Ja maar ik heb geen beltegoed meerquote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Heeft ze eigenlijk een mobieltje of niet? (niet bashend bedoeld, serieus!)
Als ik newb niet zou mogen, zou ik dat gewoon zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet fokken met Newb.Newb is tof.
[..]
Ok, dan kan ik rustig slapen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik newb niet zou mogen, zou ik dat gewoon zeggen
Nee en ik heb ook geen slaap nu ofzo, gek hequote:
Dat ligt dan net iets boven het gemiddelde van 14,3 volgens wikipedia.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Deel die 30cm door 2 en je hebt het gemiddelde van de fokker.
Newb heb je internet op je telefoon? Er is een programma voor je telefoon om gratis mee te sms naar elke telefoon, ook als die andere persoon een tel uit het jaar 0 heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen beltegoed meer
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef dawg het volgende:
het was gelukkig geen 30cm hoor. moet er niet aan denken ook.
Jep, en dat duurt langggg.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef dawg het volgende:
anyway. meer mensen die andre kuipers kijken?
dan moet je hem oprollen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef dawg het volgende:
Gewoon op terug blijven komen. Die DM's komen vanzelfquote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef dawg het volgende:
Ik heb zelf een telefoon uit het jaar 0quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Newb heb je internet op je telefoon? Er is een programma voor je telefoon om gratis mee te sms naar elke telefoon, ook als die andere persoon een tel uit het jaar 0 heeft.
Als die internet had gehad, had die ook kunnen bellen/sms'en. Lijkt mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Newb heb je internet op je telefoon? Er is een programma voor je telefoon om gratis mee te sms naar elke telefoon, ook als die andere persoon een tel uit het jaar 0 heeft.
Nee, er zijn ook prepaid kaartjes met gratis internet, zelfs als er 0 euro beltegoed op staatquote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die internet had gehad, had die ook kunnen bellen/sms'en. Lijkt mij.
waar blijft die van jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon op terug blijven komen. Die DM's komen vanzelf
Internet via WiFiquote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die internet had gehad, had die ook kunnen bellen/sms'en. Lijkt mij.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook prepaid kaartjes met gratis internet, zelfs als je 0 euro beltegoed op staat
Heb ik ook voor mijn zusje gedaan.
Geen pics van mn zusje.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een telefoon uit het jaar 0
Ik ga in maart ook weer verder zonder mobiel internet, hoe ga ik het overleven.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Internet via WiFi. En loka heeft dan natuurlijk geen internet... anders whatsapp
Dat bedoel ik allemaal nietquote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Internet via WiFi. En loka heeft dan natuurlijk geen internet... anders whatsapp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |