Ok, dat is een andere situatie, maar als dat normaal zou gebeuren zou ik me er echt heel kut over voelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met veel tegenzin krijg je dan een knuffel, maar dat was een vriend die langs kwam de dag nadat het uit was met mijn ex. Ik had geen behoefte aan geknuffel.
ja hoor, alsof vrouwen alleen maar kunnen afwachten tot het gebeurtquote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar voor iedereen die pas zoent aan het eind van een date: [ afbeelding ]
Gelukkig maak ik het nooit meequote:Op woensdag 21 december 2011 15:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja hoor, alsof vrouwen alleen maar kunnen afwachten tot het gebeurt
Wat een onzin, neem dan zelf het initiatief als je het eerder wil.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar voor iedereen die pas zoent aan het eind van een date: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat een onzin, neem dan zelf het initiatief als je het eerder wil.
Bovendien is er gewoon niet de gelegenheid voor. Tijdens een date zit je toch vaak aan een tafeltje ofzo, en over de tafel heen zoenen is ook zo lastig
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik het nooit mee
Daarom zijn dates bij iets waar een tafel tussen elkaar in kan zitten kut.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Bovendien is er gewoon niet de gelegenheid voor. Tijdens een date zit je toch vaak aan een tafeltje ofzo, en over de tafel heen zoenen is ook zo lastig
Maar wanneer zoen je dan wel?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar wanneer zoen je dan wel?
In een cafe zie ik bijna nooit gelegenheid, dan zou het alleen kunnen als je naast elkaar loopt ofzo?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom zijn dates bij iets waar een tafel tussen elkaar in kan zitten kut.
Ik heb wel over tafeltjes heen gezoend hoor. Niet erg makkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.quote:
Samen aan de bar wil wel. Of als je aan een tafel zit, zegmaar 90 graden t.o.v. elkaar, en niet tegenover elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef palawan het volgende:
Op SER.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.
Wat voor dates weet jij waar je bovengenoemde voordelen hebt, zonder een tafel tussen jou en je date in?
Die is wel heel erg smoothquote:Op woensdag 21 december 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
Oh. En als je iets met iemand drink als hij gewoon opstaat om af te rekenen ofzo en dan terug komt en je nek masseert terwijl je het niet verwacht en dan zoent. Ik smolt.
Schaatsen, bowlen, wandelen, of een fatsoenlijk cafe waar je ook bankjes hebt en naast elkaar kunt zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.
Wat voor dates weet jij waar je bovengenoemde voordelen hebt, zonder een tafel tussen jou en je date in?
Ik had een keer het geluk dat het luikje van de kelder onder mijn stoel was. Dus de dame verzocht of ik bij haar op schoot kon zitten toen de barman beneden nog een fust ging halen, dat kon. En natuurlijk direct van de mogelijkheid gebruik gemaakt...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel over tafeltjes heen gezoend hoor. Niet erg makkelijk.
Haha een duidelijker signaal dan dat, als het mag, kan je ook niet krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had een keer het geluk dat het luikje van de kelder onder mijn stoel was. Dus de dame verzocht of ik bij haar op schoot kon zitten toen de barman beneden nog een fust ging halen, dat kon. En natuurlijk direct van de mogelijkheid gebruik gemaakt...
Dat is echt heel onhandig.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel over tafeltjes heen gezoend hoor. Niet erg makkelijk.
Inderdaad. En dat moet je ook pas doen als je iemand lang ziet, want het is niet de meeste spontane manier.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is echt heel onhandig.
Vooral als het tafeltje net iets te breed is.
Ik werd bij mijn boordje half over de tafel heen getrokken.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat moet je ook pas doen als je iemand lang ziet, want het is niet de meeste spontane manier.Half over de tafel klimmen etc.
Voor mij niet zo lang eigenlijk. Maanden niet zoenen.. dan zou ik best wel gek worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
De laatste keer dat ik gezoend heb is alweer maanden geleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |