Nee niet echtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Staat jouw café in Groningen?
Jij kon er toch 11 uur zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Loefje, wij gingen eerder toch? Dan hadden we ook nog een moment zonder meet, toch?
Gewoon gratis jonge!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Waar is jouw cafe?
En krijgen we goedkoop bier?
Boven-leeuwen en bier gratis dan hequote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Waar is jouw cafe?
En krijgen we goedkoop bier?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boven-leeuwen en bier gratis dan he
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is het gek dat ik boven en beneden snel door elkaar haal? ben er nog nooit gewezenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een week na de meet in utrecht?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
Is er trouwens animo om op 28 januari bij mij in het cafe een meet te doen?
Hoe meer meets hoe beter, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een week na de meet in utrecht?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
2 weken achter elkaar een meet en veel bierquote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe meer meets hoe beter, toch?
Ja, punt is dat ik de 2 weken er na feestjes heb zitten en dan is het al weer carnaval.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee is niet gekquote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef clevy het volgende:
[..]
is het gek dat ik boven en beneden snel door elkaar haal? ben er nog nooit gewezen
Prachtig ja. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik eraan denkquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
2 weken achter elkaar een meet en veel bierGeweldig toch.
dan is tegen die tijd een navigatie locatie hint welkomquote:
hmm... dat klinkt wel erg goed natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Linkje naar de Utrecht meet? Had er wel wat over gehoord, maar niks over gelezen of aangemeld ofzo... niet van dit topic toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als mijn geld het toelaat, ben ik er zeker bij!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, punt is dat ik de 2 weken er na feestjes heb zitten en dan is het al weer carnaval.
Anders word het een maand later ofzo
Er is in Utrecht ook nog een meet?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef palawan het volgende:
[..]
hmm... dat klinkt wel erg goed natuurlijk
[..]
Linkje naar de Utrecht meet? Had er wel wat over gehoord, maar niks over gelezen of aangemeld ofzo... niet van dit topic toch?
met auto is zuipen ook minder posiquote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef palawan het volgende:
Heeft dat gat eigenlijk wel een treinstation? Ik heb namelijk geen auto ofzo
Voor jouw is het niet zo ver toch, moet vast wel lukken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als mijn geld het toelaat, ben ik er zeker bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |