Als je zelf aangevallen wordt, en ook nog eens totaal zonder aanleiding, door iemand die waarschijnlijk in het dagelijks leven zich ook erg agressief opstelt, dan mag je zo iemand helemaal de tyfus in trappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
1 keer trappen is een reflex, 2x trappen is not done
Ik ben pascifist
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja iets met oudste en wijste. Niet dat ik de actie afkeur hoor maar ik snap wel waarom de scheidsrechter er op reageert
Ik was ook jaren bang voor de tandarts. Uiteindelijk via de ACTA van m'n angst afgekomen. Nu weet ik dat de tandarts altijd moet verdoven als 'ie echt in m'n mond bezig isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wanneer moet je? Kunnen we elkaar digitale support geven
Ik ben 6 jaar niet geweest, angst voor de tandarts. Toen toch over de drempel heen, gelukkig helemaal niets aan de hand, geen gaatjes, krijg ik te horen dat er 2 operatief verwijderd moeten worden
Hopelijk vallen de kosten mee
Denk je?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij die bruidegom boft wel.
soit kan nu ook een moetje hebben . dat is echt confrontatie enzo, en bevestiging dat ik achterloop.
ik wil het ook hebben, echt gevoelens van leven voorbij idd als andere mensen dingen hebben, en zo dicht bij ook, en wel mogen proberen enzo.
Tandarts zit toch in het basispakket? Of heb je aanvullende tandverzekering?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ne joh, nergens voor nodig.
ik heb ook al minstens twee jaar doorwerwijzing naar het ziekenhuis liggen. maar ik ga gewoon niet meer naar de tandarts want voor me gevoel moet ik eerst zijn doorverwijzing aten doen anders kan hij daarom gaan zijken. en ben nog steeds niet naar de kaakschirurg geweest.
irritant dat ik tandartsverzekering heb kwam ik laatst achter. ben de laatste 2 jaar niet naar de tandarts geweest dus het heeft totaal geen nut
12 januari geloof ik. Wanneer jij moet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wanneer moet je? Kunnen we elkaar digitale support geven
Ik ben 6 jaar niet geweest, angst voor de tandarts. Toen toch over de drempel heen, gelukkig helemaal niets aan de hand, geen gaatjes, krijg ik te horen dat er 2 operatief verwijderd moeten worden
Hopelijk vallen de kosten mee
Hoi Moon.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
moet die keeper zich niet verdedigen ofzo? wat is deze
Ik niet dusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja iets met oudste en wijste. Niet dat ik de actie afkeur hoor maar ik snap wel waarom de scheidsrechter er op reageert
Helemaal mee eens, ik zeg enkeltje ziekenhuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat gaat totaal niet op. Zulke mensen leren het maar op één manier af, en dat is door al hun tanden eens een keer te verliezen.
Echt hé... Belachelijk dat daarvoor rood word gegevenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi kaneelquote:
Wat is deze, wollah. Tfoe!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Nog even bellen, verwijzing is net doorgestuurd. Ik ben aanvullend verzekerd, maar dit is in januari en ik heb nog 11 maanden te gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tandarts zit toch in het basispakket? Of heb je aanvullende tandverzekering?
[..]
12 januari geloof ik. Wanneer jij moet?
Bij mijn vorige tandarts had ik nooit iets, maar bij deze had ik ineens een mond vol gaatjes. Rekeningen overal.En pijn in mijn bakkes.
Nu ook nog de verstandskiezen. bah. Hou geen geld over.
Ik vind van wel. Z'n reactie is gewoon pure adrenaline, daar zit geen denkwerk bij en dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het ook gewoon zelfverdedigingquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als mlig een meisje bezwangerd verlaat ze hem nooit meer
Ik heb vanmiddag Strawberry geholpen een plaatje te vinden. En ik was lief tegen een meisje van mijn werk (ik heb haar een stuk van mijn chocokoek gegeven toen ze verlekkerd zat te kijken). Ik voel me goed.quote:
quote:
Dus dat was die "move" waar je het over had?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Strawberry geholpen een plaatje te vinden. En ik was lief tegen een meisje van mijn werk (ik heb haar een stuk van mijn chocokoek gegeven toen ze verlekkerd zat te kijken). Ik voel me goed.![]()
En hoe is het met jou?
Deed hij, maar ging daarna door in blinde woede.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
Tjah adrenaline.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Deed hij, maar ging daarna door in blinde woede.
Das doodnormaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |