KEREL. je zegt het zelf alquote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er ranzig aan die kerel dan?
Niet als ze een bh dragen of eruit zien als vrouwquote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je valt toch op kerels?
Fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet als ze een bh dragen of eruit zien als vrouw
Spannend hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fair enough.
We zijn trouwens de enigen in het topic.
Niet, ik lurk.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fair enough.
We zijn trouwens de enigen in het topic.
Ik was dood aant wezen in bed.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou iedereen aan het doen zijn
?
Versieren natuurlijk!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou iedereen aan het doen zijn
?
Goed dat je me in de gaten hield, anders zou ik gaan proberen Joysa te gaan versieren.quote:
Ach daar is joysa's ketting niet lang genoeg voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je me in de gaten hield, anders zou ik gaan proberen Joysa te gaan versieren.
Luiwammes.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was dood aant wezen in bed.
Hoe moet dat?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach daar is joysa's ketting niet lang genoeg voor.
Met kerstslingersquote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luiwammes.
[..]
Hoe moet dat?
Ik ben de kleinste man op FOK.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach daar is joysa's ketting niet lang genoeg voor.
en ze wil wel mannen met 25cm+ dus sorry kaneel
En wanneer kan ik haar dan zoenen?quote:
Als je de piek er op hebt staanquote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste man op FOK.
[..]
En wanneer kan ik haar dan zoenen?
Nietquote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste man op FOK.
[..]
En wanneer kan ik haar dan zoenen?
E-pener of schoon aan de haak?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
en ze wil wel mannen met 25cm+ dus sorry kaneel
Geen e-pener, dat is voor amateursquote:
quote:
Misschien moet ik maar gay worden, is veel makkelijker.quote:
Heb je ook geboden op het huiskamer concert van Rinus voor Serieus Request?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Misschien moet ik maar gay worden, is veel makkelijker.
Tevens laat ik jullie nu achter met goede muziek terwijl ik me scheer.
Ik wilde met een paar medestudenten geld bij elkaar leggen om Rinus hierheen te halen, maar tegen meer dan 700 euro kunnen een paar arme studentjes niet opquote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je ook geboden op het huiskamer concert van Rinus voor Serieus Request?
Welke mongool biedt er ook zoveel voor hemquote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wilde met een paar medestudenten geld bij elkaar leggen om Rinus hierheen te halen, maar tegen meer dan 700 euro kunnen een paar arme studentjes niet op
Gelukkig is het voor een goed doelquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Welke mongool biedt er ook zoveel voor hem![]()
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor een goed doel
Nee, ik heb geen geld.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je ook geboden op het huiskamer concert van Rinus voor Serieus Request?
Ik ga zo veel mogelijk sparen voor mijn vakantie. Ik wil naar Estland, misschien tijdens Viljandi, en dan nog naar Sint Petersburg.quote:
Dat is toffer dan een concert van Rinus jaquote:Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga zo veel mogelijk sparen voor mijn vakantie. Ik wil naar Estland, misschien tijdens Viljandi, en dan nog naar Sint Petersburg.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is toffer dan een concert van Rinus ja
Waarvan?quote:
Een andere knakker met het syndroom van Down. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Welke mongool biedt er ook zoveel voor hem![]()
Er ligt direct al enorm veel druk op onze jonge fap hosselbaasjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die moeten vrijdag gemaakt worden.
Er komen niet alleen maar hosselbaasjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er ligt direct al enorm veel druk op onze jonge fap hosselbaasjes.
Inderdaad ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er komen niet alleen maar hosselbaasjes.
Ik loop altijd net een beetje achter wat betreft nieuwe trends, om te kijken of het echt doorzet of weer iets tijdelijks is. Dus mocht dit echt waar worden, dan ben ik er in 2013 vroeg genoeg bijquote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Belangrijk nieuws!
Het is vanaf nu niet meer nodig om Veet op je zaakje te smeren. Schaamhaar gaat het namelijk helemaal worden in 2012.
Hoorde je er jarenlang niet meer bij als je geen kale kano had, nu gaan we weer helemaal terug naar de seventies en eighties. In die jaren sierden vrouwen met een volle driehoek de vieze boekjes.
Volgens trendwatchers duiken flink behaarde dames steeds vaker op in advertenties. Eerder dit jaar maakte American Apparel al handig gebruik van schaamhaar. Zij lieten modellen zien bij wie de donkere haren boven hun broekje uitkrulden.
Momenteel scheert ook Saskia de Brauw zich niet meer. Het Nederlandse model is voor een reclamecampagne van Versace te zien met een flinke krullenbol. Aangezien men nieuwe trends als eerste ziet in de bladen, wordt al druk gespeculeerd over deze nieuwe trend.
Ik sla deze trend maar even over denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Belangrijk nieuws!
Het is vanaf nu niet meer nodig om Veet op je zaakje te smeren. Schaamhaar gaat het namelijk helemaal worden in 2012.
Hoorde je er jarenlang niet meer bij als je geen kale kano had, nu gaan we weer helemaal terug naar de seventies en eighties. In die jaren sierden vrouwen met een volle driehoek de vieze boekjes.
Volgens trendwatchers duiken flink behaarde dames steeds vaker op in advertenties. Eerder dit jaar maakte American Apparel al handig gebruik van schaamhaar. Zij lieten modellen zien bij wie de donkere haren boven hun broekje uitkrulden.
Momenteel scheert ook Saskia de Brauw zich niet meer. Het Nederlandse model is voor een reclamecampagne van Versace te zien met een flinke krullenbol. Aangezien men nieuwe trends als eerste ziet in de bladen, wordt al druk gespeculeerd over deze nieuwe trend.
Ik blijf nog wel even maagd dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Belangrijk nieuws!
Ik hoorde dat beffen er ook uit is. We gaan weer terug naar alleen maar missionaris.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
idd, wat een kut trend. Een vrouw beffen met schaamhaar is geen pretje. Kan je nog beter gaan flossen.
Back to basic.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat beffen er ook uit is. We gaan weer terug naar alleen maar missionaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |