Gelukkig anders kon ik straks niet slapenquote:
Ik vind het ook altijd wel leuk om mensen te horen over hun ervaringen met drugs.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik doe geen druggs, maar ik hoor wel dingen van mensen die ik ken(de) en vraag me dan van alles af enzodan vind ik het leuk om zoiets aan jou te vragen. Of om aan hen te vragen of ze wel eens kalmoes hebben gedronken. Eigenlijk gewoon op een vreemde manier mijn kennis verrijken.
Oh ik kan ook nooit slapen als we ruzie hebben. Is nog niet gebeurd maar als het zou gebeuren, zou ik zeker niet kunnen slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gelukkig anders kon ik straks niet slapen
Of anders loop je richting Avenida Jimenez om prostituees te bekijken?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:39 schreef El_Matador het volgende:
Kunnen we het niet weer gewoon over dikke konten hebben?
Waar is dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Of anders loop je richting Avenida Jimenez om prostituees te bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is dat?Mij ook niet. Avenida Jimenez is volgens mij het verlengde van de Av. de las Americas maar dan het centrum in, richting séptima. Daar bij de hoek Jiménez met Caracas staan ze wel vaak dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik vanuit de transmilenio he, voor de duidelijkheid.
Arme jij! En goedemorgen!quote:Op woensdag 21 december 2011 05:16 schreef Faxie het volgende:
Lol, ik ben net m'n nest uit, ga zo werken
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op woensdag 21 december 2011 05:16 schreef Faxie het volgende:
morgequote:Op woensdag 21 december 2011 05:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook zo slapen, in het geval je mij ook een goedenacht wilt wensen?quote:Op woensdag 21 december 2011 05:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Mn pc viel ineens uit, oververhit.Slaap lekker loka, stefan en magnetron.
Dit niet vroeg vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 05:29 schreef heloef het volgende:
Ik faal weer eens in vroeg opstaan, wou 04:00 wakker zijn.
Een halve SR graveyard gemist man, met Geertje nog wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit niet vroeg vinden
Ik ga slapen
Het was geweldig..Right Said Fred was er zelfs. Irene doet het ook heel goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Een halve SR graveyard gemist man, met Geertje nog wel.
Irene schijnt leuk te zijn ja, had ik ook wel verwacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was geweldig..Right Said Fred was er zelfs. Irene doet het ook heel goed.
En goedemorgen Loefje.
Oh ja Jan..daar loop ik ook niet echt warm voor maar misschien verrast hij ons.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Irene schijnt leuk te zijn ja, had ik ook wel verwacht.
Ik moet morgen echt wat rust pakken dus ik hoop op een saaie nacht morgen met Jan en Coen.
Ik kom net uit mijn remslaap.quote:
Waarom?quote:
Als een echte Gquote:Op woensdag 21 december 2011 05:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet toch, je homie is loyal aan deze hood toch.
Omdat ik vanmiddag/vanavond moet werkenquote:
Misschien kom ik verder als ik me voordoe als een latino gangster. Daar heb ik misschien meer verstand van.quote:
Neem een lekker stukje amandelstaaf, zal je vast oppeppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |