Ik baal altijd een beetje als mensen bij het afscheid pas zoenen. Want dan denk ik altijd zo van "godverdomme, we hadden gewoon al uren kunnen zoenen en dan begin je pas als je zo weg moet"quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat ze héél duidelijk laten merken dat het ok is ofzo, anders gebeurt er gewoon niets.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh! Like!
Dan ondertussen stiekem je broek uit doen, en dan ben je er al bijna!
Precies dat ja!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal altijd een beetje als mensen bij het afscheid pas zoenen. Want dan denk ik altijd zo van "godverdomme, we hadden gewoon al uren kunnen zoenen en dan begin je pas als je zo weg moet"
Dan hebben wij dat inderdaad anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan afscheid nemen, maar ik denk op een andere manier dan jij.. Ik raak een beetje van slag als ik iemand een tijdje niet zieOm nog maar te zwijgen over hoe akward het soms is
Kan, ook een erg goede optie, maar ik heb wel eens gehoord: "Gast, ga je me nou nog zoenen, of zal ik maar gewoon gelijk naar huis gaan?"quote:
En dat zeg je nu pas!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik niet meer zo eigenlijk.
Ik heb nog steeds wel een hekel aan afscheid nemen, maar ik zoen wel snel.
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal altijd een beetje als mensen bij het afscheid pas zoenen. Want dan denk ik altijd zo van "godverdomme, we hadden gewoon al uren kunnen zoenen en dan begin je pas als je zo weg moet"
Doen ze nooit bij mij eigenlijk...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat ze héél duidelijk laten merken dat het ok is ofzo, anders gebeurt er gewoon niets.
Ik sta er soms een beetje bij van: Knuffel? 3 zoenen? Zoenen? Niks? Hand?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hebben wij dat inderdaad anders.ik kan gewoon letterlijk niet tegen het afscheid nemen. Puur omdat ik niet weet hoe ik daarin moet reageren.
Je hebt ook nog de optie "zwaai"quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik sta er soms een beetje bij van: Knuffel? 3 zoenen? Zoenen? Niks? Hand?
Bij iedereen die niet je vriendje is, is het lastig
Als je in een cafe gaat zoenen krijg je ijsblokjes naar je hoofdquote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
Het is m.i. ook een beetje aan de man initiatief te nemen. Heb wel eens van meiden gehoord dat ik altijd wil zoenen (op de wang dus) Tja. Kloptquote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Hard op vragen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij iedereen die niet je vriendje is, is het lastig
Maar dan gelijk tongen? Dat lijkt me best wel eh, apart...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die doen mannen ook vaak, 2 netjes op de wang en dan vol op de bek.
Met iemand waar je een date mee gehad hebt en het dan klikt enzo he, niet bij een wildvreemde.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Maar dan gelijk tongen? Dat lijkt me best wel eh, apart...
Nee, dan moet je het gewoon doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
De awkward stilte waar je een beetje af staat te wachten allebei is beter?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met iemand waar je een date mee gehad hebt en het dan klikt enzo he, niet bij een wildvreemde.
Maar dat is dus eng.quote:
Dat had ik laatst, toen wilde ik gewoon doei zeggen, maar die persoon zei echt: "krijg ik geen knuffel?"quote:
Is heul niet eng. Gewoon doenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat is dus eng.
Bovendien is het heel opwindend om door de dame op je bek gepakt te worden, die zijn daar altijd veel subtieler/sensueler in om er naar toe te werken.
Zeg je dan ook echt gewoon nee? Je zou mijn hart breken als je dat bij mij zou doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat had ik laatst, toen wilde ik gewoon doei zeggen, maar die persoon zei echt: "krijg ik geen knuffel?"
Nou, nee.
Ik ook, ik zou echt zoiets hebben van "Wat is er mis met mij?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg je dan ook echt gewoon nee? Je zou mijn hart breken als je dat bij mij zou doen.
Met veel tegenzin krijg je dan een knuffel, maar dat was een vriend die langs kwam de dag nadat het uit was met mijn ex. Ik had geen behoefte aan geknuffel.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg je dan ook echt gewoon nee? Je zou mijn hart breken als je dat bij mij zou doen.
hehe, de rebound broquote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met veel tegenzin krijg je dan een knuffel, maar dat was een vriend die langs kwam de dag nadat het uit was met mijn ex. Ik had geen behoefte aan geknuffel.
Welke awkward stilte?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
De awkward stilte waar je een beetje af staat te wachten allebei is beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |