Je zal naar tiel of nijmegen moeten met d trein en dan met de busquote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef palawan het volgende:
Heeft dat gat eigenlijk wel een treinstation? Ik heb namelijk geen auto ofzo
Ja inderdaad ik volg het niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Wacht eens even, hoeveel meets gaan er nou plaatsvinden? En waar allemaal?
Is van radio49, we gaan uit in utrecht. Ik zit mobiel dus een linkje moet je zelf zoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef palawan het volgende:
[..]
hmm... dat klinkt wel erg goed natuurlijk
[..]
Linkje naar de Utrecht meet? Had er wel wat over gehoord, maar niks over gelezen of aangemeld ofzo... niet van dit topic toch?
Ik geloof inmiddels een meet in elke stad met meer dan 50,000 inwoners en allemaal tegelijkertijdquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Dordrecht is op 29 februari aan de beurtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof inmiddels een meet in elke stad met meer dan 50,000 inwoners en allemaal tegelijkertijd
Vrijdag: serious request meet: SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef -Nouvelles het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Vrijdag: serious request meet: SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan is er ergens een Utrecht meet. weet ik ook niks van... 20/21 januari ofzo?
Dan 28 januari een 'zoveel je kan drinken meet' in boven-leeuwen.
Zeg ik het zo goed?
Okido dan ben ik er ook 11 uur.quote:
count me in. Straks VH overhalen!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jouw is het niet zo ver toch, moet vast wel lukken.
Drinks are on me
20/21 januari hebben we toch al de weedmeet?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Vrijdag: serious request meet: SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan is er ergens een Utrecht meet. weet ik ook niks van... 20/21 januari ofzo?
Dan 28 januari een 'zoveel je kan drinken meet' in boven-leeuwen.
Zeg ik het zo goed?
Wie is VH? :squote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
count me in. Straks VH overhalen!
Dan kan je rustig sterven.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu kan ik vrijdag eindelijk zeggen dat ik heloef een brofist heb gegeven.
Ohwja, vergeten... maar ik kom toch niet op die meetquote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
20/21 januari hebben we toch al de weedmeet?
ik blijf denk ik tot 6 uur ofso, dan ben ik om 8 uur half 9 in limburg.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie is VH? :s
Blijven jij en heloef eigenlijk nog tot 's avonds vrijdag? Lijkt me leuk om jullie ook eens te zien. Vooral heloef eigenlijk
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
En heb ruimte genoeg als er mensen willen blijven slapen
Zij niet, ik ben er wel s'avonds.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie is VH? :s
Blijven jij en heloef eigenlijk nog tot 's avonds vrijdag? Lijkt me leuk om jullie ook eens te zien. Vooral heloef eigenlijk
Gewoonweg super!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
En heb ruimte genoeg als er mensen willen blijven slapen
Tof, ga ik eindelijk heloef meeten!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij niet, ik ben er wel s'avonds.
Wel zelf een luchtbed en slaapzak meebrengen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]je bent echt een baas beste man.
Oh is goed dan reizen we samen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik reis over schiphol, daar kunnen we ook afspreken? Ik kom zo op msn.
Ach ik heb wel vaker gewoon op een vloer geslapen maar een slaapzak moet wel lukkenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel zelf een luchtbed en slaapzak meebrengen.
Mooie vrouwen mogen uiteraard bij mij op de kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |