DM me dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
[..]
Dat zeg ik niet zo openbaar.
Die zeug van de plusreclames doet het met die neger van de plusreclamesquote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Negers houden vaak van blonde, dikke wijven. Ook wel varkens...
Inderdaad, ik ben net zo lelijk als een varken helemaal in stijl van mijn username.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hier mag het hoor. De meerderheid hier heeft een mankementje, je bent veilig
Altijd met Dwight en Winston he... genadeloos anaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die zeug van de plusreclames doet het met die neger van de plusreclames
En ik zo rond als een sinaasappelquote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben net zo lelijk als een varken helemaal in stijl van mijn username.
Mijn meeste dates waren rond de zomer en dan kan je ook een wandeling door sonsbeekpark maken. Mooi uitzicht ditdat.. Dus dan ben je al naast elkaar. Plus, ik ga nooit tegenover iemand zitten. Bijna altijd zo 90 graden hoek. Werkt prima.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste eerste dates zijn gewoon in een cafe, omdat je dat snel af kan kappen, kan een beetje rustig praten, en het is niet zo duur.
Wat voor dates weet jij waar je bovengenoemde voordelen hebt, zonder een tafel tussen jou en je date in?
Die ken ik niet. Hij heet Edgar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Altijd met Dwight en Winston he... genadeloos anaal.
Ze zeggen 28.quote:
Gewoon statistiek hoor. Het is redelijkerwijs aan te nemen dat die van jou 28 centimeter is.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zeggen 28.
Tsja, dat roept iedereen terwijl er geen enkel persoon is die dat ding heeft gezien behalve ik.
Blond okee, maar enorme zeugen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Negers houden vaak van blonde, dikke wijven. Ook wel varkens...
Edgar?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hij heet Edgar.
Van de Plus reclame.quote:
Je kunt je niet verzetten, het is je roeping.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Blond okee, maar enorme zeugen niet.
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je kunt je niet verzetten, het is je roeping.
Heeft Loka gister dr tetten nog laten zien?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohmygosh, mylifeisgrey...
Ik snap dat je graag contacten wilt, maar een preek over dierenrechten naar wildvreemden sturen als antwoord op een mailtje over verzekeringen is niet de manier.
Mijn roeping is het om gewoon lekker niet mee te doen met het hele circus.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.
Zeg! Niks mis met Almere!!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je roeping volgen om met ene Saskia en de kids in Almere te gaan wonen.
Doe jij niet mee aan het gemiddelde Nederlander circus doe ik niet mee aan de Surinamer versie.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn roeping is het om gewoon lekker niet mee te doen met het hele circus.
Dat is goed. Je bent al geslaagd als je maar bij 3 vrouwen kinderen hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe jij niet mee aan het gemiddelde Nederlander circus doe ik niet mee aan de Surinamer versie.
lolwut?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohmygosh, mylifeisgrey...
Ik snap dat je graag contacten wilt, maar een preek over dierenrechten naar wildvreemden sturen als antwoord op een mailtje over verzekeringen is niet de manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |