Ja, maar jij was toch ook niet zo van het snel zoenen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
De laatste keer dat ik gezoend heb is alweer maanden geleden...
Zoenen is fijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
4 Jaar, beat that!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ja klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar jij was toch ook niet zo van het snel zoenen?
Ik word ook gek.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij niet zo lang eigenlijk. Maanden niet zoenen.. dan zou ik best wel gek worden.
Dan doe je het zelf hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Ik word ook gek.
Ja maar zoiets is lastig om te veranderen vind ikquote:Op woensdag 21 december 2011 15:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan doe je het zelf hoor
Als een kus op de mond niet meetelt (fail); voor mij 1 maand geleden,
Waarom ?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zoiets is lastig om te veranderen vind ik
Gewoon meer doen ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zoiets is lastig om te veranderen vind ik
Zal ik me dan maar beschikbaar stellen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Zoenen is fijn. Zoenen moeten mensen gewoon meer doen. Ik houd van zoenen.Nu heb ik zin om te zoenen.
Je mag achter in de rij aansluitenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar beschikbaar stellen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Je mag achter in de rij aansluiten
Ja ik vind het ook leuk en lekker...en bij mij doen de gelegenheden zich ook niet zo heel vaak op.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Gewoon meer doen ofzo?
Ik kan er weinig zinnigs over zeggen natuurlijk, weet niet wat jij voelt enzo.
Ik vind het gewoon leuk en lekker, jammer dat de gelegenheden zich niet zo heel vaak voordoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |