Meet?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Ik kan je wel kledingtips geven.
Dank jequote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest even denken hoor. .quit was wel scherp.
Ik vind mezelf wel goddelijk als ik in de spiegel of het raam kijk. Dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind nouvelles wel schattig, niet goddelijk
Ik heb geen goede fantasie; ik ben in het echt vrij stijf en saaiquote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gebruik die fantasie in je voordeel man. Vrouwen zijn gek op creativiteit.
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen goede fantasie; ik ben in het echt vrij stijf en saai
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chattenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?
Nou Benzin, die heb je in de pocket!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chatten
hij was 2 weken terug op tv vlak na sinterklaasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
Is groundhog day niet altijd rond kerst op tv?
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleidenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het online ook niet om iemand geïnteresseerd te krijgen?
Waarom moet je daar nou weer voor liegen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleiden
Gemeen hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel hoor als ie niet miept is ie heel lief en behulpzaam en leuk om mee te chatten
Mja, de essentie van verleiden is veel fantasie hebben en plezierig zijn, niet liegen om indrukwekkender over te komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat snap ik niet als dat niet eens lukt. Je hoeft toch niet naar te chatten naar waarheid, je kunt gewoon wat liegen om zo de dames te verleiden
Moah, ik heb nog nooit gelogen. Niet online en niet offline. Je moet gewoon weten wat je kwaliteiten zijn en die benadrukken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het miepen natuurlijk. Maar ook daar heb je wel een beetje gelijk in somsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel het oprechtof bedoel je het miepen
+1.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, ik heb nog nooit gelogen. Niet online en niet offline. Je moet gewoon weten wat je kwaliteiten zijn en die benadrukken.
Ik ben net terug van sporten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |