Mijn vriend. Post hier ook wel eensquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Wie is VH? :s
Blijven jij en heloef eigenlijk nog tot 's avonds vrijdag? Lijkt me leuk om jullie ook eens te zien. Vooral heloef eigenlijk
Inderdaad, ondenkbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)t-met-supporter.html
Absurd.
Jezus he. Lekker hoor dat voetbalquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)t-met-supporter.html
Absurd.
Heeft niks met voetbal zelf te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus he. Lekker hoor dat voetbal
Achterlijke regeltjes van de KNVB.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Die keeper nog rood geven ook, in plaats van hem gewoon huldigen.
Ik stel het ook al 7 jaar uit, maar de tandarts zegt dat ze nu eruit moeten. Kaakchirurg gaat kijken of dat ook echt moet. Het is nu moeilijk schoonmaken en het gaat daar ontsteken en rotten. Dan maar een operatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee joh moet je gewoon uitstellen.
stel ik ook al jaren uit.
jij die bruidegom boft wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dan kan ik niet
[..]
Het is een moetje kut manmijn leven is voorbij
Lijkt me verschrikkelijk, verstandskiezen eruitquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel het ook al 7 jaar uit, maar de tandarts zegt dat ze nu eruit moeten. Kaakchirurg gaat kijken of dat ook echt moet. Het is nu moeilijk schoonmaken en het gaat daar ontsteken en rotten. Dan maar een operatie.
Als zo'n "supporter" mij zou aanvallen kon die met een brancard van het veld en de scheids ook als ie me ook nog rood zou gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Ik moet ookquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel het ook al 7 jaar uit, maar de tandarts zegt dat ze nu eruit moeten. Kaakchirurg gaat kijken of dat ook echt moet. Het is nu moeilijk schoonmaken en het gaat daar ontsteken en rotten. Dan maar een operatie.
Of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Achterlijke regeltjes van de KNVB.
Einde carrière wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als zo'n "supporter" mij zou aanvallen kon die met een brancard van het veld en de scheids ook als ie me ook nog rood zou geven
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
Heb nog geen idee, maar iedereen zegt dat het kut is.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, verstandskiezen eruit
Sterkte.quote:
ne joh, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wanneer moet je? Kunnen we elkaar digitale support gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog geen idee, maar iedereen zegt dat het kut is.
[..]
Sterkte.
Dit soort tuig vraagt er gewoon om.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
1 keer trappen is een reflex, 2x trappen is not done
Ik ben pascifist
Ik hoop voor dat die man die een zware straf krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |