Appels en perenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Mad Max is zeg maar Waterworld zonder water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Moonwalk het volgende:
Linkje naar deel 1 om online te kijken. Voor de mensen die slecht zijn met torrents enzo3%, duurt veel te lang dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat ga je em kijke?
Rustig aan.
Gast.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ik denk vanavond laat pas hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3%, duurt veel te lang dusHoe laat ga je em kijke?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
O dan hou ik je wel op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk vanavond laat pas hoor![]()
Waarschijnlijk pas rond 23.00 of 0.00 of 0.30 ofzo
Oke gezellig, een filmdatequote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O dan hou ik je wel op de hoogte
Barbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ga je ook zijn hand vasthouden als het spannend is?quote:
Jaquote:
vroegah gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Wie kent er hier de bud spencer en terence hill films?
Ja zo over de top dat het toch wel leuk isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
vroegah gezien.die vechtscenes..
Haha, je bedoelt dat constant slappen in the face?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Het enige leuke aan kerst vind ik trouwens dat de home alone 1 en 2 weer komen.
Die vervelen nooit
Omdat het geen kerstfilmquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
Is groundhog day niet altijd rond kerst op tv?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Nee, dat is waarschijnlijk toeval. Groundhogday is overigens ergens februariquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waarom.
Ik geloof dat hij altijd rond deze tijd op tv komt?
Ik denk het jaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef Strani het volgende:
Waar is iedereen ineens? Allemaal nog GTST aan het kijken?
Lees eens wat topics terug zou ik zeggen:) De vorige 3 ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |