quote:Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Over torrents gesproken, ik heb ze allemaal binnen
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haaltquote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samen deel 2 kijken?
(Ik download niet zo snel dus deel 1 kijk ik niet met je samen)
Vind je hem ook hotquote:
Nu ik dat plaatje hierboven heb gezien, vind ik dat ik dat ik die film ook maar eens moet gaan kijkenquote:
Burn kringquote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haalt
Kring wil wel kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu ik dat plaatje hierboven heb gezien, vind ik dat ik dat ik die film ook maar eens moet gaan kijken
Doe ik ook... Maar ik denk niet dat die film binnen is voor vanavondquote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een torrent nemen waarbij je ze alle 3 tegelijk binnen haalt
Appels en perenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Mad Max is zeg maar Waterworld zonder water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Moonwalk het volgende:
Linkje naar deel 1 om online te kijken. Voor de mensen die slecht zijn met torrents enzo3%, duurt veel te lang dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat ga je em kijke?
Rustig aan.
Gast.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ik denk vanavond laat pas hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3%, duurt veel te lang dusHoe laat ga je em kijke?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
O dan hou ik je wel op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk vanavond laat pas hoor![]()
Waarschijnlijk pas rond 23.00 of 0.00 of 0.30 ofzo
Oke gezellig, een filmdatequote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O dan hou ik je wel op de hoogte
Barbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Ga je ook zijn hand vasthouden als het spannend is?quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |