quote:
Relaxter. Gewoon lekker vaag in je hoofd maar niet extreem.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat heb ik niet mee gekregen, laatste dingetje van jou was voor mij nog steeds Kalmoes. Is dit leuker/erger/sterker/slapper/whatevers?
Heb je wel eens poppers gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Relaxter. Gewoon lekker vaag in je hoofd maar niet extreem.
Nee, jij wel? Enige chemische wat ik heb gedaan is MDMA eigenlijk. Voor de rest alleen naturally high enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb je wel eens poppers gedaan?
Jij weet te veel!quote:Op woensdag 21 december 2011 04:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, maar leek me wel geinig, wat ik me ewrvan kan herinnerenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja allemaal confrontatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
Even die Tinychat geprobeerd maar ik geloof dat het niveau hier hoger ligt
Het is werkelijk treurig met je gesteld als je het erg vindt wanneer je met dat type gesprekken niet mee kunt komen. Ik zou het wel kunnen, maar ik wil het niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal confrontatie.
en bevestiging dat jongeren allemaal "leuke" gesprekken met elkaar hebben
en dan is het hartstikke kut om daar zonder ervaring mee mee gaan proberen te praten. en confrontatie dat ik er buiten val enzo is heel erg frustrerend.
want ja iedereen kan maar de contact krijgen, en seks enzo.
kutzooi, zou me depri ervan voelen maar antidepresiva werkt wel weer dat ik me redelijk neutraal blijf voelen vergeleken met eerst dat ik de muren opvloog.
Alsof ik zoveel ervaring heb.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal confrontatie.
en bevestiging dat jongeren allemaal "leuke" gesprekken met elkaar hebben
en dan is het hartstikke kut om daar zonder ervaring mee mee gaan proberen te praten. en confrontatie dat ik er buiten val enzo is heel erg frustrerend.
want ja iedereen kan maar de contact krijgen, en seks enzo.
kutzooi, zou me depri ervan voelen maar antidepresiva werkt wel weer dat ik me redelijk neutraal blijf voelen vergeleken met eerst dat ik de muren opvloog.
nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ik zoveel ervaring heb.
nee niet overal nee, maar wel iets itt tot never nooit wat en ook geen kansen erop hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is werkelijk treurig met je gesteld als je het erg vindt wanneer je met dat type gesprekken niet mee kunt komen. Ik zou het wel kunnen, maar ik wil het niet.
En nee, niet iedereen kan zomaar overal seks krijgen. Geloof niet alles wat je van die hosselaars hier leest.
Het gaat erom dat je geen ervaring hoeft te hebben om mee te komen in zulke "leuke" gesprekken.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb al uitgelegd dat ik er niet goed tegen kan. misschien omdat jij je dat niet kan voorstellen wegens "kansen" enzo, dat het voor jou niet uitzichtloos is.
Dat is waar. Toen ik 16 was praatte ik ook rustig mee over dingen die ik nog nooit gedaan of gezien had.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je geen ervaring hoeft te hebben om mee te komen in zulke "leuke" gesprekken.
en wat zijn de dingen als "mijn laatste vriend" , en 1 keer per week.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je geen ervaring hoeft te hebben om mee te komen in zulke "leuke" gesprekken.
Nee ik doe geen druggs, maar ik hoor wel dingen van mensen die ik ken(de) en vraag me dan van alles af enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 04:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Enige chemische wat ik heb gedaan is MDMA eigenlijk. Voor de rest alleen naturally high enzo.
Nee hoor, never touched itquote:
Dus jij hebt het net als ik, andere mensen zien doen/erover gehoord?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar leek me wel geinig, wat ik me ewrvan kan herinneren
Als je eenmaal (of meermalen beter gezegd) seks gehad heb, is het gemis veel groter.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en wat zijn de dingen als "mijn laatste vriend" , en 1 keer per week.
en praten erover wat aantrekkelijk is, alsof ze keus hebben.
het is elke keer confrontatie voor me gemis
Daar ging het maar heel even over.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en wat zijn de dingen als "mijn laatste vriend" , en 1 keer per week.
en praten erover wat aantrekkelijk is, alsof ze keus hebben.
het is elke keer confrontatie voor me gemis
Gelukkig anders kon ik straks niet slapenquote:
Ik vind het ook altijd wel leuk om mensen te horen over hun ervaringen met drugs.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik doe geen druggs, maar ik hoor wel dingen van mensen die ik ken(de) en vraag me dan van alles af enzodan vind ik het leuk om zoiets aan jou te vragen. Of om aan hen te vragen of ze wel eens kalmoes hebben gedronken. Eigenlijk gewoon op een vreemde manier mijn kennis verrijken.
Oh ik kan ook nooit slapen als we ruzie hebben. Is nog niet gebeurd maar als het zou gebeuren, zou ik zeker niet kunnen slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gelukkig anders kon ik straks niet slapen
Of anders loop je richting Avenida Jimenez om prostituees te bekijken?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:39 schreef El_Matador het volgende:
Kunnen we het niet weer gewoon over dikke konten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |