Nog een keer tetters is ook saai.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is toch pleonasme een slome schildpad
Jaquote:
Dat is een oudjequote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Over torrents gesproken, ik heb ze allemaal binnen
Een prachtig oudjequote:
Mel is nu te oud voor mij, maar hij mag/mocht er zeker wezenquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mel is nu te oud voor mij, maar hij mag/mocht er zeker wezen![]()
De films zijn tijdloos
Die moet je wel gezien hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
Mad max moet ik downloaden? Is dat een goede film?
Jawohlquote:
post nucleair wereldquote:
Jep 3quote:
Welke is dat ook al weerquote:
Samen deel 2 kijken?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Over torrents gesproken, ik heb ze allemaal binnen
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haaltquote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samen deel 2 kijken?
(Ik download niet zo snel dus deel 1 kijk ik niet met je samen)
Vind je hem ook hotquote:
Nu ik dat plaatje hierboven heb gezien, vind ik dat ik dat ik die film ook maar eens moet gaan kijkenquote:
Burn kringquote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haalt
Kring wil wel kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu ik dat plaatje hierboven heb gezien, vind ik dat ik dat ik die film ook maar eens moet gaan kijken
Doe ik ook... Maar ik denk niet dat die film binnen is voor vanavondquote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haalt
Appels en perenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Mad Max is zeg maar Waterworld zonder water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Moonwalk het volgende:
Linkje naar deel 1 om online te kijken. Voor de mensen die slecht zijn met torrents enzo3%, duurt veel te lang dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat ga je em kijke?
Rustig aan.
Gast.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ik denk vanavond laat pas hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3%, duurt veel te lang dusHoe laat ga je em kijke?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
O dan hou ik je wel op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk vanavond laat pas hoor![]()
Waarschijnlijk pas rond 23.00 of 0.00 of 0.30 ofzo
Oke gezellig, een filmdatequote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O dan hou ik je wel op de hoogte
Barbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ga je ook zijn hand vasthouden als het spannend is?quote:
Jaquote:
vroegah gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Wie kent er hier de bud spencer en terence hill films?
Ja zo over de top dat het toch wel leuk isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
vroegah gezien.die vechtscenes..
Haha, je bedoelt dat constant slappen in the face?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Het enige leuke aan kerst vind ik trouwens dat de home alone 1 en 2 weer komen.
Die vervelen nooit
Omdat het geen kerstfilmquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
Is groundhog day niet altijd rond kerst op tv?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Nee, dat is waarschijnlijk toeval. Groundhogday is overigens ergens februariquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waarom.
Ik geloof dat hij altijd rond deze tijd op tv komt?
Ik denk het jaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef Strani het volgende:
Waar is iedereen ineens? Allemaal nog GTST aan het kijken?
Lees eens wat topics terug zou ik zeggen:) De vorige 3 ofzoquote:
pff.. als ik wil lezen pak ik wel een boekquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Lees eens wat topics terug zou ik zeggen:) De vorige 3 ofzo
Jouw feestjequote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. als ik wil lezen pak ik wel een boek
Sigues siendo mi mujer deliciosa.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben een man uit zweden en ik ben 72 jaar, ik heb in het leger gediend en toen mocht ik er niet voor uit komen dat ik op mannen val. Nu nog steeds niet want dan gaan mijn excollega's zeuren. Daarom zit ik op Fok en doe ik alsof ik een 26 jarige vrijgezelle dame ben.
Ok het was een grapjequote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sigues siendo mi mujer deliciosa.
euh nee.. das geen feestje; dat is je woordenschat verhogen, fantasien gebruiken en kennis opdoen.quote:
Jij en moonwalk spreken Spaans he? Waar gaat dit nummer over?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sigues siendo mi mujer deliciosa.
Gastquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
euh nee.. das geen feestje; dat is je woordenschat verhogen, fantasien gebruiken en kennis opdoen.
een feestje is met mensen en drank
Iedereen heeft een levenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet normaal dat het zo stil is op dit tijdstip. Of heb jij ze allemaal neergemaaid?
Aan de titel te zien over bloemen in februari.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij en moonwalk spreken Spaans he? Waar gaat dit nummer over?
Ik versta er geen kloot van, maar het zit muzikaal zo lekker in elkaar
ja schat?quote:
Oh ik ook op jouquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Al was je de paus, ik zou nog op je vallen! Niet letterlijk he.
Dit dus benzinquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de titel te zien over bloemen in februari.
De vertaling die Google maakt van de songtekst is bijzonderquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de titel te zien over bloemen in februari.
quote:As lightning
like a plane
you came and I found love.
Hm.. nooit geloven wat Google zegtquote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
De vertaling die Google maakt van de songtekst is bijzonder
[..]
ja maar, ja maar.. google is your friend toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. nooit geloven wat Google zegt
Heb je een link van de lyrics?
Ja, maar vrienden houden je ook wel eens voor de gek.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. google is your friend toch ?
Surequote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
ja plagen doen ze graag.. maar das een teken van affectiequote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar vrienden houden je ook wel eens voor de gek.
Doe maar snel Benzin, Strani doet dat voor gratisquote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben een man uit zweden en ik ben 72 jaar, ik heb in het leger gediend en toen mocht ik er niet voor uit komen dat ik op mannen val. Nu nog steeds niet want dan gaan mijn excollega's zeuren. Daarom zit ik op Fok en doe ik alsof ik een 26 jarige vrijgezelle dame ben.
In wezen maakt de schrijver een hele hoop vergelijkingen om aan te geven hoe bijzonder de gevonden liefde isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Sure
http://www.musica.com/letras.asp?letra=2003104
Hoi jongedamequote:
de basis voor veel muziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
In wezen maakt de schrijver een hele hoop vergelijkingen om aan te geven hoe bijzonder de gevonden liefde is
doch goddelijk? Doe je dat wel goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.
Ebn de mensen die mij op de cam hebben gezien, dat was gewoon een opgenomen filmpje die ik zo heb gemonteerd dat het echt lijkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.
Dat ben ik toch, of niet dan. Ik heb het druk.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doch goddelijk? Doe je dat wel goed?
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
ik ben eigenlijk een seriemoordenaar en notoire hacker zodat ik mijn slachtoffers ongemerkt kan observeren voordat ik ze op gruwelijke en rituele wijze van hun leven ontneem.
dan kom ik liever de nep-dexter tegenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.
Ik win.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk voor de belastingdienst en hou mensen online in de gaten om te zien of hun social-media-gedrag strookt met hun jaaropgaves.
Ik win.
Ik ben eigenlijk een ongelofelijke Don Juan die met gemak elk meisje versiert, maar hier is om te bestuderen waarom jongens met minder zelfvertrouwen falen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
ik ben eigenlijk een seriemoordenaar en notoire hacker zodat ik mijn slachtoffers ongemerkt kan observeren voordat ik ze op gruwelijke en rituele wijze van hun leven ontneem.
Ik wist het welquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
ik doe niet aan social media. ik ben undercover. gespoofd over een proxy terwijl ik remote ben ingelogd op mijn bouncer.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik win.
Ben je wel een echt persoon?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik doe niet aan social media. ik ben undercover. gespoofd over een proxy terwijl ik remote ben ingelogd op mijn bouncer.
Okay jij wint. Zo absurd kunnen wij het niet maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben gewoon mijzelfEn nu jullie weer
Wat win ik?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jij wint. Zo absurd kunnen wij het niet maken.
quote:
Interessant.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
soms ben ik een bot om mezelf zo een alibi te verschaffen.
Ik zou nu willen dat het echt waar wasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een ongelofelijke Don Juan die met gemak elk meisje versiert, maar hier is om te bestuderen waarom jongens met minder zelfvertrouwen falen.
Gebruik die fantasie in je voordeel man. Vrouwen zijn gek op creativiteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat het echt waar wasBen jaloers op mezelf in mijn fantasie
Kom je ook naar de meet? Ik kan je wel kledingtips geven.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat het echt waar wasBen jaloers op mezelf in mijn fantasie
Meet?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Ik kan je wel kledingtips geven.
Dank jequote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest even denken hoor. .quit was wel scherp.
Ik vind mezelf wel goddelijk als ik in de spiegel of het raam kijk. Dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind nouvelles wel schattig, niet goddelijk
Ik heb geen goede fantasie; ik ben in het echt vrij stijf en saaiquote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gebruik die fantasie in je voordeel man. Vrouwen zijn gek op creativiteit.
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen goede fantasie; ik ben in het echt vrij stijf en saai
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chattenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?
Nou Benzin, die heb je in de pocket!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chatten
hij was 2 weken terug op tv vlak na sinterklaasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
Is groundhog day niet altijd rond kerst op tv?
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleidenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?
Waarom moet je daar nou weer voor liegen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleiden
Gemeen hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chatten
Mja, de essentie van verleiden is veel fantasie hebben en plezierig zijn, niet liegen om indrukwekkender over te komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleiden
Moah, ik heb nog nooit gelogen. Niet online en niet offline. Je moet gewoon weten wat je kwaliteiten zijn en die benadrukken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het miepen natuurlijk. Maar ook daar heb je wel een beetje gelijk in somsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel het oprechtof bedoel je het miepen
+1.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, ik heb nog nooit gelogen. Niet online en niet offline. Je moet gewoon weten wat je kwaliteiten zijn en die benadrukken.
Ik ben net terug van sporten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |