DM me dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
[..]
Dat zeg ik niet zo openbaar.
Die zeug van de plusreclames doet het met die neger van de plusreclamesquote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Negers houden vaak van blonde, dikke wijven. Ook wel varkens...
Inderdaad, ik ben net zo lelijk als een varken helemaal in stijl van mijn username.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hier mag het hoor. De meerderheid hier heeft een mankementje, je bent veilig
Altijd met Dwight en Winston he... genadeloos anaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die zeug van de plusreclames doet het met die neger van de plusreclames
En ik zo rond als een sinaasappelquote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben net zo lelijk als een varken helemaal in stijl van mijn username.
Mijn meeste dates waren rond de zomer en dan kan je ook een wandeling door sonsbeekpark maken. Mooi uitzicht ditdat.. Dus dan ben je al naast elkaar. Plus, ik ga nooit tegenover iemand zitten. Bijna altijd zo 90 graden hoek. Werkt prima.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.
Wat voor dates weet jij waar je bovengenoemde voordelen hebt, zonder een tafel tussen jou en je date in?
Die ken ik niet. Hij heet Edgar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Altijd met Dwight en Winston he... genadeloos anaal.
Ze zeggen 28.quote:
Gewoon statistiek hoor. Het is redelijkerwijs aan te nemen dat die van jou 28 centimeter is.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zeggen 28.
Tsja, dat roept iedereen terwijl er geen enkel persoon is die dat ding heeft gezien behalve ik.
Blond okee, maar enorme zeugen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Negers houden vaak van blonde, dikke wijven. Ook wel varkens...
Edgar?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hij heet Edgar.
Van de Plus reclame.quote:
Je kunt je niet verzetten, het is je roeping.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Blond okee, maar enorme zeugen niet.
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je kunt je niet verzetten, het is je roeping.
Heeft Loka gister dr tetten nog laten zien?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohmygosh, mylifeisgrey...
Ik snap dat je graag contacten wilt, maar een preek over dierenrechten naar wildvreemden sturen als antwoord op een mailtje over verzekeringen is niet de manier.
Mijn roeping is het om gewoon lekker niet mee te doen met het hele circus.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.
Zeg! Niks mis met Almere!!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.
Doe jij niet mee aan het gemiddelde Nederlander circus doe ik niet mee aan de Surinamer versie.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn roeping is het om gewoon lekker niet mee te doen met het hele circus.
Dat is goed. Je bent al geslaagd als je maar bij 3 vrouwen kinderen hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe jij niet mee aan het gemiddelde Nederlander circus doe ik niet mee aan de Surinamer versie.
lolwut?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap dat je graag contacten wilt, maar een preek over dierenrechten naar wildvreemden sturen als antwoord op een mailtje over verzekeringen is niet de manier.
Hoe link je in vredesnaam een onderwerp als verzekeringen aan dierenrechten?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeft Loka gister dr tetten nog laten zien?
Hoe wist jij dat ik aan het fappen was?quote:
Ik snap het ook niet. Maar dat van dierenrechten had hij hier in het topic ook gepost.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe link je in vredesnaam een onderwerp als verzekeringen aan dierenrechten?
Wie snapt hem wel?quote:
Dieren hebben ook rechten en een stem, maar ze kunnen niet praten. Hun stem verdient het om gehoord te worden, dus wij moeten het dier vertegenwoordigen. En zo'n dier heeft ook gewoon recht op een mooie nietsdekkende basisverzekering met eigen risicoquote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe link je in vredesnaam een onderwerp als verzekeringen aan dierenrechten?
Ik woon al in Almere!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou je je verzekeren tegen gevolgen voor wanneer je 's nachts willekeurig katten wilt doodschieten op straat, misschien?quote:
Als je het zo zegt klinkt het net alsof je het voor half FOK! opneemtquote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dieren hebben ook rechten en een stem, maar ze kunnen niet praten. Hun stem verdient het om gehoord te worden, dus wij moeten het dier vertegenwoordigen. En zo'n dier heeft ook gewoon recht op een mooie nietsdekkende basisverzekering met eigen risico
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik woon al in Almere!
Ken alleen geen Saskia :s
Heeft je moer geen tieten?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef dawg het volgende:
verrekijker voor mijn pa gehaald voor kerst. kan ie tieten gluren op het strand als hij met vakantie gaat.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wou je je verzekeren tegen gevolgen voor wanneer je 's nachts willekeurig katten wilt doodschieten op straat, misschien?
Dank je.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dieren hebben ook rechten en een stem, maar ze kunnen niet praten. Hun stem verdient het om gehoord te worden, dus wij moeten het dier vertegenwoordigen. En zo'n dier heeft ook gewoon recht op een mooie nietsdekkende basisverzekering met eigen risico
I know...quote:
Ja die was heel erg ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bij sommige mensen wil ik de stoeptegel aanbevelen.
Ongelooflijk.
toch maar geen stoeptegel?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ongelooflijk.
Daar heb ik nou nul repspekt voor.
Wat een wijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
daar kijk ik nooit naar. maar volgens mij wel.
Het is in scheveningen geen gevangenis meer, maar een huis van bewaring. Daar zitten mensen die een proces afwachten tot een uit eindelijke veroordeling.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg! Niks mis met Almere!!
In vergelijking met de gevangenis in Scheveningen en de TBS-kliniek van Vught is het echt een hele gezellige stad.
quote:
Ik kan ook zo'n accent opzetten, maar kunnen zij ook normaal ABN praten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |