Nee man, ik zag wel een heel tof altomeisje maar goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, kerel, nog gehosseld bij SR gister?
Jij gedraagt je ook als God door precies te denken te weten waarom ze het doet.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een hopeloos geval. Succes met de kerels die je aantrekt met je gedrag. Je zult het nodig hebben.
Maar die foto was toch helemaal niet zo bijzonder verder?quote:
Tjah, dat zou het nog triester maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk omdat het niet Cactus was op die foto, slimmerd.
tr?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey zeg. Ik wilde er net een openen.
Je beantwoord je eigen vraagquote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef palawan het volgende:
Waarom haten de vrouwen op Sinosappel?
Of eigenlijk vooral Joysa en cactus..
Je hebt mijn interesse en niet vanwege de tieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Bier en tieten, tralalalala
Heb je ook bier?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Bier en tieten, tralalalala
Ik heb haar gezicht niet gezien ofzo.. Tis niet dat mensen haar nu allemaal aankijken als een aandachthoer.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een hopeloos geval. Succes met de kerels die je aantrekt met je gedrag. Je zult het nodig hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt mijn interesse en niet vanwege de tieten.
Het is wel een aandachthoer.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb haar gezicht niet gezien ofzo.. Tis niet dat mensen haar nu allemaal aankijken als een aandachthoer.
Omdat ze de jongetjes hier het hoofd op hol brengt, of zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef palawan het volgende:
Waarom haten de vrouwen op Sinosappel?
Of eigenlijk vooral Joysa en cactus..
Maar nu maakt het alleen je opmerking onzin.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, dat zou het nog triester maken.
Wanneer is trouwens de uitslag?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is niet eens genomineerd bij de fokverkiezingen! Dan valt het allemaal nog mee.
Die wil ze ook, niks om je voor te schamen zo lang je het maar niet ontkent en dat doet ze niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou mijn aandacht mag ze hebben
Haha, is dat zo... zal eens even zoeken of ik de foto nog kan vinden betreft hoe men zich voordeed.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar nu maakt het alleen je opmerking onzin.
Ooohw ik snap het...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze de jongetjes hier het hoofd op hol brengt, of zo.
Bummer!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is niet eens genomineerd bij de fokverkiezingen! Dan valt het allemaal nog mee.
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, is dat zo... zal eens even zoeken of ik de foto nog kan vinden betreft hoe men zich voordeed.
Weet ikquote:Op woensdag 21 december 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat heb je in huis? Palm, Hertog Jan, Heineken, Grolsch?quote:
quote:
Nou, nou wat erg, als die "domme" jongens willen kwijlen op haar laat ze.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze de jongetjes hier het hoofd op hol brengt, of zo.
Alle tieten bij elkaar, gezelligquote:
Ik vind het niet leuk dat er groepjes gevormd moeten worden.. elkaar een beetje belachelijk maken lijkt het.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Ik reageer al niet eens meer, dit is mijn volk niet
Grolsch en Amstel natuurlijk!!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat heb je in huis? Palm, Hertog Jan, Heineken, Grolsch?
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat er groepjes gevormd moeten worden.. elkaar een beetje belachelijk maken lijkt het.
Ik zit ook een beetje te wachten tot dit overwaait.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat er groepjes gevormd moeten worden.. elkaar een beetje belachelijk maken lijkt het.
Ik hou er zo van als je zegt dat je geen kant kiest en niet mee doet aan een discussie en het dan toch niet kan laten. Wispelturig schatje van mequote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
Jij gedraagt je ook als God door precies te denken te weten waarom ze het doet.
Valt me van je tegen.
Zo'n beetje wel jaquote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Maar gaat deze hele discussie nu over het feit dat sinos pics van haar voorgevel heeft geplaatst?
En ik weiger aan deze discussie mee te doen. Niet aanstellen want ik heb het niet over jou en wil er ook niet door jou alsnog bijgesleurd worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog palm staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grolsch en Amstel natuurlijk!!
Hoewel Palm ook wel goed klinkt nu
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Hoewel Palm ook wel goed klinkt nu
Relnichtquote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
Ik kies trouwens geen partij, ik trap beide partijen graag in de grond.
Mee doen aan de discussie kan ik niet laten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou er zo van als je zegt dat je geen kant kiest en niet mee doet aan een discussie en het dan toch niet kan laten. Wispelturig schatje van me
Doen we niet, hoe was je dag moon?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
En ik weiger aan deze discussie mee te doen. Niet aanstellen want ik heb het niet over jou en wil er ook niet door jou alsnog bijgesleurd worden.![]()
Hoe was jouw dag toppie?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen we niet, hoe was je dag moon?
Liever een relnicht dan een jankbal.quote:
Wanneer moest hij die aan hebben?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, had naatje een gele regenjas aan, weet je dat toevallig?
Prima ik heb net spaghetti gemaakt en ga nu een poging doen om zelf Aioli te maken. Gelukkig gaat er vandaag niemand met mij zoenen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen we niet, hoe was je dag moon?
Volgens mij zag ik hem om half 6 op tv bij het glazen huis, te grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer moest hij die aan hebben?
Vermoeiend, hele dag moe geweest en in slaap willen vallen maar niet kunnen omdat je op school zit zegmaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was jouw dag toppie?
Oh, ik zou niet weten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem om half 6 op tv bij het glazen huis, te grappig
Goh, de keuze tussen iemand die haar tieten post of iemand die claimt iemand anders te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Dat jij er nou intrapt is een heel ander verhaal.
UHUHquote:Op woensdag 21 december 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt honger?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Prima ik heb net spaghetti gemaakt en ga nu een poging doen om zelf Aioli te maken. Gelukkig gaat er vandaag niemand met mij zoenen.
Daar alles goed?
Vanwege haar poesje?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij wil heel graag zin pik tussen die tietjes laten glijden.quote:
Don't we allquote:Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil heel graag zin pik tussen die tietjes laten glijden.
Inderdaad, ze heeft goeie tieten.quote:
Goh, je snapt het nog minder dan ik al dacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Goh, de keuze tussen iemand die haar tieten post of iemand die claimt iemand anders te zijn.
Weet niet, maar het eerste is toch een stuk oprechter dan het tweede.
Mwoah, dan wil ik toch wel eerst de rest zien hoorquote:
Dat is voor op de stukjes brood hequote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt honger?
Hoezo gelukkig trouwens?
Hier wel goed ja
Maar het is wel lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is voor op de stukjes brood heen dat is met knoflook, dat kust niet zo aangenaam
Ach 15 seconden de andere kant opkijken lukt me wel in dat geval.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mwoah, dan wil ik toch wel eerst de rest zien hoor
Voor hetzelfde geldt is het wel een plork.
Heerlijkquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach 15 seconden de andere kant opkijken lukt me wel in dat geval.
Als je allebei knoflook op hebt is het niet zo erg toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is voor op de stukjes brood heen dat is met knoflook, dat kust niet zo aangenaam
Heerlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
Ik kies trouwens geen partij, ik trap beide partijen graag in de grond.
Gewoon samen van eten dan, probleem opgelostquote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is wel heel integer van je om even te melden in een discussie die niet over jou gaat dat je buiten dit topic om een foto hebt gezien van mij. Omdat ik al niet zo goed van vertrouwen ben als het gaat om random gasten op internet had ik je idd een neppe gestuurd om te checken of je het ooit zou gebruiken tegen me. Je hebt je eigen graf gegraven. Ik weet zeker dat je van niemand meer een foto zal krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Goh, de keuze tussen iemand die haar tieten post of iemand die claimt iemand anders te zijn.
Weet niet, maar het eerste is toch een stuk oprechter dan het tweede.
Succes met je banquote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel heb hem gevonden voor je...
knip -
Da's heul geen inkijkquote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
- knip -
Het is natuurlijk allebei triest.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is wel heel integer van je om even te melden in een discussie die niet over jou gaat dat je buiten dit topic om een foto hebt gezien van mij. Omdat ik al niet zo goed van vertrouwen ben als het gaat om random gasten op internet had ik je idd een neppe gestuurd om te checken of je het ooit zou gebruiken tegen me. Je hebt je eigen graf gegraven. Ik weet zeker dat je van niemand meer een foto zal krijgen.
Want? Jij bent dat niet. Zo kunnen wij ook een ban gaan aanvragen omdat jij die foto postte van die meid met kort koppie in de bergen op haar fietsje.quote:
Ah je hebt hem via DM bij elkaar gebedeld, dan ben je nog triester dan ik dacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
- knip -
Want openbaar maken van DM.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Want? Jij bent dat niet. Zo kunnen wij ook een ban gaan aanvragen omdat jij die foto postte van die meid met kort koppie in de bergen op haar fietsje.
Oeps, dacht dat hij het over die foto had, niet over die tekeningquote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No shit.
Het is een getekende engel.
Jullie nemen het weer te serieus, laat hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want openbaar maken van DM.
Wel mee eens ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het voor bepaalde mensen hier een beetje genant worden...
Maar daarom niet des te vermakelijk voor de rest van ons![]()
Ik zou die chick raken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
- knip -
Ik neem het niet serieus, ik gaf alleen antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jullie nemen het weer te serieus, laat hem.
[..]
Wel mee eens ja.
Ik ook niet behalve bij Drommelquote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef heloef het volgende:
Ik bedel nooit om foto's. Dat hou ik graag zo.
Nietus! Het is een fotoquote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No shit.
Het is een getekende engel.
En om groene ogenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet behalve bij Drommel
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent er nu al een hele tijd mee bezig, je kunt niet anders dan het serieus nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus, ik gaf alleen antwoord op je vraag.
Neem jezelf en dit topic anders een niet zo serieus.
Nou, vertel. Wat trekt je aan in hemquote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft groene ogenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat trekt je aan in hem
Wie weet kan de rest er ook wat mee
'Hele tijd'.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je bent er nu al een hele tijd mee bezig, je kunt niet anders dan het serieus nemen.
Ik neem het topic niet serieus en mezelf al helemaal niet hier, zou jij ook moeten doen.
Ik wou je eigenlijk eerst een andere sturen maar ineens was m'n camera leeg voor ik de foto ervan kon downloaden. Heb toen maar een oudere gebruikt met wat snel knip en plakwerk.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hihi ja. Maar groene ogen zijn dan ook
Ik ook. Gedeeltelijk. En ik kan er heel lief mee kijken ook nog. En nu?quote:
In dat geval zou je ook om mijn foto's moeten bedelen... ohw wacht, staat er natuurlijjk een in mijn fotoboekquote:
Daar ga je weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
'Hele tijd'.
Overdrijven is ook een vak, maar goed ik wist al dat dat je ding was.
En dat laatste doe ik al, maak je maar niet druk hoor. Volgende keer zal ik een PI gebruiken zodat je het misschien allemaal wat beter kan bevatten.
Daar zijn je ogen rood manquote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef palawan het volgende:
[..]
In dat geval zou je ook om mijn foto's moeten bedelen... ohw wacht, staat er natuurlijjk een in mijn fotoboek
Goed hoor, trek je niks aan van het gebitch hier en daar.quote:
En nog steeds.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oeps ik vergat hem inderdaad, zo beter knulletje?
Don't flatter yourself.
Dus het is cactus wel op die foto?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
- doe normaal, niet ongevraagd privefoto's van een ander posten -
Ik heb toch ook om jouw foto's gebedeltquote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef palawan het volgende:
[..]
In dat geval zou je ook om mijn foto's moeten bedelen... ohw wacht, staat er natuurlijjk een in mijn fotoboek
Nee je hebt ook een dikke kontquote:
Haha klopt, evil hequote:
Nope,...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het is cactus wel op die foto?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik al niet zo goed van vertrouwen ben als het gaat om random gasten op internet had ik je idd een neppe gestuurd om te checken of je het ooit zou gebruiken tegen me.
Kwart voor 9quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Royco1 het volgende:
Heloef, hoe laat moet ajax voetballen?
Nu vergeet je zelf een PI.quote:
You snooze, you lose!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Faxie het volgende:
Ik kom weer eens kijken en er is een slagveld gaande geweestIk mis ook alle pret telkens...
Gaat best wel lekker. Beetje een dipje (gehad) maar voor de rest gaat het best okquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hey Koffie; hoe gaat het nog daar?
Ja hele mooie kleur groen!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha klopt, evil he![]()
Heb speciaal voor sinos mijn oog een paar topics terug gepost, gisteravond rond 23:00 uur als je wilt terugzoeken. En ze waren groen
Gewoon teruglezenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Faxie het volgende:
Ik kom weer eens kijken en er is een slagveld gaande geweestIk mis ook alle pret telkens...
Tja, de donkere dagen voor kerst he... het moment voor dipjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker. Beetje een dipje (gehad) maar voor de rest gaat het best ok
Dan is het goedquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb toch ook om jouw foto's gebedelt
[..]
Nee je hebt ook een dikke kont
Ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoop mensen met groene ogen hier lol
Photoshop tochquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoop mensen met groene ogen hier lol
Ga anders foto's van groene ogen sparenquote:
Ja, maar dan heeft Crutch geen reden om het te hebben over "privéfoto's".quote:
Haha ja blauw. Saaiste kleur vind ik dat, sorry kingtoppiequote:
En weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu vergeet je zelf een PI.![]()
Gekke troll ben je ook, laatste keer dat ik dacht dat je serieus was postte je onder IWBH en had je serieuze stalkproblemen.
Is Lant ook aanwezig ja?....quote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef Puntenjager het volgende:
Kerels die een half topic vollullen over de kleur van hun ogen... alleen maar omdat 1 Fokster haar voorkeur daaromtrent heeft uitgesproken
Kerels die alleen maar komen rellenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef Puntenjager het volgende:
Kerels die een half topic vollullen over de kleur van hun ogen... alleen maar omdat 1 Fokster haar voorkeur daaromtrent heeft uitgesproken
Heeft Crutch het over privé foto's? Hij wil Cactus hosselen blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft Crutch geen reden om het te hebben over "privéfoto's".
Maar DMs mogen natuurlijk niet zomaar openbaar gemaakt worden.
Bruin kan ook wel mooi zijn, van die buitenlandse chicks hebben echt van die hele donkerbruine ogen, zie je nauwelijks de pupil. Is best mooi hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb blauwe ogenIk vind groen en blauw wel cooler dan bruin
Bruin is toch juist saai? Dat heeft iedereen!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ja blauw. Saaiste kleur vind ik dat, sorry kingtoppie
Blauw is toch ook heel mooi? Vind ik tenminste wel een stuk mooier dan bruinquote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ja blauw. Saaiste kleur vind ik dat, sorry kingtoppie
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Axel, hosselaar. Alls goed jongeh?
Nieuws:
- Er zijn mensen die lichaamsdelen hebben gepost (wat vrij prevalent is op het internet) en zoekn nu een beetje de psychologie daarachter.
- Mark/Iwannabehigh/Mpj/Mrk.n/Soit heeft weer een nieuw account.
- Feminisme doet het niet zo goed tegenwoordig
- Royco blijkt een baas te zijn
- Heloef wil jankbal van het jaar worden en Loka de aandachtshoer (al gaat ze denk ik verliezen)
- Mark heeft kerstkaartjes gestuurd naar Mlig en Myreala gestuurd
- Ik vind Skyrim en lekker eten nog steeds belangrijker dan mokkels
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blauw is toch ook heel mooi? Vind ik tenminste wel een stuk mooier dan bruin
Ik heb skyrim afgegeven.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Nieuws:
- Er zijn mensen die lichaamsdelen hebben gepost (wat vrij prevalent is op het internet) en zoekn nu een beetje de psychologie daarachter.
- Heloef wil jankbal van het jaar worden en Loka de aandachtshoer (al gaat ze denk ik verliezen)
- Mark heeft kerstkaartjes gestuurd naar Mlig en Myreala gestuurd
Ik heb hele geile schele ogen.quote:
Het was niet echt Cactusquote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Foto van cactus? Is ze net zo mooi in het echt als in mijn dromen?
Oh het was haar niet echt?
Lees je nog een beetje mee dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Heeft Crutch het over privé foto's? Hij wil Cactus hosselen blijkbaarmaar dat is Cactus niet hoor, verreweg van.
En wie zegt dat ze jou wel een echte foto heeft laten zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
- doe normaal, niet ongevraagd privefoto's van een ander posten -
Baasquote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel op Heloef gestemd voor grootste jankbal, de rest kende ik niet
Haha, thanks voor de update man! Kort en krachtig; zo mag ik het zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Nieuws:
- Er zijn mensen die lichaamsdelen hebben gepost (wat vrij prevalent is op het internet) en wij zoeken nu een beetje de psychologie daarachter.
- Mark heeft kerstkaartjes gestuurd naar Mlig en Myreala
En als je nou een mixje hebt dan? Want ik heb grijsblauw, een vlek bruin en een rand groen.quote:
Ken je schenkstroop niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel op Heloef gestemd voor grootste jankbal, de rest kende ik niet
Pics?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je nou een mixje hebt dan? Want ik heb grijsblauw, een vlek bruin en een rand groen.
Dan ben je afgeschreven.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je nou een mixje hebt dan? Want ik heb grijsblauw, een vlek bruin en een rand groen.
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Nieuws:
- Er zijn mensen die lichaamsdelen hebben gepost (wat vrij prevalent is op het internet) en wij zoeken nu een beetje de psychologie daarachter.
- Mark heeft kerstkaartjes gestuurd naar Mlig en Myreala
Roodharigen heb ik niet zo veel mee..quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Roodharigen (met krullen), met groene ogen
Deze man.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Roodharigen (met krullen), met groene ogen
Ik heb een sluimerende roodharingen en alto fetisj.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Roodharigen heb ik niet zo veel mee..
Geen beschikbaar en geen zin om te maken ookquote:
*kras*quote:
Dat ben je zelf toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk boeit oogkleur me niet zo veel, maar ik vind brunet + blauw / groene ogen wel erg speciaal. De rest is allemaal prima
Bruin haar, blauwe ogen. Hoiquote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk boeit oogkleur me niet zo veel, maar ik vind brunet + blauw / groene ogen wel erg speciaal. De rest is allemaal prima
O wat grappig dat had ik niet achter jou gezocht!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een sluimerende roodharingen en alto fetisj.
Maakt het überhaupt uit, alleen zolder autisten doen spastisch over foto's. Maar volgens eigen zeggen was het niet cactus omdat ze mijn wou testen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze jou wel een echte foto heeft laten zien.
Yeah!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
Over het algemeen wel dat typische haarkleuring rood maar toch.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O wat grappig dat had ik niet achter jou gezocht!
En welke stad had je in gedachten?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef Axel1988 het volgende:
Sinji; jij bent wel een man met goede smaak. Weet jij een leuk en goed restaurant wat je me aan kunt raden. Mijn plan is een goede tafel voor twee, waarbij ik een gerecht aan kan bevelen; en dat het dan wonder boven wonder ook nog goed bevalt....:)
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Het was echt niet Cactusquote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maakt het überhaupt uit, alleen zolder autisten doen spastisch over foto's. Maar volgens eigen zeggen was het niet cactus omdat ze mijn wou testen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Het draait toch allemaal om uitstraling mensen.
Lieve uitstraling, dope fotoquote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Sproetjes kunnen wel leuk staanquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb donker haar, blauwe ogen en wat sproetjes
Sproetjes zijn ook leukquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Sproetjes doen het voor mij. Rood haar ook. Appelwangetjes ook. Wipneusje ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Maakt niet zo gek veel uit. Liefst in regio Den Haag/Delft/Rotterdam; maar alles in Brabant en Zuid Holland is een optie.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
En welke stad had je in gedachten?
Eindelijkquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sproetjes doen het voor mij. Rood haar ook. Appelwangetjes ook. Wipneusje ook.
Eigenlijk doet vrij veel het voor mij, mits warme en lieve uitstraling
Nee joh! Het gaat om tieten! Is jou dat na al die posts hier nog niet duidelijk!??quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Het draait toch allemaal om uitstraling mensen.
Mannen ook wel hoor, maar daar val ik alleen niet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Yeah!
Oh, het gaat over dames he?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Heloef, deze is voor jou
Ik zou dr doenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Heloef, deze is voor jou
Ach als je foto's ruilt kan het wel vervelend zijn als jij een echte foto hebt gegeven en de ander niet, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maakt het überhaupt uit, alleen zolder autisten doen spastisch over foto's. Maar volgens eigen zeggen was het niet cactus omdat ze mijn wou testen.
Donker haar, bruine ogen en zomersproetjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Hou je van Thais eten? Ik heb zelf hele goede ervaringen bij Spize in Den Haag. Sfeer is modern, maar ook heel knus zeg maar. Ideaal voor een date met je relatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maakt niet zo gek veel uit. Liefst in regio Den Haag/Delft/Rotterdam; maar alles in Brabant en Zuid Holland is een optie.
Inb4 pics van Megan Fox.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van wat je wel zou doen dan
Kom met mij daten, zal leuk worden. Kun je anime grapjes maken zonder bang te zijn dat ik ze niet begrijpquote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donker haar, bruine ogen en zomersproetjes.
Mijn god je weet wel waar ik op val.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Heloef, deze is voor jou
Wow, site ziet er erg vet uit (interieurfoto's ook). Thais is geen probleem, leuke afwisseling. Ik ga het eens bekijken. Heb je er zelf ook wel eens gegeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hou je van Thais eten? Ik heb zelf hele goede ervaringen bij Spize in Den Haag. Sfeer is modern, maar ook heel knus zeg maar. Ideaal voor een date met je relatie.
http://www.spize.eu/
Jij date toch alleen meisjes van 1m65?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom met mij daten, zal leuk worden. Kun je anime grapjes maken zonder bang te zijn dat ik ze niet begrijp
Vertel me niet dat je langer bentquote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij date toch alleen meisjes van 1m60?
Ja, had de Spize mix Deluxe en Thai Chicken saté. Erg lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wow, site ziet er erg vet uit (interieurfoto's ook). Thais is geen probleem, leuke afwisseling. Ik ga het eens bekijken. Heb je er zelf ook wel eens gegeten?
Sowieso check die check hier vanaf ~1:55quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god je weet wel waar ik op val.
Kornquote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso check die check hier vanaf ~1:55
Korn is gewoon gaaf, beetje jeugdsentimentquote:
Vind je de muziek ook leuk of alleen de chicks?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke omdat jullie het zijn, nog 1 chick
vanaf 1:17 voor het eerst te bewonderen
Ik vind die muziek stiekem ook wel leukquote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je de muziek ook leuk of alleen de chicks?
Ik niet stiekemquote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind die muziek stiekem ook wel leuk
Boringquote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef Faxie het volgende:
Denk het. Ik ben aan het wachten op iets waar ik op in kan haken aangezien ik zelf niks te melden heb
beidequote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je de muziek ook leuk of alleen de chicks?
Korn is toch geen metal?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet stiekemmaar goed ik ben ook een metalfan
Numetal is auch metalquote:
Toch best veel leuke metalchicksquote:
Nee omdat het nog steeds tof isquote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel vreemd dat ik als volwassene blij wordt omdat ik een torrent heb gevonden met alle seizoenen van de teenage mutant ninja turtles?
Jawel maar ook wel op normale meisjesquote:Op woensdag 21 december 2011 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel val je op die duistere chicks?
Nee hoor. Ik had er laatst nog een van Eek! the Catquote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel vreemd dat ik als volwassene blij wordt omdat ik een torrent heb gevonden met alle seizoenen van de teenage mutant ninja turtles?
Neehoor, organiseer een teenage mutant ninja turtle meet, dan gaan we met zen allen in schildpaddenpakken met star wars zwaarden vechten ja?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
DM vriend!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja hoe dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
Metalchicks zijn vaak van die vleermuisjes met wespentaille en identiteitscrisis of van die tanks die 5 liter bier in 10 minuten wegtanken.
Ik kan het weten
Mag ik van u 2 schildpaddenpakken?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
schildpaddenpakken...
Mooi woord trouwens.
Mag ik twee schidpaddenpakken?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
schildpaddenpakken...
Mooi woord trouwens.
GMTAquote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ik twee schidpaddenpakken?
Laat het doek maar zakken!
Toch knap dat je het zo in 2 stereotypes samenvatquote:Op woensdag 21 december 2011 19:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
12 jaar in dat wereldje rondlopen en je leert ze wel kennen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mag ik van u 2 schildpaddenpakken?
Laat het doek maar zakken!!!
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
Metalchicks zijn vaak van die vleermuisjes met wespentaille en identiteitscrisis of van die tanks die 5 liter bier in 10 minuten wegtanken.
Er zijn wel uitzonderingen hoor, maar ik vond ze in de minderheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch knap dat je het zo in 2 stereotypes samenvat
Dan kwam je bij de verkeerde concertenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen hoor, maar ik vond ze in de minderheid.
Ik wilde ook altijd leonardo zijn ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was altijd die blauwe. Ik had zo'n pak, inclusief schild. Heel tof
Pics van jou in pak?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was altijd die blauwe. Ik had zo'n pak, inclusief schild. Heel tof
Ja die mocht ik niet erbij hebben van mn oudersquote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde ook altijd leonardo zijn ja.
Want die had katana's
Doe maar zonder dat pakquote:
Ik vind haar in pak interessanterquote:Op woensdag 21 december 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar zonder dat pakveel interessanter
stomme ouders.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die mocht ik niet erbij hebben van mn ouders
Ik had een soort van nep plasticen zwaardje waar ik het mee moest doen
MIquote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
stomme ouders.
Kom hier maar een keer met mijn katana spelen hoor
Dat zeg je nuquote:
Ik heb liever niet dat ze zo hard in het rondzwaaien met mijn mannelijkheid Tijnquote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je numaar ondertussen
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben die rechter
[ afbeelding ]
Oppoetsen wel?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat ze zo hard in het rondzwaaien met mijn mannelijkheid Tijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |