Niet in dit topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hey zwijn! Jij ook hier? En mijn tetten heb je toch wel al gezien?
Ja, maar je kan niet verwachten dat iemand je reactie ook daadwerkelijk leest als hij na de vraag te stellen even iets anders gaat doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik (en met mij nog vele anderen) beantwoorden die vragen wel gewoon serieus hoor. Maar misschien is het wel moeiijk lezen inderdaad door al die andere comments er tussendoor
Ik denk dat de mensen met een vraag moeten realiseren dat dat nog steeds kan en daar komen ook altijd nog gewoon antwoord op. Dat er tussendoor gewoon slowchat is, is nou eenmaal logisch na zoveel delen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als de meerderheid het zo wil, prima hoor, dan kom ik af en toe wel een keer hallo zeggen. Maar ten eerste is mensen helpen op deze manier geen doen meer, en aan de andere kant kun je er vanuit gaan dat de reeks gewoon een keer dichtgegooid gaat worden als mensen zichzelf niet een beetje in de hand houden. En dat zou, vind ik, zonde zijnWaar vroegah het hoewel het nog relatief offtopic was posts waren met inhoud is het nu gewoon gechat met reacties van een paar woorden.
Probeer mensen zeker niet een bepaalde hoek in te dwingen ofzo, vroeg het me gewoon af of er meer mensen waren die het jammer vonden dat het topic in eigenlijk puur een SC is uitgemond.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet verwachten dat iemand je reactie ook daadwerkelijk leest als hij na de vraag te stellen even iets anders gaat doen.
Want dan is er alweer allemaal onzin overheen gekomen.
Dus voor advies is het gewoon niet meer zo geschikt.
Ik had net een oproep geplaatst dat iedereen ff z'n piemel moet meten. Dan kunnen we een ranking maken. Iedereen klaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen met een vraag moeten realiseren dat dat nog steeds kan en daar komen ook altijd nog gewoon antwoord op. Dat er tussendoor gewoon slowchat is, is nou eenmaal logisch na zoveel delen.
Het is geen topic meer met 1 onderwerp, maar er moet zeker wel de ruimte voor vragen zijn.
En nu wil ik het weer over piemels hebben.
Daar is de spytool handig voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet verwachten dat iemand je reactie ook daadwerkelijk leest als hij na de vraag te stellen even iets anders gaat doen.
Een reactie komt binnen 5 minuten, als je meteen iets anders gaat doen moet je gewoon niet posten of een topic openen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar is de handige spytool voorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Er werden niet alleen maar versierproblemen besproken. In veel gevallen ligt er ook sociale onhandigheid aan ten grondslag, en ook daarover (en aanverwante zaken) werden besproken. Maar vooral het grootste verschil tussen toen (toen het ook gewoon een erg actief topic was) en nu is dat op dit moment het gros van de reacties gewoon pure slowchat zijn. Een regel max, paar woorden, en bovendien vaak gewoon een chat tussen 2 of 3 personen. En ik vind het jammer dat het topic daarop uitgelopen is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Waar je dus eigenlijk om vraagt is een dood topic waar voor de zoveelste keer wordt verteld dat je meisjes aan moet kijken ipv naar de grond? Want daar gaat het naar toe als je hier alleen maar versierproblemen gaat bespreken.
GMTAquote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar is de handige spytool voor
En dan tegen Moon gaan zeuren dat de reactie te lang uitblijft.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ervaring is dat veel nieuwkomers ook een dm of pm sturen met vragen.
Dit ook, en er wordt gewoon door iedereen op in gegaan hoor tot diegene zelf opeens gaat slowchattenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ervaring is dat veel nieuwkomers ook een dm of pm sturen met vragen.
Volgens mij gebruik jij die altijd! Hoe werkt dat/waar vind ik dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar is de handige spytool voor
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben heel populair in CUL, kennelijk
Grappig dat dit topic door een nieuw groepje geclaimd wordt die dan opeens menen te weten hoe iemand wel of niet zou moeten posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Myraela het volgende:
Een reactie komt binnen 5 minuten, als je meteen iets anders gaat doen moet je gewoon niet posten of een topic openen.
imageshack kan niet op fokquote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Cactus1 het volgende:
[ http://img505.imageshack.us/img505/4182/nobadtimeigf599lf9.jpg (copy/paste deze link) ]
Vind je dat echt zo eng? Ook als iemand jou aanraakt? Dus stel je voor dat ik met jou op de bus zit te wachten en ik moet zo hard lachen dat ik aan je ga hangen/leunen ofzo. Sta je dan alsof je een spook ziet ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds gek om andere mensen aan te raken, maar ik moet er maar eens aan wennen.
Wut? Ik geloof dat je iemand anders bedoelt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan tegen Moon gaan zeuren dat de reactie te lang uitblijft.
Inderdaad. Veel influx.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit ook, en er wordt gewoon door iedereen op in gegaan hoor tot diegene zelf opeens gaat slowchatten
Stomme spytool.quote:
Er is er 1 in dit topic die het weet.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan tegen Moon gaan zeuren dat de reactie te lang uitblijft.
"Nieuw groepje"quote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig dat dit topic door een nieuw groepje geclaimd wordt die dan opeens menen te weten hoe iemand wel of niet zou moeten posten.
Niet iedereen heeft constant tijd om bij een topic te blijven. Je kan mensen niet vertellen hoe ze moeten posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een reactie komt binnen 5 minuten, als je meteen iets anders gaat doen moet je gewoon niet posten of een topic openen.
Wat deze man zegt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft constant tijd om bij een topic te blijven. Je kan mensen niet vertellen hoe ze moeten posten.
Het punt is, dat dit topic zijn oorspronkelijke doel voorbij is geschoten, en niet meer heel erg geschikt is om puur tips te geven (of je moet echt veel tijd hebben om de slowchat te volgen)
Dus kunnen mensen beter een nieuw topic openen, dan hier posten met een vraag.
Of PM / DM'en.
Er is ook al meerdere keren in het Feedback topic aangegeven dat dit een slowchat topic met een thema is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft constant tijd om bij een topic te blijven. Je kan mensen niet vertellen hoe ze moeten posten.
Het punt is, dat dit topic zijn oorspronkelijke doel voorbij is geschoten, en niet meer heel erg geschikt is om puur tips te geven (of je moet echt veel tijd hebben om de slowchat te volgen)
Dus kunnen mensen beter een nieuw topic openen, dan hier posten met een vraag.
Of PM / DM'en.
Ja, ik schrik iedere keer. En als ik het aan zie komen zit ik in mezelf te zeggen: Niet schrikken, ze gaat je dalijk aanraken!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vind je dat echt zo eng? Ook als iemand jou aanraakt? Dus stel je voor dat ik met jou op de bus zit te wachten en ik moet zo hard lachen dat ik aan je ga hangen/leunen ofzo. Sta je dan alsof je een spook ziet ?
Nee ik doe geen druggsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Moon en Kaneelstokje komen jullie ook naar de blowmeet?
Lijkt me best leuk, maar ik ben jarig dan en ik moet de dag erna naar het ziekenhuis voor mijn verstandskiezen. Lijkt me niet echt praktisch.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Moon en Kaneelstokje komen jullie ook naar de blowmeet?
En bij mannen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik schrik iedere keer. En als ik het aan zie komen zit ik in mezelf te zeggen: Niet schrikken, ze gaat je dalijk aanraken!
Als ik een vriendin heb, duurt het ook tijden voordat dat een beetje over is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, maar ik ben jarig dan en ik moet de dag erna naar het ziekenhuis voor mijn verstandskiezen. Lijkt me niet echt praktisch.
Oke jammerquote:
Als bijvoorbeeld een collega me aanraakt voor een schouderklopje ofzo, schrik ik ook.quote:
Kaakchirurg. Ik kijk er al naar uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Oke jammer
Succes met je kiezen Kaneel. Moet je naar de kaakchirurg of tandarts? Ik heb die van mij paar maanden geleden meten doen....brrr
Klopt, en naar mijn mening de laatste tijd vooral de verkeerde kant op. Maar don't worry, ik gun het jullie van harte hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Myraela het volgende:
"Nieuw groepje"![]()
Gaan we nu een "Ja maar, het begon zo, wij waren er eerder, welles nietes" discussie houden?![]()
Topics veranderen.
Klote. Be prepared om echt een wang formaat tennisbal te hebben de week erna...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaakchirurg. Ik kijk er al naar uit.
Oh dus wel echt bij alles, en niet perse een angst voor vrouwen. Vind ik wel bijzonder, ik weet er alleen helemaal niks over. Ik wil ook niet dat elke vreemde me aanraakt hoor, en ik vind dat verplichte drie zoenen elke keer ook vervelend, maar dat is heel anders. Geen angst of schrikken enzo. Bij je familie zal je het wel niet hebben aangezien je die langer kent.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld een collega me aanraakt voor een schouderklopje ofzo, schrik ik ook.
Maar met mijn vrienden, die ik nu al jaren ken, gaat het iets beter. Ik schrik niet meer, maar echt gemakkelijk is het ook niet.
En zorg dat je vloeibaar voedsel in huis hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote. Be prepared om echt een wang formaat tennisbal te hebben de week erna...
Oja en neem die pillen die ze je geven. Ik was daar te koppig voor maar je hebt het echt nodig.
Ach ja, gelukkig heb je relatieplanet nog niet waar?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klopt, en naar mijn mening de laatste tijd vooral de verkeerde kant op. Maar don't worry, ik gun het jullie van harte hoorIk vind het alleen zelf een beetje jammer
Hij vermaakt zich wel met zijn vrouw vriendin en kindquote:Op woensdag 21 december 2011 14:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Ach ja, gelukkig heb je relatieplanet nog niet waar?
Jij hebt het ook weleens ondergaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
En zorg dat je vloeibaar voedsel in huis hebt.
Zoenen doe ik ook nooitquote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh dus wel echt bij alles, en niet perse een angst voor vrouwen. Vind ik wel bijzonder, ik weet er alleen helemaal niks over. Ik wil ook niet dat elke vreemde me aanraakt hoor, en ik vind dat verplichte drie zoenen elke keer ook vervelend, maar dat is heel anders.
Zo erg? Hopelijk hoef ik geen presentatie te houden dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote. Be prepared om echt een wang formaat tennisbal te hebben de week erna...
Oja en neem die pillen die ze je geven. Ik was daar te koppig voor maar je hebt het echt nodig.
Ik raak mijn familie nooit meer aan dan een hand of een zoen op de wang.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh dus wel echt bij alles, en niet perse een angst voor vrouwen. Vind ik wel bijzonder, ik weet er alleen helemaal niks over. Ik wil ook niet dat elke vreemde me aanraakt hoor, en ik vind dat verplichte drie zoenen elke keer ook vervelend, maar dat is heel anders. Geen angst of schrikken enzo. Bij je familie zal je het wel niet hebben aangezien je die langer kent.Wel knap dat je dan gister een vrouw hebt aangeraakt
![]()
En waterijsjesquote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef Murdera het volgende:
Nee, via mobiel.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Strawberry startte haar pc en fok opnieuw op om jullie allemaal een goede nachtrust te wensen
Goede tip, had ik nog niet aan gedacht. Ik zal wat yoghurt en dergelijke halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar een vriend van me dacht stoer te zijn en vast voedsel te eten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt het ook weleens ondergaan?
Ik had het toen maar aan 1 kant, dus met de andere kant kon ik gewoon kauwen.
Heb je ook gezien dat er zelfs stelletjes zijn ontstaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klopt, en naar mijn mening de laatste tijd vooral de verkeerde kant op. Maar don't worry, ik gun het jullie van harte hoorIk vind het alleen zelf een beetje jammer
Waar komt die angst voor aanraking vandaan dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak mijn familie nooit meer aan dan een hand of een zoen op de wang.
Die vrouw gister was een collega die me al 2 keer had aangeraakt, dus het leek me soort van must om het terug te doen. Ze is de enige collega die ik zelf heb aangeraakt, en ik werk er nu 4 maanden.
Weet je nog die foto die ik je stuurde, waar ik op stond met dat meisje verkleed als elfje? Ik stond stijf van de zenuwen en angst. Merkte ze ook.
Ze doen nooit 2 kanten tegelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt het ook weleens ondergaan?
Ik had het toen maar aan 1 kant, dus met de andere kant kon ik gewoon kauwen.
Haha ik moest toen een praktijktentamen maken. Stond ik daar met m'n enorme wang. De docent zei: "ik vond je gezicht er erg onsymmetrisch uitzien maar je deed het verder heel goed, een 8"quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg? Hopelijk hoef ik geen presentatie te houden dan.
Vreselijk, dat doe ik alleen als het iemand is die ik jaren niet heb gezien en ook weer jaren niet meer zal zienquote:
Ik geloof je amperquote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je nog die foto die ik je stuurde, waar ik op stond met dat meisje verkleed als elfje? Ik stond stijf van de zenuwen en angst. Merkte ze ook.
Hoe raakt zij jou aan? Zie je haar ook andere mensen aanraken? Klinkt stom, maar ik bedoel meer of ze een aanraaktype is of dat het alleen bij jou is. Je hebt ook mensen die echt de hele tijd door iedereen aanraken en veel te dichtbij staan. Dat kan ook wel vervelend zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg? Hopelijk hoef ik geen presentatie te houden dan.
[..]
Ik raak mijn familie nooit meer aan dan een hand of een zoen op de wang.
Die vrouw gister was een collega die me al 2 keer had aangeraakt, dus het leek me soort van must om het terug te doen. Ze is de enige collega die ik zelf heb aangeraakt, en ik werk er nu 4 maanden.
en soep en noodlesquote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede tip, had ik nog niet aan gedacht. Ik zal wat yoghurt en dergelijke halen.
Ik probeer altijd de poolse manier te introduceren, 5 in plaats van 3.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vreselijk, dat doe ik alleen als het iemand is die ik jaren niet heb gezien en ook weer jaren niet meer zal zien
Geen idee. Vroeger als kleine jongen speelde ik gewoon met andere kinderen. En daar kwam ook aanraking bij kijken. Werkelijk geen idee wat het is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar komt die angst voor aanraking vandaan dan?
Goede opbouwende kritiek. Wat doe (deed) je voor opleiding?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik moest toen een praktijktentamen maken. Stond ik daar met m'n enorme wang. De docent zei: "ik vond je gezicht er erg onsymmetrisch uitzien maar je deed het verder heel goed, een 8"
Knuffelen ftw.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik knuffel iedereen die er een beetje voor open staat.
Ik knuffel niet zomaar met mensenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zeg ook niet dat het allemaal slecht is ofzo! Het gaat me gewoon ff om dat 11 topics op een dag vol eenregelige slowchat een beetje doorgeslagen is. Daardoor is het topic en wat daarbinnen gebeurt niet meer te volgen als je dit af en toe ff checkt. Ik vind het heel leuk voor Loka en Newbie enzo, maar ik weet bijvoorbeeld gewoon niet hoe het daar nu mee gaat omdat het topic niet meer bij te houden isquote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Moonwalk het volgende:
Heb je ook gezien dat er zelfs stelletjes zijn ontstaan?
Ik snap wel dat je het vervelend vindt als je wat anders bent gewend, maar dit topic brengt nog best bizarre goeie dingen![]()
Er zijn koppeltjes, er zijn mensen echt door het hele proces heen geholpen en die posten nu niet meer omdat ze aan de vrouw zijn ( Keyos). Er zijn dates tussen mensen uit dit topic geweest en nog veel meer. Mensen met een probleem krijgen ook echt wel de aandacht als ze posten.
Het gaat nu misschien anders dan wat jij gewend was, maar ik vind dat je het wel een beetje tekort doet nu
Hu huquote:Op woensdag 21 december 2011 14:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Ach ja, gelukkig heb je relatieplanet nog niet waar?
Oh noquote:Op woensdag 21 december 2011 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de poolse manier te introduceren, 5 in plaats van 3.
Maar mensen houden niet van de poolse manier geloof ik.
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Na alcohol begin ik te zoenen en te knuffelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik knuffel niet zomaar met mensen
Of ik moet genoeg alcohol op hebben
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh nozulke kerels ken ik ook, en er dan heel hard bij lachen van
![]()
![]()
leuk he bij mij zijn het er altijd 5 !
![]()
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na alcohol begin ik te zoenen en te knuffelen.
Wat triest van die leraarquote:Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik moest toen een praktijktentamen maken. Stond ik daar met m'n enorme wang. De docent zei: "ik vond je gezicht er erg onsymmetrisch uitzien maar je deed het verder heel goed, een 8"
Het gaat over knuffelen en faye komt erinnquote:
Heb jij die foto gezien? Wut?quote:
Hand op mijn arm en schouder. Ik weet eigenlijk niet of ze ook andere mensen aanraakt, let ik nooit zo op. Maar ze is dolgelukkig met haar vriend (al mag ze daar best iets minder over praten), dus ze zal het niet doen omdat ze me leuk vindt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe raakt zij jou aan? Zie je haar ook andere mensen aanraken? Klinkt stom, maar ik bedoel meer of ze een aanraaktype is of dat het alleen bij jou is. Je hebt ook mensen die echt de hele tijd door iedereen aanraken en veel te dichtbij staan. Dat kan ook wel vervelend zijn
Dat heb ik altijd in voorraad.quote:
Knuffelnegerquote:
Haha nee het was een hele leuke leraar. In de context klopte het.quote:
Hoi jij.quote:
In Wenen gaven ze er vaak 2 op de wang en 1 op de mond. Vond ik ook wel wat hebben. Hoppa, tong erbij en je hebt je eerste base al te pakkenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:44 schreef Murdera het volgende:
Ik probeer altijd de poolse manier te introduceren, 5 in plaats van 3.
Maar mensen houden niet van de poolse manier geloof ik.
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Knuffelneger
Ik post of kei negatief naar jou, of heel positiefweird.
Die doen mannen ook vaak, 2 netjes op de wang en dan vol op de bek.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
In Wenen gaven ze er vaak 2 op de wang en 1 op de mond. Vond ik ook wel wat hebben. Hoppa, tong erbij en je hebt je eerste base al te pakken
Oeh! Like!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
In Wenen gaven ze er vaak 2 op de wang en 1 op de mond. Vond ik ook wel wat hebben. Hoppa, tong erbij en je hebt je eerste base al te pakken
Nadat ik net iets positiefs heb gezegd mag je best een virtuele knuffelquote:
Echt, knuffelenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat over knuffelen en faye komt erinn
Gulp open en er uit laten hangen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh! Like!
Dan ondertussen stiekem je broek uit doen, en dan ben je er al bijna!
Als je een half uurtje langer blijft zitten ben je bij mijquote:Op woensdag 21 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er over iets meer dan een uur al
Dat is een beetje m'n eindmove na een date om te testen of ze interesse heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
Die doen mannen ook vaak, 2 netjes op de wang en dan vol op de bek.
Wiggle wiggle wiggle YEAH!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Murdera het volgende:
Oeh! Like!
Vergeet geen hand in haar broek te stoppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh! Like!
Werkt het?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het veel fijner als ze me gewoon meteen recht zoenen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is een beetje m'n eindmove na een date om te testen of ze interesse heeft
Nicequote:Op woensdag 21 december 2011 14:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is een beetje m'n eindmove na een date om te testen of ze interesse heeft
Als ik ook maar een beetje interesse heb werkt het wel ja. Maar het is soms even wat ongemakkelijk als je het niet verwacht.quote:
Ik hou niet van zoenen als het vet onverwacht isquote:Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het veel fijner als ze me gewoon meteen recht zoenen.
Ik knuffel iedereen die ik tegenkom die ik ken als ik uit ga.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg soms een knuffel van een man
Met een juiste blik etc vind ik het minder onverwacht dan als het ineens is terwijl ik eigenlijk nog een kusje op de wang wilde geven.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hou niet van zoenen als het vet onverwacht is
Maar dan zie je het toch aankomen als er iemand opeens heel dichtbij komt?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hou niet van zoenen als het vet onverwacht is
Brohug!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg soms een knuffel van een man
Ik zou het niet eens durven.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Nice
Heb er weleens over gedacht, maar is het dan niet heel erg onverwachts?
Daar hebben ze zelfvertrouwen en lef voor nodig..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het veel fijner als ze me gewoon meteen recht zoenen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Brohug!
Ik zie niet in wat er raar is aan een man een knuffel geven.
Minder onverwacht als je de tweede kus al wat meer richting haar mond doet. Iemand die ik leuk vond deed dat ook een keertje, en toen zag ik de derde al aankomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Nice
Als die persoon leuk is, oke, maar dan ga ik zelf al niet voor de kus op de wang. En een zoen op het laatst is niet mijn dingquote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een juiste blik etc vind ik het minder onverwacht dan als het ineens is terwijl ik eigenlijk nog een kusje op de wang wilde geven.
Jamaar dat weet je dus niet als je zo een kus op de wang geeftquote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar dan zie je het toch aankomen als er iemand opeens heel dichtbij komt?
Misschien moet ik die eens aanschaffen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfvertrouwen en lef voor nodig..
Daarom vind ik het juist tof.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfvertrouwen en lef voor nodig..
Ik bedoel ook op het eind van een date ofzo he.quote:
Nah, sowieso als ik niet het gevoel heb dat ik een kans maak dan doe ik het niet. Maar het is een beetje opbouw zegmaar, gewoon net wat dichterbij gaan staan dan normaal, haar iets langer vast houden, de eerste twee zoenen net wat langer en dan de laatste rustig maar zelfverzekerd op d'r mond. Ook wel eens een blauwtje gelopen hoor, maar over 't algemeen is het dan tongelen geblazen. Fucking spannend maar daarom ook leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef palawan het volgende:
Nice
Ja, precies, dat. Dan geef je haar ook nog de optie jou te corrigeren als ze het niet ziet zitten. Dus in plaats van op haar wangen echt vlak naast haar mondhoek.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef Moonwalk het volgende:
Minder onverwacht als je de tweede kus al wat meer richting haar mond doet. Iemand die ik leuk vond deed dat ook een keertje, en toen zag ik de derde al aankomen.
Dat doe ik ook!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik bespring ValHallen ook altijd als ik hem zie.
Ja, alsnog zou ik het niet durven.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik bedoel ook op het eind van een date ofzo he.
Niet met een willekeurige chick die je net 10minuten kent
Preciesquote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nah, sowieso als ik niet het gevoel heb dat ik een kans maak dan doe ik het niet. Maar het is een beetje opbouw zegmaar, gewoon net wat dichterbij gaan staan dan normaal, haar iets langer vast houden, de eerste twee zoenen net wat langer en dan de laatste rustig maar zelfverzekerd op d'r mond. Ook wel eens een blauwtje gelopen hoor, maar over 't algemeen is het dan tongelen geblazen. Fucking spannend maar daarom ook leuk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik bespring ValHallen ook altijd als ik hem zie.
Hij kwam opeens uit het niets op die TAL meet, ik was dronken en heel blij dat ik hem zag en hem een halve minuut als een mongool heb omhelsd.quote:
Na een paar keer zoenen wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, alsnog zou ik het niet durven.
Meestal worden die 3 zoenen zo snel gedaan, kan je nauwelijks mikken... sowieso kus je de helft van de tijd lucht.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Minder onverwacht als je de tweede kus al wat meer richting haar mond doet. Iemand die ik leuk vond deed dat ook een keertje, en toen zag ik de derde al aankomen.
Als ze niet wil zal ze waarschijnlijk haar wang zo draaien, dat je bij de derde geen kans meer hebt om het op haar mond te doen
Werk zequote:Op woensdag 21 december 2011 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik ga maar weer eens werken.Tot vanavond.
Ik haat "dat had ik moeten doen" momenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk later altijd, op dat moment had ik dat moeten doen..
In het algemeen. Ofja, de eerste zoen blijft altijd een beetje eng, maar gaat wel steeds eerder en sneller.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met die persoon bedoel je?
Of in het algemeen, want nee, ik niet in elk geval.
Het is de bedoeling dat je daar als man natuurlijk de leiding in neemt. En je zit dan als het goed is in een situatie dat zij ook met jou wil zoenen. Dat ze d'r wang dat ver wegdraait betekent inderdaad gewoon helaas dat ze niet wil. Prima, maar ga dan ook niet nog tijd aan d'r verspillen. Dan is het op naar de volgendequote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef palawan het volgende:
Meestal worden die 3 zoenen zo snel gedaan, kan je nauwelijks mikken... sowieso kus je de helft van de tijd lucht.
Ik heb genoeg gezoent in mijn leven, maar ik ben nog steeds een mietje daar inquote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het algemeen. Ofja, de eerste zoen blijft altijd een beetje eng, maar gaat wel steeds eerder en sneller.
Ja ok, ik snap hemquote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nah, sowieso als ik niet het gevoel heb dat ik een kans maak dan doe ik het niet. Maar het is een beetje opbouw zegmaar, gewoon net wat dichterbij gaan staan dan normaal, haar iets langer vast houden, de eerste twee zoenen net wat langer en dan de laatste rustig maar zelfverzekerd op d'r mond. Ook wel eens een blauwtje gelopen hoor, maar over 't algemeen is het dan tongelen geblazen. Fucking spannend maar daarom ook leuk.
[..]
Ja, precies, dat. Dan geef je haar ook nog de optie jou te corrigeren als ze het niet ziet zitten. Dus in plaats van op haar wangen echt vlak naast haar mondhoek.
Ik ben eigenlijk van uit familie niks anders gewend, dus ik kan er wel tegen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Sommige mensen..
Die wil je dan een zeer vriendschappelijke knuffel geven en dan geven ze je een kus op de wang erbij. De autist in mij kan daar niet mee omgaan
Lees je DM, dan snap je mequote:Op woensdag 21 december 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk van uit familie niks anders gewend, dus ik kan er wel tegen.
Smoothquote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef palawan het volgende:
Ja ok, ik snap hem![]()
Meestal kom ik of zij met de trein naar een date, en dan zeg ik dat we maar iets moeten doen om de tijd te doden als de trein er nog niet is.... en dan ga ik er gewoon voor.
Werkt ook wel meestal als het goed aanvoelt
Ik snap je bro, ik snap je.quote:
Oh, ik niet meer zo eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezoent in mijn leven, maar ik ben nog steeds een mietje daar in
We zullen het zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het algemeen. Ofja, de eerste zoen blijft altijd een beetje eng, maar gaat wel steeds eerder en sneller.
Ohquote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat ze héél duidelijk laten merken dat het ok is ofzo, anders gebeurt er gewoon niets.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik niet meer zo eigenlijk.
Ik heb nog steeds wel een hekel aan afscheid nemen, maar ik zoen wel snel.
Ik heb ook een hekel aan afscheid nemen, maar ik denk op een andere manier dan jij.. Ik raak een beetje van slag als ik iemand een tijdje niet ziequote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je lijkt me gewoon niet een verlegen type, alleen daarom. En nee ik heb die foto niet gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij die foto gezien? Wut?![]()
Waarom geloof je me niet?
Dat ze d'r tieten laat zien ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop altijd maar dat ze héél duidelijk laten merken dat het ok is ofzo, anders gebeurt er gewoon niets.
Ik baal altijd een beetje als mensen bij het afscheid pas zoenen. Want dan denk ik altijd zo van "godverdomme, we hadden gewoon al uren kunnen zoenen en dan begin je pas als je zo weg moet"quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat ze héél duidelijk laten merken dat het ok is ofzo, anders gebeurt er gewoon niets.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh! Like!
Precies dat ja!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal altijd een beetje als mensen bij het afscheid pas zoenen. Want dan denk ik altijd zo van "godverdomme, we hadden gewoon al uren kunnen zoenen en dan begin je pas als je zo weg moet"
Dan hebben wij dat inderdaad anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan afscheid nemen, maar ik denk op een andere manier dan jij.. Ik raak een beetje van slag als ik iemand een tijdje niet zieOm nog maar te zwijgen over hoe akward het soms is
Kan, ook een erg goede optie, maar ik heb wel eens gehoord: "Gast, ga je me nou nog zoenen, of zal ik maar gewoon gelijk naar huis gaan?"quote:
En dat zeg je nu pas!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal altijd een beetje als mensen bij het afscheid pas zoenen. Want dan denk ik altijd zo van "godverdomme, we hadden gewoon al uren kunnen zoenen en dan begin je pas als je zo weg moet"
Doen ze nooit bij mij eigenlijk...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik sta er soms een beetje bij van: Knuffel? 3 zoenen? Zoenen? Niks? Hand?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hebben wij dat inderdaad anders.ik kan gewoon letterlijk niet tegen het afscheid nemen. Puur omdat ik niet weet hoe ik daarin moet reageren.
Je hebt ook nog de optie "zwaai"quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik sta er soms een beetje bij van: Knuffel? 3 zoenen? Zoenen? Niks? Hand?
Bij iedereen die niet je vriendje is, is het lastig
Als je in een cafe gaat zoenen krijg je ijsblokjes naar je hoofdquote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
Het is m.i. ook een beetje aan de man initiatief te nemen. Heb wel eens van meiden gehoord dat ik altijd wil zoenen (op de wang dus) Tja. Kloptquote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hard op vragen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij iedereen die niet je vriendje is, is het lastig
Maar dan gelijk tongen? Dat lijkt me best wel eh, apart...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met iemand waar je een date mee gehad hebt en het dan klikt enzo he, niet bij een wildvreemde.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Maar dan gelijk tongen? Dat lijkt me best wel eh, apart...
Nee, dan moet je het gewoon doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
De awkward stilte waar je een beetje af staat te wachten allebei is beter?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met iemand waar je een date mee gehad hebt en het dan klikt enzo he, niet bij een wildvreemde.
Maar dat is dus eng.quote:
Dat had ik laatst, toen wilde ik gewoon doei zeggen, maar die persoon zei echt: "krijg ik geen knuffel?"quote:
Is heul niet eng. Gewoon doenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat is dus eng.
Bovendien is het heel opwindend om door de dame op je bek gepakt te worden, die zijn daar altijd veel subtieler/sensueler in om er naar toe te werken.
Zeg je dan ook echt gewoon nee? Je zou mijn hart breken als je dat bij mij zou doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat had ik laatst, toen wilde ik gewoon doei zeggen, maar die persoon zei echt: "krijg ik geen knuffel?"
Nou, nee.
Ik ook, ik zou echt zoiets hebben van "Wat is er mis met mij?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg je dan ook echt gewoon nee? Je zou mijn hart breken als je dat bij mij zou doen.
Met veel tegenzin krijg je dan een knuffel, maar dat was een vriend die langs kwam de dag nadat het uit was met mijn ex. Ik had geen behoefte aan geknuffel.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg je dan ook echt gewoon nee? Je zou mijn hart breken als je dat bij mij zou doen.
hehe, de rebound broquote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met veel tegenzin krijg je dan een knuffel, maar dat was een vriend die langs kwam de dag nadat het uit was met mijn ex. Ik had geen behoefte aan geknuffel.
Welke awkward stilte?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
De awkward stilte waar je een beetje af staat te wachten allebei is beter?
Ok, dat is een andere situatie, maar als dat normaal zou gebeuren zou ik me er echt heel kut over voelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met veel tegenzin krijg je dan een knuffel, maar dat was een vriend die langs kwam de dag nadat het uit was met mijn ex. Ik had geen behoefte aan geknuffel.
ja hoor, alsof vrouwen alleen maar kunnen afwachten tot het gebeurtquote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar voor iedereen die pas zoent aan het eind van een date: [ afbeelding ]
Gelukkig maak ik het nooit meequote:Op woensdag 21 december 2011 15:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja hoor, alsof vrouwen alleen maar kunnen afwachten tot het gebeurt
Wat een onzin, neem dan zelf het initiatief als je het eerder wil.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar voor iedereen die pas zoent aan het eind van een date: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat een onzin, neem dan zelf het initiatief als je het eerder wil.
Bovendien is er gewoon niet de gelegenheid voor. Tijdens een date zit je toch vaak aan een tafeltje ofzo, en over de tafel heen zoenen is ook zo lastig
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik het nooit mee
Daarom zijn dates bij iets waar een tafel tussen elkaar in kan zitten kut.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Bovendien is er gewoon niet de gelegenheid voor. Tijdens een date zit je toch vaak aan een tafeltje ofzo, en over de tafel heen zoenen is ook zo lastig
Maar wanneer zoen je dan wel?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar wanneer zoen je dan wel?
In een cafe zie ik bijna nooit gelegenheid, dan zou het alleen kunnen als je naast elkaar loopt ofzo?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom zijn dates bij iets waar een tafel tussen elkaar in kan zitten kut.
Ik heb wel over tafeltjes heen gezoend hoor. Niet erg makkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.quote:
Samen aan de bar wil wel. Of als je aan een tafel zit, zegmaar 90 graden t.o.v. elkaar, en niet tegenover elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
Op SER.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.
Wat voor dates weet jij waar je bovengenoemde voordelen hebt, zonder een tafel tussen jou en je date in?
Die is wel heel erg smoothquote:Op woensdag 21 december 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
Oh. En als je iets met iemand drink als hij gewoon opstaat om af te rekenen ofzo en dan terug komt en je nek masseert terwijl je het niet verwacht en dan zoent. Ik smolt.
Schaatsen, bowlen, wandelen, of een fatsoenlijk cafe waar je ook bankjes hebt en naast elkaar kunt zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.
Wat voor dates weet jij waar je bovengenoemde voordelen hebt, zonder een tafel tussen jou en je date in?
Ik had een keer het geluk dat het luikje van de kelder onder mijn stoel was. Dus de dame verzocht of ik bij haar op schoot kon zitten toen de barman beneden nog een fust ging halen, dat kon. En natuurlijk direct van de mogelijkheid gebruik gemaakt...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel over tafeltjes heen gezoend hoor. Niet erg makkelijk.
Haha een duidelijker signaal dan dat, als het mag, kan je ook niet krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had een keer het geluk dat het luikje van de kelder onder mijn stoel was. Dus de dame verzocht of ik bij haar op schoot kon zitten toen de barman beneden nog een fust ging halen, dat kon. En natuurlijk direct van de mogelijkheid gebruik gemaakt...
Dat is echt heel onhandig.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel over tafeltjes heen gezoend hoor. Niet erg makkelijk.
Inderdaad. En dat moet je ook pas doen als je iemand lang ziet, want het is niet de meeste spontane manier.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is echt heel onhandig.
Vooral als het tafeltje net iets te breed is.
Ik werd bij mijn boordje half over de tafel heen getrokken.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat moet je ook pas doen als je iemand lang ziet, want het is niet de meeste spontane manier.Half over de tafel klimmen etc.
Voor mij niet zo lang eigenlijk. Maanden niet zoenen.. dan zou ik best wel gek worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
De laatste keer dat ik gezoend heb is alweer maanden geleden...
Ja, maar jij was toch ook niet zo van het snel zoenen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
Zoenen is fijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
4 Jaar, beat that!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ja klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar jij was toch ook niet zo van het snel zoenen?
Ik word ook gek.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij niet zo lang eigenlijk. Maanden niet zoenen.. dan zou ik best wel gek worden.
Dan doe je het zelf hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Ik word ook gek.
Ja maar zoiets is lastig om te veranderen vind ikquote:Op woensdag 21 december 2011 15:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan doe je het zelf hoor
Als een kus op de mond niet meetelt (fail); voor mij 1 maand geleden,
Waarom ?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zoiets is lastig om te veranderen vind ik
Gewoon meer doen ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zoiets is lastig om te veranderen vind ik
Zal ik me dan maar beschikbaar stellen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Zoenen is fijn. Zoenen moeten mensen gewoon meer doen. Ik houd van zoenen.Nu heb ik zin om te zoenen.
Je mag achter in de rij aansluitenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar beschikbaar stellen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Je mag achter in de rij aansluiten
Ja ik vind het ook leuk en lekker...en bij mij doen de gelegenheden zich ook niet zo heel vaak op.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Gewoon meer doen ofzo?
Ik kan er weinig zinnigs over zeggen natuurlijk, weet niet wat jij voelt enzo.
Ik vind het gewoon leuk en lekker, jammer dat de gelegenheden zich niet zo heel vaak voordoen
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar beschikbaar stellen?
Alleen indien lang genoeg en donker haar.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Je mag achter in de rij aansluiten
Nou, dat zit wel goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
Alleen indien lang genoeg en donker haar.
Jij snapt het.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou, dat zit wel goed.
Helaas ben ik bang dat ik je toch teleur zal stellen qua uiterlijk.
Wist je dat mijn username enorm goed aansluit op jouw UI?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou, dat zit wel goed.
Helaas ben ik bang dat ik je toch teleur zal stellen qua uiterlijk.
Wat betekent heloef dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wist je dat mijn username enorm goed aansluit op jouw UI?
Varkenquote:
Ik snap hem niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
Wist je dat mijn username enorm goed aansluit op jouw UI?
Dat zeg ik niet zo openbaar.quote:
Arabischquote:
Negers houden vaak van blonde, dikke wijven. Ook wel varkens...quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En waarom past dat goed bij een UI van een varken?
Hier mag het hoor. De meerderheid hier heeft een mankementje, je bent veiligquote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
[..]
Dat zeg ik niet zo openbaar.
DM me dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
[..]
Dat zeg ik niet zo openbaar.
Die zeug van de plusreclames doet het met die neger van de plusreclamesquote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Negers houden vaak van blonde, dikke wijven. Ook wel varkens...
Inderdaad, ik ben net zo lelijk als een varken helemaal in stijl van mijn username.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hier mag het hoor. De meerderheid hier heeft een mankementje, je bent veilig
Altijd met Dwight en Winston he... genadeloos anaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die zeug van de plusreclames doet het met die neger van de plusreclames
En ik zo rond als een sinaasappelquote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben net zo lelijk als een varken helemaal in stijl van mijn username.
Mijn meeste dates waren rond de zomer en dan kan je ook een wandeling door sonsbeekpark maken. Mooi uitzicht ditdat.. Dus dan ben je al naast elkaar. Plus, ik ga nooit tegenover iemand zitten. Bijna altijd zo 90 graden hoek. Werkt prima.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hij heet Edgar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Altijd met Dwight en Winston he... genadeloos anaal.
Ze zeggen 28.quote:
Gewoon statistiek hoor. Het is redelijkerwijs aan te nemen dat die van jou 28 centimeter is.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zeggen 28.
Tsja, dat roept iedereen terwijl er geen enkel persoon is die dat ding heeft gezien behalve ik.
Blond okee, maar enorme zeugen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Negers houden vaak van blonde, dikke wijven. Ook wel varkens...
Edgar?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hij heet Edgar.
Van de Plus reclame.quote:
Je kunt je niet verzetten, het is je roeping.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Blond okee, maar enorme zeugen niet.
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je kunt je niet verzetten, het is je roeping.
Heeft Loka gister dr tetten nog laten zien?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohmygosh, mylifeisgrey...
Ik snap dat je graag contacten wilt, maar een preek over dierenrechten naar wildvreemden sturen als antwoord op een mailtje over verzekeringen is niet de manier.
Mijn roeping is het om gewoon lekker niet mee te doen met het hele circus.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.
Zeg! Niks mis met Almere!!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.
Doe jij niet mee aan het gemiddelde Nederlander circus doe ik niet mee aan de Surinamer versie.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn roeping is het om gewoon lekker niet mee te doen met het hele circus.
Dat is goed. Je bent al geslaagd als je maar bij 3 vrouwen kinderen hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe jij niet mee aan het gemiddelde Nederlander circus doe ik niet mee aan de Surinamer versie.
lolwut?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap dat je graag contacten wilt, maar een preek over dierenrechten naar wildvreemden sturen als antwoord op een mailtje over verzekeringen is niet de manier.
Hoe link je in vredesnaam een onderwerp als verzekeringen aan dierenrechten?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft Loka gister dr tetten nog laten zien?
Hoe wist jij dat ik aan het fappen was?quote:
Ik snap het ook niet. Maar dat van dierenrechten had hij hier in het topic ook gepost.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe link je in vredesnaam een onderwerp als verzekeringen aan dierenrechten?
Wie snapt hem wel?quote:
Dieren hebben ook rechten en een stem, maar ze kunnen niet praten. Hun stem verdient het om gehoord te worden, dus wij moeten het dier vertegenwoordigen. En zo'n dier heeft ook gewoon recht op een mooie nietsdekkende basisverzekering met eigen risicoquote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe link je in vredesnaam een onderwerp als verzekeringen aan dierenrechten?
Ik woon al in Almere!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou je je verzekeren tegen gevolgen voor wanneer je 's nachts willekeurig katten wilt doodschieten op straat, misschien?quote:
Als je het zo zegt klinkt het net alsof je het voor half FOK! opneemtquote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dieren hebben ook rechten en een stem, maar ze kunnen niet praten. Hun stem verdient het om gehoord te worden, dus wij moeten het dier vertegenwoordigen. En zo'n dier heeft ook gewoon recht op een mooie nietsdekkende basisverzekering met eigen risico
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik woon al in Almere!
Ken alleen geen Saskia :s
Heeft je moer geen tieten?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef dawg het volgende:
verrekijker voor mijn pa gehaald voor kerst. kan ie tieten gluren op het strand als hij met vakantie gaat.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wou je je verzekeren tegen gevolgen voor wanneer je 's nachts willekeurig katten wilt doodschieten op straat, misschien?
Dank je.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dieren hebben ook rechten en een stem, maar ze kunnen niet praten. Hun stem verdient het om gehoord te worden, dus wij moeten het dier vertegenwoordigen. En zo'n dier heeft ook gewoon recht op een mooie nietsdekkende basisverzekering met eigen risico
I know...quote:
Ja die was heel erg ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bij sommige mensen wil ik de stoeptegel aanbevelen.
Ongelooflijk.
toch maar geen stoeptegel?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ongelooflijk.
Daar heb ik nou nul repspekt voor.
Wat een wijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
daar kijk ik nooit naar. maar volgens mij wel.
Het is in scheveningen geen gevangenis meer, maar een huis van bewaring. Daar zitten mensen die een proces afwachten tot een uit eindelijke veroordeling.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg! Niks mis met Almere!!
In vergelijking met de gevangenis in Scheveningen en de TBS-kliniek van Vught is het echt een hele gezellige stad.
quote:
Ik kan ook zo'n accent opzetten, maar kunnen zij ook normaal ABN praten?quote:
Mwoah, in sommige gevallen kan het wel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vond het wat grof, zelfs voor mijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |