de basis voor veel muziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
In wezen maakt de schrijver een hele hoop vergelijkingen om aan te geven hoe bijzonder de gevonden liefde is
doch goddelijk? Doe je dat wel goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.
Ebn de mensen die mij op de cam hebben gezien, dat was gewoon een opgenomen filmpje die ik zo heb gemonteerd dat het echt lijkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.
Dat ben ik toch, of niet dan. Ik heb het druk.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doch goddelijk? Doe je dat wel goed?
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
ik ben eigenlijk een seriemoordenaar en notoire hacker zodat ik mijn slachtoffers ongemerkt kan observeren voordat ik ze op gruwelijke en rituele wijze van hun leven ontneem.
dan kom ik liever de nep-dexter tegenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.
Ik win.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.
Ik win.
Ik ben eigenlijk een ongelofelijke Don Juan die met gemak elk meisje versiert, maar hier is om te bestuderen waarom jongens met minder zelfvertrouwen falen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
ik ben eigenlijk een seriemoordenaar en notoire hacker zodat ik mijn slachtoffers ongemerkt kan observeren voordat ik ze op gruwelijke en rituele wijze van hun leven ontneem.
Ik wist het welquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
ik doe niet aan social media. ik ben undercover. gespoofd over een proxy terwijl ik remote ben ingelogd op mijn bouncer.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik win.
Ben je wel een echt persoon?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik doe niet aan social media. ik ben undercover. gespoofd over een proxy terwijl ik remote ben ingelogd op mijn bouncer.
Okay jij wint. Zo absurd kunnen wij het niet maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben gewoon mijzelfEn nu jullie weer
Wat win ik?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jij wint. Zo absurd kunnen wij het niet maken.
quote:
Interessant.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
soms ben ik een bot om mezelf zo een alibi te verschaffen.
Ik zou nu willen dat het echt waar wasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een ongelofelijke Don Juan die met gemak elk meisje versiert, maar hier is om te bestuderen waarom jongens met minder zelfvertrouwen falen.
Gebruik die fantasie in je voordeel man. Vrouwen zijn gek op creativiteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat het echt waar wasBen jaloers op mezelf in mijn fantasie
Kom je ook naar de meet? Ik kan je wel kledingtips geven.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat het echt waar wasBen jaloers op mezelf in mijn fantasie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |