Die is nog aant slapen, die ging om half 6 slapen ofsoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens en meisjes, ik ben op zoek naar Loka. Heeft iemand haar vandaag al gespot?
Jazeker. Maar ze moest ergens heen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens en meisjes, ik ben op zoek naar Loka. Heeft iemand haar vandaag al gespot?
Oh of datquote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die moest naar de trein zei ze een paar uur geleden.
Spytool ftw. Dar zei ze ergens dat ze nog een uur de tijd had en op moest schieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Hij denkt dat we nu allemaal aan het soppen/fappen zijn op zijn broekslang.quote:
Net gezien. En ze komt naar mij, daarom had ze nog maar 1 uur om de trein te halen. Denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spytool ftw. Dar zei ze ergens dat ze nog een uur de tijd had en op moest schieten.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Net gezien. En ze komt naar mij, daarom had ze nog maar 1 uur om de trein te halen. Denk ik
Wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij denkt dat we nu allemaal aan het soppen/fappen zijn op zijn broekslang.En hij zit nu te fappen op de gedachte dat wij allemaal denken dat hij groot geschapen is.
Hoe hou je het fappen spannend voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij denkt dat we nu allemaal aan het soppen/fappen zijn op zijn broekslang.En hij zit nu te fappen op de gedachte dat wij allemaal denken dat hij groot geschapen is.
Ok, veel plezier dan saampjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Net gezien. En ze komt naar mij, daarom had ze nog maar 1 uur om de trein te halen. Denk ik
jij snapt het.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat ze naar je toe komt en dan ga je vragen waar ze is?quote:
Heeft ze eigenlijk een mobieltje of niet? (niet bashend bedoeld, serieus!)quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Geen behoefte aan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedereen ff meten. Dan kunnen we een ranking maken.
Dawg.quote:
Ja, je moet wat, als je impotent begint te worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe hou je het fappen spannend voor jezelf
Gewoon omslachtige wijze om te laten weten dat hij wel gaat neuken vandaagquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
Je weet dat ze naar je toe komt en dan ga je vragen waar ze is?
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon omslachtige wijze om te laten weten dat hij wel gaat neuken vandaag
Zoals Kaneel net al zei: mannen
Deel die 30cm door 2 en je hebt het gemiddelde van de fokker.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen behoefte aan eerlijk gezegd.Bij al die slangen van 30+ cm steekt de mijne schril af.
[..]
Dawg.
[..]
Ja, je moet wat, als je impotent begint te worden.
Ik weet dat ze pas tegen 530 naar bed is gegaan (want slecht ritme en high gisternacht) dus dacht dat er kans was dat ze nog lag te slapenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet dat ze naar je toe komt en dan ga je vragen waar ze is?
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon omslachtige wijze om te laten weten dat hij wel gaat neuken vandaag
Zoals Kaneel net al zei: mannen
Niet fokken met Newb.quote:
Ok, dan kan ik rustig slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deel die 30cm door 2 en je hebt het gemiddelde van de fokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |