Strawberry startte haar pc en fok opnieuw op om jullie allemaal een goede nachtrust te wensenquote:Op woensdag 21 december 2011 05:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Mn pc viel ineens uit, oververhit.Slaap lekker loka, stefan en magnetron.
oh joy.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:57 schreef heloef het volgende:
Dit wordt echt een fantastische dag, ik val overal in slaap, heb tot half 5 les en een deadline. Kortom het gaat een feestje worden.
Doe er je voordeel mee loefjequote:Op woensdag 21 december 2011 10:04 schreef heloef het volgende:
Echt alle leuke meisjes zitten in de bus volgens mij.
Ik roep het ook wel over mezelf af door elke dag om 4 uur op te staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh joy.
Ik werd wakker om 7 uur, echt heerlijk wakker. Maar toch dacht ik dat ik nog heel even mijn ogen dicht moest doen. Toen was het ineens 9 uur en was ik te laat voor mijn les.
Ehm...quote:
Sla je slag! Hop! Pak ze!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm...
Ik vind dit meisje in kwestie trouwens echt wat voor benzinneke. Ze is zo schattig.
Heb je er nou al 1 aangesproken?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
Fokken op dit ding gaat steeds makkelijker.
Natuurlijk niet, dat is niet des FOK!ker die spotten een meid en posten dat in plaats van er op af te gaan zoals normale mannen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is niet des FOK!ker die spotten een meid en posten dat in plaats van er op af te gaan zoals normale mannen.
Yes, schattige meisjesquote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
Ik vind dit meisje in kwestie trouwens echt wat voor benzinneke. Ze is zo schattig.
I know that feeling.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:33 schreef palawan het volgende:
's Avonds wil ik er niet in, en 's ochtends wil ik niet uit
Ik moet ook nog. Zaterdag is de enige dag dat ik kan.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders gaan vandaag kerstcadeautjes kopen.Spannend.
Hopelijk halen ze wat ik gevraagd heb. Vorig jaar vroeg ik ook hele duidelijke dingen, maar kreeg ik een tekentablet. Dus dat was ook prima.
Meestal wel ja, gewoon geen zin. Want dan wil ik nog even internetten, of fokken of iets anders onzinnigs doenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling.
Maar 's avonds is het echt koppigheid, want stiekem is het heel erg lekker om in bed te kruipen.
Mensen die verslaafd zijn aan FOK!.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Meestal wel ja, gewoon geen zin. Want dan wil ik nog even internetten, of fokken of iets anders onzinnigs doen
Agreedquote:Op woensdag 21 december 2011 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik vind slapen eigenlijk altijd wel lekker.![]()
Gewoon doen loefeltje. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is niet des FOK!ker die spotten een meid en posten dat in plaats van er op af te gaan zoals normale mannen.
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik pukkels als ik ongesteld ben.
Waarom krijg ik pukkels als ik niet ongesteld ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik pukkels als ik ongesteld ben.
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik pukkels als ik niet ongesteld ben.
Nee, dat valt eigenlijk enorm mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?
Ik krijg dat vaak van chocolade, speculaas, of veel bier.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat valt eigenlijk enorm mee.
Die grap is best grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat je dan chocolade of andere vette troep gaat eten?
Ik krijg het gewoon altijd rond mijn ongesteldheid en na pillen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik krijg dat vaak van chocolade, speculaas, of veel bier.
Spul waar veel calorieën inzitten dus eigenlijk (en die meestal ook erg lekker zijn)
Na het stappen heb ik altijd zo'n zin in shoarma of kebab.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon altijd rond mijn ongesteldheid en na pillen.
Ik ben niet echt van de chocolade eigenlijk en eet ook niet enorm vet. Tenzij kebab.
Maarja, trekt wel weer weg.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Na het stappen heb ik altijd zo'n zin in shoarma of kebab.
Ik moest ook afleren dat ik het meteen overnam zodra mensen even niet uit hun woorden kwamen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:12 schreef heloef het volgende:
Ik had net een presentatie met een andere gozer, vertel ik even alles wat er te vertellen is en heeft die andere jongen niks meer te zeggen.
Ik praat te makkelijk.
Nee jij houdt van erwtjes op een plankje.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet zoveel met dikke konten trouwens.
Meer een borstenman?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |