vroegah gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Wie kent er hier de bud spencer en terence hill films?
Ja zo over de top dat het toch wel leuk isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
vroegah gezien.die vechtscenes..
Haha, je bedoelt dat constant slappen in the face?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Het enige leuke aan kerst vind ik trouwens dat de home alone 1 en 2 weer komen.
Die vervelen nooit
Omdat het geen kerstfilmquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
Is groundhog day niet altijd rond kerst op tv?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
Nee, dat is waarschijnlijk toeval. Groundhogday is overigens ergens februariquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waarom.
Ik geloof dat hij altijd rond deze tijd op tv komt?
Ik denk het jaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef Strani het volgende:
Waar is iedereen ineens? Allemaal nog GTST aan het kijken?
Lees eens wat topics terug zou ik zeggen:) De vorige 3 ofzoquote:
pff.. als ik wil lezen pak ik wel een boekquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Lees eens wat topics terug zou ik zeggen:) De vorige 3 ofzo
Jouw feestjequote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. als ik wil lezen pak ik wel een boek
Sigues siendo mi mujer deliciosa.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben een man uit zweden en ik ben 72 jaar, ik heb in het leger gediend en toen mocht ik er niet voor uit komen dat ik op mannen val. Nu nog steeds niet want dan gaan mijn excollega's zeuren. Daarom zit ik op Fok en doe ik alsof ik een 26 jarige vrijgezelle dame ben.
Ok het was een grapjequote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sigues siendo mi mujer deliciosa.
euh nee.. das geen feestje; dat is je woordenschat verhogen, fantasien gebruiken en kennis opdoen.quote:
Jij en moonwalk spreken Spaans he? Waar gaat dit nummer over?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sigues siendo mi mujer deliciosa.
Gastquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
euh nee.. das geen feestje; dat is je woordenschat verhogen, fantasien gebruiken en kennis opdoen.
een feestje is met mensen en drank
Iedereen heeft een levenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet normaal dat het zo stil is op dit tijdstip. Of heb jij ze allemaal neergemaaid?
Aan de titel te zien over bloemen in februari.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij en moonwalk spreken Spaans he? Waar gaat dit nummer over?
Ik versta er geen kloot van, maar het zit muzikaal zo lekker in elkaar
ja schat?quote:
Oh ik ook op jouquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Al was je de paus, ik zou nog op je vallen! Niet letterlijk he.
Dit dus benzinquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de titel te zien over bloemen in februari.
De vertaling die Google maakt van de songtekst is bijzonderquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de titel te zien over bloemen in februari.
quote:As lightning
like a plane
you came and I found love.
Hm.. nooit geloven wat Google zegtquote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
De vertaling die Google maakt van de songtekst is bijzonder
[..]
ja maar, ja maar.. google is your friend toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. nooit geloven wat Google zegt
Heb je een link van de lyrics?
Ja, maar vrienden houden je ook wel eens voor de gek.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. google is your friend toch ?
Surequote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
ja plagen doen ze graag.. maar das een teken van affectiequote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar vrienden houden je ook wel eens voor de gek.
Doe maar snel Benzin, Strani doet dat voor gratisquote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Same here. Ik ben een biseksuele man van 46 en zit momenteel in een zware depressie en daarom doe ik mij voor als een jonge doch goddelijke jongen/man van net 20 jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben een man uit zweden en ik ben 72 jaar, ik heb in het leger gediend en toen mocht ik er niet voor uit komen dat ik op mannen val. Nu nog steeds niet want dan gaan mijn excollega's zeuren. Daarom zit ik op Fok en doe ik alsof ik een 26 jarige vrijgezelle dame ben.
In wezen maakt de schrijver een hele hoop vergelijkingen om aan te geven hoe bijzonder de gevonden liefde isquote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Sure
http://www.musica.com/letras.asp?letra=2003104
Hoi jongedamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |