je bentquote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
En het begon allemaal bij mij.
Heloef, bringing people and topics together since 2010
Je hebt wel een beetje die early-lanterfant post-stylo nuquote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh wat erg.
daar is confrontatie, en bevestiging
Waar is jouw cafe?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
Is goed, bel maar als je er bent, ik stuur je zo even mijn nummer.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan denk ik wel dat ik om 2 uur half 3 ofso ff kom. Ik moet je gewoon een brofist geven heloef.
Jammer dan kan ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
Het is een moetje kut manquote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh wat erg.
daar is confrontatie, en bevestiging
succes
Nee niet echtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Staat jouw café in Groningen?
Jij kon er toch 11 uur zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Loefje, wij gingen eerder toch? Dan hadden we ook nog een moment zonder meet, toch?
Gewoon gratis jonge!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Waar is jouw cafe?
En krijgen we goedkoop bier?
Boven-leeuwen en bier gratis dan hequote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Waar is jouw cafe?
En krijgen we goedkoop bier?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boven-leeuwen en bier gratis dan he
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is het gek dat ik boven en beneden snel door elkaar haal? ben er nog nooit gewezenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een week na de meet in utrecht?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
Hoe meer meets hoe beter, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een week na de meet in utrecht?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
2 weken achter elkaar een meet en veel bierquote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe meer meets hoe beter, toch?
Ja, punt is dat ik de 2 weken er na feestjes heb zitten en dan is het al weer carnaval.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee is niet gekquote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef clevy het volgende:
[..]
is het gek dat ik boven en beneden snel door elkaar haal? ben er nog nooit gewezen
Prachtig ja. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik eraan denkquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
2 weken achter elkaar een meet en veel bierGeweldig toch.
dan is tegen die tijd een navigatie locatie hint welkomquote:
hmm... dat klinkt wel erg goed natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Linkje naar de Utrecht meet? Had er wel wat over gehoord, maar niks over gelezen of aangemeld ofzo... niet van dit topic toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als mijn geld het toelaat, ben ik er zeker bij!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, punt is dat ik de 2 weken er na feestjes heb zitten en dan is het al weer carnaval.
Anders word het een maand later ofzo
Er is in Utrecht ook nog een meet?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef palawan het volgende:
[..]
hmm... dat klinkt wel erg goed natuurlijk
[..]
Linkje naar de Utrecht meet? Had er wel wat over gehoord, maar niks over gelezen of aangemeld ofzo... niet van dit topic toch?
met auto is zuipen ook minder posiquote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef palawan het volgende:
Heeft dat gat eigenlijk wel een treinstation? Ik heb namelijk geen auto ofzo
Voor jouw is het niet zo ver toch, moet vast wel lukken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als mijn geld het toelaat, ben ik er zeker bij!
Je zal naar tiel of nijmegen moeten met d trein en dan met de busquote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef palawan het volgende:
Heeft dat gat eigenlijk wel een treinstation? Ik heb namelijk geen auto ofzo
Ja inderdaad ik volg het niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wacht eens even, hoeveel meets gaan er nou plaatsvinden? En waar allemaal?
Is van radio49, we gaan uit in utrecht. Ik zit mobiel dus een linkje moet je zelf zoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef palawan het volgende:
[..]
hmm... dat klinkt wel erg goed natuurlijk
[..]
Linkje naar de Utrecht meet? Had er wel wat over gehoord, maar niks over gelezen of aangemeld ofzo... niet van dit topic toch?
Ik geloof inmiddels een meet in elke stad met meer dan 50,000 inwoners en allemaal tegelijkertijdquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Dordrecht is op 29 februari aan de beurtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof inmiddels een meet in elke stad met meer dan 50,000 inwoners en allemaal tegelijkertijd
Vrijdag: serious request meet: SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Vrijdag: serious request meet: SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan is er ergens een Utrecht meet. weet ik ook niks van... 20/21 januari ofzo?
Dan 28 januari een 'zoveel je kan drinken meet' in boven-leeuwen.
Zeg ik het zo goed?
Okido dan ben ik er ook 11 uur.quote:
count me in. Straks VH overhalen!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jouw is het niet zo ver toch, moet vast wel lukken.
Drinks are on me
20/21 januari hebben we toch al de weedmeet?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Vrijdag: serious request meet: SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan is er ergens een Utrecht meet. weet ik ook niks van... 20/21 januari ofzo?
Dan 28 januari een 'zoveel je kan drinken meet' in boven-leeuwen.
Zeg ik het zo goed?
Wie is VH? :squote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
count me in. Straks VH overhalen!
Dan kan je rustig sterven.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu kan ik vrijdag eindelijk zeggen dat ik heloef een brofist heb gegeven.
Ohwja, vergeten... maar ik kom toch niet op die meetquote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
20/21 januari hebben we toch al de weedmeet?
ik blijf denk ik tot 6 uur ofso, dan ben ik om 8 uur half 9 in limburg.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie is VH? :s
Blijven jij en heloef eigenlijk nog tot 's avonds vrijdag? Lijkt me leuk om jullie ook eens te zien. Vooral heloef eigenlijk
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
En heb ruimte genoeg als er mensen willen blijven slapen
Zij niet, ik ben er wel s'avonds.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Blijven jij en heloef eigenlijk nog tot 's avonds vrijdag? Lijkt me leuk om jullie ook eens te zien. Vooral heloef eigenlijk
Gewoonweg super!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
En heb ruimte genoeg als er mensen willen blijven slapen
Tof, ga ik eindelijk heloef meeten!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij niet, ik ben er wel s'avonds.
Wel zelf een luchtbed en slaapzak meebrengen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]je bent echt een baas beste man.
Oh is goed dan reizen we samen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik reis over schiphol, daar kunnen we ook afspreken? Ik kom zo op msn.
Ach ik heb wel vaker gewoon op een vloer geslapen maar een slaapzak moet wel lukkenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel zelf een luchtbed en slaapzak meebrengen.
Mooie vrouwen mogen uiteraard bij mij op de kamer
Mijn vriend. Post hier ook wel eensquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Inderdaad, ondenkbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)t-met-supporter.html
Absurd.
Jezus he. Lekker hoor dat voetbalquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)t-met-supporter.html
Absurd.
Heeft niks met voetbal zelf te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus he. Lekker hoor dat voetbal
Achterlijke regeltjes van de KNVB.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Die keeper nog rood geven ook, in plaats van hem gewoon huldigen.
Ik stel het ook al 7 jaar uit, maar de tandarts zegt dat ze nu eruit moeten. Kaakchirurg gaat kijken of dat ook echt moet. Het is nu moeilijk schoonmaken en het gaat daar ontsteken en rotten. Dan maar een operatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee joh moet je gewoon uitstellen.
stel ik ook al jaren uit.
jij die bruidegom boft wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dan kan ik niet
[..]
Het is een moetje kut manmijn leven is voorbij
Lijkt me verschrikkelijk, verstandskiezen eruitquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel het ook al 7 jaar uit, maar de tandarts zegt dat ze nu eruit moeten. Kaakchirurg gaat kijken of dat ook echt moet. Het is nu moeilijk schoonmaken en het gaat daar ontsteken en rotten. Dan maar een operatie.
Als zo'n "supporter" mij zou aanvallen kon die met een brancard van het veld en de scheids ook als ie me ook nog rood zou gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Ik moet ookquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel het ook al 7 jaar uit, maar de tandarts zegt dat ze nu eruit moeten. Kaakchirurg gaat kijken of dat ook echt moet. Het is nu moeilijk schoonmaken en het gaat daar ontsteken en rotten. Dan maar een operatie.
Of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Achterlijke regeltjes van de KNVB.
Einde carrière wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als zo'n "supporter" mij zou aanvallen kon die met een brancard van het veld en de scheids ook als ie me ook nog rood zou geven
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Heb nog geen idee, maar iedereen zegt dat het kut is.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, verstandskiezen eruit
Sterkte.quote:
ne joh, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wanneer moet je? Kunnen we elkaar digitale support gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog geen idee, maar iedereen zegt dat het kut is.
[..]
Sterkte.
Dit soort tuig vraagt er gewoon om.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
1 keer trappen is een reflex, 2x trappen is not done
Ik ben pascifist
Ik hoop voor dat die man die een zware straf krijgtquote:
Als je zelf aangevallen wordt, en ook nog eens totaal zonder aanleiding, door iemand die waarschijnlijk in het dagelijks leven zich ook erg agressief opstelt, dan mag je zo iemand helemaal de tyfus in trappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
1 keer trappen is een reflex, 2x trappen is not done
Ik ben pascifist
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja iets met oudste en wijste. Niet dat ik de actie afkeur hoor maar ik snap wel waarom de scheidsrechter er op reageert
Ik was ook jaren bang voor de tandarts. Uiteindelijk via de ACTA van m'n angst afgekomen. Nu weet ik dat de tandarts altijd moet verdoven als 'ie echt in m'n mond bezig isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wanneer moet je? Kunnen we elkaar digitale support geven
Ik ben 6 jaar niet geweest, angst voor de tandarts. Toen toch over de drempel heen, gelukkig helemaal niets aan de hand, geen gaatjes, krijg ik te horen dat er 2 operatief verwijderd moeten worden
Hopelijk vallen de kosten mee
Denk je?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij die bruidegom boft wel.
soit kan nu ook een moetje hebben . dat is echt confrontatie enzo, en bevestiging dat ik achterloop.
ik wil het ook hebben, echt gevoelens van leven voorbij idd als andere mensen dingen hebben, en zo dicht bij ook, en wel mogen proberen enzo.
Tandarts zit toch in het basispakket? Of heb je aanvullende tandverzekering?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ne joh, nergens voor nodig.
ik heb ook al minstens twee jaar doorwerwijzing naar het ziekenhuis liggen. maar ik ga gewoon niet meer naar de tandarts want voor me gevoel moet ik eerst zijn doorverwijzing aten doen anders kan hij daarom gaan zijken. en ben nog steeds niet naar de kaakschirurg geweest.
irritant dat ik tandartsverzekering heb kwam ik laatst achter. ben de laatste 2 jaar niet naar de tandarts geweest dus het heeft totaal geen nut
12 januari geloof ik. Wanneer jij moet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wanneer moet je? Kunnen we elkaar digitale support geven
Ik ben 6 jaar niet geweest, angst voor de tandarts. Toen toch over de drempel heen, gelukkig helemaal niets aan de hand, geen gaatjes, krijg ik te horen dat er 2 operatief verwijderd moeten worden
Hopelijk vallen de kosten mee
Hoi Moon.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
moet die keeper zich niet verdedigen ofzo? wat is deze
Ik niet dusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja iets met oudste en wijste. Niet dat ik de actie afkeur hoor maar ik snap wel waarom de scheidsrechter er op reageert
Helemaal mee eens, ik zeg enkeltje ziekenhuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat gaat totaal niet op. Zulke mensen leren het maar op één manier af, en dat is door al hun tanden eens een keer te verliezen.
Echt hé... Belachelijk dat daarvoor rood word gegevenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi kaneelquote:
Wat is deze, wollah. Tfoe!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Nog even bellen, verwijzing is net doorgestuurd. Ik ben aanvullend verzekerd, maar dit is in januari en ik heb nog 11 maanden te gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tandarts zit toch in het basispakket? Of heb je aanvullende tandverzekering?
[..]
12 januari geloof ik. Wanneer jij moet?
Bij mijn vorige tandarts had ik nooit iets, maar bij deze had ik ineens een mond vol gaatjes. Rekeningen overal.En pijn in mijn bakkes.
Nu ook nog de verstandskiezen. bah. Hou geen geld over.
Ik vind van wel. Z'n reactie is gewoon pure adrenaline, daar zit geen denkwerk bij en dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het ook gewoon zelfverdedigingquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als mlig een meisje bezwangerd verlaat ze hem nooit meer
Ik heb vanmiddag Strawberry geholpen een plaatje te vinden. En ik was lief tegen een meisje van mijn werk (ik heb haar een stuk van mijn chocokoek gegeven toen ze verlekkerd zat te kijken). Ik voel me goed.quote:
quote:
Dus dat was die "move" waar je het over had?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Strawberry geholpen een plaatje te vinden. En ik was lief tegen een meisje van mijn werk (ik heb haar een stuk van mijn chocokoek gegeven toen ze verlekkerd zat te kijken). Ik voel me goed.![]()
En hoe is het met jou?
Deed hij, maar ging daarna door in blinde woede.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Tjah adrenaline.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Deed hij, maar ging daarna door in blinde woede.
Das doodnormaal.quote:
Blinde woede, kom op zeg. Hij schopt 2x.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Deed hij, maar ging daarna door in blinde woede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |