Doe je kickboxen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben net terug van sporten.
Heb beetje op een kussen lopen schoppen en slaan. Lachen joh, vooral als zo'n grietje van 18 het vasthoud en die niet zo heel stevig is
En daarna met zo'n gast van 100 kilo lopen stoeien
Klinkt rawr. het gedeelte van die 18 jarige chick dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben net terug van sporten.
Heb beetje op een kussen lopen schoppen en slaan. Lachen joh, vooral als zo'n grietje van 18 het vasthoud en die niet zo heel stevig is
En daarna met zo'n gast van 100 kilo lopen stoeien
nee joh moet je gewoon uitstellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, maar ik ben jarig dan en ik moet de dag erna naar het ziekenhuis voor mijn verstandskiezen. Lijkt me niet echt praktisch.
Naar Leiden? Weet niet; was vorige week ook al in Leiden en ik ben zowat 5 uur onderweg als ik heen- en weer moet.quote:
Zekers, had helemaal geen zin om te gaan. Maar toch weer erg leuk toen ik er eenmaal wasquote:
Serious Request meetquote:
Ik ben er, dus ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar Leiden? Weet niet; was vorige week ook al in Leiden en ik ben zowat 5 uur onderweg als ik heen- en weer moet.
Wordt dat zo leuk dan?
En ik, en Myra, en Kaneel, en MLiG, en Captain_nogwatquote:
Het is dus eigenlijk een soort herhaling van de laatste meet, maar dan mét heloefquote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef palawan het volgende:
[..]
En ik, en Myra, en Kaneel, en MLiG, en Captain_nogwat
Die ken je al allemaal, dus komt helemaal goed
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben onzekerwaarom post je fotos van je torso erbij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom staat er op property van monkyyy?
Ik ook zoiets hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar Leiden? Weet niet; was vorige week ook al in Leiden en ik ben zowat 5 uur onderweg als ik heen- en weer moet.
Wordt dat zo leuk dan?
Why?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ben wel op tijd weer weg naar limbuuurg jonge.
Wie woont er in Limburg....quote:
Haha zoiets + nog een heleboel anderen. Komen best veel fokkers volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een soort herhaling van de laatste meet, maar dan mét heloef?
Heeft iemand toevallig een linkje?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha zoiets + nog een heleboel anderen. Komen best veel fokkers volgens mij.
Alleen niet allemaal op hetzelfde moment, sommigen al om 12:00 uur, en anderen pas later.
Ik kom zelf pas rond 18:30 ofzo
Ik zal erover nadenken, zou het wel leuk vinden om je te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook zoiets hoor!Maar ik ben er ook, al ben ik er niet de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |