Niet in dit topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hey zwijn! Jij ook hier? En mijn tetten heb je toch wel al gezien?
Ja, maar je kan niet verwachten dat iemand je reactie ook daadwerkelijk leest als hij na de vraag te stellen even iets anders gaat doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik (en met mij nog vele anderen) beantwoorden die vragen wel gewoon serieus hoor. Maar misschien is het wel moeiijk lezen inderdaad door al die andere comments er tussendoor
Ik denk dat de mensen met een vraag moeten realiseren dat dat nog steeds kan en daar komen ook altijd nog gewoon antwoord op. Dat er tussendoor gewoon slowchat is, is nou eenmaal logisch na zoveel delen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als de meerderheid het zo wil, prima hoor, dan kom ik af en toe wel een keer hallo zeggen. Maar ten eerste is mensen helpen op deze manier geen doen meer, en aan de andere kant kun je er vanuit gaan dat de reeks gewoon een keer dichtgegooid gaat worden als mensen zichzelf niet een beetje in de hand houden. En dat zou, vind ik, zonde zijnWaar vroegah het hoewel het nog relatief offtopic was posts waren met inhoud is het nu gewoon gechat met reacties van een paar woorden.
Probeer mensen zeker niet een bepaalde hoek in te dwingen ofzo, vroeg het me gewoon af of er meer mensen waren die het jammer vonden dat het topic in eigenlijk puur een SC is uitgemond.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet verwachten dat iemand je reactie ook daadwerkelijk leest als hij na de vraag te stellen even iets anders gaat doen.
Want dan is er alweer allemaal onzin overheen gekomen.
Dus voor advies is het gewoon niet meer zo geschikt.
Ik had net een oproep geplaatst dat iedereen ff z'n piemel moet meten. Dan kunnen we een ranking maken. Iedereen klaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen met een vraag moeten realiseren dat dat nog steeds kan en daar komen ook altijd nog gewoon antwoord op. Dat er tussendoor gewoon slowchat is, is nou eenmaal logisch na zoveel delen.
Het is geen topic meer met 1 onderwerp, maar er moet zeker wel de ruimte voor vragen zijn.
En nu wil ik het weer over piemels hebben.
Daar is de spytool handig voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet verwachten dat iemand je reactie ook daadwerkelijk leest als hij na de vraag te stellen even iets anders gaat doen.
Een reactie komt binnen 5 minuten, als je meteen iets anders gaat doen moet je gewoon niet posten of een topic openen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar is de handige spytool voorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Er werden niet alleen maar versierproblemen besproken. In veel gevallen ligt er ook sociale onhandigheid aan ten grondslag, en ook daarover (en aanverwante zaken) werden besproken. Maar vooral het grootste verschil tussen toen (toen het ook gewoon een erg actief topic was) en nu is dat op dit moment het gros van de reacties gewoon pure slowchat zijn. Een regel max, paar woorden, en bovendien vaak gewoon een chat tussen 2 of 3 personen. En ik vind het jammer dat het topic daarop uitgelopen is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Waar je dus eigenlijk om vraagt is een dood topic waar voor de zoveelste keer wordt verteld dat je meisjes aan moet kijken ipv naar de grond? Want daar gaat het naar toe als je hier alleen maar versierproblemen gaat bespreken.
GMTAquote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar is de handige spytool voor
En dan tegen Moon gaan zeuren dat de reactie te lang uitblijft.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ervaring is dat veel nieuwkomers ook een dm of pm sturen met vragen.
Dit ook, en er wordt gewoon door iedereen op in gegaan hoor tot diegene zelf opeens gaat slowchattenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ervaring is dat veel nieuwkomers ook een dm of pm sturen met vragen.
Volgens mij gebruik jij die altijd! Hoe werkt dat/waar vind ik dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar is de handige spytool voor
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben heel populair in CUL, kennelijk
Grappig dat dit topic door een nieuw groepje geclaimd wordt die dan opeens menen te weten hoe iemand wel of niet zou moeten posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Myraela het volgende:
Een reactie komt binnen 5 minuten, als je meteen iets anders gaat doen moet je gewoon niet posten of een topic openen.
imageshack kan niet op fokquote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Cactus1 het volgende:
[ http://img505.imageshack.us/img505/4182/nobadtimeigf599lf9.jpg (copy/paste deze link) ]
Vind je dat echt zo eng? Ook als iemand jou aanraakt? Dus stel je voor dat ik met jou op de bus zit te wachten en ik moet zo hard lachen dat ik aan je ga hangen/leunen ofzo. Sta je dan alsof je een spook ziet ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds gek om andere mensen aan te raken, maar ik moet er maar eens aan wennen.
Wut? Ik geloof dat je iemand anders bedoelt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan tegen Moon gaan zeuren dat de reactie te lang uitblijft.
Inderdaad. Veel influx.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit ook, en er wordt gewoon door iedereen op in gegaan hoor tot diegene zelf opeens gaat slowchatten
Stomme spytool.quote:
Er is er 1 in dit topic die het weet.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan tegen Moon gaan zeuren dat de reactie te lang uitblijft.
"Nieuw groepje"quote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig dat dit topic door een nieuw groepje geclaimd wordt die dan opeens menen te weten hoe iemand wel of niet zou moeten posten.
Niet iedereen heeft constant tijd om bij een topic te blijven. Je kan mensen niet vertellen hoe ze moeten posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een reactie komt binnen 5 minuten, als je meteen iets anders gaat doen moet je gewoon niet posten of een topic openen.
Wat deze man zegt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft constant tijd om bij een topic te blijven. Je kan mensen niet vertellen hoe ze moeten posten.
Het punt is, dat dit topic zijn oorspronkelijke doel voorbij is geschoten, en niet meer heel erg geschikt is om puur tips te geven (of je moet echt veel tijd hebben om de slowchat te volgen)
Dus kunnen mensen beter een nieuw topic openen, dan hier posten met een vraag.
Of PM / DM'en.
Er is ook al meerdere keren in het Feedback topic aangegeven dat dit een slowchat topic met een thema is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft constant tijd om bij een topic te blijven. Je kan mensen niet vertellen hoe ze moeten posten.
Het punt is, dat dit topic zijn oorspronkelijke doel voorbij is geschoten, en niet meer heel erg geschikt is om puur tips te geven (of je moet echt veel tijd hebben om de slowchat te volgen)
Dus kunnen mensen beter een nieuw topic openen, dan hier posten met een vraag.
Of PM / DM'en.
Ja, ik schrik iedere keer. En als ik het aan zie komen zit ik in mezelf te zeggen: Niet schrikken, ze gaat je dalijk aanraken!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vind je dat echt zo eng? Ook als iemand jou aanraakt? Dus stel je voor dat ik met jou op de bus zit te wachten en ik moet zo hard lachen dat ik aan je ga hangen/leunen ofzo. Sta je dan alsof je een spook ziet ?
Nee ik doe geen druggsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Moon en Kaneelstokje komen jullie ook naar de blowmeet?
Lijkt me best leuk, maar ik ben jarig dan en ik moet de dag erna naar het ziekenhuis voor mijn verstandskiezen. Lijkt me niet echt praktisch.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Moon en Kaneelstokje komen jullie ook naar de blowmeet?
En bij mannen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik schrik iedere keer. En als ik het aan zie komen zit ik in mezelf te zeggen: Niet schrikken, ze gaat je dalijk aanraken!
Als ik een vriendin heb, duurt het ook tijden voordat dat een beetje over is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, maar ik ben jarig dan en ik moet de dag erna naar het ziekenhuis voor mijn verstandskiezen. Lijkt me niet echt praktisch.
Oke jammerquote:
Als bijvoorbeeld een collega me aanraakt voor een schouderklopje ofzo, schrik ik ook.quote:
Kaakchirurg. Ik kijk er al naar uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Oke jammer
Succes met je kiezen Kaneel. Moet je naar de kaakchirurg of tandarts? Ik heb die van mij paar maanden geleden meten doen....brrr
Klopt, en naar mijn mening de laatste tijd vooral de verkeerde kant op. Maar don't worry, ik gun het jullie van harte hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Myraela het volgende:
"Nieuw groepje"![]()
Gaan we nu een "Ja maar, het begon zo, wij waren er eerder, welles nietes" discussie houden?![]()
Topics veranderen.
Klote. Be prepared om echt een wang formaat tennisbal te hebben de week erna...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaakchirurg. Ik kijk er al naar uit.
Oh dus wel echt bij alles, en niet perse een angst voor vrouwen. Vind ik wel bijzonder, ik weet er alleen helemaal niks over. Ik wil ook niet dat elke vreemde me aanraakt hoor, en ik vind dat verplichte drie zoenen elke keer ook vervelend, maar dat is heel anders. Geen angst of schrikken enzo. Bij je familie zal je het wel niet hebben aangezien je die langer kent.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld een collega me aanraakt voor een schouderklopje ofzo, schrik ik ook.
Maar met mijn vrienden, die ik nu al jaren ken, gaat het iets beter. Ik schrik niet meer, maar echt gemakkelijk is het ook niet.
En zorg dat je vloeibaar voedsel in huis hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klote. Be prepared om echt een wang formaat tennisbal te hebben de week erna...
Oja en neem die pillen die ze je geven. Ik was daar te koppig voor maar je hebt het echt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |